probleme cu o nova GTI, nu isi revine in reantiu cand o turez
![]() ![]() ![]() |
probleme cu o nova GTI, nu isi revine in reantiu cand o turez
bogdy87tds |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 November 09 From: sebes ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 tlx
1986
- ab XX RER
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nova nu are debitmetru, ce inseamna centralina si supapa de relantiu?
ce reglaje s-au efectuat? |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Colegul nostru(initiatorul topicului) s-a "documentat" pe site-uri italiene, probabil.
Nu tot ce zboara se mananca, insa... Centalina = UCE injectie; Supapa de ralanti = motoras de ralanti; Cand a scris debitmetru cred ca se referea la regulatorul de presiune(adica tot corpul-clapeta). @bogdy87tds:Ti-ai dat singur raspunsul. QUOTE porneste foarte usor, are forta dar daca o las in relantiu moare. Primul lucru de verificat ar fi ACTUATORUL(motorasul) de ralanti. Foloseste cu incredere functia SEARCH pentru a afla mai multe despre acest motoras de ralanti. Poti citi si AICI Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
bogdy87tds |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 November 09 From: sebes ![]() |
da ma fratilor am folosit termeni care mi sau spus in service. motorasu acela lam schimbat cu unu nou
si aceiasi problema masina merge perfect toata chestia ii sa nu depasesc 2000 turati pe min. pompa de benzina este noua... alceva?? si totusi sczati termeni ce am auzit in service acolo mio regleaza merge ok dar nu mai mult de 2 ore..... ![]() |
--------------------
dacia
1310 tlx
1986
- ab XX RER
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ce se intampla peste 2000?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
teniura |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 March 10 ![]() |
Salut
Am avut si eu aceasi problema cu nova mea. Am schimbat bujii, fise, capac delcou, platine ...in speranta ca isi revine, dar nimic. ( tin sa mentionez ca sunt la inceput si nu prea am experienta in reparatul masinilor) Acum, sa revin la subiect si sa iti spun cum am reusit sa o fac sa stea la relanti...am schimbat carburatorul ... De la carburator a fost problema la mine... cum l-am schimbat, toarce ca o pisicuta... Succes:) This post has been edited by teniura: 16 Mar 2010, 23:20 |
--------------------
Dacia
Nova
1999
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Initiatorul topicului are Dacia Nova GTi(cu injectie). In consecinta, treaba cu schimbatul carburatorului cade.
Pentru bogdy87tds: Verifica conductele de combustibil(mai ales cea de tur). Se pot infunda sau, atentie!, se pot gatui. Uita-te pe sub masina, pe toata lungimea conductelor, daca nu cumva e indoita cea de tur pe undeva. Filtrul de combustibil l-ai schimbat vreodata? Daca NU sau daca au trecut multe zeci de mii de km de atunci iti recomand sa il schimbi. In alta ordine de idei, facand referire strict la postul tau anterior, se scrie mi-o si nu mio, l-am si nu lam, s-au si nu sau, etc. Spor la reparatii! Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 17 Mar 2010, 09:38 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:06 |