DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> directie dacia 1310

jjaacckk80
post 25 Feb 2010, 12:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 February 10




cum se schimba bieleta de directie drepta(model capat de bara)


Attached image(s)
Attached Image


--------------------
dacia1310 dacia1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 25 Feb 2010, 12:12
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




pai cumperi una noua de topoloveni de preferat....desfaci piulita unde vine prinsa iar apoi desfaci si contrapiulita care o are pe bara..o slabesti si incepi sa desfiletezi...atentie mare cate filete desfaci tot atatea sa invarti...apoi pui si strangi piulita si la urma contrapiulita


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjaacckk80
post 25 Feb 2010, 12:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 February 10




bieleta vreau sa o schimb,nu capatul de bara,sau bieleta de directie se isurubeaza in caseta ca si la bieletele model vechi


--------------------
dacia1310 dacia1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Feb 2010, 19:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai cred ca are pe capatul unde se strange in caseta profil de cheie nush ce numar(asta e valabil la cele de uzina)ca in rest nu au nimic e round (pocnituri de piese) si cred ca scapi si fara sa dai caseta jos nush sgue eu le-am schimbat luand caseta jos


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 25 Feb 2010, 22:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Sa nu demontezi caseta. Fa-i la polizor bieletei , doua laturi de care sa poti strange cu cheia, atentie cum pui siguranta, iar faza cu numaratul nu mai e valabila, ca tu schimbi toata bieleta. Va trebui sa refaci convergenta . Masori distanta intre rotile din fata, inainte si inapoia lor, sa ai in partea din fata mai deschis cu in jur de 2mm. Sau impingi de masina 2m catre in fata, opresti fara sa pui frana sau sa vina inapoi, tragi frana de mana (cu asta poti si opri, ca sa nu influientezi directia), si masori distanta de jos, intre cauciucuri. Dai inapoi la fel, si masori. Daca e diferenta intre masuratori , nu e bine.Cand dai inainte si gasesti distanta mai mare, inseamna ca rotile sunt prea deschise in fata. Rotile se departeaza una de cealalta. Cand dai inapoi rotile se apropie in partea de jos, cu atat mai mult cu cat unghiul e mai dereglat. O masuratoare buna, se poate face cu o tija telescopica. O sarma de 5-6 mm, bagata intr-o teava, e minunata. Nu-i trebuie gradatii, doar prin comparatie fata-apate .


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 25 Feb 2010, 22:14
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




aaa scuze...credeam ca doar capatul de bara...eu am schimbat la mine dar pe stanga pe partea soferului cu totul adica toata bara...si e rotund cum s-a mai zis mai sus...are o saiba de metal cu o lamela care vine prinsa ca un fel de siguranta...o poti desface cu un mocs cheie din aia reglabila...desigur se insurubeaza...ce am zis e valabil pentru partea stanga ca am demontat si remontat eu...pe partea aialata nu mai am habar...oricum spor...si daca reusesti spune-ne.


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreybazatu
post 26 Feb 2010, 01:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 May 09
From: deva




astazi am schimbat eu bieletele cu tot cu capeti de bara. La mine s-au desfacut chiar usor bineinteles ca am avut un mox bun, si nu trebuie data nici caseta de directie jos doar din cremaliera si daca tot schimbi bieletele sa schimbi si bucsa de teflon, e pe partea dreapta.succes


--------------------
Dacia 1310 1985
Sageata albastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 27 Feb 2010, 10:18
Post #8


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Cer scuze initiatorului ca ma bag aici... dar nu doresc sa incarc forumul de topicuri despre directie...

Apropo de directie... am o intrebare si rog daca se poate sa vedeti la voi daca face asa... deci... stand pe loc cu masina, motorul pornit... miscati repede volanul stanga dreapta... nu mult cam 2-3 cm... simtiti o bataie usoara in pedale? Daca da de la ce e... daca nu atunci de la ce bate... se poate sa fie normal acum na... intreb si eu.

PS: am mai facut un topic ca mi s-a deplasat volanul... am verifica bucsa de jos si este ok... are inclinatie spre stanga cam 40 de grade... eu din fabrica nu il aveam drept avea cam 10 grade... am fost la un baiat la service anul trecut si l-a indreptat... se poate sa nu fi strans bine piulita si sa se fi strambat singurel? care ar fi cauza... ?

This post has been edited by Alexio: 27 Feb 2010, 10:19


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 1 Mar 2010, 08:51
Post #9


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




s-a fisurat "mitraliera", deaceea s-a dus volanul in stanga, am patit-o si eu; Initial am vrut sa o sudez, dar s-a si indoit in timp ce am umblat cu ea asa si nu m-am mai complicat, am inlocuit-o cu alta, dar e ceva de lucru


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 1 Mar 2010, 09:10
Post #10


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Poti sa imi explici un pic de unde s-a fisurat si cum? (mitraliera fiind axul dintre volan si bucsa de teflon?) si cat costa?

LE: si din ce cauza s-ar fisura?

LEE: mentionez ca nu mi se misca volanul nici pe verticala nici pe orizontala. este fix la locul lui. Singurul joc il are putin parca din bucsa. Acum presupunand ca nu etse mitraliera... din ce cauza ar fi acel tacanic simtit in pedale cand mis repede si scurt stanga-dreapta?

This post has been edited by Alexio: 1 Mar 2010, 09:17


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:19
Forum Renault