Releu 80 Amperi sau Intrerupator 100A
![]() ![]() ![]() |
Releu 80 Amperi sau Intrerupator 100A
TAI |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|||
maffiaxxl |
![]()
Post
#32
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
QUOTE(TAI @ 6 Mar 2010, 07:02) 1. Pentru pornire la buton nu ai nevoie dacat de un buton mai sanatos dimensionat deoarece nici intrerupatorul din contact (de unde trebuiesc deviate firele) nu este de cinestie ce curent. Pentru linistea ta poti pune si un releu de iluminat sau ventilator. 2. Pentru alarma este suficient un releu de faruri care va sectiona circuitul (firul) de (+) al bobinei de inductie. 3. Daca doresti sa "tai" tot curentul chiar de la baterie, atunci vei avea nevoie de un releu si un intrerupator. Pmin=1000w (electromotor) + 200W (iluminat) +100W (semnalizari avarie) + 75 W (frana), deci Pmin=1,375 kW. Pt. coeficient de siguranta de 20% rezulta P=1,650 kW, deci un curent minim de 137,5A pt. releu. Multumesc mult de ajutor, deci atunci bag un intrerupator de ala ca proiectoarele cu un releu de 40 A si un buton impuls pentru pornire. Asa o sa fie bine? Chiar daca pun asa un releu mare o sa functioneaza ca un contact general nu? 6 Mar 2010, 12:13: QUOTE(bygy007 @ 6 Mar 2010, 01:11) sint curios si doresc o explicatie clara de ce vrei tu sa faci modificarea asta ca pina acum nu am inteles tu vrei cind dai la automat sa tai alimentarile la toata masina in afara de ce ii trebuie pentru pornire? Da asa vreau This post has been edited by maffiaxxl: 6 Mar 2010, 12:13 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai atunci iti trebuie 2 sau 3 relee , 1 releu care are un contact normal deschis si unul normal inchis , si altul numai normal deschis cam asa arata schema
Attached thumbnail(s) scan0001.jpg ( Size: 415.59k ) Number of downloads: 348 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#34
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 7 Mar 2010, 00:10) pai atunci iti trebuie 2 sau 3 relee , 1 releu care are un contact normal deschis si unul normal inchis , si altul numai normal deschis cam asa arata schema Multumesc donu dar nu am inteles total. Eu asa am gandit leg acc si contact impreuna pe o parte a releului si celalalt fir pe partea cealalta. Firul de comanda vine de la un comutator.Deci imping comutatorul o sa fie curent(contact) si al 4-lea fir care merge la starter o sa fie legat iarasi la o releu si firul de comanda de la un buton impuls This post has been edited by maffiaxxl: 7 Mar 2010, 14:25 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci cind pui contactul adica inchizi intrerupatorul general maro in schema dai alimentare la releul verde si albastru prin contactele inchise ale releului rosu
albastru fiind accesoriile iar verdele bobina de inductie calculatorul (in general tot ce tine de aprindere) cind apesi butonul de pornire electromotor galben inchide releul rosu da alimentare la starter dar in acelasi timp se desface contacul ce alimenteaza bobina releului albastru si intrerupe accesoriile releul verde nu are treaba cu rosu si albastru deoarece in momentul cind ai pus contactul trebuie alimentata partea de aprindere altfel nu poti porni masina daca ai aprindere clasica (bobina - platina) releul verde se poate elimina si + bobinei se leaga la intrerupatorul maro acum sper ca ai inteles explicatiile numerotarea contactelor la relee nu le stiu pe dinafara This post has been edited by bygy007: 8 Mar 2010, 23:18 Attached thumbnail(s) scan0001.jpg ( Size: 237.64k ) Number of downloads: 320 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maffiaxxl |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 8 Mar 2010, 01:16) deci cind pui contactul adica inchizi intrerupatorul general maro in schema dai alimentare la releul verde si albastru prin contactele inchise ale releului rosu albastru fiind accesoriile iar verdele bobina de inductie calculatorul (in general tot ce tine de aprindere) cind apesi butonul de pornire electromotor galben inchide releul rosu da alimentare la starter dar in acelasi timp se desface contacul ce alimenteaza bobina releului albastru si intrerupe accesoriile releul verde nu are treaba cu rosu si albastru deoarece in momentul cind ai pus contactul trebuie alimentata partea de aprindere altfel nu poti porni masina daca ai aprindere clasica (bobina - platina) releul verde se poate elimina si + bobinei se leaga la intrerupatorul maro acum sper ca ai inteles explicatiile numerotarea contactelor la relee nu le stiu pe dinafara Dap am inteles cam asa am gandit si eu. Inca mai te-rog la ceva daca esti amabil fami si mie o schema ca cum trebuie legat la pinele releului ala rosu cu 5 pini ca ala nu inteleg ca la care numar ce vine. CA pana acolo ca fac contactul e ok dar nu stiu cum trebuie legat un releu cu 5 pini asa ca intro pozitie sa fie inchis si dupa ala deschis deci sa folosesc fiecare pini intr-o releu Mersi mult colegu This post has been edited by maffiaxxl: 8 Mar 2010, 12:49 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
diseara dupa ce vin de la munca ca trebuie sa caut o poza a releului
later edit vezi ca in poza de mai sus am pus numerotarea picioarelor This post has been edited by bygy007: 8 Mar 2010, 23:19 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ar fi bine sa ai un prieten pe langa tine cu ceva mai multe cunostinte in electronica ca sa te ajute
eu as realiza si verifica legaturilor celor 3 relee pe un banc de proba, ca si consumatori poti pune 3 becuri la fiecare releu pentru a verifica functionarea corecta a functiilor toate componentele (cele 3 relee) e bine sa fie montate intr-un modul compact pentru a evita deteriorarea legaturilor dintre ele si o utilizare mai usoara |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#39
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Gata am facut legaturile fiecare e ok
Urmeaza montarea pe masina numa sa revina vremea Este foarte bun asa cum a scris colegul Multumesc domnu bygy007 ![]() This post has been edited by maffiaxxl: 9 Mar 2010, 13:13 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#41
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:17 |