Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
Acristi |
![]()
Post
#1141
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 11 April 10 From: mizil/prahova ![]() |
|
||
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- PH 12 KBT
|
|||
pulbur |
![]()
Post
#1142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 23 June 09 From: SM ![]() |
123. Mersi Maskatule ! Ii rau fara clemele alea,la denivelari tot tacane placutele in fata...
De asemenea am joc la volan ,alte probleme nu am cu volanul,merge usor,nu tacane,nu bate,nu tosneste... Jocul doar de la ax poate veni ? |
--------------------
Dacia/Fiat
DSN
2002
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#1143
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
123. Mergi inapoi la mecanic, slefuieste marginile placutelor despre care ti-am spus, si pune la loc sigurantele.
Poti sa verifici foarte usor daca jocul este de la ax. Deschide capota, si roaga pe cineva sa miste de volan stanga dreapta usor. In timpul asta te uiti la cuplaj, se vede foarte bine, este fix sub pompa de frana. Daca partea de sus se invarte usor usor dupa cum misca volanul persoana din interior, iar continuarea cuplajului nu se misca, si nici rotile, este sigur de la ax, adica cuplaj, care are joc. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
124 - am si eu o mica intrebare imformativa ..am vazut la inspectia itp cand lua noxele sau ce facea aparea pe calculatorul ala acolo turatia mototrului care la relanti oscila putin nu statea fix la 750 rpm oscila intre 730-750 rpm
![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#1145
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
124. Pai normal ca oscila, ca doar nu-i ceas elvetian sa stea fix fix la 750. La orice masina se intampla asta.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
125. in seara asta am observat un tiuit la motor, in zona distributiei/alternatorului.se aude ca si cand ar fi un rulment fara vaselina.
sa fie rulmentul de la alternator, sau alta prolema pe acolo.precizez ca masina merge bine, la fel ca inainte sa sesizez lucrul asta. si inca ceva:pe la semeringul de la distributie (cred ca pe acolo, ca mai gasesc cateodata stropi de ulei pe cadrul motor, sub fulia alternatorului)mai arunca cateodata ulei, dar foarte putin si nu mereu.dar oricum nu are legatura asta cu tiuitul. zgomotul nu este foarte pronuntat, dar se aude daca stai atent si asculti. This post has been edited by tr04www: 9 Jan 2011, 22:36 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
dymmy |
![]()
Post
#1147
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
122.
Multumesc pentru raspunsuri...scuze de intarziere am fost plecat cateva zile din oras.. INTRE TIMP AM SCHIMBAT "BECUL PROBLEMA".....cu unu obisnuit, adica nu philips....dar ceva de germany....de la un amic ![]() Deocamdata e bun asa....merge pana la primavara...voi vedea daca pot investi 100 de roni in asa ceva....multam si noapte buna ![]() P.S. NU E DELOC GREU DE SCHIMBAT...CATEVA MINUTELE, cu tot cu cafea !.... ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
lirutza |
![]()
Post
#1148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 9 May 09 From: București/Buzău ![]() |
QUOTE(lirutza @ 21 Dec 2010, 18:44) 116. Trebuie sa schimb un rulment pe spate si nu stiu de care sa iau. Exista "de Alexandria" la 40 lei, nemtesc (nu mai stiu cum ii zice, ceva cu m si x la urma) la 70 de lei si de origine la 80. Ati avut careva probleme cu cel de Alexandria? 116. Am luat un rulment nemtesc la 50 de lei (NGH) pe care l-am schimbat acasa sambata. Am folosit o presa de rulmenti (de-aia pt dacii clasice) si cateva accesorii. Acum e mult mai liniste..... ![]() |
--------------------
DSN
Confort
2001
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
126. salut.am si eu o intebare.am observat ca la relanti, cu aeroterma pe treapta a doua, daca aprind si faza scurta, parca tremura un pic volanul(nu toata masina).tremuratul se simte foarte foarte putin, dar se simte.turatia motorului nu scade, dar apare tremuratul asta.daca opresc. ori aeroterma(sau o dau pe treapta I), ori farurile parca nu mai face.
sa fie bateria dusa(caranda 55Ah, nu stiu de cand e pe masina-asa am cumparat-o), dar mi-a pornit mereu si pe gerurile alea pornea dimineata foarte repede, sau nu incarca alternatorul suficient? la voi tot asa face? This post has been edited by tr04www: 13 Jan 2011, 13:40 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#1150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
126.
La mine nu face asa Vezi ca si daca ai mizerie la motorasul de relanti in corp clapeta iti poate tremura ca nu are loc suficient sa-si traga aer pe gaura aia fiind obturata de mizerie, iar ca sa vezi daca incarca alternatorul ia un multimetru si masoara la bornele bateriei cu motorul pornit This post has been edited by Relu_GTT: 13 Jan 2011, 14:41 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1151
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
126. relu, mpp este curatat recent.dar si inainte sa il curat si dupa, tot la fel face.in legatura cu incarcatul, nu am multimetru ca incercam si varianta asta.
<span class='edit'>13 Jan 2011, 16:14:</span> diseara s-ar putea sa fac rost de un multimetru si vreau sa verific si eu starea bateriei si a incarcatului bateriei. imi puteti spune si mie, va rog, cum se masoara? atat cu masina oprita, cat si la relanti sau in turatie.unde se leaga firele multimetrului? si ce valori ar trebui sa indice? This post has been edited by tr04www: 13 Jan 2011, 16:15 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#1152
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
126. pai cuplezi voltmetru pe scala de 20V (volti) pornesti motorul si masori tensiune pe baterie trebuie sa fie 14,4 aprinzi vaza scurta lunga tensiunea trebuie sa ramana in 14,4 daca tensiunea pe baterie pica sub 14,1 se verifica puntea de diode carbunii si cablurile de legatura plus cureaua daca e stransa in asa fel sa nu patineze pe fulie .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
126. mersi djasu.o sa verific in seara asta, sa vad ce si cum.o sa postez aici rezultatele.
<span class='edit'>14 Jan 2011, 00:49:</span> am masurat acum bateria.am pornit motorul(motor rece-turatia aproape de 1000) si imi arata 15.8 fara nici un consumator.aprind aeroterma pe treapta a doua si faza scurta arata 15.6. o mai las cateva minute la relanti pana ajunge aproape de 750rpm si imi arata 15.3 fara consumatori si 14.6 cu aeroterma treapta a doua si faza scurta. ce parere aveti?e vreo problema la incarcare?nu am stat sa se incalzeasca motorul, ca sa masor bine, ca am vazut ca pe masura ce se mai incalzea motorul, valorile incarcarii se apropiau de normal. 14 Jan 2011, 06:12: am masurat din nou, de data asta lasand motorul sa se incalzeasca vreo 15 minute la relanti si am obtinut urmatoarele valori: --- motor oprit-12.66V --- motor la relanti fara nici un consumator-14.58 V imediat dupa pornire -14.46 V cand s-a incalzit --- motor la relanti+faza scurta+aeroterma treapta II-14.40 cand s-a incalzit --- motor la relanti+faza lunga+aeroterma treapta II-14.40 ---motor la 2000 rpm+faza scurta+aeroterma treapta II-14.40- Valorile sunt masurate dupa 15 min de functionare a motorului la relanti.imediat dupa pornirea motorului am aprins pozitiile si aeroterma pe prima treapta si l-am lasat asa 15 minute sa se incalzeasca, dupa aia am masurat si obtinut valorile astea. acum tot am o nelamurire:de ce pe masura ce se incalzeste motorul, valorile ajung la normal si nu sunt asa de la pornirea motorului la rece. ce parere aveti:stau linistit cu incarcarea sau sunt ceva probleme? This post has been edited by tr04www: 14 Jan 2011, 06:12 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
serviccom |
![]()
Post
#1154
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
126 Iti incarca foarte bine, stai linistit.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
126. mersi serviccom.atunci stau linistit.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
catarrrr |
![]()
Post
#1156
|
![]() RC Group: Members Posts: 73 Joined: 29 July 10 From: Braila ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
2002 comfort
- BR 03 MAW Drumurile noastre sunt de ra*at!!!!!Si masinile cam la fel!!!!!!!!!
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#1157
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
(fara numar) Contact imperfect ori contact ruginit la unul din becurile de semnalizare. Daca va mai prind fara numar o sa va luati warn.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
127 ...deci aseara am facut o liniuta cu masina ...am tras un pic mai atre de ea ..am schimbat 5.500 cam asa ....si deodata imi iesea fum de la mototr apa era pe la jumatate nu imi pornise ventilatorul ..cand am deschis capota aveam antigel sarit prin zona cutiei de viteze ...pe capac pe borcanu de apa ...,..am lasato 15 min si nu a mai iesit fum am mers normal si nu sa mai intamplat nimica si apa sa uscat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
serviccom |
![]()
Post
#1159
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
127 Prin supapa vasului de expansiune.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
127 asa mam gandit si eu deoarece vasu era un pic ud si deasupra lui pe capota la fel era ud antigel ... in rest poate sa fi patit ceva mototrul ca am alergoto un pci cam tare ? el merge normal ca si innainte nu sa schimbat functionarea lui deloc
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
SERGIULICA04FUX |
![]()
Post
#1161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.357 Joined: 9 November 08 From: Satu Mare/Cluj Napoca ![]() |
128. Am o problema destul de mare zic eu, ieri am schimbat chederul de la geam si tipul care mi la schimbat mi-a rupt contactul de minus de la deszaburie, cu ce oare pot sa-l lipesc la loc? atasez niste poze ca sa vedeti problema. vreu niste sfaturi cat mai bune.
Attached thumbnail(s) HPIM1056.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 180 HPIM1057.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 193 HPIM1058.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 189 HPIM1059.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 185 |
--------------------
Skoda
Fabia
2005/Confort Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
|
|
gygyscafes |
![]()
Post
#1162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu ![]() |
128. Eu am vazut la un service "de cartier" cum a lipit contactele la luneta unei dacii berline cu ajutorul ciocanului acela care se incalzeste la flacara oxiacetilenica (merge si alta sursa de flacara), dar avea avantajul ca era luneta data jos de pe masina si nu ii cadea cositorul in timpul lipirii. Dupa parerea mea, intai trebuie sa aplici cositor si pe partea metalica de pe geam si pe mufa si apoi le unesti presand mufa pe geam cu ciocanul fierbinte. Geamul parca are folie in el, asa ca nu trebuie sa tii mult timp ciocanul fierbinte in zona aia. Multa bafta.
|
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
127 a patit ceva motorul daca sa format presiune mare in instalatia de racire si mai aruncat pe la supapa vasului de expnasiune ? si totusi acu era un pic peste jumate :| dc mia aruncat ? ( specific am mers alert schimbat 5.000 rpm mers alert in buc )
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
ionut81 |
![]()
Post
#1164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.031 Joined: 18 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SERGIULICA04FUX @ 21 Jan 2011, 19:21) 128. Am o problema destul de mare zic eu, ieri am schimbat chederul de la geam si tipul care mi la schimbat mi-a rupt contactul de minus de la deszaburie, cu ce oare pot sa-l lipesc la loc? atasez niste poze ca sa vedeti problema. vreu niste sfaturi cat mai bune. Am auzit foarte multi cu problema asta si nu inteleg de ce nu ii puneti pe acei mecanici sa va repare dezaburirea ![]() This post has been edited by ionut81: 21 Jan 2011, 20:31 |
--------------------
Nu am
SSSjep
1900 toamna ................................................................................
|
|
SERGIULICA04FUX |
![]()
Post
#1165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.357 Joined: 9 November 08 From: Satu Mare/Cluj Napoca ![]() |
128.ce sa ii fac ca nu recunoste, el zice ca asa o fost si nici eu nu m-am uitat dupa ce mi-o dat masina sa ma uit acolo de fata cu el
This post has been edited by SERGIULICA04FUX: 21 Jan 2011, 21:03 |
--------------------
Skoda
Fabia
2005/Confort Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
|
|
serviccom |
![]()
Post
#1166
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
QUOTE(dan supernova @ 21 Jan 2011, 20:27) 127 a patit ceva motorul daca sa format presiune mare in instalatia de racire si mai aruncat pe la supapa vasului de expnasiune ? si totusi acu era un pic peste jumate :| dc mia aruncat ? ( specific am mers alert schimbat 5.000 rpm mers alert in buc ) 127 Nu a patit nimic motorul, si eu am mers odata cu a mea pana la limitare, te sperii cum poate sa faca masina asta la asemenea turatii si ce demaraj poate sa aiba. La tine mai mult ca sigur a avut ceva aer pe instalatie si a format presiune si din cauza aia a scuipat prin supapa vasului, la turatia aia a eliminat mai bine aerul ramas in circuit. Stai fara grija si nu ii mai da chiar asa daca vrei sa o mai tii, altfel folosita in mod regulat asa, ai sanse sa uzezi segmentii si alte piese mai repede. Odata nu se pune ![]() This post has been edited by serviccom: 21 Jan 2011, 21:40 |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
multumesc mult serviccom acu mam linistit
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
129. astazi de dimineata in timp ce ma duceam la serviciu, intr-un rond unde nu era deszapezit absolut deloc(si este undeva in centrul capitalei) a derapat masina si m-am oprit cu roata de pe partea stanga intr-o bordura.masina avea o viteza foarte mica, aproape ca se oprise dar a alunecat si s-a oprit cu lateralul rotii de pe stanga fata in bordura.a trosnit ceva in momentul cand a atins bordura(eu am luat mainile de pe volan, ca sa nu opun rezistenta).acum ma intreb ce a trosnit pe acolo, s-ar putea sa se fi indoit bieleta sau capatul de bara?am mai mers un pic cu masina dupa aceea dar nu am observat nimic ciudat, nu trage in nici o parte, dar parca s-a deplasat un pic volanul de la locul lui(era centrat pe mijloc, acum sta un pic in stanga).
sa se fi indoit bieleta asa repede, repet masina avand viteza foarte mica? cum sa verific lucrul asta? |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#1169
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
129. De preferat ar fi sa mergi la un service sa iti faca un mic control la roti. Nu este de joaca cu directie. Probabil ca ti-a trosnit ori bieleta, ori capatul de bara (s-au rupt din spirele filetului), ori ceva la caseta ceea ce nu ar fi bine deloc, ori bascula.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
tr04www |
![]()
Post
#1170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
129. maskatu, crezi ca se indoia bascula asa repede, la o viteza asa mica? daca merg la service isi da seama daca e bieleta stramba, doar dand roata jos?
nu inteleg un lucru, cum adica s-au rupt din spirele filetului? |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA. Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 06:01 |