Bujii negre fleasca
![]() ![]() ![]() |
Bujii negre fleasca
don_tzapu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|||
mircea63 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
poti sa pui ulei sintetic si la dacie, dar sa pui de la inceput de cand e nou motorul (set motor,cuzineti arbore etc.) si se se rodeze cu el. acuma incearca si fa un schimb de ulei cu ulei normal si vezi ce se intampla, poate scapi fara alte cheltuieli suplimentare momentan. in cel mai rau caz poti pune clasicul furtun pentru gaze de carter.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Nu spui exact ce ulei ai folosit,ce clase de vascozitate are(10W40 , 5W30 ?).Pe la joja,daca e scoasa,e normal sa stropeasca cu ulei.A crescut cumva nivelul din baie?Becul de la presiune se aprinde?Nu cumva s-a mai umblat si la altceva?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
don_tzapu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
am pus ulei Aral 5W40...este scos si furtunul de la T,mi-a zis cineva sa imi schimb chiuloasa ca din cauza ei imi face fleasca bujiile....nu a crescut nivelul in baie pentru ca arunca peste tot ulei....am schimbat ulei si la fel...scoate ulei in draci si in cateva ore bujiile sunt ude si negre peste tot si nu mai porneste,dau la automat pana se duce de tot bateria
|
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
posibil simeringurile de la supape sunt duse si dupa ce opresti motorul uleiul care este in rampa se scurge in capul pistoanelor. poti lua o chiloasa de la desmembrari dar e loterie asa ca mai bine o faci pe a ta.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Nu are cum sa fie uleiul Aral.Nici nu se defecteaza brusc toate semeringurile sau toate supapele,etc.Sa nu fie sistemul de injectie,de aimentare...Daca uleiul nu scade desi se pierde peste tot inseamna ca se completeaza cu ceva.Benzina,apa...Trebuie verificari la fata locului.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
baranga |
![]()
Post
#7
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
...sistemul de injectie la dacia din 95 nu se strica niciodata
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
don_tzapu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
mi-a spus cineva ca ar fi de la supape,si la fel mi-a recomandat sa imi cumpar o chiuloasa,numai ca dezmembrarile sunt goale acum,iar in magazin costa vreo 4 milioane
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
ca sa schimbi chiuloasa ai oricum nevoie de garnitura chiuloasa noua, reglat culbutori etc. asa ca sfatul meu este sa nu pui una veche ca risti cu ea, nu una noua ca nu merita banii ci mai bine repar-o pe a ta. cauta un atelier care repara chiuloase schimba simeringurile, scaune si supape daca ai arse, le slefuiesti si eventual planezi daca e cazul si ai o chiuloasa ca noua.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
don_tzapu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
Deci pana la urma am fost la REMAT ...am luat o chiuloasa,oamenii mi-au zis ca e buna,ca au lucrat toate supapele etc...mi-a fost montata,pana la urma am reusit sa o pornesc dar chestia este ca imi merge putin inecat si dupa 2 ore m-am uitat la bujii si sunt negre...afumate...acum ce ar putea fi?mi-a zis cineva ca ar putea fi de la carburator...are vreo legatura?
|
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
panter1 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(don_tzapu @ 3 Feb 2010, 18:01) Salutare,am si eu o problema cu dacia mea din 95....mi-a mers perfect pana acum cateva saptamani cand un mecanic destept mi-a bagat ulei subtire sintetic...de atunci nu am mai avut presiune la ulei...dupa scurt timp a inceput sa scoata ulei pe la joja(nu ridica joja,dar daca o ridic eu scuipa ulei destul de bine),apoi scoate ulei prin toate colturile motorului,pe la capac,pe la chiloasa si cred ca si pe la bujii ca le gasesc fleasca si nu o mai pornesc nici cu tractorul. Ciudat ca miroase si un pic a benzina lichidul de pe bujii. Mentionez ca nu am avut nici o problema cu motorul,mergea la 130 km/h fara nici o problema,si acum lumea imi zice ca e bun...dar nu stiu ce mai zic. As vrea sa stiu care e treaba cu bujiile ca mai am nevoie sa plec zilele astea si nu am timp sa o bag in service sa fac totul la ea. Am sa imi spun si parerea mea.. La dacie eu folosesc ulei subtire semisintetic 10W 40 de fix 110.000. km, iar motorul nu pierde si merge brici semeringurile nu au fost corodate. Pe acest ulei a mers motorul meu de cand era nou.. Dupa 110.000. km merge cu 140 pe GPL.. consuma 7 de GPL in afara la o viteza intre 90-110.. si nu mai continui.. nu vreau a il laud ci vreau sa iti spun ca se poate si cu ulei subtire doar ca in anumite conditii de exploatare al motorului.. ![]() La tine daca masina a mers cu ulei mineral de la inceput logic ca s-a uzat prematur pana la limita cand uleiul mineral 20W 40 a inceput sa isi faca treaba. Daca vrei sa o tii pe semisintetic trebuie sa o tii de motor nou.. si garanat.. te va tine cel putin dublu fata de un ulei normal ![]() ![]() Daca bujia iti miroase a benzina este normal.. ai inecat motorul incercand sa o pornesti ,ai tot dat la cheie.. benzina s-a dus in cilindri dar nu a luat foc.. de acolo a ajuns si in baia de ulei.. Dar asta se putea intampla cu orice ulei, cred ca ai alta problema, de zici ca nu iti porneste exemplu: platina impuscata, carburator etc.. Intotdeauna o problema duce la alta, nu cred ca din cauza uleiului nu porneste... Din cauza uleiului neadegvat ar scoate sunete.. si l-ar manca. Daca iti scapa peste tot inseamna ca nu ai motorul etansat bine. Deja ai dizolvat uleiul cu benzina acum este o adevarata problema..A mea porneste imediat si nu apuca sa ajunga benzina in ulei.. fiind si pe injectie.. nu am avut probleme.. Iar uleiul il schimb la 10.000 km fiind unul destul de scump. Iar ca consum sa zic.. 0.5L ii completez pe la 5000. deoarece scade putin nivelul.. Cand o sa inceapa sa pape 1L la 10.000 atunci da.. o sa ma dau pe 15W-40 ![]() This post has been edited by panter1: 2 Mar 2010, 11:40 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#12
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Curata bujiile, incalzestele putin. Verifica da ai scanteie la la bobina. Apoi mai dai o cheie.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
don_tzapu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
acum merge mai bine,i-am pus un alt jigler mai mare sa nu se mai infunde si merge,dar a sarit capacul de la ulei
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:47 |