DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu o nova GTI, nu isi revine in reantiu cand o turez

bogdy87tds
post 12 Mar 2010, 18:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 November 09
From: sebes




Am o problema care ma derutat de tot. nu stiu ce sa mai fac. am o nova GTI din 2000. am cumparato defecta
dupa mici retusuri am reusit de am puso pe picioare si am facut aproape 2500 km cu ea. am fost foarte multumit de ea dar brusc incep poblemele
porneste foarte usor, are forta dar daca o las in relantiu moare.

Am fost cu ea de mia reglato cand iam facut ITP si dupa 2 ore aceiasi problema
am o lista foarte lunga de piese care leam schimbat:
injector + debitmetru complet, bobina, buji, fise, centralina, supapa de relantiu inclusiv pompa de benzina din rezervor. ce sai mai fac????

Datimi niste idei.........piese care leam schimbat leam luat cu proba si sunt digur ca functioneaza ok


--------------------
dacia 1310 tlx 1986 - ab XX RER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 14 Mar 2010, 22:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nova nu are debitmetru, ce inseamna centralina si supapa de relantiu?
ce reglaje s-au efectuat?


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 15 Mar 2010, 09:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Colegul nostru(initiatorul topicului) s-a "documentat" pe site-uri italiene, probabil.
Nu tot ce zboara se mananca, insa...

Centalina = UCE injectie;
Supapa de ralanti = motoras de ralanti;
Cand a scris debitmetru cred ca se referea la regulatorul de presiune(adica tot corpul-clapeta).

@bogdy87tds:Ti-ai dat singur raspunsul.
QUOTE
porneste foarte usor, are forta dar daca o las in relantiu moare.

Primul lucru de verificat ar fi ACTUATORUL(motorasul) de ralanti.
Foloseste cu incredere functia SEARCH pentru a afla mai multe despre acest motoras de ralanti.
Poti citi si AICI

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy87tds
post 16 Mar 2010, 22:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 November 09
From: sebes




da ma fratilor am folosit termeni care mi sau spus in service. motorasu acela lam schimbat cu unu nou
si aceiasi problema masina merge perfect toata chestia ii sa nu depasesc 2000 turati pe min. pompa de benzina este noua...
alceva??
si totusi sczati termeni
ce am auzit in service
acolo mio regleaza merge ok dar nu mai mult de 2 ore..... blush.gif


--------------------
dacia 1310 tlx 1986 - ab XX RER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 16 Mar 2010, 23:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




ce se intampla peste 2000?


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teniura
post 16 Mar 2010, 23:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 March 10




Salut


Am avut si eu aceasi problema cu nova mea. Am schimbat bujii, fise, capac delcou, platine ...in speranta ca isi revine, dar nimic. ( tin sa mentionez ca sunt la inceput si nu prea am experienta in reparatul masinilor)

Acum, sa revin la subiect si sa iti spun cum am reusit sa o fac sa stea la relanti...am schimbat carburatorul ...
De la carburator a fost problema la mine... cum l-am schimbat, toarce ca o pisicuta...

Succes:)

This post has been edited by teniura: 16 Mar 2010, 23:20


--------------------
Dacia Nova 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Mar 2010, 09:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Initiatorul topicului are Dacia Nova GTi(cu injectie). In consecinta, treaba cu schimbatul carburatorului cade.
Pentru bogdy87tds:
Verifica conductele de combustibil(mai ales cea de tur). Se pot infunda sau, atentie!, se pot gatui. Uita-te pe sub masina, pe toata lungimea conductelor, daca nu cumva e indoita cea de tur pe undeva.
Filtrul de combustibil l-ai schimbat vreodata? Daca NU sau daca au trecut multe zeci de mii de km de atunci iti recomand sa il schimbi.
In alta ordine de idei, facand referire strict la postul tau anterior, se scrie mi-o si nu mio, l-am si nu lam, s-au si nu sau, etc.

Spor la reparatii!
Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 17 Mar 2010, 09:38


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:39
Forum Renault