DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bujii negre fleasca

don_tzapu
post 3 Feb 2010, 18:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




Salutare,am si eu o problema cu dacia mea din 95....mi-a mers perfect pana acum cateva saptamani cand un mecanic destept mi-a bagat ulei subtire sintetic...de atunci nu am mai avut presiune la ulei...dupa scurt timp a inceput sa scoata ulei pe la joja(nu ridica joja,dar daca o ridic eu scuipa ulei destul de bine),apoi scoate ulei prin toate colturile motorului,pe la capac,pe la chiloasa si cred ca si pe la bujii ca le gasesc fleasca si nu o mai pornesc nici cu tractorul. Ciudat ca miroase si un pic a benzina lichidul de pe bujii. Mentionez ca nu am avut nici o problema cu motorul,mergea la 130 km/h fara nici o problema,si acum lumea imi zice ca e bun...dar nu stiu ce mai zic. As vrea sa stiu care e treaba cu bujiile ca mai am nevoie sa plec zilele astea si nu am timp sa o bag in service sa fac totul la ea.


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea63
post 3 Feb 2010, 18:26
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 10
From: oradea




poti sa pui ulei sintetic si la dacie, dar sa pui de la inceput de cand e nou motorul (set motor,cuzineti arbore etc.) si se se rodeze cu el. acuma incearca si fa un schimb de ulei cu ulei normal si vezi ce se intampla, poate scapi fara alte cheltuieli suplimentare momentan. in cel mai rau caz poti pune clasicul furtun pentru gaze de carter.


--------------------
dacia papuc skoda octavia 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 4 Feb 2010, 02:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu spui exact ce ulei ai folosit,ce clase de vascozitate are(10W40 , 5W30 ?).Pe la joja,daca e scoasa,e normal sa stropeasca cu ulei.A crescut cumva nivelul din baie?Becul de la presiune se aprinde?Nu cumva s-a mai umblat si la altceva?


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_tzapu
post 4 Feb 2010, 10:52
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




am pus ulei Aral 5W40...este scos si furtunul de la T,mi-a zis cineva sa imi schimb chiuloasa ca din cauza ei imi face fleasca bujiile....nu a crescut nivelul in baie pentru ca arunca peste tot ulei....am schimbat ulei si la fel...scoate ulei in draci si in cateva ore bujiile sunt ude si negre peste tot si nu mai porneste,dau la automat pana se duce de tot bateria


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea63
post 4 Feb 2010, 13:24
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 10
From: oradea




posibil simeringurile de la supape sunt duse si dupa ce opresti motorul uleiul care este in rampa se scurge in capul pistoanelor. poti lua o chiloasa de la desmembrari dar e loterie asa ca mai bine o faci pe a ta.


--------------------
dacia papuc skoda octavia 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 4 Feb 2010, 14:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu are cum sa fie uleiul Aral.Nici nu se defecteaza brusc toate semeringurile sau toate supapele,etc.Sa nu fie sistemul de injectie,de aimentare...Daca uleiul nu scade desi se pierde peste tot inseamna ca se completeaza cu ceva.Benzina,apa...Trebuie verificari la fata locului.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 4 Feb 2010, 18:49
Post #7


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




...sistemul de injectie la dacia din 95 nu se strica niciodata wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_tzapu
post 6 Feb 2010, 22:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




mi-a spus cineva ca ar fi de la supape,si la fel mi-a recomandat sa imi cumpar o chiuloasa,numai ca dezmembrarile sunt goale acum,iar in magazin costa vreo 4 milioane ohmy.gif ...iar cu scoaterea uleiului si prin alte parti care ar fi problema?probleme cu segmentii,setul motor ?...


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea63
post 6 Feb 2010, 23:30
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 10
From: oradea




ca sa schimbi chiuloasa ai oricum nevoie de garnitura chiuloasa noua, reglat culbutori etc. asa ca sfatul meu este sa nu pui una veche ca risti cu ea, nu una noua ca nu merita banii ci mai bine repar-o pe a ta. cauta un atelier care repara chiuloase schimba simeringurile, scaune si supape daca ai arse, le slefuiesti si eventual planezi daca e cazul si ai o chiuloasa ca noua.


--------------------
dacia papuc skoda octavia 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_tzapu
post 2 Mar 2010, 09:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




Deci pana la urma am fost la REMAT ...am luat o chiuloasa,oamenii mi-au zis ca e buna,ca au lucrat toate supapele etc...mi-a fost montata,pana la urma am reusit sa o pornesc dar chestia este ca imi merge putin inecat si dupa 2 ore m-am uitat la bujii si sunt negre...afumate...acum ce ar putea fi?mi-a zis cineva ca ar putea fi de la carburator...are vreo legatura?


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Mar 2010, 11:32
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(don_tzapu @ 3 Feb 2010, 18:01)
Salutare,am si eu o problema cu dacia mea din 95....mi-a mers perfect pana acum cateva saptamani cand un mecanic destept mi-a bagat ulei subtire sintetic...de atunci nu am mai avut presiune la ulei...dupa scurt timp a inceput sa scoata ulei pe la joja(nu ridica joja,dar daca o ridic eu scuipa  ulei destul de bine),apoi scoate ulei prin toate colturile motorului,pe la capac,pe la chiloasa si cred ca si pe la bujii ca le gasesc fleasca si nu o mai pornesc nici  cu tractorul. Ciudat ca miroase si un pic a benzina lichidul de pe bujii. Mentionez ca nu am avut nici o problema cu motorul,mergea la 130 km/h fara nici o problema,si acum lumea imi zice ca e bun...dar nu stiu ce mai zic. As vrea sa stiu care e treaba cu bujiile ca mai am nevoie sa plec zilele astea si nu am timp sa o bag in service sa fac totul la ea.
*




Am sa imi spun si parerea mea.. La dacie eu folosesc ulei subtire semisintetic 10W 40 de fix 110.000. km, iar motorul nu pierde si merge brici semeringurile nu au fost corodate. Pe acest ulei a mers motorul meu de cand era nou.. Dupa 110.000. km merge cu 140 pe GPL.. consuma 7 de GPL in afara la o viteza intre 90-110.. si nu mai continui.. nu vreau a il laud ci vreau sa iti spun ca se poate si cu ulei subtire doar ca in anumite conditii de exploatare al motorului.. smile.gif

La tine daca masina a mers cu ulei mineral de la inceput logic ca s-a uzat prematur pana la limita cand uleiul mineral 20W 40 a inceput sa isi faca treaba. Daca vrei sa o tii pe semisintetic trebuie sa o tii de motor nou.. si garanat.. te va tine cel putin dublu fata de un ulei normal wub.gif Iar cand incepe sa pape ii bagi 15W-40 apoi cand il papa si pe acela 20w-40 Tu ai motorul la un grad de uzura care deja nu se mai poate folosi uleiuri subtiri unsure.gif de asta iti papa, si etc..

Daca bujia iti miroase a benzina este normal.. ai inecat motorul incercand sa o pornesti ,ai tot dat la cheie.. benzina s-a dus in cilindri dar nu a luat foc.. de acolo a ajuns si in baia de ulei.. Dar asta se putea intampla cu orice ulei, cred ca ai alta problema, de zici ca nu iti porneste exemplu: platina impuscata, carburator etc.. Intotdeauna o problema duce la alta, nu cred ca din cauza uleiului nu porneste... Din cauza uleiului neadegvat ar scoate sunete.. si l-ar manca. Daca iti scapa peste tot inseamna ca nu ai motorul etansat bine. Deja ai dizolvat uleiul cu benzina acum este o adevarata problema..A mea porneste imediat si nu apuca sa ajunga benzina in ulei.. fiind si pe injectie.. nu am avut probleme.. Iar uleiul il schimb la 10.000 km fiind unul destul de scump. Iar ca consum sa zic.. 0.5L ii completez pe la 5000. deoarece scade putin nivelul.. Cand o sa inceapa sa pape 1L la 10.000 atunci da.. o sa ma dau pe 15W-40 blush.gif

This post has been edited by panter1: 2 Mar 2010, 11:40


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 2 Mar 2010, 11:36
Post #12


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Curata bujiile, incalzestele putin. Verifica da ai scanteie la la bobina. Apoi mai dai o cheie.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_tzapu
post 4 Mar 2010, 14:04
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




acum merge mai bine,i-am pus un alt jigler mai mare sa nu se mai infunde si merge,dar a sarit capacul de la ulei smile.gif))


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:47
Forum Renault