DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

bj
post 19 Jan 2007, 15:20
Post #841


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




WPO mai usor cu saritul la gat. Ice_2k are si Golf si Logan. Nu a intrat aici doar de dragul de a face misto de Logan ci pentru ca are unul.

Ca un om care a mers cu ambele masini cred ca are o parere destul de avizata.

Cat despre facut Passat-uri si Golf-uri pe drum, iar las-o mai moale. Tinuta de drum atat a Golf-ului, dar mai ales a Passatului ii dau voie sa te faca la orice ora, dar poate nu vor sa isi puna mintea cu tine (btw. te-ai gandit vre-odata la asta?).

Cat despre liniute iarasi e o problema delicata pentru ca daca pornim de la datele de producator care dau pentru masini stock timpi 0-100km/h de 11,5s (Logan) si 12,7 (Golf/Leon) atunci problema se complica si mai mult.

Iti spun ca am facut calcule si diferenta e foarte mica, in consecinta depinde foarte mult si de sofer.

Eu personal sunt curios de un test de genul: acelasi sofer sa conduca pe 400m si un Logan stock 1,6 MPI 90CP si un Golf/Leon stock 1,9 TDI 90CP.
Oricare ar fi castigatorul pot sa pun pariu ca diferenta nu va fi mai mare de 0,5 secunde.

L.E. Cu Leon-ul am pana acum 20.000 km. Multi facuti prin tara (cam 85%). Crede-ma ca in toti acesti km am fost facut de Logan-uri doar cand soferii de Logan au intrat ca niste kamikaze in situatii in care orice manevra "putin" gresita ii putea scoate de pe circuit. Recunosc ca si eu merg tare, dar imi tin o rezerva de siguranta. Prefer sa "ma faca" un Logan, decat sa patesc ceva. Aceasta completare nu vrea sa spuna ca soferii de Logan sunt kamikaze. Nu pot sa fac o astfel de generalizare. Soferi kamikaze am intalnit cu tot felul de masini si nu pot sa ma tin dupa ei. Daca nu m-as lovi de ceva, as albi peste noapte conducand in stilul lor.
Cea mai funny faza a fost cu o cunostinta cu Golf care de la Predeal la Comarnic a depasit peste tot pe unde a putut (linii continue, curbe, etc) iar de cand a ajuns la drum drept s-a gandit sa se odihneasca si mergea cu 100 km/h. E inutil sa spun ca nu m-am tinut dupa el pe curbe dar l-am depasit inainte de Baicoi biggrin.gif

This post has been edited by bj: 19 Jan 2007, 15:28


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 19 Jan 2007, 21:04
Post #842


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




concluzia : astia cu loganuri sa o lase mai moale.deci e clar ? DA ? LolLolLo.gif

This post has been edited by han_1.6 mpi: 19 Jan 2007, 21:18


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 20 Jan 2007, 14:04
Post #843


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




@bj, daca vorbim de Golf si Passat si Logan noi sau in stare tehnica perfecta atunci e asa cum zici.

DACA vb de Logan nou sau in stare tehnica sa nu zicem perfecta dar oricum mult mai buna decat anumite golf sau passat SH la care "proprietarii" nu au mai avut bani ( poate nici nu realizeaza) sa aduca masina in parametrii atunci se schimba situatia. Loganul in stare buna va trece de respectivele "bolnave" fara prea mare bataie de cap.

Daca mai are si minim un chiptuning devine deja lejer.


LE
pt postul de mai jos
@bj, putem continua la infinit asa, dar suntem offtopic, asa ca eu renunt si oricum fiecare din noi are parerea sa fara a reusi sa il convinga pe celalalt de contrariu.

Numai bine!

This post has been edited by vsebas: 20 Jan 2007, 20:06


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 20 Jan 2007, 18:34
Post #844


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 19 Jan 2007, 21:04)
concluzia : astia cu loganuri sa o lase mai moale.deci e clar ? DA ?  LolLolLo.gif
*


han, putina obiectivitate nu strica smile.gif
cel putin postul lui WPO mi s-a parut ca bancul in care viermii traiau in rahat pentru ca aia era tara lor.

QUOTE(vsebas @ 20 Jan 2007, 14:04)
@bj, daca vorbim de Golf si Passat si Logan noi sau in stare tehnica perfecta atunci e asa cum zici.

DACA vb de Logan nou sau in stare tehnica sa nu zicem perfecta dar oricum mult mai buna decat anumite golf sau passat SH la care "proprietarii" nu au mai avut bani ( poate nici nu realizeaza) sa aduca masina in parametrii atunci se schimba situatia. Loganul in stare buna va trece de respectivele "bolnave" fara prea mare bataie de cap.

Daca mai are si minim un chiptuning devine deja lejer.
*



vsebas: ca sa fie mai usor nu vrei sa vorbim de Logan-uri cu motoare de pste 130 de cai si de Golf-uri deja busite?

btw. vreau sa vad si eu un Logan care la 150.000 km sa mearga cum merge Leon-ul meu.

This post has been edited by bj: 20 Jan 2007, 18:38


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 20 Jan 2007, 19:09
Post #845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




off topic, off topic, off topic, aici se vb de tuning pe motoarele de logan, nu de comparati intre nustiu ce modele, asa ca lasti-o mai moale


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 20 Jan 2007, 20:29
Post #846


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




pentru bj : loganul nou nu costa cat leonul tau nou wink.gif... daca intelegi ce vreau sa zic.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jan 2007, 11:28
Post #847


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Va rog sa va mentineti on-topic!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 21 Jan 2007, 20:06
Post #848


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(bj @ 20 Jan 2007, 19:34)
btw. vreau sa vad si eu un Logan care la 150.000 km sa mearga cum merge Leon-ul meu.
*




iti arat eu vreo 2 loganuri la care s-a facut revizie generala (adica schimbul de curele&stuff) de 3 ori... Au >180 000 km si merg perfect, unul din ele este chiar "cipuit"... gata cu jignirile si comparatiile absurde, ca Dacia nu mai e ce a fost acum 10 ani

This post has been edited by Dsign: 21 Jan 2007, 20:07


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 22 Jan 2007, 10:33
Post #849


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




ai dreptate dar...o mica observatie: acu 4 ani...nu 10 tongue.gif


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 22 Jan 2007, 11:59
Post #850


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(djvibecmc @ 20 Jan 2007, 20:29)
pentru bj : loganul nou nu costa cat leonul tau  nou wink.gif... daca intelegi ce vreau sa zic.
*


Da, dar Leonul Sh costa cat Loganul nou smile.gif

QUOTE(Dsign @ 21 Jan 2007, 20:06)
iti arat eu vreo 2 loganuri la care s-a facut revizie generala (adica schimbul de curele&stuff) de 3 ori... Au >180 000 km si merg perfect, unul din ele este chiar "cipuit"... gata cu jignirile si comparatiile absurde, ca Dacia nu mai e ce a fost acum 10 ani
*



Departe de mine idea de a jigni. Sunt fost posesor de Dacia (DSN) de care am fost foarte multumit. Asta pentru ca am stiut limitele masinii si am fost multumit de ea asa cum era, dar am fost si constient de locul ei pe piata auto.

Din punctul meu de vedere este clar ca se pot face imbunatatiri de motor la Logan, dar la fel de clar este ca nu va fi niciodata o masina sportiva (cel putin nu in forma actuala).

Klaus: nu vreau sa dau drumul la flame, dar nici nu pot sa nu raspund unor pareri subiective si uneori in neconcordanta cu realitatea. E drept ca de la raspunsurile mele initiale ne-am indepartat mult de subiectul topicului si de aceea voi incerca sa imi limitez postarile aici, pentru a fi cat mai aproape de topic.

Daca vreti sa vedeti nivelul meu de obiectivitate va pot da un link de pe un alt forum unde ducem o dezbatere (cat putem de obiectiva) despre o comparatie intre 1,6 MPI 90cp si 1,9 TDI 90cp.


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 22 Jan 2007, 22:40
Post #851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




si de ce nu postezi pe acel forum?

ps: sa inteleg ca exista frustrari mari in randul posesorilor de "masini straine" ?

on topic: aici se discuta despre posibilitatea imbunatatirii performantelor motoarelor de pe logan. ce e asa greu acceptat faptul ca oricarui motor i se pot imbunatati performantele ?

This post has been edited by han_1.6 mpi: 22 Jan 2007, 22:55


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 23 Jan 2007, 15:35
Post #852


Membru autentic


Group: Members
Posts: 858
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut

Intreb si eu: De ce nu a facut Dacia(constructorul) modificarile astea de soft, si iesea o masina mai buna si mai puternica(mai adaugau si vreo 500 E la pret castig). Ceva nu miroase bine cu tunningul asta. E greu de crezut ca parametrii optimi ai masinii nu sunt atinsi de catre soft-urile producatorului, producator care are net mai multe resurse de cercetare decat o firma de tuning.
Ma refer aici la param gen: putere, consum, poluare, fiabilitate.
Inteleg tunningul "harware" prin adaugare de comp mecanice(gen filtru de aer, chiuloasa, esapament - dar la aste pierzi consum, poluare,etc), dar sa nu faca un amarat de soft pe care sa-l puna pe masina..., care nu ar costa mai mult de 5 euro/masina. Ceva nu e in regula. Am vb la Dacia si clar: parametri optimi de functionare vin setati din fabrica. Eu zic ca e destul de credibil. Nu numai Dacia mi-a dat acest raspuns.

offtopic: Pentru moderatori. Cred ca ar tb facuta o limitare la nr de pagini pentru un topic. Daca sunt f multe (ca in cazul de fata) ca sa gasesti ceva tb sa citesti fiecare pagina. Search-ul site-ul nu te ajuta, si e posibil sa rediscuti o chesti deja discutata. Daca limitam nr de pagini, si facem mai multe topic-uri cautarea s-ar efectua mult mai bine.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 23 Jan 2007, 15:52
Post #853


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Off topic: Ti-e lene sa citesti? Daca ar face cum spui tu ar fi un haos. Si nu sunt moderator!


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 23 Jan 2007, 16:09
Post #854


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




@tuneam
mai sunt si probleme legate de marketing.


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 23 Jan 2007, 17:44
Post #855


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




off topic pentru BJ : QUOTE(djvibecmc @ 20 Jan 2007, 20:29)
pentru bj : loganul nou nu costa cat leonul tau nou wink.gif... daca intelegi ce vreau sa zic.
*


"Da, dar Leonul Sh costa cat Loganul nou smile.gif "

se pare ca nu ai inteles ce am vrut sa zic , Loganul are alte costuri de productie fata de leon... nu sunt comparabile nu poti sa compari capra cu varza e ca si cum ai compara leonul full cu a4 full de exemplu din clasa premium... loganul costa maxim 10 000 euro deci nu trebuie sa astepti de la ceva extrordinar din partea lui .. dar cum a mai zis cineva aici pe forum... Dacia nu mai este ce a fost candva.. si cu asta am incheiat.. imi cer scuze pentru offtopic. Cu respect.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 23 Jan 2007, 17:50
Post #856


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pina ajungi in service zici ca nu mai este ce a fost inainte, acolo iti revii si-ti dai seama ca nu s-a schimbat nimic, uneori ai impresia ca este mai rau.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 23 Jan 2007, 17:58
Post #857


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




Chiar ca este ultimul post in topicul acesta... iar imi cer scuze pentru off: Tatal meu are Megane ... si e cam acelasi lucru si pe la Renault ... aici e vorba de Romania... nu de service Dacia, Renault,Fiat etc... asa e mentalitatea romanului in general... dar asta e ce sa-i faci o sa se schimbe sper eu cu timpul... Numai bine


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lovi
post 24 Jan 2007, 09:37
Post #858


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 September 06
From: Timisoara




Topicul este de imbunatatirea motorului de 1.4/1.6 MPI nu?
Vream sa fiu sigur smile.gif Ok uitati si intrebarea si sa ma exprima asa ultima descoperirea a mea in directia aceasta. Motorul de 1.4 nu este strangulat de softul din pompa de injectie (chiptuning) ci de ambreaj si cutia de viteze. Un individ mi povestit ca el si-a schimbat cutia de viteze de pe un logan de 1.4MPI cu cutia de viteze de pe un Renaul Clio 1.2 MPI si spunea ca merge de nu-i adevarat si ca nici macar nu se compara cu motorul de 1.6MPI.
Ce parere aveti ? Ambreajul si cutia de pe motorul de 1.4 sunt sub orice critica asta o stim cu toti dar oare sa fie asa cu acea cutie?
Astept opinii si propuneri (preferabil serioase smile.gif)
STIMA


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureat - TM24YDU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 24 Jan 2007, 09:57
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Off/On (ca un fel de intrerupator ) Topic:

happy.gif

Probabil cutia aia de Clio 1.2 are rapoartele de transmisie mai scurte (mai mici) decat cutia standard de Logan 1.4 si tine motorul mai turat pentru aceeasi viteza de deplasare a masinii, de zici impresia de performanta!

Nu e oare acelasi fenomen cu diferenta de "sportivitate" dintre SuperNova si Solenza ? Si acolo, din cate stiu, tot cutia cu rapoarte mai mici facea masina mai sprintena (in detrimentul uzurii motorului, desigur) !


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jan 2007, 10:30
Post #860


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, atat doar ca SLZ si DSN aveau aceleasi rapoarte la cutie, de la cap la coada.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 24 Jan 2007, 11:01
Post #861


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.877
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Diferenta intre Solenza si Supernova erau rotile de 13" Supernova si 14" Solenza nu?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 24 Jan 2007, 13:44
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




??? ... pai intre 165/70/13 (parca) supernova si 165/65/14 solenza, nu prea e diferenta de diametru, fiindca cauciucul e mai mare la roata cu janta mai mica...

Pai si atunci de ce supernova era mai nervoasa ohmy.gif ? o fi mers acceleratia mai usor ? tongue.gif

Nu imi ziceti acuma ca supernova nu are demaraj mai bun decat solenza, ca imi vine sa ma iau de par...desi sunt tuns 1... blink.gif mie mi s-a parut mult mai "agresiva" la demaraj !

This post has been edited by bolek_bolek: 24 Jan 2007, 13:47


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jan 2007, 13:56
Post #863


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




e din tabele. Si alte mici modificari pe la motor. Inclusiv de Euro.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 24 Jan 2007, 14:33
Post #864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




eu eram convins ca sunt alte rapoarte intre slz si dsn, dar daca zici ca sunt identice nu te contrazic. am avut si dsn , iar slz tot euro 2 este . Dsn-ul fugea mai tare. Stiu ca diferenta fizica o reprezinta si axa culbutori pe role la supernova.
As putea sa imi pun la slz tabelele de la dsn? huh.gif


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 24 Jan 2007, 14:36
Post #865


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Klaus, sa inteleg ca din tabele (presupun ca implica rescrierea lor in uce injectie) pot aduce comportamentul "sportiv" al somnolenzei aproape de cel al unei supernove ? Dar atunci o sa poluez ca in euro1, in loc de E2 , si o sa ma bat cu RAR-ul...?


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jan 2007, 14:45
Post #866


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai sunt si probleme cu calculul perioadei de deschidere a injectoarelor, rezultate din mutarea regulatorului de presiune de pe rampa in rezervor.
Tabelele de la DSN sunt gandite pentru regulatorul ala pe rampa, iar la SLZ pentru el in rezervor.
Bine, nu ca ar fi mare diferenta.
Dar de principiu ar tb sa traga mai bine o SLZ cu tabelele de DSN


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 24 Jan 2007, 15:19
Post #867


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 24 Jan 2007, 14:45)
Dar de principiu ar tb sa traga mai bine o SLZ cu tabelele de DSN
*



asta daca dupa ce pui tabelele mai porneste....


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 24 Jan 2007, 15:23
Post #868


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




poate da..poate nu...o sa avem si noi de lucru dupa. wink.gif


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juristul2000
post 24 Jan 2007, 19:34
Post #869


"Membru 20 cm record"


Group: Members
Posts: 793
Joined: 6 October 05
From: Oradea




Am auzit azi o chestie tampita ca cica daca scoti limitarea la logan acesta va demara mai puternic.Voi stiati asta?


--------------------
logan dacia Laurate 2005 - AR-07-RZV
20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!!
NU, da spaga!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 24 Jan 2007, 19:48
Post #870


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




nu prea cred..limitarea e pusa peste turatia de putere maxima deci nu prea are rost sa o scoti fara modificari ample la motor


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th September 2024 - 19:58
Forum Renault