DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

alexis
post 18 Jun 2007, 19:22
Post #1081


daciot


Group: Members
Posts: 204
Joined: 30 June 05
From: Bucuresti




Dragi colegi, urmaresc de mult topicul asta. Ce am inteles pana acum este ca poti castiga la remapare 9-10% (max. 9 CP in cazul meu) si ca mai nou remaparea ar putea fi identificata chiar la service de catre "cunoscatori". Eu mi-am luat garantie extinsa (mai am 1 an si putin).
Ca urmare as vrea sa aflu de la cei ce si-au facut remaparea de ceva vreme daca merita sau nu. Ar fi chiar excelent daca cineva ne-ar prezenta un soi de "pro's and con's" apropo de remaparea la benzinare (1.4 si 1.6)


--------------------
Dacia Spring 2021 - B XX HXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 18 Jun 2007, 19:43
Post #1082


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




turatia nu cred ca e asa importanta.....la motoarele cu 16 de exemplu au mai putzini km la turatii mai mari


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jun 2007, 21:19
Post #1083


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ca parere personala remaparea merita cu siguranta pe 1.6, insa duce la cresterea consumului.
Si cine vrajeste ca nu este asa, vrajeste.
Tuningul consta, pe langa o ceva modificare la avans, in marirea timpilor de injectie in regimurile de sarcina tranzitorii (accelerari), atunci cand calculatorul ignora citirea sondelor lambda.
Cum timpii de injectie mai mari inseamna combustibil mai mult, e evident ca si consumul nu va fi mai mic.
Iar pe regimurile de lucru in care UCE injectie tine cont de valorile sondelor lambda, el va face reglajul amesteculi sa fie stoichiometric, deci pe acele regimuri consumurile vor fi cam la fel.
Insa dpdv confort la condus, chiptuningul merita. Dar nu la preturi gen 900 - 1000 ron.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 18 Jun 2007, 21:57
Post #1084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 18 Jun 2007, 22:19)
Ca parere personala remaparea merita cu siguranta pe 1.6, insa duce la cresterea consumului.
Si cine vrajeste ca nu este asa, vrajeste.
*


Cum aș putea să te conving, practic, că, în cazul meu (cu stilul meu de condus), același înainte și după chiptuning, există o scădere semnificativă a consumului urban și mai puțin semnificativă pentru cel extraurban? Fac precizarea că atunci cănd traficul are anumite cote, schimb vitezele cu 200-400 rpm mai puțin decât înainte și, de asemenea, funcție de trafic, pentru o anumită perioadă de timp, merg într-o treaptă superioară la o turație mai mică.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jun 2007, 22:49
Post #1085


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




bine, practic cu stilul tau dupa chip tuning zanganea si motorul mai rau ca inainte...
Sunt niste exceptii care confirma regula.
Dar sa spui ca faci chip-tuning ca sa mergi ca pensionarul e si aia usor cam deplasata.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 18 Jun 2007, 23:00
Post #1086


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Un coleg si-a facut ciptuning "de consum" la un bmw 325i e36. De la 18% i-a sarit la 22%, zice el ca fara a-si schimba stilul de conducere. Ma rog, poate n-or fi fost nici tunerii cine stie ce mari priceputi.
Oricum, meseria e bratara de aur si reclama sunetul comertului, ce sa mai comentam.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabiz
post 25 Jun 2007, 06:16
Post #1087


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 9 June 07




QUOTE(RS/STI @ 22 Mar 2007, 09:02)
Axa cu came pe care o are Darkyro77 este o axa cu came pentru o electronica de serie pentru care nu trebuie schimbate arcurile de la supape iar tachetii se regelaza altfel pentru ca sunt alte deschideri .
*





Cumva 5501713 de la ``cat``??? wink.gif
In dreapata paginii sus mai era ceva scris cu rosu! wink.gif




--------------------
Renault Clio 2002 - B 11 GAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Triti
post 29 Jul 2007, 19:06
Post #1088


membru in revenire


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 October 06
From: Zalau




Suneti-mi si mie ce benzina sa folosesc dupa chiptuning. Obtin randament mai mare cu cifra octanica ridicata?

Multumesc


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2004 Laureate - SJ-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 29 Jul 2007, 20:02
Post #1089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Nu cred ca obti un randament mai mare. Ce am observat eu dupa 6000 km de la efectuarea remaparii: Cu benzina proasta bate tare avansul, cu benzina buna nu bate defel. Prin benzina buna NU se intelege cifra octanica neaparat...


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 29 Jul 2007, 20:31
Post #1090


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




de ceva timp, la serviciu avem la dispozitie un model care a fost de drive-test, din acelea visinii din prima generatie. Motor 1.6 MPI, exact ca al meu. Am urmarit cum se comporta exploatat fiind in conditiile stilului propriu de condus, fara menajamente. Motorul este mult mai lent la urcarea in ture decit al meu, senzatia de forta este aproape inexistenta. Masina de drive-test are toba de mijloc lipsa (ceea ce ar trebui, teoretic, sa fie un avantaj) si are de 3 ori mai putini km ca a mea. In schimb, eu am remapare facuta acum aprox 1 an. Consumul poate sa fi crescut, insa la cote minimale, deoarece eu nu am resimtit acest lucru.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi T
post 31 Jul 2007, 10:54
Post #1091


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 14 January 07
From: Timisoara




QUOTE(adip @ 19 Jun 2007, 00:00)
Un coleg si-a facut ciptuning "de consum" la un bmw 325i e36. De la 18% i-a sarit la 22%, zice el ca fara a-si schimba stilul de conducere. Ma rog, poate n-or fi fost nici tunerii cine stie ce mari priceputi.
Oricum, meseria e bratara de aur si reclama sunetul comertului, ce sa mai comentam.
*


si-o fi facut tuning de consum benzina smile.gif)
la ecotuning consumul ar trebui sa scada,iar la chiptuning daca mergi la fel ca inainte ramane neschimbat si eu mai observ consum scazut ,am avut 5.9% cu 1.6mpi mers constant 110 km/h si 50 in localitati fara depasiri si fara sa o fortez dar asta nu se datoreaza neaparat chipului ci stilului de condus adoptat pe portiunea respectiva,la fel si cu cresterea de consum,nu neaparat chipul este de vina...ci stilul de condus smile.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina din '75;Subaru WRX STI 2004 - B-24-FAQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Jul 2007, 12:31
Post #1092


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai sa o luam logic. (pt. motoarele pe benzina)
Prin chip-tuning se majoreaza timpii de injectie in perioadele tranzitorii (de acceleratie) si se adapteaza avansul la noua cantitate de combustibil, ca sa nu dea detonatii si sa fie la limita aparitiei acelor detonatii (si astfel sa foloseasca cat mai mult din puterea calorica a combustibilului) - de unde si necesitatea de a folosi o benzina cu CO mai mare dupa chip tuning.
Daca eu bag mai multa benzina la aceeasi deschidere a clapetei, logica mea spune ca se baga ... mai multa benzina. Adica mai multa.
Evident, cei care fac chip-tuning nu se mai incurca in explicatii gen: dupa chiptuning se ajunge mai repede la o anumita turatie (deci si viteza) si astfel cantitatea de benzina injectata mai mult dar intr-un timp mai scurt este cam la fel cu cea injectata mai putin dar un timp mai lung,
sau
dupa chiptuning tendinta este de a schimba viteza mai jos, deci si tendinta de a accelera vartos este mai mica (pentru ca "trage" mai jos).

Insa toate aceste presupun schimbarea regimului de condus.
Daca se pastreaza acelasi regim, cu aceleasi turatii de schimbat viteza, cu acelasi tip de accelerari, daca injectoarele baga mai mult voi ce credeti ca se intampla cu consumul de carburant? Credeti ca scade?
Daca masina trage mai bine si se pastreaza plaja de regim, credeti ca trage mai bine cu moleculele de azot din aer, fara carburant?
Eu zic ca NU.
Bine, fiecare e liber sa creada ce doreste si sa exprime ce opinie considera ca e conforma cu convingerile sale, dar nu ar fi rau sa o si argumenteze.

Acum, legat de mentinerea consumului la drum lung.
Aceasta afirmatie a celor ce fac chiptuning este o agariceala ieftina. Chip tuningul nu are nimic de-a face cu consumul in regim constant, pentru ca atunci cantitatea de combustibil injectata este reglata de.... sonda lmabda. Numai in regimuri tranzitorii (accelerari) calculatorul de injectie ignora datele citite de pe sonda lambda, de aceea numai alea se pot modifica.
In regimuri constante, in urma reglarii date de sondele lambda, aceeasi cantitate de combustibil va fi injectata (ca de, trebuie sa fie amestecul stoichiometric), cu sau fara chip-tuning.

Eu personal nu am vazut la nicio (nici una, nici una) firma de chip tuning un calcul/masuratoare a economiei pe care o faci stand in regimuri mai joase sau ca se ajunge mai repede in regimurile de lucru dorite. Insa nu le doare gura sa spuna: consuma mai putin.


ATENTIE: Acest post nu poate fi citat in totalitate sau in parte de nici un nesimtit care "uita" sa puna sursa si posteaza ca si cum ar fi postul lui, iar mai apoi sa vina pe aici ca un jegos imputit sa-mi tina mie lectii de morala privitoare la drepturile de autor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 31 Jul 2007, 12:47
Post #1093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




post-336-1110552475.gif Klaus.. limbajul asta TOTAL neelegant NU prea l-am mai intilnit pe aici iar la TINE niciodata...scuze ca ma asteptam la mai mult..
ON: Deoarece arderea se face cu ajutorul oxigenului din aer NU merge sa maresti prea mult cantitatea de combustibil injectata pt ca vei reusi doar sda ineci motorul si sa cresti doar putin performantele. De aceea chiptuningul la ASPIRATE nu e de recomandat pt ca rezultatele sunt mediocre. Daca suplimentati aportul de aer printr-o metoda oarecare (fie chiar si printr-un filtru sport pe o aductie de aer "rece" veti obtine rezultate mai bune. Parerea mea.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Jul 2007, 12:51
Post #1094


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pt anumiti mitocani a inceput sa-mi fie cam lene sa fiu elegant...
Si respectivii ghertoi se stiu ei...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Triti
post 31 Jul 2007, 20:20
Post #1095


membru in revenire


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 October 06
From: Zalau




Intr-adevar, dupa chip tuning am facut plinul si am adaugat un flacon de octane booster peste benzina Euroluk=sunt foarte multumit. Ar fi mai buna benzina de 100 de la OMV?
E cam scumpa la 4,07lei. Ar iesi mai bine cu aditivul.

Am observat ca aerul care intra in filtru e luat de langa farul din stanga si e separat de compartimentul motor, deci e mai rece. Sper sa fie de-ajuns inlocuirea filtrului de aer odata pe an. Nu m-as baga deocamdata in cheltuieli cu filtre sport.



--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2004 Laureate - SJ-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 31 Jul 2007, 21:38
Post #1096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




nu e prea rece aerul ala ca farul este tot timpul incalzit si atunci aerul e cald si el.asta daca mergi cu luminile aprinse cum fac eu si multi altii.si cel mai nasol e ca toata carcasa fitrului de aer e fierbinte datorita pozitiei sale direct peste motor si fara nici o izolatie termica.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 31 Jul 2007, 21:39


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 31 Jul 2007, 23:04
Post #1097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Triti @ 31 Jul 2007, 21:20)
E cam scumpa la 4,07lei. Ar iesi mai bine cu aditivul.
*


Vezi ca s-a ieftinit ... e 4,02 lei. smile.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 1 Aug 2007, 06:00
Post #1098


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




QUOTE(han_1.6 mpi @ 31 Jul 2007, 21:38)
nu e prea rece aerul ala ca farul este tot timpul incalzit si atunci aerul e cald si el.asta daca mergi cu luminile aprinse cum fac eu si multi altii.si cel mai nasol e ca toata carcasa fitrului de aer e fierbinte datorita pozitiei sale direct peste motor si fara nici o izolatie termica.
*


la ce debit are aerul care intra in motor nu are timp sa se incalzeasca de la far sau de la carcasa filtrului.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Aug 2007, 09:13
Post #1099


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(-Scorpio- @ 1 Aug 2007, 07:00)
la ce debit are aerul care intra in motor nu are timp sa se incalzeasca [...] de la carcasa filtrului
Presupun ca ai facut si studii aprofundate ? Stii mataluta la ce temperatura ajungea aerul pe admisie pe caldurile alea mari ? 60 GRADE Si asta in afara localitatii.

This post has been edited by IRONICK: 1 Aug 2007, 09:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 1 Aug 2007, 09:25
Post #1100


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




era vorba de cat se incalzeste aerul de la caldura farului si a carcasei lipite de motor, nu de caldurile de afara. si mai sunt curios cum ai masurat mataluta temperatura aia.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Aug 2007, 09:30
Post #1101


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




1. In caz ca nu stiai pana acum, exista un senzorul de temperatura pe admisie.
2. Nu mai schimba vorba, ca tot de carcasa filtrului de aer discutam.
3. Mingea este la tine, daca tot te-ai bagat.

This post has been edited by IRONICK: 1 Aug 2007, 09:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Aug 2007, 09:45
Post #1102


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca afara erau 45 grade (masurat cu senzorul de temperatura din oglinda) iar in galerie aerul avea 60 grade (masurat cu senzorul de temperatura de pe galerie, citit prin OBD), presupun ca diferenta de 15 grade intre aerul de afara si aerul din galerie provine de undeva.
Ca necunoscator presupun ca provine din incalzirea aerului pe circuitul de admisie (furtun, filtru, galerie).
Zic si eu...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Aug 2007, 10:07
Post #1103


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Aceeasi diferenta de temperatura (~15 grade) se pastreaza si cand scade temperatura exterioara. Ca am mai masurat acum vreo doua luni si era cam aceeasi diferenta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 1 Aug 2007, 16:44
Post #1104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




tongue.gif solutie : admisia aerului direct prin capot deasupra corpului clapeta. are careva curajul sa taie din capota motorului ? eu sunt tentat .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 1 Aug 2007, 17:59
Post #1105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Pai daca esti tentat da-i bice ...noi te sustinem...moral!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 2 Aug 2007, 02:31
Post #1106


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




La opel astra e pusa in fata radiatorului admisia,daca ridici capota o vezi imediat, dupa grila capotei biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 3 Aug 2007, 09:31
Post #1107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




l@u , iti multumesc pentru sustinere smile.gif . deocamdata testez .

ma tenteaza foarte mult aceasta modificare de soft care mai da ceva putere si cuplu, insa inainte a a face ceva vreau sa va intreb:

ce efecte negative, daunatoare poate avea treaba asta asupra catalizatorului ???

This post has been edited by han_1.6 mpi: 3 Aug 2007, 09:41


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Triti
post 3 Aug 2007, 21:06
Post #1108


membru in revenire


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 October 06
From: Zalau




Eu ma gandesc ca ar putea avea efecte negative daca folosesti benzina proasta. Daca folosesti benzina buna si cu cifra octanica ridicata, atunci va arde toata si nu ajung in catalizator compusi nearsi. Dar sunt pe aici specialisti sa-ti spuna...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2004 Laureate - SJ-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 3 Aug 2007, 23:19
Post #1109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




aha. merci de raspuns. dar totusi "specialisti" nu e cumva o formulare putin peiorativa ? happy.gif


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 4 Aug 2007, 17:59
Post #1110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




am vazut astazi pe tembelizor o chestie..in reluare.. au testat 3 tipuri de benzina, care mai de care avand o cifra octanica mai mare, pe 3 tipuri de motoare: clio, golf V si subaru impreza. Concluziile testului :
- la un motor "subtire" gen clio (sau logan), o benzina mai buna sunt bani aruncati, pt ca motorul e nesimtitor la fineturi d'astea, insa daca aveti un motor potent, cu multi cai putere (gen impreza), benzina cu cifra octanica mare merita fiecare banut. - putere in plus in jur de 10 cai, chiar si mai mult !
Deci pe Logan benzina scumpa..frectie ! important nu e cifra in cazul asta, ci sa fie buna..atat smile.gif
Sunt convins ca multi stiati deja cum sta treaba..am postat insa si pt altii.. wink.gif

This post has been edited by Braveheart: 4 Aug 2007, 18:01


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 15:06
Forum Renault