Fifth Gear - Bugatti Veyron, Sau cum sa te impiedici in propriile maini...
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fifth Gear - Bugatti Veyron, Sau cum sa te impiedici in propriile maini...
cj98czh |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
brunner |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
Poate ne si explici la ce anume te referi?
Tiff Needell a concurat toata viata prin tot felul de campionate (inclusiv LeMans), cred ca stie sa invarta un volan. |
--------------------
M
M
1
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Mda, cred ca autorul il vede pentru prima oara conducand pe Needell si crede ca e vreun neavenit care-si incruciseaza mainile pe volan la viraje - exact cum a invatat el la scoala de soferi ca nu se face... Dar daca nu faci scoala de piloti si ai padele pe volan pentru schimbarea vitezelor, cred ca nu se aplica aici...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
C@talin |
![]()
Post
#4
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pana si colega astuia vicki e mai pilot ca toti papagalii aia 3 de la topgear la un loc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
PAi aia nu e piloti si nici nu sustin ca ar fi. Sunt showmani, oricare dintre ei mai mult decat plato, tiff sau vicky la un loc. Grasu ala ce e mai amuzant.
In alta ordine de idei, stiu ca cj98czh are sute de mii de km la volan, dar la curse nu se iau mainile de pe volan, se incruciseaza exact ca in clip. Si cremaliera de directie permite asta, ca la masinile domestice asta nu pre reuseste. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si mai e o chestie...
la scolile de pilotaj pe circuit te invata ca de fapt..daca se conduce ca la carte cu "taierea" curbei... se trage de volan f putin comparabil cu circulatia pe drumurile publice... a ziso si tiff |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
jul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
la viteza si fortele pe curba de acolo,aderenta se rupe si intervine un pic momentul in care ai fost invatat drift ,daca botul masinii nu e redresat la timp ...
ce as mai scarpina si eu un Veyron ![]() This post has been edited by jul: 12 Apr 2010, 16:20 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am mai vazut si eu piloti si intamplator chiar cunosc cativa cu niscaiva rezultate in Campionatul National de Raliuri + ca sunt putin pasionat dar eu nu am vazut nici unul sa-ti incalceasca mainile in halul ala... volanul trebuie sa circule in maini... nu sa-ti pui mainile la punct fix si sa nu le mai misti de acolo cum face asta...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
la formula 1 se incruciseaza bratele... asta este stilul de condus pe circuit unde nu ai frana de mana ca la raliu.... si unde nu faci drifturi...
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In formula 1 cand intorciu vlanul la 90 grade ai maxim de viraj este altceva
![]() Si argon... ti-ar place sa ai habar macr de 25 % din ce stie un pilot chiar din campionatul national... asa ca ciocu mic.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
jul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
la masinile mai saltarete (2 tone) directia se intareste considerabil ,tendinta de drift este majora ,se conduc din ce ai invatat toata viata,nu i usor sa te urci in asemenea bolizi si sa conduci cu viteze considerabile,repet fractiune de secunda si derapezi iremediabil tatal lor ![]() This post has been edited by jul: 12 Apr 2010, 22:23 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
adi_ar |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Daca ascultati ce spune, baciu' Tiff vrea sa ne arate (accentuaind cu mainile incrucisate) ca oricat rotesti volanul, cu acceleratia la fund (repeta asta de cateva ori), dihania este perfect controlata de electronica.
Stie el ce face, n-aveti grija! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
jul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
nu am sonor momentan,veyron are un esp avansat ,dar esti sigur ca zice :
(accentuaind cu mainile incrucisate) ca oricat rotesti volanul, cu acceleratia la fund (repeta asta de cateva ori), dihania este perfect controlata de electronica. asta inseamna ca este imposibil de facut un drift cu veyron? |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
Fratzica |
![]()
Post
#15
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
probabil ca nu stii cu ce se mananca esp/asr. Sistemele astea taie acceleratia in momentul in care apare derapajul. Dar cu aceste sisteme oprite, normal ca poti face drift. Insa din cate am auzit, esp-ul la veyron nu ar prea fi decuplabil. Cel putin nu din bord.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
jul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
esp e ceva si are legatura cu subiectul
asr altceva si trebuie sa vina iarna This post has been edited by jul: 12 Apr 2010, 23:20 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
Sp!ke |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Se decupleaza ESP-ul si la dihania aia, numai ca nu-l poti decupla definitiv, de fapt i se atenueaza efectul (acum nu va ganditi ca m-am dat cu veyronu'... am vazut emisiunea cu pricina, butonul e ascuns sub cochilia din spatele volanului). Legat de bratele incrucisate, in cazul de fata, Tiff procedeaza corect. Asa procedeaza pilotii adevarati. E prima lectie care o invata la scoala de pilotaj. Mainile la 9:15 (pentru soferii obisnuiti, mainile, se recomanda a se tine la 10:10) si din incrucisarea bratelor rezulta viraj maxim stanga/dreapta iar pozitia scaunului trebuie reglata astfel incat articulatia dintre palma si brat sa se situeze la pozitia 12:00 a volanului, bratul perfect intins si spatele lipit de spatarul scaunului.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#18
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
Nu exista ESP fara ASR. ASR previne invartirea rotilor in gol controland acceleratia electronica iar ESP previne derapajele laterale impreuna cu sistemul ASR prin actionarea independenta a franelor pe toate cele 4 roti si prin taierea acceleratiei. Nu are legatura cu zapada. Si pe asfalt uscat tot la fel functioneaza.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
jul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
Cum funcționează sistemele de siguranță activă de la Renault: ASR - controlul tracțiunii, sistemul electronic de distribuție a forței de frânare, asistență la frânarea de urgență, activarea automată a luminilor de avarie, programul electronic de stabilitate (ESP) cu control al subvirării. esp ul este format din el si abs,asr este doar inglobat ca sa nu steie stingher,a aparut si inglobat controlul incarcaturii This post has been edited by jul: 12 Apr 2010, 23:49 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
Fratzica |
![]()
Post
#20
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
ce spui tu acolo e gresit. mai documenteaza-te
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
j.d |
![]()
Post
#21
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Multi experti vad...my self included.
![]() This post has been edited by j.d: 13 Apr 2010, 00:24 |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Whatevah....
QUOTE Needell first raced at a driving school at Brands Hatch in 1970. He progressed to Formula Ford, his progress assisted by the use of a Lotus 69 FF he won in an Autosport magazine competition.[1] The remainder of the 1970s saw Needell as a front runner in the British Formula 3 series and then in the Aurora British Formula One championship. In 1979 he was unable to graduate to the F1 World Championship due to the lack of the correct licence, but he was back in 1980, driving two Grands Prix for Ensign, qualifying for the Belgian Grand Prix at Zolder. However, he had an engine problem and did not finish the race. He subsequently failed to qualify for the Monaco Grand Prix. In 1988 and 1989 he competed in the British Rallycross Grand Prix in a Metro 6R4 prepared by Will Gollop's motorsport team. He achieved a good result in 1988 finishing 4th in the B-Final in what was his first rallycross event, however, the 1989 event was cancelled due to heavy fog after the practice sessions. Needell made his first appearance at the 24 Hours of Le Mans in 1981 driving a Ibec-Hesketh 308LM alongside Tony Trimmer. They failed to finish and again in 1982 this time pared with Bob Evans and Geoff Lees is an Aston Martin Nimrod NRA/C2. However the following year Needell finished 17th driving a Porsche 956. In 1985 Needell briefly lead the 24 hours driving the Aston Martin EMKA C84/1 and would eventually finish 11th. His best result at Le Mans was 3rd in 1990. He then had a couple of years in the British Touring Car Championship with Nissan, before returning to sports cars in 1995, driving a Porsche at Daytona and a Jaguar XJ220 at Le Mans. He then drove the Lister Storm for 3 years, reaching 3rd overall at Daytona in 1997 before gearbox problems dropped them to 19th. In 1998 he finished 2nd in the GT1 championship and won the Silverstone Golden Jubilee Trophy race. Asta ca sa se lamureasca daca omu stie sau nu ce-i aia covrig... F1, fie si doar doua etape si GT1 paremi-se ca valoreaza un pic mai mult decat CNR. Nu de alta, sunt criterii de selectie mai alambicate... Si pentru aia care nu si-au trecut materia cenusie de rodaj... - Daca-ti incrucisezi mainile la un raliu si iei o groapa, ce credeti ca se intampla? - Ce sanse ai sa gasesti o groapa pe circuitele de doamne-ajuta? This post has been edited by bucatzel: 13 Apr 2010, 08:24 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 12 Apr 2010, 22:36) Am mai vazut si eu piloti si intamplator chiar cunosc cativa cu niscaiva rezultate in Campionatul National de Raliuri + ca sunt putin pasionat dar eu nu am vazut nici unul sa-ti incalceasca mainile in halul ala... volanul trebuie sa circule in maini... nu sa-ti pui mainile la punct fix si sa nu le mai misti de acolo cum face asta... BA da, mainile se incruciseaza. Nu de alta, dar asa aduci repde si sigur volanul la 0, fara sa-i dai drumul. QUOTE Most corners can be driven through without moving the hands from the 3 and 9 positions in a sports car. This allows your arms a little more than 180 degrees of wheel turn.. http://www.turnfast.com/tech_driving/driving_steering de exemplu, si mai sunt si altii care zic la fel. This post has been edited by einstein1984: 13 Apr 2010, 09:15 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Eu cred ca asa trebuie sa tii miinile pe volan
![]() |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
A l e x |
![]()
Post
#25
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Am facut si eu o greseala, topicul E despre cum tine Tiff mainile pe volan dar am sters discutiile aferente despre ESP si campionatul national de raliu.
Sper sa fie fericiti toti acum ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#26
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa mai vii pe acasa.
Catpriveste pe Titi aur, aveain revista autoexpert cate un articol de o pagina despre condusul la curse. Si acolo zicea: mainile la 9 si 3 si se incruciseaza pe cat posibil. Nu cum iau gagicile de volan, de zici ca deschid robinetul la conducta de petrol. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
urmaresc de ceva timp emisiunea lui tiff needell si vreau sa spun ca e maestru omu la volan. nu multi pot sa conduca pe circuit cu spatele la viteza mare.
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
DrK |
![]()
Post
#28
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Hai ca am mai gasit cativa incepatori care incruciseaza mainile...
Patrese Gené R35 official lap incepatori... |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
MihaiD |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 12 Apr 2010, 21:36) ...dar eu nu am vazut nici unul sa-ti incalceasca mainile in halul ala... Am un film onboard cu Marisca care exact asta face, iti pun un print-screen: marisca.jpg Desi tehnica este folosita mai mult pe circuit la masinile cu caseta de directie scurta, se mai practica si la raliu. Daca imi aduc aminte bine, Lancerul Evo are lock-to-lock 2.1 sau 2.2 ture de volan, deci s-ar preta la asa ceva... Tehnica cea mai intalnita la raliu este asta: This post has been edited by MihaiD: 14 Apr 2010, 14:07 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
Muratu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Este adevarat ca tehnica de tinere si plimbarea a mainilor pe volan conteaza in raliu, dar sa dovedit ca in traficul de zi cu zi este imposibil sa aplici astfel de metode.
Am vazut o emisiune la tv cum ca peste 20% din accidentele provocate de politistii americani in misiune se datoreaza tehnicii invechite ce se preda in scolile lor de pilota, privind tinerea mainilor pe volan, ce era identica cu cea de pilotaj in cursele de raliu. Iar dupa ce ia invatat diferite tehnici de pilotaj sportiv, au ajuns la concluzia ca e mai bine sa lase soferul sa foloseasca tehnica preferata. O mare parte dintre soferi dupa ce li sa dat frau liber mainilor, tineau volanul la ora 9:30 si ora 4, iar ca sa vireze impingeau in el, nu trageau de el. Datorita acestui demers s-au redus accidentele din timpul misiunilor cu peste 12%. |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:36 |