DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Variatii lumini, Faruri, pozitii, bord

Devils
post 11 Apr 2005, 21:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Am cautat un raspuns pe forum dar nu am gasit ceva care sa ma ajute.
Am urmatoarele simtome:
- la relanti farurile merg ok;
- daca ridic turatia la 1500 intensitatea tuturor luminilor creste(faruri, pozitii, bord);
- intre 1500 si 2500, 2600 incep si palpaie;
- dupa ce trece de 2600 merg perfect

Poate cineva sa ma ajute? Care ar fi problema - stiu ca e de la alternator, dar de la ce anume (curea, perii, diode, fulie descentata)? Ce s-ar putea face?

This post has been edited by Devils: 11 Apr 2005, 21:51


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 11 Apr 2005, 23:53
Post #2


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Toata problema ta se trage de la firul de masa ce vine prins pe alternator si caroserie; schimba-l si curata locul unde vine prins si gata toata jucaria.
Daca te descurci cumpara sau fa rost de o bucata de fir siliconic si cositoreste-i doua cose serioase la capete si mult timp nu vei mai avea probleme.


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 12 Apr 2005, 00:12
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Verifica sa fie intinsa cat trebuie cureaua de alternator.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 12 Apr 2005, 01:26
Post #4


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




intr-o anumita masura este normal ca intensitatea sa creasca odata cu turatia. Dar sa palpaie, asta nu mai e normal.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 09:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Revin cu informatii: daca accelerez usor si cresc constant turatia fara bruscari nu palpaie deloc, numai daca accelerez dintr-o data


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 09:32
Post #6


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Releul regulator de tensiune? Ai incercat o masuratoare pe borne la baterie?


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 09:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pai nu prea are legatura pentru ca odata merge, odata nu, depinde de modul in care apar acceleratia, dar o sa verific


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 10:02
Post #8


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Pai... putin cam are smile.gif De care releu ai? mecanic sau electronic? verifica contactele la releu. Treaba e cam asa: cand motorul se tureaza, alternatorul da o tensiune mai mare. Releul regulator modifica tensiunea de excitatie in statorul alternatorului, scazand-o, pentru a mentine tensiune constanta in sistemul electic. La tine, daca nu face bine contact, nu "vede" modificarea turatiei. Avand aceeasi tensiune pe excitatie, automat tensiunea la periile colectoare va fi mai mare si de aici... recomandare: masoara tensiunea pe clemele de la baterie (nu pe borne ca e posibil ca nici acolo sa nu fie contact ca lumea) Ar trebui sa ai undeva in jurul lui 14.5 V cat mai constant la turatii diferite ale motorului. Faptul ca se manifesta numai la turare brusca, ma face sa cred ca e vorba de contact imperfect la bornele releului (fir oxidat?) din pacate lucrez pana deseara la 19 ca te-as fi ajutat. Eventual, daca nu e prea tarziu...


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 10:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




nu e pre tarziu, oricum trebuia sa umblu dupa un aparat de masura.. banui ca ai asa ceva.


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 10:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




@romulus, spui ca daca as pune un releu electronic as scapa de belea?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 10:42
Post #11


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Da. Asa cum ti-am spus in PM, timpii mari de reactie ai contactelor mecanice ar fi eliminati de reglarea dinamica facuta de releul electronic. Dar parca nu prea-mi vine sa cred ca de la fulia stramba ti se trage.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 10:45
Post #12


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Verifica totusi si firul care merge de la releu la alternator. Papuci, oxizi, etc. Chiar si izolatia. Eventual, daca ai posibilitatea, sufla putin contactele releului cu ceva spray de contacte. Ma refer la contactele din interiorul carcasei releului. Nu te apuca inca sa iei releu electronic.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 10:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Problema a aparut dupa ce, in weekend, am schimbat simeringul din fata de la motor pentru ca curgea. Probabil cum am scos fulia, pentru ca am folosit doua leviere, incet, incet am reusit sa o scot. De asta spun ca poate de acolo se trage, probabil s-a strambat.

PS: nu fulia alternatorului e de vina, si de asta spuneam pe PM ca daca am slabit putin cureaua s-au diminuat palpaielile.

This post has been edited by Devils: 12 Apr 2005, 10:49


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 10:54
Post #14


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Atunci, asta ar trebui sa fie. Auneca putin cureaua si releul nu reactioneaza la timp.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 10:57
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




nuuuuuu, deci vreau sa spun ca dupa ce am slabit azi putin cureaua s-au mai diminiat palpaielile. Inainte cand era mai stransa, erau mai mari variatiile de lumina.....

This post has been edited by Devils: 12 Apr 2005, 10:57


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 12 Apr 2005, 11:17
Post #16


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Si inainte de a um bla la fulie nu erau deloc, nu? Buuun!! Ce-i mai ieftin? o fulie noua sau un releu nou? No incearca sa schimbi fulia, daca tot e cam stramba, si daca nu se rezolva, vedem cu releul smile.gif


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 12 Apr 2005, 13:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




O sa incerc cu fulia si revin cu rezultat.

EDIT: S-a rezolvat. Stiti ce i-am facut? Nimic. Pur si simplu acum merge bine. blink.gif , si nu am explicatie.

This post has been edited by Devils: 13 Apr 2005, 08:45


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 13 Apr 2005, 11:15
Post #18


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Si nu ai umblat pe la sarme, nimic, nimic? Te-ai uitat sa vezi daca e ceva deosebit pe sub capota? Daca s-a rezolvat de la sine, stiu care a fost problema smile.gif


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 13 Apr 2005, 22:36
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Da lamureste-ma si pe mine....chiar nu mai face.


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 14 Apr 2005, 18:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca ai releu mecanic, contactele din releu sunt oxidate. Am patit-o si eu. Cand mergea cum trebuie cand nu.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:45
Forum Renault