Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
Eu Alex |
![]()
Post
#2551
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|||
cata82 |
![]()
Post
#2552
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Nu are nicio legatura furtunul de recirculare vapori ulei cu defectul tau, daca era sa fie infundat / strangulat iti crea presiune in baia de ulei si iti arunca joja de ulei.
Eu cred ca ori ai avut oxizi pe cablul de masa (la imbinarea cu, caroseria) ori tragea aer fals pe la garnitura dintre galeria de admisie si corp clapeta ori mizerie pe potentiometru acceleratie, unul dintre astea sigur ai avut. Cert e ca merge masina. This post has been edited by cata82: 17 Feb 2013, 23:10 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
cnada |
![]()
Post
#2553
|
![]() membru subiectiv Group: Members Posts: 409 Joined: 18 May 11 From: Vâlcea ![]() |
403. Am si eu o nelemurire. Am facut ieri un drum de cca 150 de km iar cand ma intorceam spre casa la nici un km pana sa ajung am auzit un soi de huruiala puternica la franare undeva la o roata de pe fata. Precizez ca nu s-au manifestat pana acum in vreun fel iar placutele sunt originale si au cam 5000 km facuti in cea mai mare parte extraurban iar discurile au fost tot atunci schimbate. Stiu ca placutele sunt garantate ceva mai multi km asa ca va intreb poate stiti care ar putea fi cauza inainte sa cumpar altele.
Multumesc! |
--------------------
renault
megane 1 1.4 16v RXE + GPL
2000 "Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21 |
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#2554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
402. nimik sant doar nestiuitor. nu stiam cum se schimba uleiu la cutie, nu credeam ca si la cutie are buson sa scoti uleiu
18 Feb 2013, 09:02: Treaba e ca trebuie sa desfac scutu. SI nu am inteles bine in cutie intra 3 litru jumate de ulei . This post has been edited by Pisleagmarius: 18 Feb 2013, 09:02 |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Eu Alex |
![]()
Post
#2555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova ![]() |
402 Da, intra aproximativ 3,5l de ulei si nu trebuie sa dai scutul jos! are gaura in dreptul busonului!!!!
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#2556
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
398. nu furtunul de recirculare al vaporilor. se pare ca era de la garnitura de jos a corpului clapeta. nu se aseza bine si tragea aer fals...
Problema este ca acum merg cu mppul de 35 de lei si mi-e cam frica. Mai bine nu il dadeam jos pe cel vechi dar cine sa stie ca nu este de la el ... |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Dragoș |
![]()
Post
#2557
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
398. Pune VDO-ul original la loc. Mpp-ul nu are nicio legatura cu ce ai patit tu.
Problema asta am avut eu anul trecut, o solutie temporara au fost 2 elastice de bani puse in puncte strategice pe garnitura. Am cumparat garnitura noua, a costat 50 lei, de atunci problema s-a rezolvat complet. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#2558
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
398. Nu stiu daca mai merge pentru ca am pus mufa pe el cand era scos din mpp si a iesit capatana cu tot cu arc...
Ps exista garnitura intre corp clapeta si motor? ca eu nu am vazut-o niciodata... poate era lipita. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Dragoș |
![]()
Post
#2559
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
398. Corpul clapeta are o buza care tine garnitura. Punea mpp-ul in mufa, cu contactul pus si apasa pe obturator, in mod normal trebuie sa-l primeasca inapoi (actionat demontat, arcul l-a impins afara)
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
Eduard 29 |
![]()
Post
#2560
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 23 April 12 From: . ![]() |
394. Am gasit problema acelui zgomot
![]() Aveam suruburile care tin tamponul de la cutie slabite (cele de sub baterie). Va multumesc. |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#2561
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
403. Daca masina are peste 60-70 mii km mai mult ca sigur este rulmentul. Gasesti la 30-40 compatibili sau 60-70 originali.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
cnada |
![]()
Post
#2562
|
![]() membru subiectiv Group: Members Posts: 409 Joined: 18 May 11 From: Vâlcea ![]() |
403. Merci. Recunosc ca nu m-am gandit la varianta aceasta, aveam impresia ca trebuie sa se manifeste in timp cat si atunci cand nu actionezi frana...tocmai din acest motiv m-am gandit ca poate fi de la sist. de franare!
This post has been edited by cnada: 19 Feb 2013, 10:00 |
--------------------
renault
megane 1 1.4 16v RXE + GPL
2000 "Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21 |
|
Dragoș |
![]()
Post
#2563
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
404. Are cineva vreo idee la ce trebuie sa te uiti la un tampon hidroelastic de motor SH?
In afara de faptul sa nu fie rupt/curs lichidul din el. P.S. Mai bine original SH, decat turcesc nou. This post has been edited by Dragoș: 19 Feb 2013, 10:24 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#2564
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
402. Domnu alex nu gasesc unde e gaura... la cutie unde bagi ulei nu e niciun patrat negru
![]() |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Dragoș |
![]()
Post
#2565
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
402. Fluturasul ala este gura de alimentare a cutiei de viteza. Are si rolul de prea-plin.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#2566
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
402.Cand bagi uleiul,masina sa fie pe un spatiu orizontal,sa nu te pacalesti cu nivelul...
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#2567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
am inteles, masina dreapta si bag ulei pe acolo pana da pe dinafara .
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
quick |
![]()
Post
#2568
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
402 domnu Pisleagmarius nu uita de numar.
ai aci un link cu niste imagini cu cutia, pe unde se goleste, pe unde se umple si cat, plus alte discutii....bafta la lucru. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=147442&st=30 This post has been edited by quick: 19 Feb 2013, 17:24 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#2569
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
402. ms am vazut pozele gata
![]() |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#2570
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
405. Cu toate ca discurile nu au nici 30 mii km, placutele si sabotii sunt noi, iar circuitul de franare a fost aerisit, pedala de frana tine destul de jos. Prima parte a apasarii adica cam 30 spre 45% nu prea face nimic decat sa aprinda becurile. De tinut tine dar jos de tot. Se poate intari cumva pedala sau modifica cursa in sensul in care sa tina de mai sus?
This post has been edited by Maskatu: 20 Feb 2013, 10:35 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2571
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
405. cam e din pompa de frana, uzura...
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#2572
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
405. Asa e de cand am luat-o acum 4 ani si jumatate, deci nu cred ca poate fi din pompa... am inlocuit pana si lichidul de frana cu ferodo dot 4. Racordurile de la etrieri schimbate si ele, garniturile de la etrieri si cele de la pistonasele spate inlocuite si ele.
Am inteles de la cineva ca s-ar putea regla pedala de frana la fel ca cea de ambreaj, adica sa tina mai sus. Stiti ceva? This post has been edited by Maskatu: 20 Feb 2013, 10:52 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
corbex |
![]()
Post
#2573
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Trage frina de mina 2-3 dinti. Regleaza si sabotii manual, dar nu ajuta prea mult. Distanta dintre saboti si tamburi ramine tot prea mare. Daca se poate regla cablul frinei de mina, mai stringe-l.
Si la mine la solenza patesc acelasi lucru. Folosesc solutia 1. M-am tot bagat pe sub ea dar mereu am uitat sa observ daca e reglabil cablul. ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Dragoș |
![]()
Post
#2574
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
405. Incearca sa mai aerisesti odata. "Daca mergi cu doua masini", ar fi normal sa ti se para ciudat la ce cu franele mai slabe. La mine asa este, zici ca e din branza pana la 30%, dar totusi incetineste. Nu a fost aerisita sigur din 2009 pana acum, nu stiu ce s-a intamplat inainte.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
corbex |
![]()
Post
#2575
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
La a mea tine jos indiferent de aerisire. Prea jos, cam pe ultima treime. Imi e frica sa nu ajunga la sfirsitul cursei si sa nu am frina. Cu frina de mina trasa 3 dinti, fara ca spatele sa fie infrinat nici un pic (testat), pedala tine exact cum trebuie.
Cauza e cea scrisa mai sus. Prea mare distanta dintre saboti si tambur. Pina sa apropie sabotii, deja se duca mai toata cursa pedalei. This post has been edited by corbex: 20 Feb 2013, 11:05 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Dragoș |
![]()
Post
#2576
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
405. Initierea franarii se face pe fata, in functie de viteza si gradul de apasarea a franei, repartitorul deschide circuitul pentru sistemul de franare spate.
Daca nu exista fluid gazos pe traseu, pot fi 2 explicatii: - sistem de antrenare deficitar - placute de frana slabe calitativ |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
405. eu cred ca corbex are dreptate ca se duce cursa pedalei pe apropierea sabotilor de pe spate, pt ca pompa trebuie sa impinga mai mult lichid
Dragoș - daca desfaci cun aerisitor pe spate pedala merge la fund deci teoria ta nu sta in picioare si tocmai ca confirma ce zice corbex si anume daca sabotii au cursa mare inseamna ca cilindrii acestora inghit mult lichid care se traduce prin afundarea pedalei mai mult eu zic sa incercati sa reglati din acel auto-reglaj sa fie distanta mai mica la saboti, cel putin asa auzeam de la mecanici mai batrani... si da se poate regla frana de mana din tija culisanta a manetei de care se prind cablurile This post has been edited by danciusergiu84: 20 Feb 2013, 11:55 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
corbex |
![]()
Post
#2578
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Indiferent care frina se initiaza prima, la o apasare rezonabila sistemul trebuie sa fie gata de functionare. Ce treaba are calitatea placutei cu cursa pedalei? Se comprima si lasa pedala sa se duca la fund?
![]() Mi-a mai trecut prin cap o explicatie. Arcul care este intre cilindri de frina e prea slab. Cind nu frinezi, sabotii imping pistonasele pina comprima acel arc la maxim. Asta inseamna ca la o noua frinare pompa trebuie sa departeze pistonasele inainte ca frinarea sa devina efectiva, ceea ce se traduce printr-o cursa lunga a pedalei. Adica tot saboti departati de tambur, dar nu din cauza reglajului. This post has been edited by corbex: 20 Feb 2013, 12:02 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#2579
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.067 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 20 Feb 2013, 03:35) 405. Cu toate ca discurile nu au nici 30 mii km, placutele si sabotii sunt noi, iar circuitul de franare a fost aerisit, pedala de frana tine destul de jos. Prima parte a apasarii adica cam 30 spre 45% nu prea face nimic decat sa aprinda becurile. De tinut tine dar jos de tot. Se poate intari cumva pedala sau modifica cursa in sensul in care sa tina de mai sus? Parca si pompa de frana are un aerisitor. Ai aerisit si pe-acolo? |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Dragoș |
![]()
Post
#2580
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 6 June 10 ![]() |
405. nu am afirmat nimic de circuitul rotilor spate sa fie inchis complet, comunica tot timpul, dar la actionarea inertiala a repartitorului se mareste debitul si de aici forta de franare a rotilor spate.
corbex, danciusergiu84: eu v-am explicat cum functioneaza sistemul de franre si ca nu este influentat 100% de cum este reglata frana rotilor spate. - Daca elimini aerisirea, mai ramai cu pompa de frana sau actionarea servo asistata a acesteia. This post has been edited by Dragoș: 20 Feb 2013, 12:41 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA. Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 00:47 |