probleme cu pompa de frana, probleme cu pompa de frana
![]() ![]() ![]() |
probleme cu pompa de frana, probleme cu pompa de frana
rombe570 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
1999 /1310
1999/1310
- bz 06 mww
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
de la garniturile din ea,cumpara un kit de eparatie pompa de farana dublu circuit(pistonase cu garnituri)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
rombe570 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 10 ![]() |
ghitza, am cumparat pistonase noi si tot nu a mers, apoi m-am enervat si am cumparat alta pompa, da nici cu asta nu merge, mai ramane sa desfac servofrana maine sa vad ce are de nu baga presiune.
![]() |
--------------------
Dacia 1310
1999 /1310
1999/1310
- bz 06 mww
|
|
dex |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
daca ai schimbat pompa fa multe pedale cu conducta de la retur scoasa pana iti vine lichid pe ea si pune degetul pe gaura de la conducta( de unde ai scos-o). n-are nici o treaba servo frana daca motorul este oprit. ea intra atunci cand pornesti motorul
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Salut !
Aerisirea este o operatiune mult mai complexä decît "a face pedale" si a fost explicat modul de efectuare în enshpe' mii de ocazii pe acest forum , simpla folosire a functiei "search" ar fi lämurit situatia cu räspunsuri ca acesta . Totusi, trebuie tinut cont 2 chestii : 1. Pompa de frînä , garniturile sau chiturile de reparatie - chiar dacä sunt noi , nu înseamnä cä sunt perfecte . 2. Nimeni (din cîte am citit eu pe aici ... ) nu a precizat un fapt foarte important - considerînd cä dacä ei stiu, toti posesorii de masini ar trebui sä stie - si anume faptul cä aerisirea se face pe la aerisitoare , NU PE LA CONDUCTE ! - iar eliberarea pedalei se face doar dupä închiderea aerisitorului ( spun închidere ptr. cä strîngerea efectivä trebuie fäcutä doar dupä eliminarea aerului , altfel risti inutil sä rupi aerisitorul ). Dacä ai aerisitor rupt la pompä , etrier sau cilindru se scoate si se schimbä cu alt aerisitor , NU CU DOP - aerisitorul recupereazä aerul din punctul cel mai înalt , conductele nu . QUOTE(dex @ 9 Jul 2010, 20:27) Ai putea fi putin mai explicit ,ce întelegi prin "intra atunci cand pornesti motorul" Multumesc ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
dex |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
QUOTE(mecanick_maverick @ 10 Jul 2010, 03:11) pana nu pornesti motorul ca sa faca vacum servo frana e inutila. adica nu o folosesti decat atunci cand motorul este pornit. pana atunci e ca o frana normala. face acelasi lucru |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
si ar mai fi o chestie care te-ar ajuta ,mult : amorseaza pompa de frana inainte de a monta-o pe masina .daca este vorba despre o pompa de papuc care are pe ea un ventil de aerisire ,nu ezita sa il folosesti
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
rombe570 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 10 ![]() |
Pai eu cand pornesc motorul pedala de frana e moarta, zici ca-i rupta, pompa este una cu dublu circuit cu 4 conducte.
|
--------------------
Dacia 1310
1999 /1310
1999/1310
- bz 06 mww
|
|
dex |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
cand e motorul oprit si faci pedale se intareste pedala? tine apasat pe frana 30-40 sec in cazul in care e tare si vezi daca se inmoaie inseamna ca ai aer si trebuie aerisit.
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(dex @ 10 Jul 2010, 06:24) pana nu pornesti motorul ca sa faca vacum servo frana e inutila. adica nu o folosesti decat atunci cand motorul este pornit. pana atunci e ca o frana normala. face acelasi lucru Scuzä interventia , domnule @dex - dar nu ai clarificat expresia "servo inträ ..." Eu cunosc la perfectie mecanica Daciei ( si a multor vehicule ...) frîne inclusiv - si STIU cä un sistem servo (frînä sau directie ) este doar un AJUTOR , NU INFLUENTEAZÂ CU ABSOLUT NIMIC FUNCTIONAREA SISTEMULUI , adicä în momentul în care instalatia de frînare nu e aerisitä , sistemul servo nu aeriseste instalatia , nu întäreste pedala, adicä NU INTRÄ , NICI NU IESE , doar te ajutä sä nu depui efort la apäsarea pedalei - adicä amplificä forta cu care actionezi pedala ( sau volanul - în cazul directiei ), ceea ce pe gheatä este un handicap dacä nu ai ABS! În acest context , "servo intra atunci cand pornesti motorul" este o expresie care nu are nimic de a face cu corecta functionare a sistemului de frînare . Frînele trebuiesc reglate si aerisite färä a porni motorul , si trebuie sä functioneze corect chiar si cu motorul oprit ! P.S. - Am întîlnit pe aici expresia ( scuza , unuia ce a eliminat "tulumba" de servo la o dacie ) cä "asa nu rämîne färä frîne dacä moare motorul " , desigur am considerat ideea ca fiind un "experiment" nedemn de a fi luat în seamä ... O sä räspund celor care au totusi nelämuriri , în mäsura timpului disponibil ... Pentru @rombe570 : trebuie sä faci urgent o aerisire a instalatiei si verificarea corectei functionäri a cilindrilor pe spate ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Alexio |
![]()
Post
#11
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Intrebare.
Dupa ce opresc masina este normal sa se auda cum trage aer la servo (se aude numai langa tulumba)? |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Nu e normal , e semn cä are uzurä garnitura prin care iese tija ce actioneazä pompa .
Dacä te referi la zgomotul ce se aude în galeria de admisie la apäsarea bruscä a pedalei de frînä cu motor oprit , e normal i |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
rombe570 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 10 ![]() |
am rezolvat, maine duc masina la un mecanic sa o repare.
|
--------------------
Dacia 1310
1999 /1310
1999/1310
- bz 06 mww
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 19:57 |