DACIA 1310 TLX din '89, imbunatatiri, reparatii, etc
![]() ![]() |
DACIA 1310 TLX din '89, imbunatatiri, reparatii, etc
bmwh548 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
kog |
![]()
Post
#182
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
da de panoul de carton sunt prinse. Bateria si alternatorul sunt in regula
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca e o idee buna sa le prinzi doar de panouri. Cartonul ala e destul de expus umezelii plus vibratiile difuzoarelor...
Avea Muttley pe un topic o schema cu un sistem de prindere foarte bun...facusem si eu pentru masina prinderea respectiva. Ideea e ca vin prinse direct de tabla portierei. Am gasit o poza veeeeche tare cu ele. Edit: am gasit si topicul respectiv: http://www.daciaclub.ro/instalare-boxe-fat...-t22640-s0.html This post has been edited by bmwh548: 26 Jun 2010, 23:13 Attached thumbnail(s) PIC_0049.jpg ( Size: 215.28k ) Number of downloads: 1184 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#184
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Bre, desfa totu' si prinde difuzoarele rigid.
Apoi, pe spate daca pui, pune sub luneta, nu in portiere. Apoi, ti se stinge playeru' ca l-ai alimentat prost. Se trage + permanent de la baterie si abia + pe contact de unde vrei tu (adica din rigleta de sub bord). Si cu fir gros pe + continuu. Dar poate fi si alternatorul de vina. Sigurante bune? Plate! Gandeste-te bine daca ai nervi si rabdare si bani si timp ca sa-i rezolvi toate hibele. Daca nu ai, renunta la ea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#185
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
si eu am patit la fel ca tn cu mp3..se restarta cand aprindeam luminile..apoi se restarta dupa vreo 5 min de cantat cand era motorul oprit...si apoi a inceput sa se restarteze mereu..si e finalul piscat si ma costa cam 85 lei
![]() |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
kog |
![]()
Post
#186
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
o sa modific alimentarea, si o sa pun + permanent de la baterie. O sa gauresc si portierele sa prin suruburile de panoul interior al usii.
O sugestie pe unde sa bag firul de + permanent? Nu am inci o gaura pirn care sa trag firul de la baterie inauntru. alternatorul nu are nici o legatura pentru ca la fel se intampla si cu motorul oprit This post has been edited by kog: 27 Jun 2010, 11:49 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Danny_bb |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Pe langa pompa de frana e un fel de un fel de burduf prin care intra o gramada de fire in habitaclu. Vezi ca merge sa mai inghesui unu printre ele. Nu uita sa pui o siguranta cat mai aproape de borna bateriei. Eu am trecut firul ala si prin panoul de sigurante dar nu e necesar. (am eu pitici).
Dar, sper sa nu vorbesc prostii, partea de forta este pe plus pe contact, nu pe cel permanent. Cel permanent, adica firul rosu, este folosit numai pentru memorarea setarilor. Deci ar fi bine sa le pui pe ambele pe + permanent direct de la baterie. Acum depinde cat de mult tii sa se opreasca HU atunci cand scoti cheia din cotact. Eu aveam aceleasi simptome si era puntea redresoare dusa. Si asa se manifesta si cu motorul oprit. This post has been edited by Danny_bb: 27 Jun 2010, 12:12 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
kog |
![]()
Post
#188
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am incercat sa trag fire prin burduful ala dar nu merge ca e cam etens, probabil ca o sa ii trag o gaura.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maryus_83 |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Danny_bb @ 27 Jun 2010, 13:10) Deci ar fi bine sa le pui pe ambele pe + permanent direct de la baterie. Acum depinde cat de mult tii sa se opreasca HU atunci cand scoti cheia din cotact. Dane, la dacie se opreste cand iei contactul, nu cand scoti cheia. Cel putin la mine asa era. Kog, n-ai cum sa nu gasesti o gaura pe unde sa le tragi, e imposibil. Nu mai gauri in plus peretele ala de foc ca saraca vine cu destule by default. This post has been edited by maryus_83: 27 Jun 2010, 12:30 |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
kog |
![]()
Post
#190
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
gauresc burduful, nu peretele. Incerc pa cat posibil sa ma ating cat mai putin de tabla ei
am impresia ca e o legatura intre restartarea mp3-ului si faptul ca nu se schimba instantaneu faza lunga-scurta. Marti plec cu ea la electrician ![]() This post has been edited by kog: 27 Jun 2010, 13:49 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#191
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
NU te du cu ea la electrician ca o sa-ti para rau, iar daca totusi mergi stai langa el ca o sa-ti faca improvizatie la improvizatie, astia altceva nu stiu; ar trebui sa iei cartea tehnica cu schema instalatiei, dai bordul jos sa lucrezi frumos si te apuci singurel de treaba.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
M.C. |
![]()
Post
#192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Ai grija cind tragi conductorii prin cine stie ce gaura din caroserie.
Protejeaza-i bine,mai ales daca o sa tragi un plus direct de la baterie. De la vibratii se poate duce izolatia conductorului,si asa exista pericolul de a lua foc masina,mai ales daca plusul nu este tras printr-o siguranta! ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
kog |
![]()
Post
#193
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
cand am zis ca ma duc la electrician, ma duc la un electrician adevarat, cu experienta, om serios care face treaba buna. O sa fiu langa el pentru ca tot marti merg sa ii reglez directia pentru prima data in 21 de ani
![]() ![]() This post has been edited by kog: 27 Jun 2010, 22:30 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ca fapt divers...acum vreo 15 ani o doctorita mi-a recomandat sa iau Ospamox de 500mg pentru raceli serioase (cu cresterea in varsta marind doza la 1000mg). O data stiu ca am nimerit sa nu aiba la farmacie Ospamox si tipa mi-a dat Ospen ca cica e aceeasi compozitie, dar e alt nume. Sa spun ca am luat aproape o cutie de Ospen degeaba? Acuma nu vreau sa ma erijez in doctor/farmacist, dar as zice sa incerci si Ospamox (bineinteles ar fi indicat sa intrebi doctorul intai, ca nu cumva sa fii alergic la vreun excipient). Insanatosire grabnica
![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
kog |
![]()
Post
#195
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ospenul era la indemana. Stiu ca ospamoxul e mai tare, dar nici raceala mea nu e grava. Cred ca s-au adunat toate noptile nedormite si stresul de saptamana trecuta
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Danny_bb |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(maryus_83 @ 27 Jun 2010, 13:27) Dane, la dacie se opreste cand iei contactul, nu cand scoti cheia. Cel putin la mine asa era. Kog, n-ai cum sa nu gasesti o gaura pe unde sa le tragi, e imposibil. Nu mai gauri in plus peretele ala de foc ca saraca vine cu destule by default. Asa e, cand iei contactul, m-am exprimat eu gresit. Nu e ca la Espero ![]() Kog, daca esti certat rau cu electrica ai luat o decizie inteleapta sa mergi la un electrician pentru ca e relativ periculos sa faci improvizatii. Insanatosire grabnica ! |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2010, 00:29) Bre, desfa totu' si prinde difuzoarele rigid. Apoi, pe spate daca pui, pune sub luneta, nu in portiere. Apoi, ti se stinge playeru' ca l-ai alimentat prost. Se trage + permanent de la baterie si abia + pe contact de unde vrei tu (adica din rigleta de sub bord). Si cu fir gros pe + continuu. Dar poate fi si alternatorul de vina. Sigurante bune? Plate! Gandeste-te bine daca ai nervi si rabdare si bani si timp ca sa-i rezolvi toate hibele. Daca nu ai, renunta la ea. Vaz ca o zis deja Muttley ce-mi statea pe limba ![]() O singura data am patit sa-mi crape mp3 player-ul... Mergeam de la arad la timi dimineata, si ploua. Adicatelea aveam pornite faruri, stergatoare si mp3. Dupa ce mi s-o oprit de 3 ori mp3 player-ul am observat ca incarcarea mea era pe minim. Verific cureaua sa stea bine, si statea... Alternatorul in schimb sotea un zgomot mai mult decat suspect. Noroc ca am baterie de 75, asa ca am putut ajunge linistit cu farurile aprinse si stergatoarele in functiune. QUOTE partea de forta este pe plus pe contact, nu pe cel permanent. Cel permanent, adica firul rosu, este folosit numai pentru memorarea setarilor. Deci ar fi bine sa le pui pe ambele pe + permanent direct de la baterie. Acum depinde cat de mult tii sa se opreasca HU atunci cand scoti cheia din cotact. Singurul dezavantaj aici e ca daca ai cas-ul pe contact, si vrei sa asculti muzica cu masina oprita, vei tine si bobina sub tensiune. Pe de alta parte, nu pot zice ca sunt fan al conectarilor "pe direct". Contactul e pus si el cu un scop in viata. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
kog |
![]()
Post
#198
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
Ieri a fost ziua cea mare. Am inlocuit discurile de frana la masina. Am dus-o la "service" si impreuna cu varul meu (el mai mult) ne-am apucat de demontat discurile de pe rabla. S-a inceput cu partea stanga unde am avut mari probleme cu demontarea suportului de etrier, a fost nevoie de o parghie pentru a desface suruburile de 19 ce-l tineau pe pozitie. La desfacutul celor 6 suruburi de 13 care fixau discul am intampinat alte probleme. Atat cei care lucrau la Dacia cat si cei care faceau suruburile la momentul respectiv erau maaaaaaari tampiti. Din cele 6 suruburi 3 nu au putut fi desfacute cu cheie tubulara pentru ca nu erau hexagoane, asa ca am folosit cheia fixa, noroc ca s-au desfacut usor. pentru depresarea rulmentului am folosit doua tije filetate si doua chei cu clichet.
P6230035.JPG ( Size: 782.38k ) Number of downloads: 1094 P6230034.JPG ( Size: 797.75k ) Number of downloads: 1061 Am remontat tot ansamblul, discul la locul lui, am strans planetara la loc si cele 6 suruburi. Nu a apucat varamiu sa stranga complet suruburile cand ramane cu jumate de surub in tubulara, iar cealalta jumatate ramane in discul de frana nou nout ![]() P6230036.JPG ( Size: 789.36k ) Number of downloads: 1003 P6230037.JPG ( Size: 782.93k ) Number of downloads: 931 Are rost sa spun ce s-a injurat? Cred ca nu. Da-i si desfa tot, schimba surubul, noroc ca ii mai zacea prin curte o fuzeta completa. Intr-un tarziu am terminat cu partea stanga si ne-a apucat de drapta, aici aceleasi probleme cu suruburile, noroc ca erau doar 5 unul fiind rupt in discul de frana. Am depresat si aici, am mai schimbat vreo doua suruburi distruse, am montat discul si placutele, roata si am pornit la un drum de proba. P6230039.JPG ( Size: 793.05k ) Number of downloads: 349 P6230038.JPG ( Size: 772.84k ) Number of downloads: 312 Aici incepe necazul. Pe drum se aude ceva frecand, nu continuu dar ceva batea la roata dreapta (roata la care se ovalizase discul vechi) Oprim( o luasem pe un drum de macadam) ridicam masina pe cric si verificam. La prima vedere freca doar tabla cu rol de aparatoare in cauciuc, distantam tabla aia si invartim de roata. Ceva tot freaca. Plin de nervi ajungem iar la varamiu si desfacem roata. Ce freca? Discul. Are bataie excentrica si ajunge in etrier. A primit o frumusete de zgarieturi dupa cum se vede in poze. P6230042.JPG ( Size: 775.46k ) Number of downloads: 367 P6230043.JPG ( Size: 779.55k ) Number of downloads: 324 P6230044.JPG ( Size: 773.73k ) Number of downloads: 279 P6230045.JPG ( Size: 777.47k ) Number of downloads: 262 Aproape ca am cedat nervos. discurile noi, placutele noi, etrierii noi. Am luat cam juma de mm la pila din etrier in zona care freca, este incercuit in poza. P6230041.JPG ( Size: 625.9k ) Number of downloads: 337 Azi am dat iar roata jos, si etrierul, aparent nu mai freaca nimic. Urmeaza sa mai ies pe drum sa vad cum se comporta. nu inteleg de unde bataia aia excentrica. Zic ca discul e imposibil sa fie descentrat, e nou, sa se fi intamplat ceva cu butucul pentru ca am mers cu discul ala ovalizat? Ce sa ii mai fac? ![]() apdeit: i-am schimbat incuietaorea de la usa dreapta fata. Acuma se incuie gunoiu This post has been edited by kog: 30 Jun 2010, 18:23 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kog |
![]()
Post
#199
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
Am mai lucrat si astazi la masina. I-am bagat ceva ulei in praguri si usi, dar care a cam curs... Pana si T90 curge usor pe caldurile astea. Probabil ca pe viitor o sa fac o topitura de vazelina si o sa o injectez prin praguri si lonjeroane.
P6250046.JPG ( Size: 773.62k ) Number of downloads: 410 P6250047.JPG ( Size: 789.38k ) Number of downloads: 355 P6250048.JPG ( Size: 781.97k ) Number of downloads: 326 P6250054.JPG ( Size: 792.81k ) Number of downloads: 330 Maine la 3 p.m. am programare la service pentru reglatul geometriei, asa cum am mai spus pentu prima data. Ca sa il ajut pe mecanic am dat cu peria de sarma pe capatul tirantilor sa indepartez antifonul si am aplicat degripant pe filetele si piulitele din capatul lor. Ca bonus a primit o spalare a comaprtimentului motor ![]() P6250057.JPG ( Size: 780.38k ) Number of downloads: 440 P6250058.JPG ( Size: 786.21k ) Number of downloads: 429 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#200
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
bre kog, la montaj,ai curatat rugina de pe flansa care vine discu? gaurile alea 6 nus ovalizate?
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
kog |
![]()
Post
#201
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am curatat suprafata aia de contact bine. Gaurile sunt in regula, doar suruburile erau de kk.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Muttley |
![]()
Post
#202
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
T90 e subtire. Gasesti T140, de tractoare samd. Doar ti-am mai scris aici pe topic
![]() Io-te: http://www.daciaclub.ro/DACIA-1310-TLX-din...ml#entry2418020 This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2010, 09:01 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
kog |
![]()
Post
#203
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
@Muttley, asa o sa fac.
M-am intors de la reglat directia. Nu a trebuit reglata decat o roata, destul de putin, ceea ce e foarte tare tinand cont ca nu a mai fost reglata niciodata ![]() Acum noua problema: mergand prin Arad mai schimb si eu vitezele ca tot omul. Ei bine la un moment dat apas ambreiajul si simt ca vibreazza toata pedala; cand ajung la fund incepe sa se auda un scartait puternic de sub capota; schimb vitezele si las piciorul de pe ambreias, cu aceeasi vibratie puternica ca la apasare. La un moment dat am zis ca se sparge ceva in ea si raman cu ea in drum. Ajungand spre casa acompaniat de scartaitul ala si tot injurand dacia si etc. dintr-o data nu mai scartaia la schimbatul vitezelor. deloc. Ce poate sa aiba? Ce s-a putut rupe acolo? Sa se fi spart rulmentul? furca? Ce? Nu mai rezist cum o repar cum se strica altceva. |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#204
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mai exact, ce a trebuit reglat la roata? fuga, convergenta?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kog |
![]()
Post
#205
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
convergenta, restul erau ok
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
za_kristake |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
sa nu se fi uzat soarele, nu agata pedala?
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
kog |
![]()
Post
#207
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
acum nu ma are nici o simptoma, pedala sacada la cursa, atat cand o apasat, cat si cand o lasam, ambreiajul nu are mai mult de 15k, doctorul zicea sa nu fi sarit vreun arc din disc, acuma o sa aflu cand o desfac. Apropo, cat e un kit de ambreiaj sachs?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Merced |
![]()
Post
#208
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Estimativ.
Se poate si mai ieftin, daca te hotarasti imi zici. Nu cred ca are rost sa iei Sachs, ca ar fi cam scump, eventual daca nu vrei Valeo, iei Luk. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kog |
![]()
Post
#209
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ma duc la "frati" sa imi cumpar tija aia de face legatura intre cutie si schimbator si ii intreb la ce pret aduc kiturile de ambreiaj. Macar sa nu fie altceva problema
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#210
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
teai uitat ce duritate au suruburile? 8.8 ar trebui sa aibe
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 13:25 |