DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> regulator gpl, intrebare despre reglaj

danezu_pitesti
post 5 Mar 2010, 20:41
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




sall tuturor smile.gif astazi am fost sa-mi reglez gpl intrucat nu mergea deloc de un timp incoace.si cu ocazia asta mia facut si revizia si schimb de membrane...in sfarsit va recomand sa schimbati voi toate acestea intrucat daca ati vazut o data,de doua ori cum se face o sa stiti si voi.toate bune dar pana la urma surpriza...nu deschidea supapa electrica si miau descoperit baietii ca era comutatoru stricat pe gaz si oricat mas fi chinuit eu sa reglez,gazu nu mergea intrucat nu deschidea supapa.comutatoru asta electric e putin mai complicat si mia pus o punte-un fir-si nu lam schimbat...asa, si acum vin nelamuririle cu privire la reglajul care mi l-au facut la marini-in primul rand surubu de sus care credeam ca-i de relanti,cel de langa supapa pe partea rotunda a regulatorului la strans de tot spunandu-mi ca acela este pentru motoare mai mari de 2,5 l...in sfarsit...asa si reglajul mi la facut din surubul care actioneaza membranele ,dar si din surubul de plastic de pe furtun.cat de bine e reglat dumnezeu stie ca nu ma prea pricep,chiar daca am citit diferite topicuri p-aici pe forum cu privire la problema asta.si apoi cand am plecat motoru era subturat ,dar mergea bine cand il turam sii dadeam depresiune.apoi am tras putin socu,cat sa nu mi se aprinda martoru bord si tragea super si tinea ok si relantiu.deci daca imbogateam amestecu ,dandu-i aer mai mult era bine.si maine vreau sa reglez surubu de relanti mai sus si-o las asa.voi ce ziceti,trebuie sa mai umblu la reglajul de la regulator sau sa fac treaba asta cu relantiu si sa imbunatatesc amestecu carburant.la regulator oricum na-s prea mai umbla acum.multumesc si scuze daca v-am plictisit.


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Mar 2010, 20:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




asta e?

Attached thumbnail(s)
VAPORIZATOR_MARINI_1.JPG ( Size: 522.02k ) Number of downloads: 7505


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 6 Mar 2010, 11:10
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




da asta-i surubu de reglaj cica si celalalt adica ala numerotat de tine cu 2 trebe sa stea strans cica.


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 6 Mar 2010, 11:32
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Salut,
Reglajul ar cam fi:

-Surubul 2 inchis complet;
-Din surubul 1 rotesti de surub stanga/dreapta pana motorul are un mers rotund si turatia este maxima;
-Din robinetul de pe surub : turezi 2500-3000 constant,il strangi pana scade turatia si motorul incepe sa trepideze,iar din aceasta pozitie il deschizi 180 grade.
-Reglezi din nou relantiul din surubul 1
-Vezi cum porneste,daca nu o ia repede mai insurubezi sau desurubezi din surubul 1 pana vezi ca-ti porneste bine.
Cam asta ar fi in mare reglajul.
Daca mai sunt completari ,sunt bine venite.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Mar 2010, 17:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu sunt de acord, de asta multi se plang ca gazul ar fi mult mai slab decat benzina si consuma mult mai mult, eu reglez cum scrie aiciAttached File  gpl_marini.txt ( 2.94k ) Number of downloads: 1767

cu schita in fata pare logic
16082008157.jpg ( Size: 310.45k ) Number of downloads: 9036


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 6 Mar 2010, 22:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Eu zic sa-ti umpli obrajii bine sa te intorci la ei, si sa-i scuipi in ochi.
Surubul care-i notat cu 2, dupa ce l-ai strans la maxim, il desfaci pana se aude usor gazul in carburator, si pornesti motorul. Stabilesti din el mersul dorit al ralantiului, cu motorul cald. Pana reglezi, e destul de cald. Strangi din cel din mijloc pana se reduce relantiul, refaci din 2, iar strangi din cel din centru si menti din 2 ralantiul. Asa relantiul stabilit, va functiona in orice situatii. Strangand din cel din mijloc in continuare, el nu mai are efect asupra relantiului. Miscand usor de acceleratie, sunt doua variante: sa se opreasca motorul sau sa se accelereze fara ezitare. Daca se opreste, pornesti din nou, fara sa apesi acceleratia, ca de acum doar ai relanti bun. Daca ai apasa pe acceleratie, n-ar porni in veci. Deci pornesti, si prin tatonare, misti usor de acceleratie in intentia de a tura motorul, si desfaci din surubul din centru, pana ce acceleratia are o cursa de crestere a turatiei fara goluri, fara ezitari. Asta-i mersul in sarcina, la un debit de gaz, minim. Daca dupa stabilirea ralantiului nu se opreste la accelerare, strangi din acelasi surub , pana se simte putina ezitare la inceputul cursei acceleratiei,dupa care poti sa desfaci chiar o tura. Daca desfaci mai mult, vei merge mereu cu supapa deschisa la maxim, pentru ca se invinge usor tensiunea arcului din plosca, iar supapa nu e o diuza cu ac, pentru a se regla progresiv, ci e o gaura cu capac. Ori e capacul pus, ori nu. Pentru cel de pe furtun, ti constant accelerat la 3000 de ture, si strangi pana incepe sa se reduca din turatie, dupa care te intorci putin, chiar si o tura. Mai mult, citeste si la nova, c-am mai scris si acolo ceva.
Retineti ca, orice carburator, orice sistem de carburatie , trebuie sa aiba un principiu de mers in gol si unul de mers in sarcina. Chiar si drujba are la fel, chiar identic cu sistemul de la Marini. Daca membrana e atrasa si invinge arcul cu clapeta inchisa la relanti, imaginativa pozitia ei cand clapeta e deschisa numai la un sfert, nu mai zic mai mult. Cu siguranta va fi la maxim. Credeti ca motorul are nevoie de atata gaz? Cineva ar zice ca, daca ar fi mult, s-ar accelera mai mult. Nu-i adevarat, ca nu are aer. Daca surubul 2 ar fi pentru avioane asa cu ti-a zis desteptu'ala, explica-mi si mie, cum se face progresul volumului de gaz, concomitent cu accelerarea, de indata ce el fiind reglat intr-un fel(niciunul altul, de cat pentru ralanti), ramane constant la orice pozitie a acceleratiei. Vreti desene cu explicatii, pe vreo 10 pagini de forum?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 6 Mar 2010, 22:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Nici nu au trecut doua zile de cand a pus cineva o schita a unui RV Marini si toata lumea a devenit experta in reglaje pentru GPL. Ca sa va mai treaca din pricepere, va propun sa va ganditi cum s-ar regla o instalatie cu mixer dotata cu un reductor vaporizator ce permite:
1 Reglajul presiunii GPL-ului (reglaj pe arcul ce inchide supapa actionata de membrana).
2 Reglajul debitului maxim (cursa membranei, nu ne legam de intrarile calibrate ale GPL-ului lichid).
3 reglajul debitului minim (sectiune variabila ce nu are legatura cu membrana, adica vestitul surub 2 de mai sus).

Motorul ar fi cu un carburator dublu corp cu mixer cu robinet de debit pe fiecare corp in parte, a doua clapeta s-ar deschide doar in sarcina automat, in gol nici la 7000 rpm nu se deschide...
Ar mai fi doua ipoteze interesante de lucru, una in care mixerul ala chiar isi face treaba si "absoarbe" GPL de pe furtunul de alimentare al reductorului si alta in care trebuie sa ai presiune peste cea atmosferica la iesirea din reductor.

As mai adauga ca schita aia e in pom, orice electrovalva de GPL este mentinuta inchisa de presiunea gazului, altfel exista riscul sa fie pusa degeaba. Faza cu surubul la 1/2 inapoi e o gluma depinde ce pas are filetul ala si cam cu cat maresti sectiunea zonei, evident ca nu e acelasi lucru cand maresti sectiunea cu 5 sau cu 50%. Si inca o intrebare, analizorul gazelor de evacuare unde apare in reglajele astea, ca in lege asa se spune ca nu poti face reglaje fara analizor?


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Mar 2010, 11:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am o instalatie intergas care sta in pod de vreo 2 ani de cand am dat-o jos caci masina am luat-o de la un nene idiot ca altfel nbu ii pot spune si am mai mers cu ea vreo 6 luni de zile pana mi-a scos peri albi si multi bani aruncati pt ca nu merge in nici un fel.lipsuri are cam asa :la partea de cablaj doar ca in rest componente are tot chiar si calculatoprul pt gaz.,dar la partea electrica nu are mufa pentru ECU de la gaz si alte prostii,ceasul de pe butelie nu arata corect pt ca am obs pe cablajul lui ca e impuscat ceva(asa a fost cand am luat-o).Acum intrebarea mea este are rost sa bag banii in ea sau sa pun alta noua?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Mar 2010, 18:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Extraordinar ! Poti sa repeti ce-ai spus si sa aiba si acelasi sens? SCHITA e cat se poate de reala pentru un automobilist. Dezinformezi de frica zilei de maine, ca nu-i vei mai putea prosti pe toti? Ne fff...ramanta tare mult grija de analizorul tau. Pe altii nu. Nici nu pot sa ma urc in masina pana nu-l leg de...tampon-ul femeii.
Reglajul debitului minim. Parca-i zicea mers in gol, sau ralanti. Lumea asa stie. Si se regleaza din acelasi 2 de care s-a discutat mai inainte.Si tot asa...
Poluarea e o vrajeala mondiala, gen aviara, porcina, etc, din care se doreste sa traiasca numai ei, numai din buzunarul nostru. Ajutati-i !


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 7 Mar 2010, 22:10
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




@Alexys daca consideri interesanta teoria ta vino si cu schita de reglaj versiunea care o susti altfel te numeri printre desteptii care decit vorbesc discutii


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 7 Mar 2010, 22:21
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




mersi tuturor in special lui PH-06-BOA pentru raspunsuri.eu am vrut sa ma bag eu sa-l curat la inceput dar am sunat un prieten si a zis sa nu ma bag si nu stiam nici principiul de functionare al regulatorului si am zis...fie la service cu toate ca mare parte a lucrurilor i le fac eu.sambata dimineata am observat ca prostu ala nici nu mia strans colieru la furtun si lam scos doar cand la-m atins.na-m incredere in serviceuri deloc oricum,cand i-am zis daca nu pune masina la calculator pentru ca am vazut ca aveau un program cu relanti salele din care reglau gpl la masinile pe injectie,mi-a zis ca carburatia o regleaza dupa ureche...si vezi doamne sa nu umblu eu la reglaje vodata biggrin.gif mama lor...ca eu incercasem inainte dar nu mergea pt ca nu-mi deschidea supapa smile.gif si n-aveam de unde sa stiu.dupa ce mi-a reglat-o imi dadea in nas pana la 1500 rpm dar apoi cand trageam putin socul si imbogateam amestecu mergea ceas.iam mai dat putin drumu la lita de la soc cat sa nu inchida etans si i-am mai marit relantiu cu o tura si-un sfert de surub.acum tine la 900,1000 rpm si merge rotund.consumu drak stie vad eu si dc nu ii refac reglajele ca acuma nu mai am probleme cu butonu electric.bafta tuturor smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 7 Mar 2010, 22:25
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




@alexys nenea bati campii ? ce carburator dublucorp nu se deschide la 7000 rotatii wacko.gif

8 Mar 2010, 11:28:
"As mai adauga ca schita aia e in pom, orice electrovalva de GPL este mentinuta inchisa de presiunea gazului, altfel exista riscul sa fie pusa degeaba. " @alexys mai studiaza cum functioneaza o electrovalva ca esti an ceata

8 Mar 2010, 11:35:
a-s mai adauga ceva ! O Dacie care are GPL montata, nu are rost sa aibe carb. dublucorp deci vino cu argumente constructive

This post has been edited by george 07: 8 Mar 2010, 11:35


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 8 Mar 2010, 12:21
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




unde gasesc un service bun de gpl sa se uite si la a mea? tot landi am si eu dar buba e ca nu imi mai idica nivelul de gaz, am fost la aia in colentina dar degeaba
idei?
multumesc,


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 8 Mar 2010, 16:38
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10






--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Mar 2010, 17:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




la mine nimeni cu idei?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 8 Mar 2010, 18:12
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




@Ghitza un sfat nu-ti pot da pt. ca preturile difera de la service la altul . Eu de exemplu am instalatie de aproximativ 3 ani de la dacia anterioara cu acte cu tot si am fost recent la doua service-ri pt. montare la noua achizitie (berlina '95) si costa motaj + actele necesare omelogarii RAR aprx. 250 ron. Pentru instalatie electrica separat adaugi 100 ron , pt. teava tot separat 100 ron , am uitat sa precizez ca mai am o instalatie fara teava si partea electrica . concluzia trage-o tu dupa ce consulti un service .


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Mar 2010, 20:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss george07:la mine e doar instalatia care am zis ca e incomplecta aici ma refer la mufa de la ECU pt gaz si butonul nu e al ei original a fost pus la improvizatie dar mergea si in spate la butelie era puscata placa de sub ceas si arata aiurea.cam astea ar fi la mine si acuma sa vad merita sau nu?
S mai o intrebare daca pun inst.noua pe aia veche trebuie sa o sterg din talon si CIV?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 10 Mar 2010, 10:33
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




cum mai merge cu reglaju...danezu_pitesti?
Ce reglaj ai aplicat(asta daca te-ai incumetat sa-l faci singur si nu te-ai dus la service) si ce rezultate ai obtinut?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 10 Mar 2010, 14:13
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




nu-i problema ca m-am incumetat si inainte sa-l reglez dar nu m-am incumetat sa-l desfac.si eu am zis ca aveam comutatoru stricat pe gpl si daia nu-mi desfacea supapa si n-aveam de unde sa stiu.docamdata l-am lasat asa cum mi l-au reglat aia de la service si am fost pana la tara si inapoi,in total vreo 80 km si din ceam vazut eu nu cred ca mia consumat mai mult de 7.docamdata il las asa desi cum ziceam surubu 2 e strans aproape complet si reglaju ii facut din surubu 1 si cel de pe furtun. smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alxemanuel
post 15 Mar 2010, 00:01
Post #20


Avansat


Group: Members
Posts: 279
Joined: 9 November 08




Am si eu o probleme legata de instalatia de gaz, am pornit masina de dimineata, am spalat-o si peste cateva ore cand am vrut sa plec cu ea nu a mai mers pe gaz.
Am pornit-o pe benzina, am incalzit motorul, am incercat sa comut si in mers pe gaz si nimic, nu vine deloc gaz si butelia este plina.
Ce sa ii fac?


--------------------
Opel Corsa 1.0 B - KWP
Doar cativa dintre noi sunt ceea ce parem a fi. (Agatha Christie)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Mar 2010, 00:31
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




instalatia are o siguranta , mai este buna?

cupleaza supapele cind esti pe gaz 1-2 secunde?


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 15 Mar 2010, 21:20
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




si eu am avut aceeasi problem ca nu mergea deloc pe gaz orice reglaj as fi facut...am scris mai sus...la mine era comutatoru tip vip 1 care nu mai comuta pe gaz,adica nu mai deschidea supapa.aia de la service mi-au verificat0o electronic si apoi mi-au pus o punte-fir de legatura intre a 3 a si a 4 a gaura a comutatorului numarand de la firu maro,adica de la volan.mai multe nu pot sati zic ca nu stiu.bafta smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 10:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




zilele astea ma duc si eu la un nene(electrician de incerdere) sa imi faca onstalatia electrica la GPl asta dupa 2 ani de stat in podul casei.am pus sus tot mai trebuie sa faca instalatia.sunt curios ce iasa caci omu zice ca e sigur ca poate sa o faca.tineti pumnii

This post has been edited by ghitza: 16 Mar 2010, 10:43


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 16 Mar 2010, 21:10
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




cum si unde vrei sa tinem pumnii smile.gif daca se pricepe iti schimba ce e stricat si merge.membrane si supape...si sa nu ai fisuri pe undeva


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 23:06
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu cred ca ai inteles.imi face instalatia electrica de la butonul de la gaz incolo toata.adica legaturile de la cablajul butonului de gaz la electrovalve si ce mai trebuie acolo.practic am instalatia si butonul cu cablajul sau si atat.trebuie ceva bataie de cap zic eu.

17 Mar 2010, 20:10:
maine la ora 9 sunt programat la meseriasul asta sa vad ce iasa.mi-a mai zis la tel sa bag gaz in butelie vreo 10L caci nu mai am presiune de atata vreme de cat a stat(2 ani),va tin la curent

This post has been edited by ghitza: 17 Mar 2010, 19:10


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2010, 21:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum sa n-ai? L-au mancat soarecii? Clatina butelia putin, si te convingi daca are. E montata pe masina? Desfa teava din fata la intrare in filtru, la butelie dai un "plus" de la baterie pe valva ei, si in scut timp, va iesi gaz. Dar cum frica e mare in Romania, mai bine stai cuminte.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Mar 2010, 14:48
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




bun si facut astazi instalatia la GPL.a venit meseriasul cum am vbit si sa pus pe intins fire si papuci.de mers merge frumos dar e pusa "clasic"adica fara calculatorul ei de gaz.Si acum ce ma roade pe mine:meseriasu a facut in asa fel incat cand ma duc pe gaz merge si pompa de benzina in rezervor.e norma?el zice ca asa trebe la astea.mie sincer nu imi convine caci poate strica pompa in timp

<span class='edit'>18 Mar 2010, 18:51:</span>
cine imi poate spune functiile firelor de la butonul de GPL care ce face.ele sunt urmatoarele pe culori:
ALB
ALBASTRU
GALBEN

ROSU
NEGRU
MARO
Butonul este marca:STAG2-W.AUTOGAZ asta scrie pe el

This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 18:42

Attached thumbnail(s)
SDC11013.JPG ( Size: 484.19k ) Number of downloads: 7229


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Mar 2010, 21:19
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu le-am mai dat eu odata?
-rosu, vine de la siguranta de alimentare cu plus-contact.
-negru e masa
-maro e senzorul de pe fisa centrala
-alb e indicatorul de nivel din butelie
-galben e electrovalva benzina
-albastru e comanda electrovalve gaz.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 18 Mar 2010, 21:24
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




multumim PH-06-BOA...si eu vroiam sa stiu firele...aia de la service miau pus o punte intre firul galben si rosu pt ca nu-mi comuta pe gaz,deci aia ar fi explicatia smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Mar 2010, 22:04
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




las ca mie mia luat cu 2 fire de la mufa ce vine la injector(cea albastra) si adus cele 2 fire la un releu de unde a plecat cu un fir la masa si unul la electrovalva.si cand comut pe gaz merge si pompa de benzina si nu merge frumos pe gaz,+ca acuma ticaie releule ala ca dracu si ledul verde din butonul de gaz se aprinde rosu cand ticaie releul ala si merge si urat motoru.cam asa ar fi ce a facut dobitocu ala.M-a mancat undeva sa ma duc la electrician.am cerut cele de mai sus caci vine un prieten de al meu care a mai facut asa ceva si la mine multe si chiar se pricepe si ii dam de cap sambata

18 Mar 2010, 23:43:
uite si cutiuta "minune" care nu are nici o mufa ce pleaca din ea.are cine vreo schema cu ce fire pleaca dine a si unde?

This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 22:43

Attached thumbnail(s)
SDC11014.JPG ( Size: 446.52k ) Number of downloads: 5851
SDC11016.JPG ( Size: 458.95k ) Number of downloads: 5694
SDC11015.JPG ( Size: 450.49k ) Number of downloads: 1195
SDC11017.JPG ( Size: 460.9k ) Number of downloads: 1131
SDC11017.JPG ( Size: 460.9k ) Number of downloads: 908
SDC11022.JPG ( Size: 483.29k ) Number of downloads: 901
SDC11023.JPG ( Size: 479.67k ) Number of downloads: 965


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 08:38
Forum Renault