Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
ga!nusha |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la ce firma ma rog ai gasit tu chip tuning prin OBD la pretul asta . Eu am inteles ca OBD-ul nu are dreptul si posibilitatea de scriere ( un fel de read only ) . Asta daca vrei sa ne impartasesti si noua . Te intreb ca nu am mai auzit pe altii facand acest lucru si sa nu iti iei teapa , pentru ca puterea auto-sugestionarii este mare mai ales la soferi .
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Codrin |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg care-i diferenta intre tuningul de 150 euro si cel de 50 euro la Dimsport !
" 150 euro schimbatul softului fara dezlipire cip si 50 euro resoftarea(softu de reno daca te mai intereseaza) " Te rog , explica-mi si mie care-i diferenta ! Eu am inteles ca cei de la Renault nu au dat aceleasi "harti" pentru motorul de DSN , Solenza si Logan , ci le-au mai schimbta putin , astfel incat sa nu mearga mai bine masinile romanesti decat Clio-ul lor . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Codrin |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei 50 euro primesti 'pentru acasa' hartile, resoftarea tot 150 este.
Teoria conspiratiei ![]() later: n-am avut cu ce sa fac o cronometrare buna si cu siguranta nici cauciucurile nu sunt de ajutor. In cazul unei cronometrari 'la mana' eroarea poate fi de +/- 0.7 secunde This post has been edited by Codrin: 4 Feb 2006, 02:52 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
TDK |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 05 ![]() |
Codrin ai facut vreo cronometrare 0-100 ...eu am facut la 3100 de km si am scos 12.2 s si parca era si de mai bine...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
- XX xx XXX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca sunt mai tare de cap ( mai ales cand e vb de bani dati din propriul buzunar ) dar cum adica primesti hartile pentru acasa ? Pe ce suport ? Sunt de fapt salvari soft si daca nu iti place ce ti-au facut le dai inapoi si ti le baga pe cele vechi sau cum ?
Si cum se ajunge la baietii de la DimSport ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
STI |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
Am testat ieri 3 harti pentru Logan 1.6 si sincer cea mai tare a fost cea de la DimSport. Nu vreau sa fac reclama dar de la ora 14:00 si pana la 20:00 am tot testat .......si.....degeaba
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#309
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
Lucky me... si care sunt celelalte 2? aspad si? master tuner?
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
cosming |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 2 November 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Feb 2006, 00:16) Si la ce firma ma rog ai gasit tu chip tuning prin OBD la pretul asta . Eu am inteles ca OBD-ul nu are dreptul si posibilitatea de scriere ( un fel de read only ) . OBD-ul nu este o metoda, nu este un dispozitiv, este doar un standard de interfatare intre controller-ul masinii si un calculator (PC sau dedicat). Deci e ca si cum ti-ai conecta telefonul mobil la calculator cu un cablu, si ai modifica numerele de telefon de pe cartela cu ajutorul calculatorului (de fapt cam asta este chip tuning-ul). Hartile alea, despre care toti povestesc, sunt de fapt niste numere, care se afla la o adresa anumita in memorie (asa zis-a harta). Calculatorul masinii (am auzit tot felul de denumiri pe aci pe forum ECU parca) se numeste in general controller si are ca functie principala prelucrarea datelor (senzori si "harti") pentru comanda unor dispozitive (in general se numesc actuatori). Practic "harta" contine niste valori constante in functie de care algoritmul de control al motorului calculeaza comanda. O analogie ar fi: programarea telefonului mobil sa sune la o anumita ora, tu ii setezi ora (o constanta), telefonul are un program care declanseaza alarma (da o comanda) la ora pe care ai setat-o. Ideea e cam asa: la 150E cat se cere pentru chip tuning in .ro , se cumpara un dispozitiv OBD care sa permita si scrierea, cumpara un program de calculator (cu licenta sau fara) si fac tuning pe banda rulanta, in 3-4 luni cu un pic de reclama, investitia, care nu are cum sa fie mai mare de 1000E cu tot cu calculator, este amortizata 100%. "Harti"-le sigur se gasesc pe internet daca stii unde sa cauti... Eu personal nu as da mai mult de 50E pe un tuning de tipul asta, tinand cont ca platesc 1 om cu 150E/5 minute cat ia scrierea maxim. Voi faceti cum vreti ![]() |
--------------------
Logan
Ambiance 1.4 MPI
2006 cosming
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#311
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
nu este chiar asa... licenta programului costa mai mult(eu stiu ceva de genu 3000 usd) hartile se cumpara separat...iar chestia asta nu se numeste chip tuning se numeste flash tuning... chip tuning= inlocuire chip...iar hartile poate se gasesc pe internet...dar programul cu care se scrie harta se gaseste???
harta de logan 1.6 standard o am si eu ![]() |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
cosming |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 2 November 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(ga!nusha @ 5 Feb 2006, 22:03) nu este chiar asa... licenta programului costa mai mult(eu stiu ceva de genu 3000 usd) hartile se cumpara separat...iar chestia asta nu se numeste chip tuning se numeste flash tuning... chip tuning= inlocuire chip...iar hartile poate se gasesc pe internet...dar programul cu care se scrie harta se gaseste??? harta de logan 1.6 standard o am si eu ![]() 3000$ ? e cam mult pentru un program care lucreaza cu o interfata seriala. diferenta intre chip tuning si flash tuning e numai de limbaj. scopul este inlocuirea memoriei flash sau rescrierea memoriei. tot aia. harti? coduri obd : http://au.geocities.com/ozbrick850/obd2codes.html primul link in google... contine coduri si linkuri la produse ce costa incepand de la 34$...hai sa fim seriosi. singurele probleme care pot sa apara e ca producatorul sa nu respecte standardele si sa foloseasca alta semnificatie pentru coduri sau alte coduri.. aaa sa nu uit .. uite sio schema : http://prj.perquin.com/obdii/ This post has been edited by cosming: 5 Feb 2006, 22:28 |
--------------------
Logan
Ambiance 1.4 MPI
2006 cosming
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#313
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
nu am vrut niciodata sa sugerez ca este ceva greu sau ca nu se merita...cred ca este cel mai profitabil lucru din romania...asta si fabrica dacia
![]() astea sunt preturile pe care le stiu eu...nu bag mana in foc... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
klaus |
![]()
Post
#314
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu rugamintea, daca cumva gasiti pe net modul de scriere a tabelelor de injectie la gama Renault (protocoale, adrese, mod initializare etc), care sunt diferite de protocolul de OBD (care, dupa cum stiti, nu este si de scriere tabele injectie...), dati-mi si mie de stire intr-un fel sau altul.
REPET: nu despre OBD (care e protocol public, cu interfata publica etc), ci protocolul Renault de scriere |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
juristul2000 |
![]() ![]()
Post
#315
|
![]() "Membru 20 cm record" Group: Members Posts: 793 Joined: 6 October 05 From: Oradea ![]() |
Am citit ce s-a scris aici da nu aminteles nimic ,poate ma ajuta si pe mine cineva. Care sunt efectele pozitive sau negative ale acestei rescrieri?
|
--------------------
logan
dacia
Laurate 2005
- AR-07-RZV 20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!! NU, da spaga!!! |
|
is2iuli |
![]()
Post
#316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 January 06 ![]() |
In alta ordine de idei, are cineva montat un filtru sport in carcasa? Se potriveste cu cel de pe clio? Am senzatia ca efectul e apropiat cu cele de tip direct-flow ( mai ales daca e o marca recunoscuta).Cat despre Flash/Chip se pare ca cei de la Dim "e buni"- ca s-ar putea si mai ieftin,asta e altceva... tine de concurenta
|
--------------------
dacia
logan
- is21uli
|
|
Codrin |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(juristul2000 @ 6 Feb 2006, 19:33) Cuplu crescut la turatie mai joasa. Tabele de injectie rescrise, acceleratii mai puternice. In limite normale adica 7-10% nu afecteaza motorul. Caz extrem, se renunta la limitare si se alege o varianta mai suparata pentru tabele. Din ce am inteles, partea proasta e ca la acest motor nu sunt decat cateva harti de modificat, spre deosebire de un 1.9 de la vw unde bat spre cateva zeci bune. Filtre sport pentru carcasa gasesti in Bucuresti la Racing Nick pe Berzei. Model pe verde, de la K&N parca. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Galerie imbracata in folie de azbest pentru a nu mai degaja asa multa caldura.
Attached thumbnail(s) 04022006.jpg ( Size: 422.4k ) Number of downloads: 180 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
IulianP |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(Darkyro77 @ 7 Feb 2006, 07:17) Galerie imbracata in folie de azbest ... Darkyro, are cumva operatiunea asta de imbracare a colectorului de evacuare si vreun efect de izolare fonica? adica zgomotul provenit din aceasta zona tie se pare cumva ca s-ar mai fi diminuat sa si-ar fi schimbat tonalitatea dupa montarea foliei de azbest? Merci anticipat. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
Codrin |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Asa si la ce te ajuta faptul ca evacuezi caldura pe espament decat prin metalul galeriei de evacuare (ma rog, o parte a caldurii)?
![]() Later: a, poate doar pentru a nu mai trage aer cald in motor... Nu? This post has been edited by Mario_b: 7 Feb 2006, 19:17 |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
Codrin |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ajuta la reducerea pierderilor de putere.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
razvant |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 22 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum credeti ca ar fi influentata puterea, dupa montarea unui catalizator sport.Sau cit credeti ca se poate cistiga?Mentionez ca pretul cu tot cu montaj se ridica la 9 mil.
|
--------------------
dacia
logan preference
- B28YWU
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Am citit mai bine pe ambalaj si zice ca nu contine azbest cu toate ca dupa ce am montat traznaia ... ma cam mancau mainile.
@Mario_b: in primul rand caldura care o degaja galeria se ducea fix in admisia de aer si in al doilea se pare ?! ca ajuta nitel si la putere. @codrin: e luata de la Nick PS: e chinu' dracu' sa pui asa ceva ... eu am zis ca dureaza o ora - maxim doua ... si am facut-o in 4. S-a redus foarte mult temperatura in compartimentul motor ... ca sa va faceti o ipresie ... pot tine palma pe acea banda cam 1 secunda fara sa ma friga (rau) ... adica se poate tine mana ... asta dupa ce motorul ajunge la parametrii normali de functionare. |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
dydycom |
![]()
Post
#326
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
am citit pe la dsn sau slz ca cei de la borla fac si serpisori, oare merg si la logan?de ceva vreme ma tot bate ideea cu un charger, nu ceva foarte puternic, eventual cu un motor electric. cred ca acei cai castigati prin chip tuning se pot castiga si prin acest chrger, dar nu stiu daca rezista motorul.poate ideea pare puerila dar chiar se pot intampla minuni cu un charger...
|
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
bassfreak |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nu pot scrie nimic numai erori mysql primesc se pare ca este o eroare de configurare sau versiune a noului serverului mysql
This post has been edited by bassfreak: 9 Feb 2006, 16:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
Codrin |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
QUOTE(dydycom @ 9 Feb 2006, 00:59) am citit pe la dsn sau slz ca cei de la borla fac si serpisori, oare merg si la logan?de ceva vreme ma tot bate ideea cu un charger, nu ceva foarte puternic, eventual cu un motor electric. cred ca acei cai castigati prin chip tuning se pot castiga si prin acest chrger, dar nu stiu daca rezista motorul.poate ideea pare puerila dar chiar se pot intampla minuni cu un charger... Ideea de supercharger electric ar fi buna in teorie dar practic mai mult face rau. In primul rand un motor electric de 12v nu poate impinge aer in motor nici cat ii trebuie acestuia sa functioneze normal, nici gand sa faca si o presiune. Curentul consumat iti distruge altenatorul, consuma mult curent si de aici calculatorul nu mai functioneaza la parametri, de aici probleme cu aprinderea. Asa ca sa vezi maxim ce se poate face cu un supercharger electric: www.electricsupercharger.com Un mic motoras care MAXIM ajuta motorl prin a-i aduce aerul de care are nevoie la galerie, nu se castiga decat 4-6 cai! E drum lung de la 6 cai pana la puterea care ti-o oferaun turbo normal. Cat despre serpisori, la Pilot pot face pentru orice masina! |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
IulianP |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(Darkyro77 @ 7 Feb 2006, 20:40) in primul rand caldura care o degaja galeria se ducea fix in admisia de aer si in al doilea se pare ?! ca ajuta nitel si la putere. S-a redus foarte mult temperatura in compartimentul motor ... ca sa va faceti o ipresie ... pot tine palma pe acea banda cam 1 secunda fara sa ma friga (rau) ... adica se poate tine mana ... asta dupa ce motorul ajunge la parametrii normali de functionare. A, inca o chestiune; am vrut sa o prezint de cateva zile, dar tot mi-a dat erori serverul. E o simpla remarca ce nu se vrea deloc descurajanta pentru cei ce au curajul (bravo lor) sa faca interventii de genul celei a lui Darkyro pe propriile masinute: - din cate stiu (inclusiv dintr-o incursiune la un centru Renault din Paris) se pare ca singura "buba" (minibuba, sa ii zicem) a motorului K7M ar consta tocmai in faptul ca undeva in jurul a 100.000 km se inregistreaza destule cazuri (nu sistematice, totusi) de perforare/topire a colectorului de evacuare ; - se pare ca fenomenul prezentat mai sus ar putea fi preintampinat/redus prin adoptarea unei protectii termice (tabla aceea lucioasa de deasupra galerie) cu unele fante si decupari care lasa sa iasa ceva mai multa caldura. Unele modele mai recente de astfel de protectii mi se pare ca sunt prevazute cu astfel de fante fiind astfel mai permisive dpdv termic; - tinand cont de cele de mai sus ![]() ![]() Doar intreb, nu dau cu parul. E pura curiozitate. E f probabil ca cine are montat asa ceva sa cunoasca mai bine asemenea detalii... A, inca ceva : in ce scop a fost montata protectia de azbest? pt scderea temperaturii aerului in cmpartimentul motor si -- indirect -- asigurarea unei temperaturi mai scazute inclusiv a aerului de admisie ??? Daca da, s-au obtinut ceva rezultate "sesizabile" sau nu ies din marja de efect placebo? Sau din alte motive ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 00:38 |