Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Steve From Oradea |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.002 Joined: 11 October 04 From: Oradea ![]() |
Attached thumbnail(s) KompressorDacia_print.GIF ( Size: 585.88k ) Number of downloads: 1780 |
||
--------------------
Renault
Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP
2003
- BH
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
kurupt |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE din cate vad e cu turbo...cine stie? Nu este cu turbo, este cu compresor. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Kingman |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
andrei_dum |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 4 January 05 ![]() |
LOGAN Atentie putere 136 cp.
nu credeti clic aici : http://www.automotorclub.com/articole/daci..._Elia/index.htm |
--------------------
Dacia
berlina
1970
- ag 22 pbm
|
|
Kingman |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt curios daca instalarea acestui motor pe Logan necesita modificari majore.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Destule ...
servodirectia va fi actionata de un motoras electric, in locul ei apare compresorul. Daca apare compresorul ... trebuie schimbate injectoarele cu unele cu debit marit ... implicit schimbate graficele. Sa nu uitam de o supapa blow-off pentru a regla presiunea care iese din turbo ... un filtru sport ... si lista poate continua. Poate au pus si o axa mai agresiva ... cine stie ... This post has been edited by Darkyro77: 23 Sep 2005, 19:03 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
VLAD_85 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 September 05 ![]() |
a inlocuit cineva filtrul de aer original cu unul K&N tot de pus in cutie?
Eu am acum pe masina un filtru JR conic si toata lumea imi spune ca cea mai buna varianta ar fii sa il schimb pe cel original din cutie cu unul K&N Attached thumbnail(s) Poze_097.jpg ( Size: 74.77k ) Number of downloads: 1982 |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6
- CL-53-CAT Logan 1.6 8v::WOLFRACE::MARANGONI::BORLA::AROSPEED::JR::NGK::DIMSPORT::VOGTLAND::ZENDER::A
LPINE |
|
Kingman |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(VLAD_85 @ 24 Sep 2005, 01:31) a inlocuit cineva filtrul de aer original cu unul K&N tot de pus in cutie? Eu am acum pe masina un filtru JR conic si toata lumea imi spune ca cea mai buna varianta ar fii sa il schimb pe cel original din cutie cu unul K&N Ce e chestia aia cu OZ din poza, centru sus? ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
Ghost |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 March 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.6
- - "Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..." Kain |
|
kurupt |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Ok, atunci Supercharger, darmie mi se pare ca nu e cu Turbocompresor cum scrie in acest articol:
http://www.automotorclub.com/articole/daci..._Elia/index.htm Din poza nu se vede prea bine, dar mie mi se pare ca compresorul este antrenat de o curea de la motor, sau voi aveti la masina voastra chestia aia, care este montat pe langa alternator? Poate daca ar fi o poza facut dint-un alt unghi unde se vede mai clar conducta de evacuare a motorului. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(kurupt @ 25 Sep 2005, 09:02) Ok, atunci Supercharger, darmie mi se pare ca nu e cu Turbocompresor cum scrie in acest articol: http://www.automotorclub.com/articole/daci..._Elia/index.htm Din poza nu se vede prea bine, dar mie mi se pare ca compresorul este antrenat de o curea de la motor, sau voi aveti la masina voastra chestia aia, care este montat pe langa alternator? Poate daca ar fi o poza facut dint-un alt unghi unde se vede mai clar conducta de evacuare a motorului. Este pus exact in locul unde era servodirectia (la servodirectie va fi folosit un motoras electric) si este antrenat de aceeasi curea de la alternator si A/C ... n-are nici o legatura cu evacuarea. |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
a gasit careva filtru K&N de pus in cutie???? daca da la ce bani daca ma poate ajuta si pe mine cineva??? plssss
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
kurupt |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE n-are nici o legatura cu evacuarea Sigur ca nu are legatura cu evacuarea, daca este Supercharger, dar eu as vrea sa vad din alt unghi motorul sa vad daca nu cumva este totusi cu turbocompresor,care in acest caz trebuie sa fie legat la conducta de evacuare. Iar filtrele sport care bagi in cutia originala a filtrului, sunt ineficiente, sau mai bine zis nu o sa castigi putere in plus. Si la celalalt tip de filtru, cel de forma unei ciuperci, castigi 2-3 cp doar daca arunci cutia originala de filtru si montezi o conducta din otel inoxidabil, altfel nu o sa castigi nici un cp, numai chestia asta uita sa-ti spuna specialistii de la piese auto. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Este compresor mecanic, actionat de curea . Turbina actionata de gaze are colegul de mai sus la poza de la avatar.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Sony |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(nadir @ 14 Sep 2005, 16:36) eu nu stiu ce este in capul tau dar sigur ai patit ceva ! gandestete ca la S1600 care insemana TOT Ce se poate scoate dintr-o mashina De curse s-a ajuns la maxim de 300 de cai si aia la o mashina a carei marca nu o sa o divulg sa nu fac reclama dar ideea e ca dintr-un amarat de 1,4 8v nu o sa scoti mai mult de 140 nici dca te dai peste cap ! daca ii pui qiuloada de 16v si turbo poate ! Limita aia de 300 CP este data de regulamentele competitiilor la care participa acea masina. QUOTE(kurupt @ 15 Sep 2005, 19:16) Alecs_TGA cred ca nu intelegi, Sony nu cred ca sa referit la filtrul de aer, cu schimbarea filtrului nu prea intra mai mult aer in motor, pt asta ar trebui sa modifici conducta de admisie [sa finisezi interiorul eventual sa schimbi cu diametru mai mare] si cel mai important sa modifici arborele cu came, si daca vrei sa schimbi si supapele pe diametru mai mare. Altfel cum a zis si Sony bagi benzina cam aiurea, nemai vorbind ca nu are rost sa pui alt injector pt ca din UCE se poate seta, sa injecteze cantitate mai mare de benzina... Mai trebuie modificat si traseul galeriei de evacuare pentru o umplere buna in cazul in care cresti cantitatea de benzina injectata. Treaba asta nu se face in garaj. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Kingman |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
ok... am studiat putin optiunile care le am , si pana la urma m-am decis.. vreau sa schimb motorul cu unul de pe un Clio RS. Vreau sa-mi spuna si mie un cunoscator urmatoarele lucruri: ca si asezare, layout, etc, exista sansa sa nu se potriveasca cu locurile motorului original? In afara de cutia de viteze ce altceva trebuie sa mai schimb?
This post has been edited by Kingman: 24 Oct 2005, 10:17 |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
kurupt |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Planetarele, calculatorul, posibil si pompa de benzina daca nu are debitul suficient, toata linia de tobe, si desigur trebuie sa confectionezi tampoane noi cele cu care sunt prinse motorul si cutia de caroserie.
|
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Kingman |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Tobele se schimbam oricum, dar daca e vorba si de computerul e bord, atunci situatia se nasoleste... cresc costurile foarte tare
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
kurupt |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Nu stiu ce intelegi tu prin computer de bord dar daca te referi la ECU [ce se gaseste langa acumlator] atunci aia ori trebuie reprogramat [daca e posibil] sau cel mai bine sa pui cel original al motorului nou. Vezi ca sunt unii care vinde motor+cutie+ECU+planetare la preturi accesibile, am vazut anuntul intr-un forum din ro de tuning, aduce aproape orice motor vrei. Daca vrei adresa da-mi un PM [nu vreau sa considere cineva ca fac reclama, nu am nici un interes nici un castig material ]
|
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Kingman |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
mersi mult pentru informatie.. am fost azi la aia pe care i-am gasit acolo si mi-au zis ca (doar) motorul ajunge undeva la vreo 15.000 euro.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
kurupt |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Cu 15.000 euro poti cumpara o masiana buna, nu un motor
![]() |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Kingman @ 25 Oct 2005, 16:49) mersi mult pentru informatie.. am fost azi la aia pe care i-am gasit acolo si mi-au zis ca (doar) motorul ajunge undeva la vreo 15.000 euro. ![]() Mi se pare prea exagerat pretul...cu banii aia iti iei o alta masina SH cu motor de 200 CP. Mai bine te plafonezi la un compresor pe aer si mai castigi cativa CP buni si iesi mult mai ieftin. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
kurupt |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
La banii ala mai bine renunti la Logan si iei o masina care este facut din start masina sport, la 40.000 euroi ai de unde alege Evo VIII, Impreza STI...
|
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#145
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
la 40 000 euro cate clio poti cumpara de noi si scoate mototul cu tot cu cutie si calculator de bord sa-l pui pe logan? astia-s batuti in cap, sau ne cred pe noi batuti in cap?
|
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
dacotec |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
am vazut la revizie un logan tunarit cu un filtru de aer performant.
Tipul zicea de un consum scazut si de o putere crescuta,vreo 10-15 cai,si chiar se simtea la pedala.Filtrul original l-a inlocuit cu unul ce realiza o miscare complexa de twister si era...lipit cu super glue de port-clapet. Nu vreu sa ma gandesc ce se intampla daca ii sare filtrul cu tot cu port-clapet intr-o depasire.... ![]() |
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
dacotec |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Poza e clara, este o turbosuflanta.aerul de pe evacuare il baga in turbina si astfel invarte suflanta si avem de bit marit de aer la admisie
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
dacotec |
![]()
Post
#148
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
e adevarat,sunt doua sonde lambda, de poluare mai popular.UCE regleaza timpii de deschidere ai injectoarelor in functie de informatiile cu privire la cant de hidrocarburi nearse ce provin de la aceste sonde.Daca nu stie cata benzina nearsa e, baga benzina mai multa ca sa fie el sigur ca motorul nu e lipsit de putere.
Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asa ceva,se duce naibii tot sistemul de antipoluare. E posibil sa se aprinda lampa OBD pe bord |
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
kurupt |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE am vazut la revizie un logan tunarit cu un filtru de aer performant. Tipul zicea de un consum scazut si de o putere crescuta,vreo 10-15 cai,si chiar se simtea la pedala Da sigur 10-15 cai ![]() ![]() QUOTE Poza e clara, este o turbosuflanta.aerul de pe evacuare il baga in turbina Unde vezi tu acel conducta de la galerie de evacuare? Daca ai alta poza din alt unghi iti propun sa ne arati si noua. Iar daca e turbocompresor atunci ce este chestia ala de sus [langa turbo] care este angrenata de motor prin curea? QUOTE e adevarat,sunt doua sonde lambda, de poluare mai popular.UCE regleaza timpii de deschidere ai injectoarelor in functie de informatiile cu privire la cant de hidrocarburi nearse ce provin de la aceste sonde.Daca nu stie cata benzina nearsa e, baga benzina mai multa ca sa fie el sigur ca motorul nu e lipsit de putere. Mai informeazate, nu se intelege nimic, ce hidrocarburi, sondele scot hidrocarburi? Ce benzina nearsa? ![]() This post has been edited by kurupt: 2 Nov 2005, 17:47 |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
klaus |
![]()
Post
#150
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La treaba cu hidrocarburile are dreptate. Reglajul de injectie de carburant intra intr-o bucla deschisa, si baga mai multa benzina, lucru ce duce la o viata mai scurt a catalizatorului, motiv pentru care se aprinde si martorul ala de OBD (ca depisteaza o sursa de bulire a catalizatorului)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:45 |