DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 63 64 65 66 67 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

slider2
post 2 Jun 2009, 14:10
Post #1921


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




are doar 87cp motorul de 1.6. e rotunjit la 90 ca suna mai bine...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 2 Jun 2009, 15:06
Post #1922


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(DaciaFab @ 2 Jun 2009, 14:03)
Asta a fost doar un lucru pe care nu-l stiam,ce stiu e ca poti face schimbarea din 1.4 in 1.6,schimbi setul motor,schimbi vribrochenul si pui un distantier la chiulasa,mai pui o axa cu came sport,niste bujii mai bune,un filtru de aer sport,si un chip pentru toate modificate si gata,presupun ca poti ajunge undeva la 110 CP
*


Yeah right! 110 cai frumoși. wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 15:20
Post #1923


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




radmasa.gif radmasa.gif

eu tot nu inteleg de ce vrea luma sa transforme loganul in racheta, mai ales facand transformarea "in fata blocului la o samanta si o bere cu vecinu"

@dacia fab de ce te complici cu toate modificarile astea, care nu sti cat de repede iti pot pune masina pe butuci. nu mai bine vinzi masina si iti iei una care a venit din fabrica dotata cu un motor mai potent. eventual chiar logan 1.6 16v. nu e mai simplu?? mai economic?? mai putin riscant??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 2 Jun 2009, 15:41
Post #1924


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




Nici eu nu inteleg... probabil cei care vor mai multi cai,mai multa putere, deja si'au schimbat suspensiile pe ligheane (ma refer la un kit sport arcuri + amortizoare), caci cu motorul standard poti ajunge si la 180 km/h (pe bord), dar dupa 160 masina se comporta precum barca pe mare...impacati'va cu ideea ca nu aveti rachete, ci un mijloc de locomotie obisnuit. Sper sa nu incit anumite spirite cu acest post,doar mi'am dat si eu cu parerea... daca ar fi dupa mine, mai degraba as modifica ceva pe la suspensii rolleyes.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 16:24
Post #1925


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ce conteaza cum franeaza si cum sta pe curbe, daca pe linie dreapta da flash-uri la tdi-uri si depaseste bmw-uri din 90??
marso are foarte mare dreptate, umblati intai la stabilitate si pe urma la cai, dar nu incercati sa faceti ferrari din loganuri. un cip tuning, o evacuare completa sport, eventual si filtru sport, dar aici am dubii datorita prafului de pe la noi, sunt suficiente pentru un logan. e drept ca doar cip tuning-ul imbunatateste performantele motorului, restul sunt usor placebo, poate dar evacuarea ajuta la o urcare mai usoara in ture, datorita faptului ca gazele sunt evacuate mai repede...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jun 2009, 16:40
Post #1926


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Bine bine face sa dezvolte motorul 110 cai frumosi precum zice tiganul ala de pe youtube dar ce te faci ca la roata nu ai 110 cp .
Cred ca cine doreste sa modifice motorul are ca scop sa arate la alti cu masini straine ce poate un logan ... caroserie normala iar pe dedesupt un monstru biggrin.gif Hai ca asta e durerea multora care doresc aceste modificari. Mai bine ati umbla la suspensi ... arcuri taiate alte amortizoare... se aseaza mai bine la drum .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFab
post 2 Jun 2009, 18:05
Post #1927


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 17 March 09




Am observat ca exista un spirit de caterinca,atunci o sa rad si eu de altii cum radeti voi de mine,eu doar vroiam informatia si atat,daca voi ati sarit direct domne gata asta e cocalar dala jegos care sufera de el cu golanu ca intrece passat-uri si bmw-uri din 80,gresit,nu sunt genul,eu as dori o masina decenta,cand dai in ea sa se duca,sa aibe si ea acolo un pic de demaraj,dar deja am intrat in prea multe detalii,mai bine radeti de altii care spun sa taie arcurile ca asa are mai buna stabilitate,intai sa-l vedem pe el ca-si taie arcurile de pe logan si sa-l vedem cum isi tine volanul in mana,pentru ca directia e afectata sigur de la o asa mare porcarie,ori schimbi toata suspensia,amortizoare+arcuri,ori pa,va multumesc pentru intelegere a mai multor baieti,pentru ca m-au ajutat cu unele informatii


--------------------
Dacia 1310CL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 18:29
Post #1928


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(DaciaFab @ 2 Jun 2009, 18:05)
eu as dori o masina decenta,cand dai in ea sa se duca,sa aibe si ea acolo un pic de demaraj

spun sa taie arcurile ca asa are mai buna stabilitate,intai sa-l vedem pe el ca-si taie arcurile de pe logan si sa-l vedem cum isi tine volanul in mana,pentru ca directia e afectata sigur de la o asa mare porcarie,ori schimbi toata suspensia,amortizoare+arcuri
*



stiu ca nu prea e voie sa dai quote postului anterior dar era necesar.
si eu am anticipat ca tu doar atat doresti, doar sa ai un motor mai puternic, dar ai inceput cu stangul. pentru ca daca doreai acest lucru de la inceput iti luai un motor mai puternic, adica cel putin 1.6.
sa zicem ca totusi din anumite motive n-ai putut sa iei decat 1.4, si ca vrei sa faci modificarile enumerate de tine. si acum tu vrei sa te bagi sa modifici asa mult un motor care nu este in nici un caz conceput pentru asa ceva, deci poate oricand sa se duca naibii, si s-a ales praful de toata investitia si munca ta. din aceasta cauza eu am sugerat ca ar fi mai intelept ca banii cu care tu ai cumpara piesele si manopera necesara modificarii sa-i pui peste banii luati pe actuala masina si sa-ti iei una cu motor mai puternic.
ideea de tuning motor la noi nu prea tine ca in filme. in primul rand ca trebuie ca motorul de la care pleci sa reziste la asa ceva, ori nu stiu cate impreza, civic-uri, m3-uri, etc tunate motor, ai vazut tu care sa fi fost initial de 1.4. nu orice zboara se mananca.
plus ca nu ai obtine mari performante, tot datorita faptului ca acest motor nu este conceput pentru asa ceva.
vrei performante decente pe un logan iti iei 1.6 16v, sau daca esti fan diesel 1.5 dci 85cp si il resoftezi. si la 16v iti poti face un ciptuning si il duci pe la 115cp. oricum pentru soselele noastre este suficient.

legat de taiatul arcurilor, fi sigur ca s-a mai facut aceasta operatie, posibil chiar pe arcurile stoc, ca pe cele aftermarket stiu sigur ca cineva le-a taiat. vezi ca exista topic dedicat pe aceasta tema.

iar eventuala caterinca facuta pe seama afirmatiilor tale se datoreaza faptului ca esti al nu stiu catelea care viseaza ca face motorul de 1.4 de pe logan/solenza/supernova motor cu reactie. sunt unii pe acest forum, care desi nu pot spune ca au o varsta asa inaintata sunt ceva mai cu picioarele pe pamant, si stiu sa judece totul la rece, sa vada si implicatii secundare ale oricarei interventii asupra masinilor din dotare. respectiv ce costuri sunt, rezultatele obtinute justifica aceste costuri?? cu garcea o sa am probleme daca fac aceste interventii?? dar bani am, ca sa cumpar piesele necesare?? daca dau banii pe piese, mai am bani sa bag benzina sau o modific doar ca sa ma uit cum se pune praful pe ea in parcare??

This post has been edited by slider2: 2 Jun 2009, 18:32


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFab
post 2 Jun 2009, 18:43
Post #1929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 17 March 09




bine,hai s-o luam cu inceputul,masina a fost al tatalui meu,eu am 18 ani,calcule am facut si eu,pentru suspensie,motor si frane m-ar duce numai piesele undeva la 2300 E,acum stiu ce vrei sa zici si u,si ai mare dreptate,cu tot cu manopera m-ar duce la 4000E numai partea tehnica,ceea ce nu se merita,asa ca mai bine as vindeo si mi-as mai pune bani si mi-as lua un prestige ceva si gata,are din fabrica 105cp si mai faci cate cv pacolo si ajungi la 115-120,oricum slider,merci ca mi-ai bagat mintile-n cap in legatura cu aceasta problema,apropo,cred ca tu esti cel mai competent dintre oamenii care au vorbit mai sus,care la unii dintre ei tuning inseamna si schimbatul presurilor


--------------------
Dacia 1310CL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 18:52
Post #1930


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nu ma consider cel mai competent. eu am judecat ceea ce tu ai spus la modul general. sunt useri pe forum, chiar care au postat in acest topic, care se pricep mult mai bine decat mine.
nu stiu exact ce logan de 1.4 ai tu, respectiv an fabricatie, km, dotari, dar cel mai ieftin logan de 1.4 pe piata sh este cam 3000euro, plus 4000 costurile modificarilor, ajungi la 7000. unde deja iti poti cumpara o masina chiar daca mai veche, dar mult mai potenta. un bun exemplu este opel astra coupe bertone, la banii astia iei una de prin 2002-2003, in versiunea turbo, adica motor 2.0L si 190cp. sau poti sa faci alegerea mai rationala, ca sigur nu iti trebuiesc atatia cai la drumurile din romania, si sa-ti iei un logan prestige de prin 2007, cu maxim 6000euro. am vazut chiar pe la 5700euro negociabil. deci ti-ar mai ramane si bani de ceva modificari.

This post has been edited by slider2: 2 Jun 2009, 18:52


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFab
post 2 Jun 2009, 19:09
Post #1931


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 17 March 09




dar ideea e ca mi-ar fi cam greu sa ma despart de ea,pentru ca am atins-o decat eu si tata,asa ca m-am cam atasat de ea......e din 12-2005 masina model laureate si are 27.800 km smile.gif)))),iti dai seama cea mers cu ea,mi-as lua cam 5000E pe ea,si as mai pune 3000E si mi-as lua un prestige,dar faza urata e ca pe urma nu prea mai am bani pentru ce-am eu de gand sa fac cu ea.....nu s-o fac masina de curse,ci sa-i pun un kit frumos exterior,o suspensie,o vopsea frumoasa si un sistem audio potent,in rest mai nimic.....dar m-ar duce undeva la 5000E...... laugh.gif,intotdeauna exista un dar radmasa.gif

This post has been edited by DaciaFab: 2 Jun 2009, 19:10


--------------------
Dacia 1310CL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Jun 2009, 19:31
Post #1932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




O suspensie merita.Restul...mai bine faci o excursie beton prin Europa cu masina.

This post has been edited by PaulT: 2 Jun 2009, 19:31


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFab
post 2 Jun 2009, 19:47
Post #1933


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 17 March 09




am in plan si asta,sa fac o excursie calumea prin Europa,ungaria-austria-germania-OLANDA..... laugh.gif ,prin amsterdam pe acolo.....


--------------------
Dacia 1310CL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Jun 2009, 20:05
Post #1934


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Oricum cu 8000 e nu-ti ei prestige, asa ca stai linistit...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 20:11
Post #1935


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(DaciaFab @ 2 Jun 2009, 19:09)
iti dai seama cea mers cu ea,mi-as lua cam 5000E pe ea,si as mai pune 3000E si mi-as lua un prestige
*



imi pare rau sa te dezamagesc, dar mai mult de 4000euro nu cred ca iei pe ea...
nu ca as avea eu ceva cu tine sau cu masina ta, dar asta e pretul pietei...

sincer decat sa bagi banii in kituri exterioare, praguri, prelungiri, care sigur se rup pe drumurile din romanica. pe un prestige mai mult de o suspensie sport, un cip tuning, o evacuare completa, nu vad de ce ai face mai mult. la frane daca umblii stramba din nas rar-ul, adica cel mult poti pune discuri, placute, ferodo-uri mai de calitate. oricum prestige avand abs franeaza mult mai bine, iar o suspensie sport ar imbunatii si ea franare. niste anvelope de calitate si ceva mai late, ar puncta si ele un pic la acest capitol. tu avand laureate, anvelopele daca mai sunt cele originale, sunt cam slabe calitativ. deci nu cred ca ai avea nevoie de o putere mai mare de franare. eu unul am condus loganul 16v al tovarasului meu, care e standard, doar ca are anvelope mai calitative, ca la echiparile superioare se dadeau din fabrica incaltate cu michelin sau continental, si franeaza ok, inclusiv de la viteze foarte mari.

2 Jun 2009, 20:13:
QUOTE(bobo77 @ 2 Jun 2009, 20:05)
Oricum cu 8000 e nu-ti ei prestige, asa ca stai linistit...
*



era vorba de sh, nu de noua...

This post has been edited by slider2: 2 Jun 2009, 20:13


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFab
post 2 Jun 2009, 22:19
Post #1936


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 17 March 09




da,ai dreptate,dar cu aia de la rar,dai naibii ca se rezolva repede,din moment ce tu ai imbunatatit franarea,de ce sa se ia de tine,nu e logic,aaaaa stai,traim in romania:)))))Tara tuturor posibilitatilor.. mad.gif


--------------------
Dacia 1310CL 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2009, 22:23
Post #1937


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ei merg pe ideea "te crezi mai desptept decat prompteru??" adica daca inginerii de la renault-dacia, in cazul nostru, au conceput masina fara discuri pe puntea spate, n-ai cum tu sa fi peste ei si sa modifici ceva ce ei au facut excelent. doar ca nu se ia in calcul faza ca in ziua de azi, inginerul lucreaza cot la cot cu contabilul...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2009, 22:33
Post #1938


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(DaciaFab @ 2 Jun 2009, 23:19)
da,ai dreptate,dar cu aia de  la rar,dai naibii ca se rezolva repede,din moment ce tu ai imbunatatit franarea,de ce sa se ia de tine,nu e logic,aaaaa stai,traim in romania:)))))Tara tuturor posibilitatilor.. mad.gif
*
O da, vise umede.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 5 Jun 2009, 17:45
Post #1939


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Poti cauta un stand ITP care atunci cand testeaza franele nu da rotile jos. O janta de otel + capac si nu stie nici dracu ce frane ai, atata timp cat masina franeaza bine.

Am inteles ca se potrivesc discurile de pe un model de Renault, fara adaptari, doar pe principiul "plug 'n play". O astfel de imbunatatire, cuplata cu niste placute si discuri serioase pe fata, si niste pneuri de calitate, este salutara oricand.

Ca RAR-ul nu da doi bani pe asta, desi poate masina are niste cifre mai bune decat cele din fabrica, e partea a doua. Asta nu o s-o schimbi nicicand.

This post has been edited by AmunDei: 5 Jun 2009, 17:46


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 6 Jun 2009, 00:19
Post #1940


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Si cand se baga sub masina domn inginer,chiar nu vede discurile??Pacat ca la noi e ca la nimeni....In loc sa iti iei un prestige,iei duar motoru,te costa undeva la 500euro+alte maruntisuri...inca200-,dar pacat ca nu avem ff multi mecanici pentru asa ceva:(...in combinatie cu CV de 1,4 + o remapare o sa fi mai mult decat multumit,(mai putin de consum)


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 6 Jun 2009, 08:48
Post #1941


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




"Domnul inginer" - care este - nu le vede ca e intuneric sub masina.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 6 Jun 2009, 09:20
Post #1942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




@Golan91-Ce are atat de special cutia de 1.4?Ca are exact aceleasi rapoarte cu cea de la 1.6...

This post has been edited by PaulT: 6 Jun 2009, 14:40


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 6 Jun 2009, 13:52
Post #1943


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Cand vede o masina "tunata" o analizeaza mult mai atent,am fost la ITP acum 3 zile si sau uitat vro 3 ingineri si au inceput sa scrie acolo tot ce au pe suflet,si altu dupa mine a trecut imediat...
PaulT din cate stiam nu sunt la fel ,cu mici diferente,stiu pe cineva care a montat 16,16v pe cutie de 1,4 si trage mai bine decat unu stock,dar il omoara la consum...


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebastianLEGALRACING
post 9 Jun 2009, 18:57
Post #1944


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 May 06




QUOTE(Steve From Oradea @ 22 Sep 2005, 12:44)
Asta e motorul.E frumos.Ar arata bine sub capota Preference-ului meu smile.gif
*



Cati din voi au reusit sa vada acest motor.
Cati au posibilitatea sa il vada la o expozitie sau oriundealtundeva?


--------------------
renault trafic - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2009, 20:08
Post #1945


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(GOLAN 91 @ 6 Jun 2009, 14:52)
Cand vede o masina "tunata" o analizeaza mult mai atent,am fost la ITP acum 3 zile si sau uitat vro 3 ingineri si au inceput sa scrie acolo tot ce au pe suflet,si altu dupa mine a trecut imediat...
PaulT din cate stiam nu sunt la fel ,cu mici diferente,stiu pe cineva care a montat 16,16v pe cutie de 1,4 si trage mai bine decat unu stock,dar il omoara la consum...
*


Pai motorul de 1.6-16V nu are doua axe cu came ? Daca are doua axe cu came nu se poate monta pe blocul de 1.4 sau 1.6 !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 10 Jun 2009, 19:13
Post #1946


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Motoru cu totu...


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2009, 22:00
Post #1947


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si omologarea ??? biggrin.gif ma intreb de ce nu se pune pe forum cat costa omologarea daca urci un motor de logan 1.6-16V ! Daca sare mai mult de 2000 de lei mai bine cumperi un sh.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 10 Jun 2009, 22:08
Post #1948


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Asta nu stiu...pai 2.000lei dai pe motor...daca dai inca atat pe omologare,mai bine lasa.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2009, 22:14
Post #1949


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si motorul cumparat la mana a doua biggrin.gif plus mai trebuie sa-i schimbi uleiul distributia verificarea compresiei , un nou antigel te duce la 4500 de lei usor. Asta daca o faci in regie proprie. Totusi nu ar trebui sa coste omologarea asa de mult fiindca puterea nu se depaseste cu 30 % fata de puterea initiala.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 10 Jun 2009, 23:49
Post #1950


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Din ce stiam,nu ar trebui sa fie probleme deoarece motoru exista deja in gama Dacia...daca era altu si nu depasea atunci 30% era alceva.
Stiu pe cineva care a schimbat motoru in regie proprie si nu sari de 3.000lei-3.500 daca nu era criza poate incercam si eu.
In afara de motor mai ai nevoie de o parte din instalatia electrica,evacuarea,admisia,ambrea 1,6,cutia de care ai:)) alternatoru parca,are alta prindere,ceva conducte de Ac si de servo,cam asta ar fi in mare.Spor la tunari 1,4:)))


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 21:33
Forum Renault