DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

Smeagol
post 10 Feb 2006, 11:11
Post #331


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




@CosminQ, @Codrin:

Calibrarea ECU-ului se poate face PRIN MUFA de OBD, dar NU PRIN OBD.
Asa cum si Klaus a remarcat, OBD si EOBD sunt standarde deschise de automotive, dar nici unul nu suporta recalibrare de ECU sau macar o scriere a ECU-ului. Poate da o COMANDA de stergere a erorilor, dar atat !

Calibrarea ECU-ului se face prin protocoale specifice fiecariu producator. Si se face la low level - de genul scrie adresa cutarica de memorie.

In teorie, poti avea acces la aceste informatii doar de la Ranault. Si o sa platesti bani grei pentru asa ceva. Eu unul suspectez scurgeri de informatii le uzine sau de la Delphi, sau chiar s-au cumparat soft si licente pentru asa ceva (sincer, ma indoiesc). Soft-ul il gasesti doar la Renault.

Intrebare retorica: firmele respective care fac recalibrare de ECU au vre-un logo Renault ? Sau vrea licenta la indemana care sa o arate tugulanului doritor de tunning ?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 10 Feb 2006, 12:24
Post #332


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




QUOTE(Mario_b @ 10 Feb 2006, 08:48)
Ideea de supercharger electric ar fi buna in teorie dar practic mai mult face rau. In primul rand un motor electric de 12v nu poate impinge aer in motor nici cat ii trebuie acestuia sa functioneze normal, nici gand sa faca si o presiune. Curentul consumat iti distruge altenatorul, consuma mult curent si de aici calculatorul nu mai functioneaza la parametri, de aici probleme cu aprinderea.
Asa ca sa vezi maxim ce se poate face cu un supercharger electric:
www.electricsupercharger.com
Un mic motoras care MAXIM ajuta motorl prin a-i aduce aerul de care are nevoie la galerie, nu se castiga decat 4-6 cai! E drum lung de la 6 cai pana la puterea care ti-o oferaun turbo normal.
Cat despre serpisori, la Pilot pot face pentru orice masina!
*



imi vine greu sa cred ce zic oameni acolo despre cei 60A...daca arinci un ochi la fire..o sa iti dai seama ca mai mult de 20A nu rezista.Acum astia 6 cai intr-o depasire ar fi ceva si in afara de asta alimentarea motorului nu o faci nonstop ci eventual numai cand ai nevoie.Chiar si un charger normal isi ia putere tot de la motor, aici se face indirect cu mici pierderi de putere( randament). Intrebarea pe care mi-o pun este daca motorul, blocul, rezista la astfel de incarcari.Acum daca blocul la exterior are aceleasi dimensiuni si modificarea capacitatii cilindrice se face din alezajul cilindrilor..pai atunci un 1.4 se preteaza mai mult la un charger decat 1.6...insa astea sunt date pe care inca nu le cunosc...poate stie cineva...


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 10 Feb 2006, 21:34
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




QUOTE
Curentul consumat iti distruge altenatorul, consuma mult curent si de aici calculatorul nu mai functioneaza la parametri, de aici probleme cu aprinderea.

Man calculatorul ori functioneaza si in acest caz functioneaza si motorul, ori nu functioneaza si atunci nu iti merge nici motorul!


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 10 Feb 2006, 22:45
Post #334


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




QUOTE(razvant @ 7 Feb 2006, 20:27)
Cum credeti ca ar fi influentata puterea, dupa montarea unui catalizator sport.Sau cit credeti ca se poate cistiga?Mentionez ca pretul cu tot cu montaj se ridica la 9 mil.
*


Din cate stiu eu, renuntarea la catalizator aduce cam in jur de 5 cai. Nu stiu daca este adevarat. Eu personal cred ca in jur de 2 cai. Deci poti sa te astepti pana in 5 cai castig putere(sau pana in 2 cai)! smile.gif


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 10 Feb 2006, 22:52
Post #335


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




QUOTE(kurupt @ 10 Feb 2006, 21:34)
Man calculatorul ori functioneaza si in acest caz functioneaza si motorul, ori nu functioneaza si atunci nu iti merge nici motorul!
*


Ma refeream ca poate da scanteie mai mica..... caz in care nu se mai face aprinderea bine, nu?
Scuzati postarea consecutiva. blush.gif

@DYDYCOM
Cand spui charger te referi la prostiile astea electrice? Asa ceva nu mi-as pune pe masina in nici un caz... Rad curcile... biggrin.gif

Daca citesti pe site-ul ala cu chargerul electric o sa vezi ca a fost gandit exact pentru a fi folosit doar pe perioade foarte scurte de timp... Doar cand ai nevoie.
Cat despre cei 60A ai dreptate, este o cantitate masiva de curent, firele alea sunt subdimensionate rau.

This post has been edited by Mario_b: 10 Feb 2006, 23:12


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 10 Feb 2006, 23:50
Post #336


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




sa sti ca exista servomotoare care pot dezvolta destula putere pentru a creea presiune..cat sa simti.
O sa incerc sa aflu daca am putea monta un turbo pe motorul asta. sunt destule renault 11 pe la dezmembrari de unde se poate gasi un charger....


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 11 Feb 2006, 01:47
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




hmmm mi-a propus inginerul de la dacia sa imi fac cip la el pret 4.5 mil si 6 mil cu alt coputer de bord!!! interesant!! si o facea si in interiorul service-ului!! asta mi-a dat de gandit! deci daca se studiaza in deaproape metoda si programul respectiv cred ca poate orice!! smile.gif


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 13 Feb 2006, 01:16
Post #338


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




QUOTE(Alecs_TGA @ 11 Feb 2006, 01:47)
hmmm    mi-a propus inginerul de la dacia sa imi fac cip la el pret 4.5 mil si 6 mil cu alt coputer de bord!!! interesant!! si o facea si in interiorul service-ului!!  asta mi-a dat de gandit! deci daca se studiaza in deaproape metoda si programul respectiv cred ca poate orice!! smile.gif
*




cred ca e vb de alt ECU, nu?,
a si mai e si povestea aia cu alt ECU =120 cai?


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 14 Feb 2006, 01:07
Post #339


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Hai ma fi-ti seriosi, masina are 87 cai putere.Nici la una turbo diesel prin schimbare de chip nu ii da 120 cai dar la una pe benzina aspirata..... Poate daca e schimbata toata pomba de benzina desi greu de crezut sa ajunga la acesti cai.


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jkno
post 14 Feb 2006, 09:30
Post #340


Sfortza fie cu voi!


Group: Members
Posts: 153
Joined: 27 February 05
From: Arad




Asta am primit prin email azi dimineata de la masini.ro (tuning Logan 1.4):

http://tuning.masini.ro/


--------------------
Dacia Logan Logan Laureate 1.6 2004
Words are not enough...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 16 Feb 2006, 12:52
Post #341


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




"Daca initial masina avea cuplu in jurul valoriii de 2000- 2300 acum se simte o imbunatatire in sensul ca pragul este atins sub 2000 de ture. Puterea masinii a fost marita cu 10%,combinata cu imbunatatirea cuplului si o scadere mai lenta in ture (raspuns mai promt in sub turatii)."


radmasa.gif

bai astia mint de ingheata apele, in titlul articolului vb de 1.4mpi 75 cai...macar sa citeasca si ei unde are cuplu mazim 1.4 si dupa aia sa scrie..ca din ce zic ei parca vb de 1.5 dci....senzationali sunt oamenii astia! biggrin.gif


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zbuciumus
post 18 Feb 2006, 15:19
Post #342


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 February 06




Salut,ce parere aveti despre aceste grafice?

Attached File  logan_1.4.bmp ( 204.75k ) Number of downloads: 63


Logan initial,fara filtru si cu filtru JRlogan_1.4.JPG ( Size: 157.64k ) Number of downloads: 149


Acesta este graficul de AFR,pentru cele 3 incercari

Attached thumbnail(s)
logan_1.4_afr.JPG ( Size: 132.37k ) Number of downloads: 102


--------------------
nissan patrol 2002 GR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 18 Feb 2006, 16:43
Post #343


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Explica si tu putin graficele ca nu inteleg ce-i cu axa verticala, ce reprezinta... cuplu, putere pierduta din cauza filtrului sau ce ? Daca e asa filtrul ala JR2 e clar ca da rezultat mai bun decat cel initial.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zbuciumus
post 18 Feb 2006, 16:58
Post #344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 February 06




Pe verticala sint valorile pentru cuplu si putere,iar pe orizontala ai turatia.Si masina a cistigat 6hp numai din filtru fara alta modificare.


--------------------
nissan patrol 2002 GR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 18 Feb 2006, 17:54
Post #345


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(zbuciumus @ 18 Feb 2006, 16:58)
Pe verticala sint valorile pentru cuplu si putere,iar pe orizontala ai turatia.Si masina a cistigat 6hp numai din filtru fara alta modificare.
*


Da si tu mai multe detalii cu privire la filtrul asta JR2. De unde se gaseste de cumparat cat costa ?
Oare se supara Dacia si ma taie la garantie daca pun alt filtru decat cel din dotare ?


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 19 Feb 2006, 21:28
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




masina asta pe care ati facut testele a iesit din rodaj (>3000km) ?
ca vad ca are numere provizorii...
daca nu a iesit din rodaj, testul este oarecum compromis


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zbuciumus
post 22 Feb 2006, 21:59
Post #347


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 February 06




Aici aveti doua teste cu LOGAN 1.6 cu soft de fabrica (stock) si cu Dimsport (pe grafic e denumit "initial"). Al doilea e cu ASPAD si a mai fost dat de cateva ori.

Clientul a venit sa masoare masina avand deja softul de la Ceky. Vazand rezultatele a scos softul si a revenit cu cel stock. Dupa cum vedeti, diferentele sant destul de modeste. Practic este imposibil sa tunezi o masina aspirata fara sa ai un dyno serios. Noi muncim la o masina 4-6 ore ca sa obtinem setarile de putere maxima. Spre exemplu azi am muncit de la 10 dimineata pana 21 00 la un NISSAN ALMERA... Nu vreau sa vorbesc de rau pe nimeni, dar eu am masurat masini identice 1.6 cu chiptuning facut de diversi si nici una nu avea peste 93 de cp. Cu filtre si tobe... Va asigur de autenticitatea testelor noastre intotdeauna, si ii invit la teste pe toti cei care au chip pe LOGAN 1.6 la 1/2 din pret, asa ca sa facem o baza de date. Recunosc pe de alta parte ca nu am facut nici un LOGAN 1.6, dar o sa va arat grafice cu 1.4 pe SN. Oferta de 1/2 din pret e valabila si pentru UNICHIP-ul primului LOGAN 1.6, pentru ca sant chiar curios de adevaratul potential al motorului asta.

Am vazut o gramada de pareri legate de viteza maxima. Cand se masoara pe dyno se testeaza intr-o treapta de viteza pana la limita de turatie. Daca e treapta a cincea atunci intradevar masina ruleaza pe DYNO cu 200 km/h viteza REALA, pe vitezometru probabil 215. Asta e viteza intr-a cincea la 6 800 rot/min si nu are nici o legatura cu viteza posibila pe strada!!! Noi pe dyno masuram puterea motorului, nu simulam conditiile de strada. Deci forget about cx, frecarea cu aerul and staff. Puterea pe care o vedeti pe grafice e puterea la VOLANTA, nu la roata. Dupa cum vedeti pe grafic la turatia max intr-a patra la 5 800 rot/min viteza e 154 km/h iar puterea care ajunge la asfalt (la roata e impropriu spus, pt ca ne intereseaza ori la volanta ori la cape, strada. Asta pt ca pierderile in anvelope sant uriase) este de 64 cp... biggrin.gif Curbele cele mai de jos sant pierderile in tot lantul de transmisie pana la asfalt, rola in cazul nostru.

Attached thumbnail(s)
LOGAN_1.6_Dimsport.JPG ( Size: 145.97k ) Number of downloads: 97
LOGAN_1.6_ASPAD.JPG ( Size: 154.13k ) Number of downloads: 90


--------------------
nissan patrol 2002 GR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 23 Feb 2006, 00:36
Post #348


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Si cam cat ar costa "oferta" asta a ta,ca poate ma ofer voluntar(am 1.6mpi)??
ps..nu merge PM ca scriam acolo 04.gif .


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zbuciumus
post 23 Feb 2006, 11:11
Post #349


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 February 06




QUOTE(Anakin @ 23 Feb 2006, 00:36)
Si cam cat ar costa "oferta" asta a ta,ca poate ma ofer voluntar(am 1.6mpi)??
ps..nu merge PM ca scriam acolo 04.gif .
*




Dynotest care include o sesiune de 4 teste este 50 euro.
UNICHIP cu instalare si tuning pe dyno, evident cu testele inainte si dupa, 375 de euro.

Oferta pentru primul 1.6 de 1/2 din pret ramane valabila.


--------------------
nissan patrol 2002 GR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STI
post 23 Feb 2006, 11:17
Post #350


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 May 05




Un numar de telefon la care va pot contacta?


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 23 Feb 2006, 13:48
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




Tuning pentru motoare 1,5 DCI - un "gadget" care se monteaza intre calc. de bord si sistemul de injectie.
Disponibil si pentru Dacia Logan: sporul de putere este de la 65HP la 78HP, iar cuplul de la 160NM la 192 NM

http://www.tuningbox.com/

This post has been edited by 74r12: 23 Feb 2006, 14:00

Attached thumbnail(s)
tuning.JPG ( Size: 51.01k ) Number of downloads: 82


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 23 Feb 2006, 15:00
Post #352


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(74r12 @ 23 Feb 2006, 14:48)
Tuning pentru motoare 1,5 DCI - un "gadget" care se monteaza intre calc. de bord si sistemul de injectie.
*


smile.gif Nu cred că se instalează între CB și calculatorul de injecție...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 23 Feb 2006, 15:17
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




nici nu e mare pretul 375 E .......................... cand la aspad si in alta parte costa 150E la care mai adugi 50 E pentru dyno daca chiar vrei si ajungi la 200E care daca nu esti multumit ce vezi pe dyno iti baga softul masinii si ai plecat fara sa platesti nimic:)
eu personal zic ca nu prea merita cip la logan DOAR daca mai faci si alte jucarii pe acolo o evacuare marita de la serpisori, catalizator sport, etc......
am vorbit cu mai multe persoane care se ocupa de chip-uri si au zis ca la motoarele aspirate nu se merita castig prea mic mai ales la motorul mic de pe logan si acest castig REAL ar fi de MAX 5CP!! asa ca bafta!!!
eu tot vreaus a vad un logan cipuit cum se misca fata de un logan stoc de 1,6 cum e al meu!!

This post has been edited by Alecs_TGA: 23 Feb 2006, 15:18


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STI
post 23 Feb 2006, 19:02
Post #354


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 May 05




ok daca vrei hai sa ne intalnim, am un Logan de 1.6 cu cip la Dimsport Nr. tel 0722.275.048 ( sincer si eu sunt curios tare !)


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zbuciumus
post 23 Feb 2006, 21:32
Post #355


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 February 06




Am auzit pareri ca nu se poate face chiptuning inca la LOGAN DIESEL. Noi am pus UNICHIP pe el acum 8 luni... biggrin.gif

http://forum.4tuning.ro/viewtopic.php?t=16849


--------------------
nissan patrol 2002 GR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 23 Feb 2006, 21:55
Post #356


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Ca tot nu merge PM...vreau si eu sa vad cum se misca unu cu cip si unu stoc....


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 24 Feb 2006, 08:45
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




QUOTE
Nu cred că se instalează între CB și calculatorul de injecție...


...uite aici: http://www.tuningbox.com/ANG/p4ang.php

zice asa:
"BASIC PRINCIPE:

The Tuningbox connects between the original computer and the injection system of your car. The Tuningbox intercepts the data coming from the original unit, recomputes and optimises the data before sending the modified parameters to the pump (only the volume and time of injection are altered, never the injection or turbo pressure). "
wink.gif


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Feb 2006, 11:29
Post #358


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cred ca se fac confuzii.
Dupa cum scrie in engleza acolo (dupa cata engleza stiu eu), tuningbox-ul ala este intre UCE injectie si sistemul de injectie, in speta la injectoare. Este acolo si o mica inadvertenta (ca trimite comanda la pompa, dar de fapt nu modifica presiunea debitata de pompa ci perioada de deschidere a injectoarelor si volumul injectat), dar pe asta o trecem cu vederea...

Eu nu am vazut sa scrie ceva ca este intre UCE injectie si calculatorul de bord. Calculatorul de bord nu are nici o treaba (nici una, nici una) cu comanda injectiei.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagol
post 24 Feb 2006, 11:58
Post #359


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




@Klaus:

Din cate am citit, este vorba despre diesel-uri. Sunt unele diesel-uri unde pompa de injectie este si distribuitor in acelasi timp. Acolo se citeste pompa pe CAN.

Pentru benzinare, nimic. Oricum, aici presiune este mica.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladiopa
post 27 Feb 2006, 14:36
Post #360


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 31 August 05
From: Bucuresti




Dacia Logan Sport GT 3L V6 ( 190 KW ) -- 0-100km/h in 4.5 sec. >>>>>> http://www.automotorclub.com/forum/viewtop...p?p=24301#24301

Ce ziceti ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 2005 - B-
Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 04:00
Forum Renault