DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 58 59 60 61 62 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

IRONICK
post 3 Jan 2009, 13:44
Post #1771


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




1. Nu sunt lup moralist, sunt doar prevazator. Poate chiar prea mult.
2. Intamplator, mai mult sau sporadic, nu mi-am facut niciodata reclama. Nu am nevoie.
3. Nu este destul de evident din postul de mai sus ca sunt pro?

This post has been edited by IRONICK: 3 Jan 2009, 18:22


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 3 Jan 2009, 18:02
Post #1772


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




da' noxele mai ies cat trebuie cu "cheap"- tuning din asta?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Jan 2009, 18:11
Post #1773


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Multi dintre cei care au facut au spus ca nu au avut probleme la ITP. Pana acum nu am auzit de nimeni cu probleme de genul asta in urma tuningului.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 Jan 2009, 21:56
Post #1774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Noxele ies si fara catalizator, cu sonda lambda dezactivata.

Ma refer doar la motoarele pe benzina.
La diesel nu stiu deocamdata

This post has been edited by $$ilvviu: 3 Jan 2009, 22:04


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 3 Jan 2009, 22:32
Post #1775


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(ArtVandelay @ 3 Jan 2009, 18:02)
da' noxele mai ies cat trebuie
*


Da, fara probleme treci itp-ul daca la asta te referi...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Jan 2009, 21:17
Post #1776


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(sequia @ 3 Jan 2009, 13:32)
Intamplator sau nu,sunt in posesia uneia dintre mapele"soft"(asa cum iti place tie sa le spui) pe care le pui tu la masini,asa ca nu are rost sa negi asta
Si nu imi faci reclama? Negativa, pozitiva, etc ... ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sequia
post 4 Jan 2009, 21:38
Post #1777


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 September 08




Asa moka? wink.gif
Intai tre' sa pregatesti berile...


--------------------
logan preference 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2009, 09:53
Post #1778


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sequia, sunt bune criticile, nu zic nu, dar pe langa ele mai doresti sa impartasesti si ceva informatie, sau doar te lauzi si arunci cu noroi?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sequia
post 5 Jan 2009, 11:21
Post #1779


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 September 08




Inca de la primele mele posturi pe acest topic am fost atacat aiurea si fara rost de destui colegi coforumisti...Binenteles ca nici eu nu am intors obrazul si s-a ajuns in situatia ingrata in care Klaus a trebuit sa intervina si o perioada a fost liniste.
Acum sunt acuzat ca arunc cu noroi si ca ma laud!Imi pare rau ca ceea ce am scris eu se intepreteaza astfel.Nu am facut decat sa raspund asa cum am considerat,la anumite posturi.
Sper ca de acum inainte sa fie altfel,in asa fel incat sa mai "iasa" si ceva informatie din toata treaba asta.Eu inca sunt destul de "verde" in treburile astea si invit pe altii mai experimentati sa "expuna".Binenteles ca o sa mai scriu si eu,ca de altfel orice coleg interesat de tema topicului.
PS-Si ca un raspuns direct pentru colegul nostru IRONICK(deoarece treaba cu berile a fost in spirit de gluma).
Atata timp cat o mapa de injectie aduce un plus fata de mapa "stock" si face ca masina sa mearga mai bine nu pot sa am decat pareri pozitive despre acea mapa.


--------------------
logan preference 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diadan22
post 11 Jan 2009, 15:37
Post #1780


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 December 08




Salutare din nou, eram dator cu un feedback legat de consumul dupa remapare (motor 1.4): consumul este exact acelasi: intre 10 si 11 % in oras (in conditiile de trafic "de Bucuresti" pe care le cunoastem cu totii) cu schimbatul vitezelor la 1500 ture de la treapta 1 la 2 apoi 2000... 2200 ture dupa treapta a doua (astept recomandari daca nu procedez OK). Concluzia: demaraj mai bun ca inainte la acelasi consum pentru 200 RON. Personal sunt foarte multumit!

Am o intrebare: la 60 KM/h merg cu a 5-a (motorul sta cam in 1800 turatii). Este OK? Fortez prea mult motorul? Ar fi mai OK sa merg cu a 4-a (cam 2200 turatii)? Consumul care ar fi comparativ intre cele doua trepte de viteza... adica se intampla cumva ca, mergand cu a 5-a, desi turatia mototului este mai mica... motorul sa se chinuie mai mult si deci sa consume mai mult?



--------------------
Dacia Logan 1.4 2005 benzina - BR-03-VAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 12 Jan 2009, 21:14
Post #1781


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Hai sa fim seriosi la bani astia(150-200lei nu euro) e ok se simpe nu e chiar placebo,alceva in aceasi bani nu ezista,duar un filtru sport sa le sune sport la ureche:))))


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Jan 2009, 11:20
Post #1782


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




easy boy!... fara liniute si alte asemenea... stati ontopic, strict despre aspectele tehnice... si fara mistouri sau alte asemenea ca se lasa cu sanctiuni!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeus-iulian
post 19 Jan 2009, 12:06
Post #1783


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 16 August 05




QUOTE(diadan22 @ 11 Jan 2009, 15:37)
Salutare din nou, eram dator cu un feedback legat de consumul dupa remapare (motor 1.4): consumul este exact acelasi: intre 10 si 11 % in oras (in conditiile de trafic "de Bucuresti" pe care le cunoastem cu totii) cu schimbatul vitezelor la 1500 ture de la treapta 1 la 2 apoi 2000... 2200 ture dupa treapta a doua (astept recomandari daca nu procedez OK). Concluzia: demaraj mai bun ca inainte la acelasi consum pentru 200 RON. Personal sunt foarte multumit!

Am o intrebare: la 60 KM/h merg cu a 5-a (motorul sta cam in 1800 turatii). Este OK? Fortez prea mult motorul? Ar fi mai OK sa merg cu a 4-a (cam 2200 turatii)? Consumul care ar fi comparativ intre cele doua trepte de viteza... adica se intampla cumva ca, mergand cu a 5-a, desi turatia mototului este mai mica... motorul sa se chinuie mai mult si deci sa consume mai mult?
*



Mergi subturat tocmai de aceea iti consuma asa mult. Schimba vitezele intre 2500-3000 de ture poate chiar un pic mai sus de 3000 de ture si ai sa vezi o imbunatatire la consum si nu numai wink.gif La 60km/h in treapa 5 mergi subturat de asemenea. Gandeste-te ca treapta a 5 este pentru "consum" cum se spune pentru viteze intre 90-120 km/h, aici vei scoate cel mai mic consum.
Cat despre demaraj bun la 1500 rpm cat o sa ai dupa ce schimbi viteza intr-o treapta superioara nu se poate vorbi. Schimba injurul a 3000rpm ca in momentul cand schimbi intr-o viteza superioara sa ajungi in jurul valorii de 2000 rpm.
Bafta


--------------------
daewoo/dacia ex cielo/Logan 1.6 MPI 95/2004 - B-85-ZEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragman
post 23 Jan 2009, 12:18
Post #1784


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 December 07
From: BUCURESTI




Stie cineva daca softurile pe care le aplica unii la 150-200 ron sun diferite de cele de la firme cunoscute din Bucuresti care iti iau 150-200 euro?sunt mai putin performante? smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 AMBITION 1.6 MPI,DimmSport,Blaupunkt,Infinity - b-42-dnx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Jan 2009, 12:26
Post #1785


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Problema nu este de performanta sau pret, ci cat de mult vrei sa iti afecteze motorul. Apropo, dintre cei care sustin una si alta, au facut si ei un test de compresie la motor inainte si dupa o perioada de la remapare. Macar asa de curiozitate, indiferent daca este de bine sau de rau.

This post has been edited by IRONICK: 23 Jan 2009, 12:30


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Jan 2009, 12:50
Post #1786


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Am făcut remaparea grație lui Ironick de ceva timp. Am laureate de 1.6 . Acum am laureate de 1,68... radmasa.gif glumeam.
Recent am fost la Timișoara - 5 persoane în mașină + șefu meu (bebiț de 1 an și 3 luni). La întoarcere am mai completat portbagajul deja plin cu bagaje cu încă vreo 10 litri de ”sirop” de Recaș, 2 saci de cartofi , ceapă și alte alea....deh, sunt mai sănătoase .
Mașina încărcată destul de mult, lăsată de spate. AC-ul pornit, treapta a 4-a, 70 km/h și am fost nevoit să depășesc pe cineva din față. Mașina a fost destul de promptă - înainte de remapare mai opream ac-ul sau îmi luam elan. Sunt mulțumit de comportamentul mașinii - răspunde mai prompt atunci când este nevoie - nu am ”verificat” viteza maximă.
Încă o dată îți mulțumesc domnu.
Numai bine.

LE 220 km parcurși, 16 litri de benzină consumați.

This post has been edited by Lostboy: 23 Jan 2009, 12:59


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jan 2009, 13:43
Post #1787


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.364
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu pune nimeni un rezultat de dinamometru cu un 1.6 MPI resoftat? Am auzit (mai precis scria un tuner pe un forum) ca mai mult de 2-3 cai in plus la P max nu primeste.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 23 Jan 2009, 13:53
Post #1788


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




QUOTE(Lostboy @ 23 Jan 2009, 12:50)
AC-ul pornit, treapta a 4-a, 70 km/h și am fost nevoit să depășesc pe cineva din față. 

*


Acum pe timpul asta AC pornit? sau povestea este de asta vara?


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Jan 2009, 15:29
Post #1789


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Nu, povestea asta este din 12.01.2009. Am plecat la ora 3:00 și am ajuns la Timișoara la ora 7:00. Capota motorului avea un strat de destul de gros de polei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculafly
post 24 Jan 2009, 11:31
Post #1790


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 25 March 08




si ai folosit ac ca sa iti scada umiditatea din masina sau pt ca era prea cald ??? wacko.gif


--------------------
dacia logan kiss 2007 - b91 fad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 24 Jan 2009, 11:41
Post #1791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




QUOTE(Lostboy @ 23 Jan 2009, 14:50)
AC-ul pornit, treapta a 4-a, 70 km/h și am fost nevoit să depășesc pe cineva din față. Mașina a fost destul de promptă - înainte de remapare mai opream ac-ul sau îmi luam elan.
*


Stii ca la viteza aia puteai sa dai a 3-a, nu?


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 24 Jan 2009, 11:47
Post #1792


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




pai tocmai asta vrea sa evidentieze...ca nu a fost nevoie sa retrogradeze pt ca masina a raspus bine la accelerare... sleep.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 24 Jan 2009, 20:32
Post #1793


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE(draculafly @ 24 Jan 2009, 11:31)
si ai folosit ac  ca sa iti scada umiditatea din masina sau pt ca era prea cald ??? wacko.gif
*



Fiind 5 oameni în mașină și un copil și având în vedere temperatura scăzută de afară - te las să tragi singur concluzia și să nu mai fi wacko.gif .

QUOTE(Thor1983 @ 24 Jan 2009, 11:41)
Stii ca la viteza aia puteai sa dai a 3-a, nu?
*




QUOTE(Marso @ 24 Jan 2009, 11:47)
pai tocmai asta vrea sa evidentieze...ca nu a fost nevoie sa retrogradeze pt ca masina a raspus bine la accelerare...  sleep.gif
*



Corect!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 25 Jan 2009, 10:05
Post #1794


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




1.4MPI vs. 1.6MPI stock.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 25 Jan 2009, 16:37
Post #1795


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Care era 1.4, ala din dreapta?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 25 Jan 2009, 16:42
Post #1796


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




1.4 era cel din care s-a filmat.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 25 Jan 2009, 20:51
Post #1797


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Offtopic: Pun si eu o intrebare: NU-s cel putin nebuni si inconstineti cei care au facut intrecerea respectiva(daca nu era ceva organizat si autorizat de autoritati). Eu cred ca asemena intreceri pe soselele partiei sunt cel putin o prostie, un risc inutil, atat pentru participanti, cat si pentru cei din jur.
Genul asta de nebunie nu-si are locul. Fiti creativi/inventivi, responsabili nu nebuni, smecheri sau alte sub-specii. D-astia e plina lumea, incercati si voi sa fiti altfel (ma refer strict la cei care fac astfel de intreceri neorganizate/autorizate).

This post has been edited by tuneam: 25 Jan 2009, 20:51


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 25 Jan 2009, 20:55
Post #1798


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ce intrecere? Pe un drum cu doua benzi (aproape necirculat), 2 masini au accelerat in paralel in treapta a-III-a de la 60->100Km/h ...
Oricum, mersi de complimente. tongue.gif

This post has been edited by AR-18-MOS: 25 Jan 2009, 20:57


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 25 Jan 2009, 20:58
Post #1799


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Tare smile.gif
da' mi se pare o harta destul de "agresiva"
nu afecteaza cu nimic fiabilitatea? cati km are loganul de cand a facut remaparea ?

This post has been edited by ArtVandelay: 25 Jan 2009, 20:59


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 25 Jan 2009, 21:00
Post #1800


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Hmmmm ..... Cred ca a trecut de ... 8-9.000Km. Uleiul il schimba ceva mai repede. Si in rest, merge ca unsa masina.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 11:33
Forum Renault