DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu pompa de frana, probleme cu pompa de frana

rombe570
post 8 Jul 2010, 20:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 March 10




Salut, am si eu o probleme cu pompa de frana de la dacia, nu tin franele deloc,am schimbat garniturile de la pistonase, si nimic, franele tot nu tineau, apoi m-am gandit sa schimb pistonasele cu totul, si din nou acelasi rezultat, nimik, franele tot nu tin, acum ma gandesc sa schimb pompa de frana poata asa o sa mearga? are cineva vreo idee de ce nu merge pompa????


This post has been edited by rombe570: 8 Jul 2010, 21:14


--------------------
Dacia 1310 1999 /1310 1999/1310 - bz 06 mww
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jul 2010, 21:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de la garniturile din ea,cumpara un kit de eparatie pompa de farana dublu circuit(pistonase cu garnituri)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombe570
post 9 Jul 2010, 20:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 March 10




ghitza, am cumparat pistonase noi si tot nu a mers, apoi m-am enervat si am cumparat alta pompa, da nici cu asta nu merge, mai ramane sa desfac servofrana maine sa vad ce are de nu baga presiune. post-336-1110552439.gif


--------------------
Dacia 1310 1999 /1310 1999/1310 - bz 06 mww
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 9 Jul 2010, 21:27
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




daca ai schimbat pompa fa multe pedale cu conducta de la retur scoasa pana iti vine lichid pe ea si pune degetul pe gaura de la conducta( de unde ai scos-o). n-are nici o treaba servo frana daca motorul este oprit. ea intra atunci cand pornesti motorul


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 10 Jul 2010, 03:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Salut !

Aerisirea este o operatiune mult mai complexä decît "a face pedale" si a fost explicat modul de efectuare în enshpe' mii de ocazii pe acest forum , simpla folosire a functiei "search" ar fi lämurit situatia cu räspunsuri ca acesta .
Totusi, trebuie tinut cont 2 chestii :
1. Pompa de frînä , garniturile sau chiturile de reparatie - chiar dacä sunt noi , nu înseamnä cä sunt perfecte .
2. Nimeni (din cîte am citit eu pe aici ... ) nu a precizat un fapt foarte important - considerînd cä dacä ei stiu, toti posesorii de masini ar trebui sä stie - si anume faptul cä aerisirea se face pe la aerisitoare , NU PE LA CONDUCTE ! - iar eliberarea pedalei se face doar dupä închiderea aerisitorului ( spun închidere ptr. cä strîngerea efectivä trebuie fäcutä doar dupä eliminarea aerului , altfel risti inutil sä rupi aerisitorul ).
Dacä ai aerisitor rupt la pompä , etrier sau cilindru se scoate si se schimbä cu alt aerisitor , NU CU DOP - aerisitorul recupereazä aerul din punctul cel mai înalt , conductele nu .

QUOTE(dex @ 9 Jul 2010, 20:27)
...n-are nici o treaba servo frana daca motorul este oprit. ea intra atunci cand pornesti motorul
*




Ai putea fi putin mai explicit ,ce întelegi prin "intra atunci cand pornesti motorul"

Multumesc !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 10 Jul 2010, 07:24
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




QUOTE(mecanick_maverick @ 10 Jul 2010, 03:11)

Ai putea fi putin mai explicit ,ce întelegi prin "intra atunci cand pornesti motorul"

Multumesc !
*


pana nu pornesti motorul ca sa faca vacum servo frana e inutila. adica nu o folosesti decat atunci cand motorul este pornit. pana atunci e ca o frana normala. face acelasi lucru


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 10 Jul 2010, 09:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




si ar mai fi o chestie care te-ar ajuta ,mult : amorseaza pompa de frana inainte de a monta-o pe masina .daca este vorba despre o pompa de papuc care are pe ea un ventil de aerisire ,nu ezita sa il folosesti


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 2003 - b55fux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombe570
post 10 Jul 2010, 16:35
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 March 10




Pai eu cand pornesc motorul pedala de frana e moarta, zici ca-i rupta, pompa este una cu dublu circuit cu 4 conducte.


--------------------
Dacia 1310 1999 /1310 1999/1310 - bz 06 mww
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex
post 10 Jul 2010, 18:12
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 23 October 09
From: galati




cand e motorul oprit si faci pedale se intareste pedala? tine apasat pe frana 30-40 sec in cazul in care e tare si vezi daca se inmoaie inseamna ca ai aer si trebuie aerisit.


--------------------
dacia berlina 2003 - gl-89-dex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 11 Jul 2010, 01:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(dex @ 10 Jul 2010, 06:24)
pana nu pornesti motorul ca sa faca vacum servo frana e inutila. adica nu o folosesti decat atunci cand motorul este pornit. pana atunci e ca o frana normala. face acelasi lucru
*



Scuzä interventia , domnule @dex - dar nu ai clarificat expresia "servo inträ ..."

Eu cunosc la perfectie mecanica Daciei ( si a multor vehicule ...) frîne inclusiv - si STIU cä un sistem servo (frînä sau directie ) este doar un AJUTOR , NU INFLUENTEAZÂ CU ABSOLUT NIMIC FUNCTIONAREA SISTEMULUI , adicä în momentul în care instalatia de frînare nu e aerisitä , sistemul servo nu aeriseste instalatia , nu întäreste pedala, adicä NU INTRÄ , NICI NU IESE , doar te ajutä sä nu depui efort la apäsarea pedalei - adicä amplificä forta cu care actionezi pedala ( sau volanul - în cazul directiei ), ceea ce pe gheatä este un handicap dacä nu ai ABS!

În acest context , "servo intra atunci cand pornesti motorul" este o expresie care nu are nimic de a face cu corecta functionare a sistemului de frînare .

Frînele trebuiesc reglate si aerisite färä a porni motorul , si trebuie sä functioneze corect chiar si cu motorul oprit !
P.S. - Am întîlnit pe aici expresia ( scuza , unuia ce a eliminat "tulumba" de servo la o dacie ) cä "asa nu rämîne färä frîne dacä moare motorul " , desigur am considerat ideea ca fiind un "experiment" nedemn de a fi luat în seamä ...

O sä räspund celor care au totusi nelämuriri , în mäsura timpului disponibil ...

Pentru @rombe570 : trebuie sä faci urgent o aerisire a instalatiei si verificarea corectei functionäri a cilindrilor pe spate !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 11 Jul 2010, 10:00
Post #11


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Intrebare.

Dupa ce opresc masina este normal sa se auda cum trage aer la servo (se aude numai langa tulumba)?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 11 Jul 2010, 15:16
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Nu e normal , e semn cä are uzurä garnitura prin care iese tija ce actioneazä pompa .

Dacä te referi la zgomotul ce se aude în galeria de admisie la apäsarea bruscä a pedalei de frînä cu motor oprit , e normal i


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombe570
post 12 Jul 2010, 19:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 March 10




am rezolvat, maine duc masina la un mecanic sa o repare.


--------------------
Dacia 1310 1999 /1310 1999/1310 - bz 06 mww
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 19:57
Forum Renault