Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Smeagol |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|||
dydycom |
![]()
Post
#332
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Mario_b @ 10 Feb 2006, 08:48) Ideea de supercharger electric ar fi buna in teorie dar practic mai mult face rau. In primul rand un motor electric de 12v nu poate impinge aer in motor nici cat ii trebuie acestuia sa functioneze normal, nici gand sa faca si o presiune. Curentul consumat iti distruge altenatorul, consuma mult curent si de aici calculatorul nu mai functioneaza la parametri, de aici probleme cu aprinderea. Asa ca sa vezi maxim ce se poate face cu un supercharger electric: www.electricsupercharger.com Un mic motoras care MAXIM ajuta motorl prin a-i aduce aerul de care are nevoie la galerie, nu se castiga decat 4-6 cai! E drum lung de la 6 cai pana la puterea care ti-o oferaun turbo normal. Cat despre serpisori, la Pilot pot face pentru orice masina! imi vine greu sa cred ce zic oameni acolo despre cei 60A...daca arinci un ochi la fire..o sa iti dai seama ca mai mult de 20A nu rezista.Acum astia 6 cai intr-o depasire ar fi ceva si in afara de asta alimentarea motorului nu o faci nonstop ci eventual numai cand ai nevoie.Chiar si un charger normal isi ia putere tot de la motor, aici se face indirect cu mici pierderi de putere( randament). Intrebarea pe care mi-o pun este daca motorul, blocul, rezista la astfel de incarcari.Acum daca blocul la exterior are aceleasi dimensiuni si modificarea capacitatii cilindrice se face din alezajul cilindrilor..pai atunci un 1.4 se preteaza mai mult la un charger decat 1.6...insa astea sunt date pe care inca nu le cunosc...poate stie cineva... |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
kurupt |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE Curentul consumat iti distruge altenatorul, consuma mult curent si de aici calculatorul nu mai functioneaza la parametri, de aici probleme cu aprinderea. Man calculatorul ori functioneaza si in acest caz functioneaza si motorul, ori nu functioneaza si atunci nu iti merge nici motorul! |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
QUOTE(razvant @ 7 Feb 2006, 20:27) Cum credeti ca ar fi influentata puterea, dupa montarea unui catalizator sport.Sau cit credeti ca se poate cistiga?Mentionez ca pretul cu tot cu montaj se ridica la 9 mil. Din cate stiu eu, renuntarea la catalizator aduce cam in jur de 5 cai. Nu stiu daca este adevarat. Eu personal cred ca in jur de 2 cai. Deci poti sa te astepti pana in 5 cai castig putere(sau pana in 2 cai)! ![]() |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
Mario_b |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
QUOTE(kurupt @ 10 Feb 2006, 21:34) Man calculatorul ori functioneaza si in acest caz functioneaza si motorul, ori nu functioneaza si atunci nu iti merge nici motorul! Ma refeream ca poate da scanteie mai mica..... caz in care nu se mai face aprinderea bine, nu? Scuzati postarea consecutiva. ![]() @DYDYCOM Cand spui charger te referi la prostiile astea electrice? Asa ceva nu mi-as pune pe masina in nici un caz... Rad curcile... ![]() Daca citesti pe site-ul ala cu chargerul electric o sa vezi ca a fost gandit exact pentru a fi folosit doar pe perioade foarte scurte de timp... Doar cand ai nevoie. Cat despre cei 60A ai dreptate, este o cantitate masiva de curent, firele alea sunt subdimensionate rau. This post has been edited by Mario_b: 10 Feb 2006, 23:12 |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
dydycom |
![]()
Post
#336
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
sa sti ca exista servomotoare care pot dezvolta destula putere pentru a creea presiune..cat sa simti.
O sa incerc sa aflu daca am putea monta un turbo pe motorul asta. sunt destule renault 11 pe la dezmembrari de unde se poate gasi un charger.... |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
hmmm mi-a propus inginerul de la dacia sa imi fac cip la el pret 4.5 mil si 6 mil cu alt coputer de bord!!! interesant!! si o facea si in interiorul service-ului!! asta mi-a dat de gandit! deci daca se studiaza in deaproape metoda si programul respectiv cred ca poate orice!!
![]() |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
dydycom |
![]()
Post
#338
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Alecs_TGA @ 11 Feb 2006, 01:47) hmmm mi-a propus inginerul de la dacia sa imi fac cip la el pret 4.5 mil si 6 mil cu alt coputer de bord!!! interesant!! si o facea si in interiorul service-ului!! asta mi-a dat de gandit! deci daca se studiaza in deaproape metoda si programul respectiv cred ca poate orice!! ![]() cred ca e vb de alt ECU, nu?, a si mai e si povestea aia cu alt ECU =120 cai? |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Hai ma fi-ti seriosi, masina are 87 cai putere.Nici la una turbo diesel prin schimbare de chip nu ii da 120 cai dar la una pe benzina aspirata..... Poate daca e schimbata toata pomba de benzina desi greu de crezut sa ajunga la acesti cai.
|
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
jkno |
![]()
Post
#340
|
![]() Sfortza fie cu voi! Group: Members Posts: 153 Joined: 27 February 05 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureate 1.6
2004 Words are not enough...
|
|
dydycom |
![]()
Post
#341
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
"Daca initial masina avea cuplu in jurul valoriii de 2000- 2300 acum se simte o imbunatatire in sensul ca pragul este atins sub 2000 de ture. Puterea masinii a fost marita cu 10%,combinata cu imbunatatirea cuplului si o scadere mai lenta in ture (raspuns mai promt in sub turatii)."
![]() bai astia mint de ingheata apele, in titlul articolului vb de 1.4mpi 75 cai...macar sa citeasca si ei unde are cuplu mazim 1.4 si dupa aia sa scrie..ca din ce zic ei parca vb de 1.5 dci....senzationali sunt oamenii astia! ![]() |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
zbuciumus |
![]()
Post
#342
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 February 06 ![]() |
Salut,ce parere aveti despre aceste grafice?
Logan initial,fara filtru si cu filtru JRlogan_1.4.JPG ( Size: 157.64k ) Number of downloads: 149 Acesta este graficul de AFR,pentru cele 3 incercari Attached thumbnail(s) logan_1.4_afr.JPG ( Size: 132.37k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
nissan
patrol
2002 GR
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#343
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Explica si tu putin graficele ca nu inteleg ce-i cu axa verticala, ce reprezinta... cuplu, putere pierduta din cauza filtrului sau ce ? Daca e asa filtrul ala JR2 e clar ca da rezultat mai bun decat cel initial.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
zbuciumus |
![]()
Post
#344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 February 06 ![]() |
Pe verticala sint valorile pentru cuplu si putere,iar pe orizontala ai turatia.Si masina a cistigat 6hp numai din filtru fara alta modificare.
|
--------------------
nissan
patrol
2002 GR
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#345
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(zbuciumus @ 18 Feb 2006, 16:58) Pe verticala sint valorile pentru cuplu si putere,iar pe orizontala ai turatia.Si masina a cistigat 6hp numai din filtru fara alta modificare. Da si tu mai multe detalii cu privire la filtrul asta JR2. De unde se gaseste de cumparat cat costa ? Oare se supara Dacia si ma taie la garantie daca pun alt filtru decat cel din dotare ? |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
masina asta pe care ati facut testele a iesit din rodaj (>3000km) ?
ca vad ca are numere provizorii... daca nu a iesit din rodaj, testul este oarecum compromis |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
zbuciumus |
![]()
Post
#347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 February 06 ![]() |
Aici aveti doua teste cu LOGAN 1.6 cu soft de fabrica (stock) si cu Dimsport (pe grafic e denumit "initial"). Al doilea e cu ASPAD si a mai fost dat de cateva ori.
Clientul a venit sa masoare masina avand deja softul de la Ceky. Vazand rezultatele a scos softul si a revenit cu cel stock. Dupa cum vedeti, diferentele sant destul de modeste. Practic este imposibil sa tunezi o masina aspirata fara sa ai un dyno serios. Noi muncim la o masina 4-6 ore ca sa obtinem setarile de putere maxima. Spre exemplu azi am muncit de la 10 dimineata pana 21 00 la un NISSAN ALMERA... Nu vreau sa vorbesc de rau pe nimeni, dar eu am masurat masini identice 1.6 cu chiptuning facut de diversi si nici una nu avea peste 93 de cp. Cu filtre si tobe... Va asigur de autenticitatea testelor noastre intotdeauna, si ii invit la teste pe toti cei care au chip pe LOGAN 1.6 la 1/2 din pret, asa ca sa facem o baza de date. Recunosc pe de alta parte ca nu am facut nici un LOGAN 1.6, dar o sa va arat grafice cu 1.4 pe SN. Oferta de 1/2 din pret e valabila si pentru UNICHIP-ul primului LOGAN 1.6, pentru ca sant chiar curios de adevaratul potential al motorului asta. Am vazut o gramada de pareri legate de viteza maxima. Cand se masoara pe dyno se testeaza intr-o treapta de viteza pana la limita de turatie. Daca e treapta a cincea atunci intradevar masina ruleaza pe DYNO cu 200 km/h viteza REALA, pe vitezometru probabil 215. Asta e viteza intr-a cincea la 6 800 rot/min si nu are nici o legatura cu viteza posibila pe strada!!! Noi pe dyno masuram puterea motorului, nu simulam conditiile de strada. Deci forget about cx, frecarea cu aerul and staff. Puterea pe care o vedeti pe grafice e puterea la VOLANTA, nu la roata. Dupa cum vedeti pe grafic la turatia max intr-a patra la 5 800 rot/min viteza e 154 km/h iar puterea care ajunge la asfalt (la roata e impropriu spus, pt ca ne intereseaza ori la volanta ori la cape, strada. Asta pt ca pierderile in anvelope sant uriase) este de 64 cp... ![]() Attached thumbnail(s) LOGAN_1.6_Dimsport.JPG ( Size: 145.97k ) Number of downloads: 97 LOGAN_1.6_ASPAD.JPG ( Size: 154.13k ) Number of downloads: 90 |
--------------------
nissan
patrol
2002 GR
|
|
Anakin |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Si cam cat ar costa "oferta" asta a ta,ca poate ma ofer voluntar(am 1.6mpi)?? ps..nu merge PM ca scriam acolo ![]() |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
zbuciumus |
![]()
Post
#349
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 February 06 ![]() |
QUOTE(Anakin @ 23 Feb 2006, 00:36) Si cam cat ar costa "oferta" asta a ta,ca poate ma ofer voluntar(am 1.6mpi)?? ps..nu merge PM ca scriam acolo ![]() Dynotest care include o sesiune de 4 teste este 50 euro. UNICHIP cu instalare si tuning pe dyno, evident cu testele inainte si dupa, 375 de euro. Oferta pentru primul 1.6 de 1/2 din pret ramane valabila. |
--------------------
nissan
patrol
2002 GR
|
|
STI |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
Un numar de telefon la care va pot contacta?
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
74r12 |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
Tuning pentru motoare 1,5 DCI - un "gadget" care se monteaza intre calc. de bord si sistemul de injectie.
Disponibil si pentru Dacia Logan: sporul de putere este de la 65HP la 78HP, iar cuplul de la 160NM la 192 NM http://www.tuningbox.com/ This post has been edited by 74r12: 23 Feb 2006, 14:00 Attached thumbnail(s) tuning.JPG ( Size: 51.01k ) Number of downloads: 82 |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
DFA |
![]()
Post
#352
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
nici nu e mare pretul 375 E .......................... cand la aspad si in alta parte costa 150E la care mai adugi 50 E pentru dyno daca chiar vrei si ajungi la 200E care daca nu esti multumit ce vezi pe dyno iti baga softul masinii si ai plecat fara sa platesti nimic:)
eu personal zic ca nu prea merita cip la logan DOAR daca mai faci si alte jucarii pe acolo o evacuare marita de la serpisori, catalizator sport, etc...... am vorbit cu mai multe persoane care se ocupa de chip-uri si au zis ca la motoarele aspirate nu se merita castig prea mic mai ales la motorul mic de pe logan si acest castig REAL ar fi de MAX 5CP!! asa ca bafta!!! eu tot vreaus a vad un logan cipuit cum se misca fata de un logan stoc de 1,6 cum e al meu!! This post has been edited by Alecs_TGA: 23 Feb 2006, 15:18 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
STI |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
ok daca vrei hai sa ne intalnim, am un Logan de 1.6 cu cip la Dimsport Nr. tel 0722.275.048 ( sincer si eu sunt curios tare !)
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
zbuciumus |
![]()
Post
#355
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 February 06 ![]() |
Am auzit pareri ca nu se poate face chiptuning inca la LOGAN DIESEL. Noi am pus UNICHIP pe el acum 8 luni...
![]() http://forum.4tuning.ro/viewtopic.php?t=16849 |
--------------------
nissan
patrol
2002 GR
|
|
ICET |
![]()
Post
#356
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca tot nu merge PM...vreau si eu sa vad cum se misca unu cu cip si unu stoc.... |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
74r12 |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
QUOTE Nu cred că se instalează între CB și calculatorul de injecție... ...uite aici: http://www.tuningbox.com/ANG/p4ang.php zice asa: "BASIC PRINCIPE: The Tuningbox connects between the original computer and the injection system of your car. The Tuningbox intercepts the data coming from the original unit, recomputes and optimises the data before sending the modified parameters to the pump (only the volume and time of injection are altered, never the injection or turbo pressure). " ![]() |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
klaus |
![]()
Post
#358
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca se fac confuzii.
Dupa cum scrie in engleza acolo (dupa cata engleza stiu eu), tuningbox-ul ala este intre UCE injectie si sistemul de injectie, in speta la injectoare. Este acolo si o mica inadvertenta (ca trimite comanda la pompa, dar de fapt nu modifica presiunea debitata de pompa ci perioada de deschidere a injectoarelor si volumul injectat), dar pe asta o trecem cu vederea... Eu nu am vazut sa scrie ceva ca este intre UCE injectie si calculatorul de bord. Calculatorul de bord nu are nici o treaba (nici una, nici una) cu comanda injectiei. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
@Klaus:
Din cate am citit, este vorba despre diesel-uri. Sunt unele diesel-uri unde pompa de injectie este si distribuitor in acelasi timp. Acolo se citeste pompa pe CAN. Pentru benzinare, nimic. Oricum, aici presiune este mica. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacia Logan Sport GT 3L V6 ( 190 KW ) -- 0-100km/h in 4.5 sec. >>>>>> http://www.automotorclub.com/forum/viewtop...p?p=24301#24301
Ce ziceti ? |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:00 |