Pornita dupa geruri frana moaleeee!, Pedala de frana la podea
![]() ![]() ![]() |
Pornita dupa geruri frana moaleeee!, Pedala de frana la podea
kaput |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
florian90 |
![]()
Post
#2
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
ai cred aer pe instalatie sau mizerie...trebuie sa o aierisesti...daca nu merge nici asa..am inteles ca atunci e dusa servofrana..
mai asteapta alte raspunsuri |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
kaput |
![]()
Post
#3
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Pai daca era dusa servo trebuia sa am pedala tare nu?
Ca cea mecanica. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nici intre pompa si serva nu e ud?sau intre bidonas si pompa pe langa cele 2 stuturi ale bidonasului ce intra in pompa?asa am patit eu de la frig sau intarit cele 2 garnituri in care intra stuturile de la bidonas.
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kaput |
![]()
Post
#5
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Trebuie sa ma uit maine!
Multumesc pentru raspunsuri si mai astept pareri. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.294 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ti-a pierdut pe la cilindrii receptori, si a intrat si aer cu ocazia asta. Am patit-o si eu iarna trecuta, de fapt si acum doua ierni, imi pierdea cateodata si tot lichidu'. Pana la urma prin aprilie am pus niste cilindrii noi de Setcar, au fost chiar ieftini, 37 de lei ambii si de atunci, inclusiv pe gerurile astea, n-am avut treaba. Nici lichid n-am mai completat de atunci, si e la nivel.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
probabil garniturile din pompa intarite din cauza frigului (material prost). daca atunci cand dai pedale nu scade nivelul de lichid eu zic ca sunt garniturile din pompa.
|
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
ViorelX |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Am patit si eu la fel. Nu-mi mai merg deloc franele si apas pedala in gol.
Ultima data am mers cu masina pe la inceputul lunii ianuarie, cand a fost vreme calda si pana atunci n-am avut probleme cu franele.Dupa aceea au fost gerurile alea cumplite si probabil din cauza lor nu-mi mai merg franele acum in martie. Si mie mi s-a parut ca s-a redus putin nivelul lichidului de frana, dar putin. M-am uitat pe sub masina, la fiecare roata si n-am vazut pe nicaieri scurgeri de lichid. M-am gandit ca s-o fi defectat cilindrul de frana. L-am demontat, dar trebuie sa spun ca nu mi-a fost usor. E prins de caroserie in doua suruburi. Cu greu am desfacut unul din suruburi, fiindca nu e spatiu suficient. Pe al doilea surub nu l-am putut desface decat dupa ce am scos, cu mare greutate, rezervorul de plastic din cele doua stuturi (am frana cu circuit dublu). In fine, dupa ce am scos cilindrul, am vrut sa scot din el tija cu pistoane. N-am reusit nicicum. M-am dus cu el la un magazin de piese auto fiind convins ca o sa stie vanzatorul cum sa-l demontez. Nu, nu stie. De acolo am cumparat un cilindru de frana nou. Am montat cilindrul nou, am pus lichid, frana tot moale e. Am incercat sa aerisesc circuitul la fiecare roata. Abia daca au curs cateva picaturi de la rotile din spate. Am aerisit si pompa. Tot nu merge. Un vecin batran, care a avut la viata lui 3 Dacii spune ca asa ceva nu a patit niciodata si nu stie nici el cum se demonteaza cilindrul de frana. Acum am suspiciunea ca nici cilindrul nou nu e bun. Dar cum naiba sa-l demontez ca sa-i vad garniturile? This post has been edited by ViorelX: 19 Mar 2010, 20:40 |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(ViorelX @ 19 Mar 2010, 19:38) Am patit si eu la fel... Acum am suspiciunea ca nici cilindrul nou nu e bun. Dar cum naiba sa-l demontez ca sa-i vad garniturile? Salut Viorele ! Ceea ce ai cumpärat tu e pompa de frînä , cilindrii sunt cei de pe spate care actioneazä sabotii . Pe aceastä schemä poti vedea stifturile 8 care traverseazä pistoanele 2 si 4 în orificiile superioare ale pompei ( apare vizibil dupä ce scoti cu grijä garnitura unde se împlîntä rezervorul de lichid ). Dupä ce scoti aceste stifturi vor iesi toate piesele . Ai grijä sä memorezi sau sä-ti notezi ordinea si sensul fiecärei piese si garnituri . Nu cumpära orice set de garnituri ,informeazä-te care sunt mai bune , sä nu se umfle-dizolve în lichid - eu foloseam Fartec (multi ani înainte ) , dar citeam critici asupra produselor Fartec mai nou ... baftä This post has been edited by mecanick_maverick: 19 Mar 2010, 22:30 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
kaput |
![]()
Post
#10
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Despre care cilindru de frana vorbesti?
Am inpresia ca vorbesti despre pompa de frana.Daca da si este cu dublu circuit, scoate rezervorul de plastic si in gaurile unde sta rezervorul o sa vezi doua sigurante gen splinturi. Le scoti pe acelea cu atentie si o sa-ti cada cilindrul cu garniturile pe el. De fapt sunt doi cilindri cu cate un arc in cap. Ai mare grija sa tii minte cum ii scoti, in ce ordine. Si garniturile au o ordine a lor si vezi ca cele de pompa cu dublu circuit sunt putin mai mari decat cele cu simplu. Vezi de care iei. Daca ai dificultati poti sa mai intrebi aici pe forum, sunt convins ca o sa gasesti raspunsuri. Bafta multa si spor la treaba. 19 Mar 2010, 22:24: mecanick_maverick cred ca am postat in acelasi timp. ![]() This post has been edited by kaput: 19 Mar 2010, 22:24 |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Mai bine douä räspunsuri decît nici unul .
![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
ViorelX |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Da, la pompa de frana m-am referit. Scuze daca m-am exprimat gresit, dar am fost influentat de exprimarea "cilindrul principal de frana" din manualul Daciei 1300.
Multumesc pt raspunsuri. 20 Mar 2010, 00:25: Va multumesc, tocmai am reusit sa demontez pompa de frana. Am manual de Dacia 1300, dar acolo nu-i desenul pe care mi l-ati indicat si nici explicatii despre cum se demonteaza. This post has been edited by ViorelX: 19 Mar 2010, 23:25 |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
george 07 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
@kaput la tine este posibil sa-fi ramas supapa retur deschisa , dar demonteaza pompa si verific-o si tot odata schimbi si setul de garnituri (apropo ai pompa dublu-circuit cu I.C.P. ? daca da cumpara si pistonase set-reparatie ) spor la treaba !
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
ViorelX |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Azi m-am ocupat din nou de frane si daca ieri nu mi-a mers nici noua pompa de frana, azi am reusit s-o fac sa mearga. Am amorsat-o asa cum s-a discutat aici pe forum si am aerisit putin franele de spate. Acum cred ca merg bine franele, desi prea bine nu le pot aerisi, ca n-am cu cine.
Am demontat vechea pompa de frana. Garniturile par sa nu aiba deloc urme de uzura, dar supapele nu inchid. Pot chiar sa suflu prin ele. O sa caut set de reparatie bun, ca sa am de rezerva vechea pompa, dupa ce am citit aici ca pompele noi de Dacia sunt proaste. Am constatat cu stupoare ca lichidul de frana distruge vopseaua. Inauntru pe unde mi-a curs, mi-a dizolvat vopseaua. Mai am si alta problema: Am demontat pe rand toate rotile ca sa ma uit la tamburi si placute de frana. Rotile din spate se invart liber, dar rotile din fata se invart greu, fiind infranate (motorul e scos din viteza, iar tija pedalei de frana are jocul care trebuie astfel incat sa nu apese pompa de frana cand nu e actionata.) This post has been edited by ViorelX: 20 Mar 2010, 21:59 |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
george 07 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
@viorelX sistemul de franare se poate aerisi prin "cadere" dez-avantajul este ca astepti mai mult dar merge putin fortat sufland cu gura an vasul de expansiune , iar etrierii trebuiesc demontati (scoaterea pistoanelor) si curatati cu smirghel fin , si pistoanele si corpul etrierelor preferabil in sensul de functionare al pistoanelor , spor la treaba si tine-ne la curent daca intimpini greutati .
21 Mar 2010, 16:14: @kaput " Deci ai pompa dublu circuit si cite conducte 3 sau 4 Dar in ambele cazuri pistoanele sunt la fel , iar aici trebuie subliniat faptul ca nimeni nu a scos in evidenta supapele din capatul lor ( pistoane ) Ei bine aceste supape au rolul de a permite lichidului sa intre in pompa ,cind aceasta este in repaus, fiind actionate de stifturile de retinere pistoane - deci alimenteaza circuitul si astfel se realizeaza presiune In momentul cind pompa este actionata aceste supape se inchid. La tine stind citeva zile in pozitia deschis (pompa in repaus) in momentul cind actionezi pompa aceste supape ramin tot deschise permitind lichidului sa treaca prin piston si sa ajunga in vas,nerealizind presiunea de frinare - cursa maxima la pedala, presiune 0 frinare 0 In pravalie exista kituri reparatie pompa frina, le cumperi , le montezi in corp si Bafta si frinare A doua varianta- cauciucul din garnituri fiind imbatrinit dupa ceva timp de repaus acestea (garnituri) se deformeaza remanent si permite lichidului sa treaca pe linga ele ajungind in vas Deci schimbare garnituri si Bafta si frinare Posibil sa fie una din variante sau amindoua " This post has been edited by george 07: 21 Mar 2010, 16:14 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
ViorelX |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Azi am fost la targ si am cumparat cu doar 10 lei o pompa de frana AutoNova, nefolosita, fiindca am tot citit aici pe forum ca astea sunt cele mai bune. Problema e ca la montare rezervorul va veni inclinat intr-o parte, fiindca cele doua gauri de prindere a pompei in caroserie sunt dupa alta directie in raport cu verticala. Oare pt ce masina sunt pompele AutoNova?
This post has been edited by ViorelX: 21 Mar 2010, 21:35 |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 13:41 |