Relanti, Diesel 85 cp
![]() ![]() ![]() |
Relanti, Diesel 85 cp
Ivdanyel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 July 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2001
|
|||
Tossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ala de la service ti-a zis sa o alergi si motorul si-a revenit tind sa cred ca mergi subturat cu masina. Rezolvare: schimba treptele de viteza mai aproape de 3000 de ture.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#3
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
E aceeasi problema prezentata in acest topic:
http://www.daciaclub.ro/Diesel-nu-porneste...168977-s30.html |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
ivdaniel,
cred ca mai trebuia de precizat si cat de frig era afara cand ti-au aparut acele fluctuatii si eventul daca a fost in primele secunde de la pornirea de dimineata. La -20 de greade, se pare ca poate o cauza si motorina, chiar daca e de la petrom, omv, etc |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
studioworks |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 2 February 10 From: de aici ![]() |
nu-i normal sa se intample asa.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 editia cu frana de mana supt bord
|
|
Ivdanyel |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Indiferet de starea meteo ,iarna-vara,ea tot face figuri.Subturat nu merg cu ea ,schimb intre 2500 si 3000.Acum am bagat si aditiv motorina dar...astept sa vad ce iese
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2001
|
|
MLW |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 February 10 ![]() |
Salut,
Baieti a depistat cineva problema asta a Daciei Logan 1.5 DCI 85 CP cu intreruperile la relanti? _dati un raspuns exact si concret. _nu conteaza consumatorii atata timp cat pe autoturism este instalatia originala si dotarile consumatoare de curent pentru care a fost proiectat alternatorul.( nu este o explicatie) _am citit regulamentul pt acest forum dar nimeni nu-l respecta din relanti o dati in ulei din ulei in apa si daca ar fi dupa voi ar trebui schimbat si rezervorul. _ incetati sa va mai laudati si jigni in acelasi timp cu mecanici cofetari sau cum va mai spuneti. _ mentionez ca la testele cu "laptopu" "domnului inginer" la orice service nu apare nici o defectiune. toti spun ESTE NORMAL REGARDS 10 Feb 2010, 20:57: iar alergatul masinii nu este o solutie; asta ar insemna ca loganu sa mearga bine cand stai pe Podul Grant doua ore in trafic sa tii motorul din accceleratie undeva pe la 2700-3000 rot/min sa mearga turbina...nu?????? ![]() Fiti seriosi sau aveti 18 ani si permis de doua luni si ati pus geamuri fumurii pe loganul tatalui.... 10 Feb 2010, 20:58: ....intrati pe orice alt club auto sa vedeti cum se rezolva problemele.. This post has been edited by MLW: 10 Feb 2010, 20:58 |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige 1.5 dci 85 CP
|
|
X@by |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Nu mai scrie atat ca nu o sa am unde scrie si eu!
![]() Iar in legatura cu topicul. Eu am motorizarea de 70cp si la mine fluctuatii am in timpul mersului intre 1000-850, dar nu se simte nici o intrerupere. de la ce ar putea fii? |
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#9
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
eu zic ca e de la IMV-ul care se afla pe pompa de injectie
Inlet Metering Valve (IMV) The IMV is used to control the pressure in the Rail. The IMV receives a signal from the ECU which regulates the amount of fuel delivered to the High Pressure Chamber in the pump, thereby providing rail pressure control. QUOTE Problema cu intreruperile este legata de actuatorul de debit de pe pompa de inalta presiune. E cel cu mufa maro. This post has been edited by membru_DC: 13 Feb 2010, 00:26 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
marcy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu aceeasi problema cu intreruperile la relantiu,1,5 dci 85,33500km la revizia de 30 nu am mai schimbat filtru de motorina,pana acum l-am schimbat la fiecare revizie,revizia a fost facuta in noiembrie pana sa vina frigul.dau o tura cu ea in service?am alimentat doar de la rompetrol
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
costinn |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
la motorina care e in romania... ar cam trebui ..asta pentru injectoare
|
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
marcy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost in service sa facut o diagnosticare si a iesit ca-i de la regulatorul de presiune,se schimba pe garantie,cei care mai au,a mai iesit ca am apa in motorina sau in filtru de motorina ceva de genul asta,am alimentat doar de la rompetrol,o sa ma mut la omv
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
X@by |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE a mai iesit ca am apa in motorina sau in filtru de motorina ceva de genul asta Stai linistit ca iese destul de frecvent la diagnosticare fara sa ai apa in el. |
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:30 |