DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema motor dacia 1310

claudiu21
post 27 Feb 2010, 14:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 February 10




Buna ziua!

Sunt nou aici pe forum si am si eu o problema cu DACIA mea sad.gif.
Este o dacie 1310L din 1997, problema este ca mi se opreste motorul in mers atunci cand nu mai apas acceleratia. Uneori si la relantii am aceeasi problema, scade incet turatia pana se opreste motorul.
Sa va spun ce am facut pana acum: am schimbat pompa de benzina , am curatat filtrul acela care se afla la intrarea benzinei in carburator, am curatat jiclerul de relantii, chiar l-am schimbat. Sincer nu stiu ce sa mai fac, tin sa mentionez ca daca o tin accelerata motor nu se opreste, se opreste numai atunci cand iau piciorul dupa acceleratie. Si inca ceva are momente cand merge fara probleme.

Va rog frumos sa ma ajutati! Va multumesc!


--------------------
Dacia Logan 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2010, 15:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai nivelul in CNC este bun?ala ai verificat?si curata bn carburatorul


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu21
post 27 Feb 2010, 15:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 February 10




Te referi la plutitorul ala din carburator? sincer nu prea ma pricep , daca imi poti explica mai in amanunt ti-as ramane recunoscator.

ms


--------------------
Dacia Logan 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Feb 2010, 16:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai distanta dintre plutitor si corpul superior asta cand e inchis,adica?
desfaci carbu si iei capacul de sus si il intorci cu plutitorul in sus si distanta dintre plutitor si corp cu garnitura pusa sa fie de 7 mm.si binainteles sa iti inchida si cuiul ponto.si tot aceea si chestie dar cu plutitorul deschis adica in sus la maxim sa fie de 13 mm


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 28 Feb 2010, 00:09
Post #5


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




ai incercat sa tragi socul? poate sa fie problema si de la aprindere mie anu tre cut mi s-a oprit motorul in mers in timp ce coboram o panta si nu am ami vrut sa plece. poti sa mai verifici si firele care vin de la baterie mie mi s-a crapat odata clestele de la plus si cand dadeam in gropi se misca si se intrerupea curentul am stat cu ea asa 2 zile pana cand am dat din greseala cu mana peste ea si a sarit de pe borna.


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Feb 2010, 20:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Oprirea in mers, poate fi de la inundare, si se manifesta prin mers neregulat cand esti in mers, poate fi de la reglaj defectuos la surubul de amestec, jiclor de ralanti infundat, de la jivrare, adica depuneri de gheata pe zona difuzorului la carburator, datorita umezelii de afara si motorului rece, mai bine zis a carburatorului.
Am insistat sa faceti nivelul real, vizibil, nu dupa predictii, vrajitori sau alte bazaconii. Dai capacul jos, vezi unde e nivelul, daca nu e bine mai dai sau mai iei, pui capacul fara sa-l prinzi in suruburi, dai la pompa sau altcineva porneste, iar dai capacul jos si vezi. Daca saiba de la cui e mai subtire sau mai groasa, sau nu mai e deloc, daca cuiul e facut de varul meu, e mai lung (cum a vrut nevasta-sa), si cate altele, sunt motive sa "sa vada ochiul" .

28 Feb 2010, 20:42:
Daca inunda , cand se opreste motorul, repede uita-te in carburator, sa vezi daca curge pe clapeta benzina. Daca curge , ori e nivelul mare, ori nu inchide cuiul, si trebuie schimbat.

This post has been edited by PH-06-BOA: 28 Feb 2010, 20:42


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu21
post 1 Mar 2010, 20:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 February 10




Am dat capacul la carburator jos si am reglat plutitorul acum nu stiu daca l-am reglat bine, trebuie sa aiba 7 mm la margine langa garnitura? sau la mijloc pentru ca dupa cum am observat plutitorul nu are toata suprafata dreapta e rotunjit la capete. In fine am auzit de la un prieten ca plutitorul e reglat bine atunci cand pot trece pe sub el o tigara in momentul in care tin capacul in sus ( cu plutitorul in sus). L-am reglat intr-un mare hal, acum intradevar nu se mai opreste motorul, insa in momentul in care apas mai tare acceleratia se ineaca! si merge in suturi cateva secunde.

Cine imi poate spune ce sa fac si cum sa reglez corect plutitorul ala care imi da atatea batai de cap? si inca ceva am impresia ca a inceput sa consume si ceva mai mult

Multumesc anticipat!

1 Mar 2010, 20:34:
Am o intrebare "PH-06-BOA"? in momentul in care dau jos capacul la carburator in mod corect pana unde trebuie sa fie nivelul? si inca ceva ca sa verific nivelul ii pun capacul la carburator fara suruburi si dau la pompa numai fara sa pornesc motorul, nu?
Scuze de intrebari dar sincer sunt la inceput si nu prea stiu!

Multumesc!

This post has been edited by claudiu21: 1 Mar 2010, 20:34


--------------------
Dacia Logan 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 1 Mar 2010, 20:49
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




daca nivelul este reglat corect, atunci cand dai capacul jos trebuie sa fie benzina pana la jumatatea planului inclinat al CNC. Inainte de a scote capacul insa da la pompa pana se aude bezina curgand pe retur.


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neutrino006
post 1 Mar 2010, 23:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 11 March 08
From: Hunedoara




La faza cu acceleratia in suturi e normal, daca nu ai calibrate corect cele doua jicloare principale, de aer si de benzina (cel inclinat din CNC este de benzina, si poate fi marit un pic, pana la 1,55mm maxim, marirea creste un pic debitul de benzina in momentul cresterii absorbtiei prin difuzor, dispare "pusul in bot" la accelerare, dar trebuie sa nu dai prea tare pe pedala daca vrei sa nu-ti consume exagerat. Dar o metoda mai la indemana, pana se incalzeste motorul la temperatura optima, tragi usor de tot socul, doar cat sa incline un pic clapeta de aer, sa nu mai intre atat aer rece in carburator, iar amestecul sa fie cat de cat optimizat.
Asta am patit eu pe vremuri, pana am depistat o pereche de jicloare principale care sa se potriveasca exact la motorul meu, a trebuit sa trec prin toate fazele astea. Pana la urma am gasit un jiclor principal de benzina de 1,48 si de atunci nu am avut probleme de acest gen.


--------------------
dacia 1300 recarosat cn4 1973 - HD 01 MPU
Sofer de duminica ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 03:54
Forum Renault