DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se uda mereu bujiile

andrei_radu
post 28 Apr 2005, 15:00
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




adica dai jos capacu de la culbutori si verifici cu lera distanta dintre piciorul supapei si culbutor

trebe sa fie, la rece, 0.15 la admisie si 0.20 la evacuare

daca e mai mult slabesti contrapiulita de deasupra culbutorului si reglezi din surub distanta, dupa care strangi piulita la loc

THE END


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_mihuta
post 29 Apr 2005, 08:12
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 April 05




mare problema cu bujille aseta...in legatura cu capacul de la ruptor-distribuitor (delcou),el se poate fisura datorita unor lovituri,chiar daca e un pic fisurat el se strapunge si asta influenteaza scanteia de la bujie.Ar trebui sa vezi bujiile ce culoare au ...daca au electrodul spre negru inseamna ca e prea multa benzina in amenestec si le uda..(nu se recomanda pusul bujiilor pe aragaj cum fac toti despteptii),daca este spre alb inseamna ca in cilindru temperatura este prea mare iar asta nu e un lucru bun..
Iar pt baiatul cu segmentul de foc spart....fa-l mai repede ca nu e bine...contaminezi uleiul,iti scade puterea la motor si nenorocesti pistonul o sa ai depuneri de cox in spatele segmetului de de ungere si segmnetul nu o sa se mia aseze corect in canal si o sa rada pelicula de ulei de pe camasa-> o ungere necorespunzatoare


--------------------
opel kadett D 1.3 - b29kbz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KoD
post 8 May 2005, 09:57
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




Sal! Am si eu aceeasi problema(bujia 1 se uda la un interval de timp, restul bujiilor sunt ok si merg cum trebuie). Am citit indicatiile voastre, dar am o singura nelamurire: poate sa se intample lucru asta si in cauza fisei de la bujie(daca nu e tocmai noua sau buna)? sau de la avans(dar daca ar fi de la avans n-ar trebui sa am probleme la toate bujiile?). Multumesc. Astept raspunsul vostru.


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
feminabarr
post 8 May 2005, 18:40
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 23 November 04




vezi ca e de la bujie...schimb-o cu una buna sau cu cea de langa vezi daca se mai intampla..


--------------------
dacia LOGAN Laureate - TL-28-WDT
Locatia: Bucuresti/Tulcea/UK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KoD
post 9 May 2005, 11:59
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




QUOTE(feminabarr @ 8 May 2005, 18:40)
vezi ca e de la bujie...schimb-o cu una buna sau cu cea de langa vezi daca se mai intampla..
*



Merci de raspuns. Am incercat faza asta si nu e de la bujie. Alte idei?!


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielflorea1985
post 27 Dec 2005, 00:11
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 December 05




Eu am patit ceva asemanator...mergeam la drum lung iar la un moment dat motorul a refuzat sa mai traga....am oprit siam constatat ca morotul mergea in 3 bujii..am schimbat bujia(era uda) dupa care am mai mers vreo 5-10 km si povestea se repeta. Am cumparat un set nou de bujii dar povestea se repeta! de ce imi uda bujiile (nu imi uda aceeasi bujie de fiecare data) ps: am mers asa aprox 100km ce consecinte poate avea acest lucru


--------------------
Dacia 1310 - IS-03-HIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 27 Dec 2005, 00:16
Post #37


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




100 km nu e exagerat.. oricum...
Insa daca mai continuai inca pe atat era o oportunitate de face setul motor icon_mrgreen.gif Daca trage, daca nu o sa consume ulei, stai linistit. La 100km inca e suportabil. Era mai bine sa nu, dar asta e de acum...


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thegodsglory
post 28 Dec 2005, 09:00
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 31 December 04
From: B




iarna trecuta am patit la fel: am ramas in 3. m-am oprit in primul service si mi-a schimbat bujia 1. am fost sfatuit sa fac setul motor. evident, n-am avut bani la momentul respectiv sad.gif(, apoi a venit vara, n-a mai fost nevoie de soc...si am lasat-o asa "pana fac rost de bani" (doh!)
ieri a inceput sa intrerupa si am schimbat bujia. era fleasca. presupun ca din cauza pornirii cu socul tras.


--------------------
dacia 1310 alb-ruginiu :) - b14
it's a feature, not a bug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 3 Jan 2006, 19:41
Post #39


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




am si io problema asta...deci fratzilor asteptam si noi o rezolvare...tot asa iar cand trag socu daca nu o pornesc la prima cheie se uda bujiile...pentru cei care au rezolvato...datzine si noua un sfat...


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 3 Jan 2006, 19:51
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ti-am scris acolo in topic sa verifici camera de nivel constant din carb, regleaza nivelul plutitorului la 7 mm


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 3 Dec 2006, 12:05
Post #41


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




am reglat plutitorul la 8.5 mm si mi se uda si mie mereu 2 bujii, cele din marginea motorului, oare de ce? Pana de curand mi se uda doar una, cea de langa ambreiaj.


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Dec 2006, 12:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bujii, fise, capac delco-verifica-le prin inlocuire si vorbim apoi.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 4 Dec 2006, 19:53
Post #43


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




aveam distanta prea mare intre electrozi


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundaionut
post 16 Jun 2010, 15:58
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 23 January 09
From: BUZAU




Aceiasi problema o am si eu, mi se uda o bujie (aceiasi), totul intamplandu-se dupa ce am facut setul motor (nu de mine ca nu prea am talent la asa ceva). La inceput am crezut ca e bujia defecta insa motorul tragea "bine" asa in 3 bujii, problema mai mare a aparut cand am schimbat bujia, motorul nu mai trage cu pedala apasata la fund nu trece de 80km/h ce poate sa aiba? Sper ca m-am facut inteles si astept parerile voastre. O zi buna


--------------------
Dacia 1310 L GPL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 16 Jun 2010, 20:18
Post #45


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Schimba si fisa ei.Regleaza distanta intre electrozii bujiei la 0,7 mm.Nu strica sa vezi si ce calitate a scanteii ai.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 17 Jun 2010, 20:23
Post #46


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




QUOTE(bundaionut @ 16 Jun 2010, 16:58)
Aceiasi problema o am si eu, mi se uda o bujie (aceiasi), totul intamplandu-se dupa ce am facut setul motor (nu de mine ca nu prea am talent la asa ceva). La inceput am crezut ca e bujia defecta insa motorul tragea "bine" asa in 3 bujii, problema mai mare a aparut cand am schimbat bujia, motorul nu mai trage cu pedala apasata la fund nu trece de 80km/h ce poate sa aiba? Sper ca m-am facut inteles si astept parerile voastre. O zi buna
*




QUOTE(Paulorossi @ 16 Jun 2010, 21:18)
Schimba si fisa ei.Regleaza distanta intre electrozii bujiei la 0,7 mm.Nu strica sa vezi si ce calitate a scanteii ai.
*


dupa ce faci ceea ce ti-a spus Paulorossi, incearca sa nu mai treci de maxim 3000 de ture si nu mai forta motorul pana faci vreo 5000 de km daca vrei sa nu-ti calezi motorul pt ca e segmentat si merge foarte greu pana se lasa si o sa ai si consumul mare, iar dupa astia 5000 de km poti sa-i dai cat vrei in goarna si usor usor isi revine la normal.


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundaionut
post 17 Jun 2010, 21:23
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 23 January 09
From: BUZAU




Multumesc pt sfaturi am sa incerc sa nu o turez foarte tare.


--------------------
Dacia 1310 L GPL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elvis&ionut
post 19 Mar 2011, 20:28
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 27 August 10




puneti fratilor fise TESLA
schimbati bujiile,platina(sau reglatile)reglati supapele sa nu aveti jocurile mari
si nu o sa mai aveti probleme


--------------------
dacia dacia 1310L 1999 - MH 85 FIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 19 Mar 2011, 22:33
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Primul pas incearca niste bujii bune: Eyquem, Denso, NGK, Brisk,Champion. Numai puneti bujii dupa ureche ca de-aia nu va pornesc si vi se uda bujiile!Daca tot se uda, atunci trebuie sa lucrezi un pic la chiulasa, mai exact sa refaci scaunele supapelor pt. ca nu iti mai inchide supapa pe scaun.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 20 Mar 2011, 10:44
Post #50


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@elvis&ionut & Danut88:
Vorbiti singuri ? Aproape 1 an de la ultimul reply white_flag.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 20 Mar 2011, 20:43
Post #51


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




daca are ,,notificare raspuns" nu vorbesc singuri si in plus poate le foloseste si altora raspunsurile


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 21 Mar 2011, 08:57
Post #52


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Yeap ! "Notificare raspuns", din 17 Jun 2010, in 19 Mar 2011... nani.gif
QUOTE
oviss2006  Posted Yesterday, 20:43
  ...poate le foloseste si altora raspunsurile

Sigur le foloseste altora un raspuns de genul: "Se uda bujia ? - Schimb-o (cu una de calitate) !
icon_mrgreen.gif

This post has been edited by maho: 21 Mar 2011, 08:59


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 21 Mar 2011, 13:12
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




,,Udatul ,,unei anumite bujii mai poate avea ca si cauza ,supape defecte,din dreptul respective-i bujii,eu am patit-o la dacia tatalui meu acum 5 ani.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 26 Mar 2011, 20:19
Post #54


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




sfatul meu: cand una sau mai multe bujii sunt ude, inainte de a schimba bujiile(puse unele de calitate ii dau dreptate lui maho), verificati fise, capac delco, platini, condesator(prin inlocuire)si verificata compresia(posibil culbutori dereglati adica prea stransi ori scaune si supape ancrasate) sau plutitor carburator dereglat sau blocat pe deschis ori clapeta soc blocata pe inchis. astea sunt principalele cauze pt bujii ude. se poate si distanta dintre electrozi sa fie vinovata, adica prea mare(0.7-0.9 este normala din cate stiu eu).
si cel mai important, nu mai luati piese ieftine si de proasta calitate ca mai mult cheltuiti

This post has been edited by oviss2006: 26 Mar 2011, 20:21


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:10
Forum Renault