Tractiune spate, modificari ,adaptari
![]() ![]() ![]() |
Tractiune spate, modificari ,adaptari
bv-08-fgm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|||
4x4 |
![]()
Post
#2
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
A fost fabricata o dacia cu tractiune spate. I se mai spunea papuc.
Exista un reno 12 4x4 Undeva pe 4 tuning era o berlina cu o punte tot de reno r18 4x4. Totusi daca ai tractiune pe spate pe dacia, cu ce e mai buna? This post has been edited by 4x4: 1 Mar 2012, 19:14 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#3
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
De papuc stiu...dar nu merge adaptata pe dacia 1310.
De reno nu stiu nimic. p.s. Pe mine ma intereseaza doar pentru tractiune spate , nu 4x4 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
4x4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Poftim: http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dac...ad/page-45.html
Mai departe vorbesti cu proprietarul. E vorba de puntea spate, cea de pe reno 13 4x4 e pe arcuri elicoidale, ca si cea din link. Tu de de asa ceva ai nevoie. Apoi ai nevoie de un tunel pentru cardan, o cutie cu iesire pentru spate, cum e cea de papuc (pe care poti pune un motor pe benzina din seria F gen F7P), desi poate mai gasesti ceva de la reno, asta in caz ca vrei sa pastrezi motorul de dacia. Restul depinde de tine. This post has been edited by 4x4: 1 Mar 2012, 19:12 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Mersi.E bine cand mai sunt si oameni de ajutor
![]() EU am motor + cutie + cardan dar puntea spate nu am rezolvato inca. Mai multe detalii inca nu dau ca dupaia iar imi sar multi in cap ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
r3d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
sgm nu cumva avea tractiune spate???
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Cred ca mai usor ar fi sa gasesti o punte de R18, un model break avea asa ceva din cate stiu, prinderea e la fel si o poti folosi linistit la viteza mare sau drifturi, poate mai are nevoie de modificari dar de alea te ocupi tu, important e prinderea de caroserie sa fie exacta. Aveam eu niste poze cu o punte spate cu discuri in 3 prezoane... nush de unde provine, am gasit-o la remat.
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
4x4 |
![]()
Post
#8
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Am gasit ceva pe un site francez cu o punte de renault 12 4x4.Dar ma indoiesc ca la noi se gaseste asa ceva. This post has been edited by bv-08-fgm: 1 Mar 2012, 20:33 Attached thumbnail(s) meca001gs7.jpg ( Size: 82.61k ) Number of downloads: 1935 meca005li2.jpg ( Size: 81.94k ) Number of downloads: 2100 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
4x4 |
![]()
Post
#10
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Tipul de pe 4tuning a pus pauza la proiectul lui, poate poti cumpara de la el puntea cu tot cu cutie.
Si SGM avea tractiune fata ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
r3d |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nu stiu nu te contrazic doar ca am vazut intro poza ca fun iesea din rotile dupa spate.dar presupun ca sa adaptezi aceasta punte iti tb si schimbata cutia,am vazu cele cu tractiune pa spate mai iese din cutia de viteze pa care se prinde cardanu
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Am vazut ca am citit topicul pana la final.
Oricum datorita tie am dat de un site din franta care are puse poze cu reconditionarea unui r12 4x4. Maine daca am timp o sa merg sa studiez o punde de papuc sa vad daca s-ar putea modifica/adapta ca din ce am vazut in mare sunt la fel...nu stiu de suporti ![]() Attached thumbnail(s) remont038fb4.jpg ( Size: 98.47k ) Number of downloads: 2077 remont034nv0.jpg ( Size: 91.63k ) Number of downloads: 2022 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
r3d |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
4x4 |
![]()
Post
#14
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Fum, asta da dovada.
Garantat tractiune spate. Recunosc, nu am vazut masina in persoana, dar este prezentata in detaliu pe cateva forumuri, ai putea sa citesti si tu, daca tot faci referiri la dacia lui robert macar fao corect. Poza aia e photoshop, facuta la misto cand si-a pus un esapament cu un diametru mare incat "unii priceputi" au crezut ca a bagat tractiune spate. La o adica, jurnalul acelei dacii e biblia tuturor tuningaretilor de berline, macar cititio si voi din scoarta in scoarta. Scuze de OFF, QUOTE(bv-08-fgm @ 1 Mar 2012, 20:06) Maine daca am timp o sa merg sa studiez o punde de papuc sa vad daca s-ar putea modifica/adapta ca din ce am vazut in mare sunt la fel...nu stiu de suporti ![]() Banuiesc ca nu o faci doar cu tractiune spate ca sa te simti mai special, adica vrei si niste putere pentru drifturi, cerculete, etc. Afla ca mecanica de dacie e slaba, (mare surpriza ![]() O solutie mai buna ar fi sa adaptezi de pe o masina straina veche, un ford sau opel. Si trebuie sa gasesti un cardan de lungimea potrivita ori sa modifici tu unul, care la randul lui sa reziste. This post has been edited by 4x4: 1 Mar 2012, 20:22 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#15
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu neaparat biblie dar a fost ceva.
In fine..sa revenim ,in mare daca ar merge adaptata puntea de papuc ar merge facuta tractiune spate. Singura dubie a mea este daca ar fi cu ceva mai eficienta ca tractiunea fata sau nu.Eficienta nu ma refer la viteza ,mai degraba la demaraj/plecari de pe loc Asta pe langa motor care are la baza cativa caluti fata de cel de dacie. ![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 1 Mar 2012, 20:27 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
recinalcol |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Nici nu e nimeni la volan
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
SiloS |
![]()
Post
#17
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Si trebuie sa gasesti un cardan de lungimea potrivita ori sa modifici tu unul, care la randul lui sa reziste. Lungimea cardanului chiar nu este o problema! Comparativ cu amploarea si numarul modificarilor necesare pentru a avea o 1310 RWD, lungimea cardanului ramane o problema minora. ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
udar123 |
![]()
Post
#18
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 109 Joined: 21 July 11 From: Iasi, RO ![]() |
la papuc, daca scoti lamelele ramai fara nici un suport, ca is 2 suruburi cu proful U care is prinse de punte. doar sa sudezi tu si prinderea oaselor+suportii pentru arcuri. e multa munca. iti recomand o punte de straineza! nu te baga pe papuc ca pare el aceeasi marie cu alta palarie, dar de la cabina in spate e alta poveste
![]() Attached thumbnail(s) 69954a.jpg ( Size: 61.9k ) Number of downloads: 1939 |
--------------------
Dacia
1410
1999
- BT 25 BMY
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Salut!
A fost "odata ca niciodata" fabricat un renault 12 break 4x4 pe numele Sinpar...La cat de rare au fost ai mai multe sanse sa gasesti un R12 Gordini decat unul in stare acceptabila. Vrei tractiune spate si performanta:ia un BMW ursulet si n'o sa regreti...cu banii investiti in modificari la dacie tot acolo ajungi ![]() Vrei 4x4 si dacie...Ia papuc cu 4 locuri, tai acoperisul la un break si il pui in loc de carcasa aceea de fibra si obtii un break mai lung 4x4... Bafta! |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#20
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai cu banii care ii investesc in dacie pana voi termina cu toate credema ca ajungeam la un bemveu bunicel(asta daca vroiam unu)
![]() De facut se poate face din cate calcule am facut,dar nu stiu daca renteaza investitia sau nu.Motoru are 140 cp deci ar avea cine sa o duca,dar nu stiu daca ar fi un avantaj cu tractiunea spate sau nu ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#21
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
s-a mai discutat : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1633504
pe scurt: punte spate de R18, si pastrezi suspensia si franele de dacie. se pupa perfect totul. dupaia tunel cardan, cutie de viteze, cardan. probleme serioase apar la structura de rezistenta: dacia nu a fost facuta pentru asta. Practic o sa flexeze ca o caruta, o sa pierzi tractiunea imediat, puntea o sa danseze ca o adolescenta beata la majorat, pe scurt, nimic bun. Deci, punte de R18, tunel cardan, cutie de viteze, cardan, ramforsari fata-spate... Sa nu te astepti sa reziste. Puntea aia nu a fost facuta sa duca tot cuplul motorului. Deci o sa se duca repede. Da' tre sa fie tare senzatia la 50 cai putere, si dupa toate modificarile, vreo 200 kile mai mult ca standard. Amu intelegeti de ce zic toti ca e o idee proasta? |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
studiaza un pic ansamblul spate de la bmw ursulet.cu cateva modificari o sa poti monta tot ansamblul spate.m*am interesat si eu de tractiune spate la dacie si singurul donator e bmw ursulet,adica sa ai si o baza buna si aici ma refer sa fie si rezistenta si sa poti monta si un motor puternic.cu puntea de papuc nu prea rezolvi nimic,ca sa nu mai zic de cardanul de la papuc,care dupa o anumita viteza incepe si bate.
Avantaj pentru tractiune spate nu o sa ai deoarece dacia e usoara de spate si daca vrei sa faci masina de liniute,o sa pierzi mult ,deoarece masina practic o sa stea pe loc.Daca vrei sa faci masina pt distractie (cerculete,incercari de drift si altele) se merita. Succes in ceea ce vrei sa faci. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Mar 2012, 22:42 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ment |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Mai incepuse cineva un proiect cu o dacie cu tractiune spate, caroserie 1300 parca, si mecanica de opel (motor C20NE longitudinal pus, iar cutia / puntea spate / diferential de manta / ascona veche, poate chiar omega - nu stiu sigur ce folosise).
Posibil sa fie mai usor de adaptat o punte de manta / ascona A decat una de E30/urs, ca aia de urs e semi-independenta, pe cand aia de opel e taraneasca - rigida ![]() Daca a si functionat, nu stiu, am cateva poze pe undeva dar nu ajuta la nimic - sunt doar cu motorul. This post has been edited by ment: 3 Mar 2012, 17:51 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#24
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Dupa o informare mai indelungata am ajuns la concluzia ca nu merita(din punct de vere al randamentului) altfel se putea face.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
SiloS |
![]()
Post
#25
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De ce?
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |