DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 14 15 16 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> regulator gpl, intrebare despre reglaj

valex19
post 17 Apr 2014, 20:50
Post #451


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut , acum 2 zile am desfacut vaporizatorul marinii pt revizie generala , in el am gasit "2 roabe de pamant + cv vaselina ", l-am curatat , spalat bine , am smilgheruit pastilele de cauciuc cum am vazut aici pe forum , schimbat arc-ul cu unu-l mai tare si am inceput sa montez tot ce am desfacut , am schimbat si membranele care nici pe departe nu sunt ca cele din fabrica cele din comert , sunt drepte si ma cam indoiesc sa-si ia forma ca cele originale .
Ideea este urmatoarea am asezat prima membrana peste aceasta pastila ( 1 ) ,am pus piesa de metal , apoi arc-ul conic si ciuperca , am apasat usor cu mana pe ciuperca sa vad daca inchide acea pastila , si surpriza , pastila nu inchide , ESTE NORMAL SA SE INTAMPLE ASA???
Si inca ceva , aceasta pastila Imagine Atașată 2 , este dintr-un metal si nu se poate slefuii,ce as putea sa-i fac ??Imagine Atașată


DSCN2401.JPG ( Size: 166.91k ) Number of downloads: 719
(1 )
DSCN2411.JPG ( Size: 63.68k ) Number of downloads: 717
2

This post has been edited by valex19: 17 Apr 2014, 21:22


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 17 Apr 2014, 22:53
Post #452


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




culbutorii ii am reglati la 0,20 A si 0,25E sita[filtru] gpl e curatata, problema e cu pauza la reducerea acc [motoru scos din viteza il turez, se tureaza frumos fara pauza dar cind iau picioru de pe acc. motoru da sa moara, se duce turatia in 5-600 ture si in secunda urmatoare se ridica la normal 850 ture] Asta e boala lui, nu stiu ce sa ii fac?


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.claudiu90
post 17 Apr 2014, 22:57
Post #453


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 23 May 13




pai si pe benzina nu face la fel?nu prea ar avea de ce sa fie din cauza gpl-ului treaba asta,daca facea figuri din cauza gpl-ului facea la accelerare nu la decelerare


--------------------
dacia 1310Li 2000 - ct10lyd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 18 Apr 2014, 08:40
Post #454


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(valex19 @ 17 Apr 2014, 20:50)
Salut , acum 2 zile am desfacut vaporizatorul marinii pt revizie generala , in el am gasit "2 roabe de pamant + cv vaselina ", l-am curatat , spalat bine , am smilgheruit pastilele de cauciuc cum am vazut aici pe forum , schimbat arc-ul cu unu-l mai tare si am inceput sa montez tot ce am desfacut , am schimbat si membranele care nici pe departe nu sunt ca cele din fabrica cele din comert , sunt drepte si ma cam indoiesc sa-si ia forma ca cele originale .
Ideea este urmatoarea am asezat prima membrana peste aceasta pastila  ( 1 ) ,am pus piesa de metal , apoi arc-ul conic si ciuperca , am apasat usor cu mana pe ciuperca sa vad daca inchide acea pastila , si surpriza , pastila nu inchide , ESTE NORMAL SA SE INTAMPLE ASA???
Si inca ceva , aceasta pastila Imagine Atașată 2  , este dintr-un metal si nu se poate slefuii,ce as putea sa-i fac ??Imagine Atașată
DSCN2401.JPG ( Size: 166.91k ) Number of downloads: 719
(1 )
DSCN2411.JPG ( Size: 63.68k ) Number of downloads: 717
2
*




O scoti si o intorci invers!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 18 Apr 2014, 11:33
Post #455


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut, este valabila treaba cu intorsu pastilei invers,a mai facut cineva asa?multumesc autom


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 18 Apr 2014, 15:51
Post #456


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Pe benzina are o acc. curata, pe GPL ca sa dispara acea pauza trebuie sa desfac surubu de sarcina 8,9 ture complete. Intreb: nu e cam mult? Arcu de la surubu de sarcina e moale, deci nu e intins ca sa preseze tare in membrana.


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 18 Apr 2014, 21:25
Post #457


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ai incercat sa il desfaci pe cel de pe furtun mai mult si sa il mai strangi pe ala de sarcina? Cum ai montat gpl-ul,cu stut in carburator sau in pipa de la filtrul de aer? Vezi sa nu iti traga aer fals pe undeva pe langa stut,ca si atunci da in nas si trebuie slabita membrana tare ca sa iti mearga cum trebuie...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Apr 2014, 22:17
Post #458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Valex19, nu lua in seama , toate prostiile! Acea pastila, nu e toata de metal (bronz), ci pe partea unde inchide, are cauciuc. Uita-te atent, si slefuieste putin pastila, ca asa dac-o pui, nu mai nimeresti cercul format , pe scaun. Dupa montare, daca tragi sau sufli pe stutul in care se monteaza teava, gasesti acea supapa deschisa. La aparitia presiunii mari, pe gaura mica care trece prin cele doua membrane si distantierul dintre ele, gazul sub presiune impinge de deasupra celei de-a doua membrana, invinge arcul gros, iar "butonul" metalic de pe a doua membrana impinge in prima membrana , care la randul ei impinge acea pastila de bronz, si inchide gazul la intrare. Inchizandu-l, dispare si presiunea mare din spatele celei de-a doua membrane, fapt care duce la revenirea ei, impinsa de arcul mare, dar atat de mult incat sa se formeze un echilibru intre tensiunea arcului gros si presiunea ce reuseste sa se formeze intre scaun si acea pastila, transmisa in spatele membranei a doua. Pe masura ce creste consumul, scade aceasta presiune, si deschide pe masura si intrarea (cea de la pastila). Daca arcul mare e prea moale, nu se asigura debitul de gaz la sarcini mari, facand sa traga mai mult aer decat gaz cand e acceleratia apasata mult, se aude doar un grohait si moare mortorul. Deci nu are putere sa absoarba gaz, pentru ca intrarea se deschide prea putin. Simptomul se manifesta si accelerand in gol brusc, motorul se tureaza bine, si in urmatoarea secunda moare daca o tii las maxim, pentru ca se termina gazul din plosca, ca si cand ar fi infundata (arcul mare, inchizand la o presiune mica, fiind moale). Deci, atentie la tensiunea arcului si la scaunul acelei supape (cu pastila). Daca dupa montaj total, nu ai stabilitate la reglaje, nu ai montat bine membrana pe parghie intre cei doi craci ai ei, sau nu culiseaza usor, fara sa agate. La fel si daca ecaunul supapei la acea parghie, nu e bine frecat pana dispare inelul sau calamina de pe scaun. Atentie la reglaj, daca schimbi arcul de la membrana (de la parghia ei), cand strangi prea tare din el, "da in nas" la inceputul accelerarii, dar poti regla din celalalt cu varf, relantiul, iar daca e prea slab (desurubat), nu poti regla relantiul din celalalt. Daca relantiul nu se regleaza din cel cu varf, il ai prea desfacut pe cel de la membrana, asigurand el mersul in gol, iar cand vei accelera putin, membrana se va deschide total (cu arcul original), consumul fiind maxim, indiferent de cum mergi, regimul motorului fiind dat de variatia volumului de aer. Ma opresc, c-am mai scris asta.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 19 Apr 2014, 10:14
Post #459


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Instalatia e cu stut in carb., am verificat coliere stut, totu e strins nu trage aer fals.Cind am facut reglaju surubud de debit era deschis aproape de tot si am incercat mai multe variante de reglaj [cu el inchis mai mult sau inchis mai putin] dar pauza aia tot nu dispare decit in momentu cind surubu de sarcina e deschis 8 ture.


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Apr 2014, 19:20
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si, dece nu-l lasi acolo unde n-o mai are? Ce conteaza numarul de ture? Fiecare are arcurile ei, care putin posibil sa fie identice ca tensiune.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 21 Apr 2014, 10:59
Post #461


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Asa am sa fac, si pe urma sa vad consumu.


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 21 Apr 2014, 19:59
Post #462


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut baieti , am redesfacut vaporizatorul am intins putin "celebrul" arc de la surubul de sarcina , am incercat si cu un alt arc prin interiorul celui original dar nu a mers asa ca am renuntat la el , am frecat scaunele pastilelor + pastilele , am montat totul la loc , pt ca nu am stiut ca pot umbla la membrane pe la capacul ce vine lipit de caroserie , l-am facut bucati , sunt niste garnituri de cauciuc care nu se gasesc in comert la mine nu s-au mai asezat corect si imi curgea antigelu pe la suruburile cu , cap de imbus, dar am rezolvat cu niste mastic negru ce tine la temperatura .
Am facut reglajele lui Nea NELU ,in primu rand se mentine relantiul , trage altfel masina NU ARE EZITARE , inainte era puturoasa tare si consuma si mult , acum ramane sa stabilesc un consum .
MIII DE MULTUMIRI D/nu NELU SI CELORLALTI CARE M-AU AJUTAT CU SFATURI


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 24 Apr 2014, 15:30
Post #463


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Salut, am si eu o problema imi consuma mai mult gaz atunci cand ii butelia plina decat atunci cand e pe un sfert din ea.Reglajele au fost facute cum sa scris pe forum


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 25 Apr 2014, 09:38
Post #464


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




cum iti dai tu seama de acest consum?


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 25 Apr 2014, 14:20
Post #465


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Cand ii fac plinul parcurg in jur de 425 de kilometri pana se termina gazul, iar atunci cand pun mai putin cam 20-25 de litri de gaz parcurg pana se termina gazul in jur de 360 de kilometri, parcursi in aceleasi conditi


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 25 Apr 2014, 14:56
Post #466


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




E foarte simplu: nu mai fa plinu. Pune 20-25 litri si mergi 360km. [miram-as]. Unde faci consumu asta, in oras sau afara? Iti iese un consum de 6,7 la suta pe gaz, ceva de necrezut, dar daca e asa esti cel mai tare [vin la tine sa -mi faci un reglaj la gpl]

25 Apr 2014, 15:59:
E foarte simplu: nu mai fa plinu. Pune 20-25 litri si mergi 360km. [miram-as]. Unde faci consumu asta, in oras sau afara? Iti iese un consum de 6,7 la suta pe gaz, ceva de necrezut, dar daca e asa esti cel mai tare [vin la tine sa -mi faci un reglaj la gpl] Luna trecuta am fost in Botosani daca stiam te cautam.

This post has been edited by giuscam: 25 Apr 2014, 14:59


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 25 Apr 2014, 15:13
Post #467


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Circul mai mult extern in oras ceva mai putin cand vin acasa, daca ajungi vreo data in zona Dorohoiului poate ne intalnim


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 May 2014, 22:40
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu te mira, ca se poate si 6,5 scos de mine! Si ca sa fii si mai lamurit, stiu pe cineva din Valcea, care are motor de 1.6 (100,8 CP, testat), si merge 138 km, cu 10 l. Are cutia normala, si atinge suta in 10 s. Am comparat cu nova mea, si in a 5-a , a lui (brek), are dubla puterea. Deci, nu neaparat sa ai si combustibil mult (risipit), pentru a fi in rand cu lumea. Un reglaj corect, nu e decat cel pe care l-am descris eu, de atatea ori p-aici. Din nou, zilele trecute, m-am "lovit" de modul inconstient, prin care cei ce monteaza, si regleaza gazul . Va spun ca, habar nu au de principiul de functionare al instalatiei, ca de aceea nu stiu sa-l regleze. Vreau sa va descriu cat de curand acest principiu de functionare al regulatorului, de data asta in intregime, nu doar partea de joasa, cum am mai dat-o. Ramane de gasit timpul.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 3 May 2014, 09:30
Post #469


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Chiar dorim acest lucru, sa ne descrii principiu de functionare, poate intelegem mai bine si scoatem un consum mai mic. La mine cu motor de 1,4 cu reglaju spus de tine pot sa o si f... ca nu scot un consum mai mic de 8 afara. In oras numai vorbim imi ia 12,13 pe aici.


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 6 May 2014, 13:36
Post #470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




Va salut, am o instalatie de gpl cu regulator marini 88, de care sunt ft multumit. Este montat pe un motor monopunct, consumul este ok. Vreau sa pun pe un motor de 1.8 tot o instalatie de gpl cu marini 88. Problema e ca masina nu este monopunct ci cu injectoare. Care ar fi problemele pe care credeti ca le as intampina daca nu montez o instalatie secventiala ?


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 10 May 2014, 13:05
Post #471


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




daca stie cineva ce rol are surubul asta??,este vorba de o instalatie Intergas

This post has been edited by psanyiro: 11 May 2014, 08:48

Attached thumbnail(s)
torolni.JPG ( Size: 446.07k ) Number of downloads: 330


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 19 Jun 2014, 00:05
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Salut. Am citit tot topicul dar si inca vreo cateva de pe aici si nu am gasit o anumita informatie. Si sper ca ma puteti ajuta si pe mine. Vreau sa imi montez GPL cu stut in carburator si habar nu am ce dimensiuni ar trebui sa aiba acesta. Ma refer la diametrul exterior si cel interior in special.

Si inca ceva, daca tot sunt la capitolul asta. Nu am inteles cum si unde se leaga firul de la comutator la bobina.

Daca ma puteti clarifica in vre-un fel, va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Jun 2014, 21:39
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Eu mi-aduc aminte, c-am scris undeva, ca trebuie sa nu depaseasca 8mm la gaura, ca ar usura absorbtia unui volum de gaz, mai mare decat util, ducand la diminuarea puterii si marirea consumului. Consumul, in mare parte, consta si in modul cum e potrivit regulatorul de inalta presiune. In continuare, am sa descriu, cum am promis, modul de actiune al acestui regulator. La ateliere nu se stie asta, si v-o poy demonstra. Fi-miu, a montat de o luna si ceva , pe un golf 3 de 1.8 si-i consuma la venire de la ei, 30%. L-am trimis inapoi, ca pentru 1600 de lei cat a dat pe o instalatie clasica, Tomaseto, nicio locomotiva n-ar "suge" atat. I-au sucit de un surub. A ramas la 24%. Alta vream sa spun-regulatorul.
Ipozele urmatoare, am notat de la 1 la 7, piesele ce fac parte din regulatorul de inalta presiune, care reduce de la 10 bari ai buteliei, la sub 1, pentru circuitul de joasa. In cavitatea unde sunt montate aceste piese, sageata albastra arata traseul gazului ce ajuta la reglarea presiunii, iar cea rosie, traseul gazului de consum, spre motor. Gazul este oprit la intrare in regulator, de supapa 1. Presiunea mare o va deschide, gazul urmand doua traseie, cum am zis. Noi urmarim pe cel albastru. Prin gaura ce strabate toate piesele numerotate, gazul ajunge in spatele celei de-a doua membrane, notata cu 6, care este impinsa in calerul 5, care invinge tensiunea arcului 4, apasand cu acel bulb, pe membrana 2 prin gaura piesei 3, care este suportul de sustinere al arcului. Membrana 2 apasa pe supapa 1, care inchide intrarea gazului. Pe masura ce gazul din traseul cu rosu, se consuma, presiunea din cele doua traseie scade (sunt egale), talerul 5 nu mai este apasat asa de tare si este respins de arcul 4, facand sa fie eliberata membrana 2, deci si piesa nr.1 permite departarea de scaun, si trecerea gazului, pana refacerea presiunii ajunge la echilibru cu tensiunea arcului. Daca arcul e mai tare, tine talerul departat, si piesa 1 permite trecerea gazului sub o presiune mai mare, pana acea presiune reuseste sa invinga arcul. Daca aarcul e prea moale, e nevoie de o presiune mai mica in spatele membranei 6, pentru a impinge talerul 5 care sa inchida supapa 1. O presiune mica, poate sa nu asigure necesarul de gaz la demaraje, fapt ce a dus pe multi (si pe cei de la atelierele de instalare) sa obtureze intrarea in filtrul de aer, ceea ce e totuna cu un filtru imbacsit, ducand la incalzirea motorului si consum instabil. O presiune prea mare, face ca in momentul in care supapa deschisa de membrana permite trecerea gazului, in functie de tensiunea arcului ce se opune ei dar si a dechiderii clapetei, sa treaca mult prea mult gaz, chiar daca cererea nu e atat de mare. Un volum prea mare, in acelasi timp, in care ar fi trecut cand presiunea e mica sau potrivita. Deci Arcul trebuie potrivit in asa maniera, incat sa asigure o presiune ce poate da un volul necesar la regimul maxim de lucru al motorului. Daca consumul depaseste 8% in cazul Daciei, adica echivalentul benzinei, regulatorul nu-si face treaba si, are arcul 4 prea tare, tinand presiune la un regim mai inalt, decat util. Partea de joasa a fost explicata, si vad ca unii au inteles-o. Am pus gresit filmul. O sa-l refac.

Iata filmul: https://www.youtube.com/watch?v=aeowFvkBSHU&feature=youtu.be

This post has been edited by PH-06-BOA: 20 Jun 2014, 21:29

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 261.76k ) Number of downloads: 106
1__1_.jpg ( Size: 175.87k ) Number of downloads: 96
1__2_.jpg ( Size: 237.31k ) Number of downloads: 87
1__3_.jpg ( Size: 235.25k ) Number of downloads: 83


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 2 Jul 2014, 20:55
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Salutare. Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Asta e pulmonul meu. Un Stefanelli care din pacate nu are reglaj pentru ralanti. Doar membrana.

Si acum problema mea. Electrovalva aia de pe pulmon, ce rol are? Cum o leg? Merci frumos.

This post has been edited by aditza579: 2 Jul 2014, 21:00

Attached thumbnail(s)
20140702_190603.jpg ( Size: 2.15mb ) Number of downloads: 74
20140702_190607.jpg ( Size: 3.31mb ) Number of downloads: 55
20140702_190614.jpg ( Size: 3.54mb ) Number of downloads: 46
20140702_190633.jpg ( Size: 2.84mb ) Number of downloads: 53
20140702_190640.jpg ( Size: 3.25mb ) Number of downloads: 46
20140702_190647.jpg ( Size: 3.39mb ) Number of downloads: 40
20140702_190738.jpg ( Size: 2.56mb ) Number of downloads: 39
20140702_191159.jpg ( Size: 3.13mb ) Number of downloads: 36


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassmafya17
post 25 Jul 2014, 18:12
Post #475


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 July 14




salut,PH-BOA,daca ma poti ajuta ti as fi foarte recunoscator;
Am o problema cu gazul la un bmw 316 din 92,instalatie clasica....nu vrea sa porneasca pe gaz,gaz ii da in admisie...si nici nu da sa porneasca;
Am schimbat bujiile ,filtrul si tot degeaba,doar daca scot furtunul de la regulatorul de relanti(motorasul pas cu pas) care intra in admisie,atunci porneste si merge prost,undeva la 600 rpm,si daca il bag inapoi,moare motorul.....
Ce are,gaz prea mult,aer prea mult,de ce cand bag furtunul la locul lui moare motorul?la alte masini identice merge perfect...


--------------------
bmw 316 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiptil
post 14 Oct 2014, 21:28
Post #476


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 March 12




Salut, daca aveti nevoie de piese pt instalatii gpl (vaporizatoare, membrane, filtre, etc) gasiti pe www.gaz-magazin.ro


--------------------
dacia logan 2006 - b-85-uyt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 14 15 16
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 04:30
Forum Renault