DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor probleme motor DSN, Problema interna motor!

clalexxxx
post 5 Sep 2009, 17:33
Post #1


Happy and cofee


Group: Members
Posts: 261
Joined: 27 September 07
From: Craiova




salut baieti,am si eu o problema cred eu majora la Dacia Supernova Confort,masina imi merge in 3 pistoane,am facut tot ca sa ma asigur ca nu e din interiorul motorului,am schimbat filtru de aer,filtru benzina,filtru(sita)pompa benzina din rezervor,bujii schimbate, fisele functioneaza bine au curent, injectoarele sunt curatate testate individual nu sunt infundate merg bine,alimentarea la injectoare iar merge bine,curea distributie schimbata cu rola intinzator,acumulator auto nou 55 A,verificate relee electrice+sigurante sunt ok,schimbat corpl clapeta cu tot motoras pas cu pas si restul de pe corp.Problema la relantii motorul trepideaza se observa vibratiile in volan,schimbator pedale,turatia este cea corespunzatoare de 750 rot/min penultima liniuta sub 1000 rot/min,la acceleratii bruste are tendinta de a sta 1 sec si apoi a pleca,se vede ca putere cel mai bine in panta,mai mult de 140km/h nu pot merge cu ea.Cred ca are ceva blocat in ea de nu functioneaza pistonul din dreptul fisei 3,deci scantei are fisa ma curenteaza de nu e adevarat smile.gif) bujia noua renault(apropo bujia in dreptul pistonului asta e cam fleasca si cu negru pe ea) la celelalte 3 sunt uscate cu tenta aia gri- galben adica normal,motorul se incinge mai repede dar e normal mers in 3 pistoane.
Va cer sfatul ca sa stiu la ce ma astept,se poate repara in service,sunt din Craiova,spuneti-mi daca pot sa o repar daca nu sa o vand,imi pare asa rau de ea am bagat numai piese originale cu sigla renault,masina are 75.000 mii km.
Imi cer scuze pentru greselile orotografice si multumesc anticipat tuturor pentru ajutor.

This post has been edited by clalexxxx: 5 Sep 2009, 17:34


--------------------
Dacia Logan oct 2007,1.4L Laureate - DJ-AKP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crististm
post 9 Sep 2009, 22:31
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 November 07




Salut,

Problema a aparut brusc sau in timp?
Eu am avut 2 cazuri cu aceleasi simptome (tremurat la relanti si lipsa putere) aparute din senin care s-au rezolvat de la sine. A treia oara a fost nevoie sa curat injectoarele. La fel ca la tine bujia de pe cilindrul cu problema era afumata; nu se intampla nimic daca-i scoteam fisa.

E frustrant sa nu stii care e problema dar in service poti sa verifici compresia din cilindri inainte sa te atingi de motor. Daca cilindrul respectiv are probleme o sa vezi presiune semnificativ mai mica decat la celelalte. Se verifica cu bujiile scoase si un manometru pe gaura de bujie in timp ce se da la automat cateva rotatii.

Mai poti face o verificare a procesorului daca service-ul are stand pentru asa ceva. Poti afla de exemplu ca anumite mufe nu fac contact - sau sa-ti spuna ca nu are nimic (mie asa mi-a spus).

Daca iei problema sistematic sigur o rezolvi. Spune-ne ce afli. Poate e mai simplu decat te astepti.



--------------------
Dacia Supernova 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clalexxxx
post 10 Sep 2009, 07:11
Post #3


Happy and cofee


Group: Members
Posts: 261
Joined: 27 September 07
From: Craiova




multumesc pt sfat,saptamana viitoare programez masina la service pt. diagnosticare calculator injectie si expertiza mecanica, o sa va scriu rezultatul,am o incredere in service-uri de cate ori m-am dus la ei cu masina sa schimb(consumabile) sa fac ceva am constatat ca mi-au inlocuit piesele masinii originale cu altele(ma refer la piese diferite de ce venisem eu in service si asta fara aprobarea mea),deci daca nu stai langa masina iti fura ca in condru.
Inainte de service o sa ma uit la pompa de benzina,rezervor si buson alimentare care e al 2-lea care il schimb datorita fisurarii dela sine.
Oricum ideea este ca ma costa cam asa 100 lei diagnosticarea calculatorului si 50-60 lei expertiza mecanica fara reparatii.


--------------------
Dacia Logan oct 2007,1.4L Laureate - DJ-AKP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 10 Sep 2009, 21:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Soarta!!!!
1. Tot timpul si la orice fel de reparatie, stai langa masina. Daca nu accepta acest lucru, cauti alt service. Toata lumea stie ce ,,meseriasi" sunt cei din serviceuri si cat de cinstiti pot fi.
2. Un test CLIP cred ca va rezolva problema ta. Eu cred ca problema este interna, din motor, este ceva in neregula cu acel cilindru care afuma bujia. un test de compresie ar ajuta.
Succesuri.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clalexxxx
post 5 Apr 2010, 15:04
Post #5


Happy and cofee


Group: Members
Posts: 261
Joined: 27 September 07
From: Craiova




salut, revin dupa o lunga absenta,problema masinii am rezolvato, am curatit injectoarele cu instalatie speciala infrasunete si verificate pe banc de proba(desi inutil injectoarele erau curate aprox. 5-10%mizerie), am pus masina pe tester si aici am aflat problema:
-la tester aparea timp deschidere injectoare marit(40 valoarea) de 2 ori si ceva decat normal(problema nr.1)
-mai aparea si avans corectie benzina iar mare o valoare 215 in loc de 128 valoare normala(problema 2)
-restul pa parte electrica adica testul arata totul ok motorul functioneaza corect cu exceptia celor 2 probleme valori de sus. Tehnicianul mi-a atras atentia ca masina se chinuie sa functioneze datorita lipsei acute de benzina catre motor(asta a sugerat in prima zi).Tot tehnicianul mi-a explicat faptul ca datorita insuficientei de combustibil calculatorul de injectie marea timpul deschidere injectoare(adica sprayerea prin cele 2 diuze din capul injectorului) pt. a compensa lipsa.
Efectele lipsei de benzina masina parca era posedata ,trepida, dadea rateuri in prima si a 2-a treapta si a 3-a chiar si necuplata in sarcina daca acelerai brusc, incercand sa urci un deal iti dadeai palme si injurai ca in condru masina,dar saraca nu era de vina ci pompa de benzina.
Mergea ca un trabant acceleratie de ma depasea un biciclist daca se enerva.
Tehnicianul(un domn deosebit de respectuos si pregatit zic eu superior,fata de ceilalti) mi-a zis sa vin a 2-zi pt. verificare presiune in rampa la injectoare,zis si facut a 2-zi verificam si surpriza pompa de benzina alimenta cu 1,5 bar in loc de ~2,5 la relantiu si 3 bar la acceleratie,indiferent ca acceleram presiunea ramanea de 1,5 bar.
Am schimbat pompa facand totusi un efort financiar avand in vedere pretul acesteia de 285 lei Bosch originala la cutie,carticiele,sigilata in punga.Dupa schimbare masina parca a prins viata am scos fum din cauciucuri,acceleratia era foarte sprintena,acul urca imediat,inainte deabia urca statea 2 sec pe loc si apoi urca si motorul extrem de galagios. Masina numai vibreaza,merge bine cum ar fi trebuit.
Deci fiti atenti si neaparat faceti testul clip daca vi se pare ceva suspect,iar cel care va face testul sa stie sa interpreteze valorile numerice pe care testul le indica.
Inainte masina era lipsita de putere,rateuri la corp acceleratie usoare dar le simteai,accelerai si nu te ducea nicaieri,galagios, schimbat bujii,cumparat un injector,curatit senzori,filtre noi,sigurante,fulie alternator,curea alternator,verificat bobina inductie era fisurata pe colturi rezolvat:curatie si dat cu electropasta, verificat fise orignale prezentau mici zgarieturi ,remediat problema cu power tape,verificat bobina si fisele cu aparat de masura erau ok(initial credeam ca bobina si fisele sunt de vina,schimbat bobina noua de la alta DSN si fise noi dar problema era la fel,nici o diferenta cu altele noi,corp clapeta acceleratie dar degeaba numai sa constat ca cele ale masinii mergeau perfect si ca am dat banii pe alte noi pt a le avea de rezerva,toate din cauza unei nenorocite de pompe de benzina.
Pompa de benzina mult mai ieftina ca piesele mentionate mai sus.

Cu respect, multumesc Misu, sper ca cele scrise sa ajute si pe altii in viitorul apropiat.

This post has been edited by clalexxxx: 5 Apr 2010, 15:12


--------------------
Dacia Logan oct 2007,1.4L Laureate - DJ-AKP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:36
Forum Renault