dacia berlina - nostalgii
![]() ![]() ![]() |
dacia berlina - nostalgii
bursuck |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Eu am vindut Dacia care m-a adus de la maternitate. Inchipuie-ti ca stiu ce-i in sufletul tau. Parerea mea este ca trebuie sa o vinzi, breloc nu o poti face ca-i prea mare si nici s-o lasi in spatele blocului sa rugineasca, nu poti. Dac-o dai, macar da-o la cineva pe care-l cunosti si stii ca va avea grija de ea!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Acelasi sentiment m-a lovit si pe mine cind mi-am vindut novetele ...dar viata merge inainte ...de acord cu ce zicea marty ...da-o cuiva cunoscut
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
Watchful snake |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
Și eu am vîndut berlina veche tot cuiva cunoscut. A fost prima mea mașină, pe ea am învățat să conduc, dar acum avem Solenza...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Acelasi sentiment m-a lovit si pe mine cind mi-am vindut novetele Roadrunner -- ti-ai vandut nova si devenisei pieton.... acum ai Megane II ??? Oau ! Felicitari, sa il stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute ! Eu acum am SLZ dar berlina veche de 10 ani i-am dat-o inapoi lui tata. Eu o reparasem si mergea super. Acum o cam chinuie babacul ca nu e prea grijului... Macar de si-ar face treaba cu ea... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
io i-am vindut-o unui var de-a lu' nevasta-mea si de fiecare data cind ma duceam pe la ala si o vedeam si in fata blocului ma apuca asa un sentiment de tristete, dar imi reveneam repede ca imi aduceam aminte si de cite ori m-a lasat in drum, am stat pe sub ea, am impins-o samd... oricum a fost prima masina pe care am avut-o si de care m-am legat mult.
de DSN m-am legat si mai mult si mi-am propus (nu stiu daca o sa si pot), ca urmatoarea masina sa o cumpar fara sa vind DSN-ul pe care sa-l pastrez asa inca 30 ani de acum incolo si sa apar cu el la intilnirile masinilor de epoca (visez frumos, nu?). :x |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Watchful snake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
Daa... foarte frumos, dar pentru întreținerea unei mașini de epocă trebuie bani mulți.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
Bobo |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
hai mai lasati melancoliile ca nu e timp si nici nu e "bani" pentru chestia asta...ziceti merci ca vi le ia cineva si nu sunteti nevoiti sa le duceti la casare si sa mai dati si bani...
stiti cat va costa in zonele calde sa scapi de vechituri?!?! |
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE hai mai lasati melancoliile ca nu e timp si nici nu e \"bani\" pentru chestia asta...ziceti merci ca vi le ia cineva si nu sunteti nevoiti sa le duceti la casare si sa mai dati si bani...
stiti cat va costa in zonele calde sa scapi de vechituri?!?! cine sa o duca la casare mai? ai vazut tu masina casata la noi? poate cazanele alea aduse de afara care nu se pot inmatricula. da o dacie cu numere e buna 1310 ani!!! 8) 8) 8) io nu pot sa cred ca nu ati vazut ce cazane de Dacii merg pe strada sau ca nu ati mers in spatele uneia care imprastia ceata. ![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Bobo |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE QUOTE hai mai lasati melancoliile ca nu e timp si nici nu e \"bani\" pentru chestia asta...ziceti merci ca vi le ia cineva si nu sunteti nevoiti sa le duceti la casare si sa mai dati si bani...
stiti cat va costa in zonele calde sa scapi de vechituri?!?! cine sa o duca la casare mai? ai vazut tu masina casata la noi? poate cazanele alea aduse de afara care nu se pot inmatricula. da o dacie cu numere e buna 1310 ani!!! 8) 8) 8) io nu pot sa cred ca nu ati vazut ce cazane de Dacii merg pe strada sau ca nu ati mers in spatele uneia care imprastia ceata. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 7 ani de berlina, prima mea masina, cea pe care am invatat sa conduc, etc, etc, tot ce am simtit cand am vandut-o a fost o bucurie ce mi-a umplut sufletul. Pai dupa doar o spoatamana de la achizitionarea noii masini m-am suit in vechea dacie si m-am ingrozit. Mi s-a parut ca n-am frane deloc si ca masina incetineste doar datorita franei de motor, am gasit o portiune de drum libera si am calcat frana cu putere, sa vad daca blocheaza sau nu rotile, numa asa m-am dumirit ca fraiele sunt la locul lor. Apoi am crezut ca levierul schimbatorului de viteze s-a rupt din articulatie, avea un joc de zile mari, mai ales in punctul mort, puteam sa fac cercuri largi cu el fara sa il bag in vreo viteza
![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Marty |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE A, si pedala de acceleratie era ca o flegma. Lipicioasa sau verzuie ???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
aless |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti ![]() |
Dupa o tura e normal sa te loveasca doar amintirile placute.
Incearca sa lasi Solenza in parcare o saptamana si sa mergi cu nostalgica berlina. Sa vezi atunci ce amintiri te coplesesc. |
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Bobo |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
articol in rom.lib:
Decapotabila unicat In Romania s-a fabricat in urma cu 15 ani singura Dacia decapotabila. A fost croita din modelul sport si botezata M2 Cabriolette. I s-a facut o prezentare de gala, fiind considerata la vremea respectiva o realizare de mare succes. A infierbantat imaginatia constructorilor, care planuiau deja o serie. Pretul ar fi fost putin mai mare decat al unei Dacia obisnuite, undeva pe la 80.000 lei. A venit insa revolutia si s-a ales praful de tot proiectul. M2 Cabriolette a ramas unica. Acum ea poate fi vazuta pe strazile Oradei, unde atrage pri-virile ca un magnet. Ideea Timp de patru luni o echipa de specialisti din UAMT si-a sfaramat mintea pentru a crea un model nou de Dacia. Era 1988 iar masina nationala era cea mai cumparata. Singurul tip deloc agreat era cel sport - nu placeau nici capota cocosat, nici interiorul incomod. Echipa s-a gandit sa o transforme. Sa-i dea un aspect usor occidental! Ce-ar fi sa o metamorfozeze intr-o decapotabila? Parea un vis pentru vremea aceea. Dar si o provocare. Aveau tipul de baza. Trebuia despuiat doar de ceea ce deranja si impanat cu piese evoluate. Experimentul UAMT Oradea era specializata doar in producerea pieselor de schimb. Asamblarea de la cap la coada a unui autoturism era un experiment inedit. Desi extrem de indraznet, a fost sustinut material de conducerea fabricii. Echipa a lucrat intens sase luni. Prima modificata a fost caroseria. Daciei i s-a decupat plafonul si i s-a pus un acoperis din imitatie de piele, care sa se ruleze intr-un lacas asezat pe capota din spate. Apoi au fost plasmuite piese noi, necunoscute in tara care sa imbunatateasca vizibil modelul. Stergatoare la faruri, bara parasoc in fata si in spate, cheie unica pentru con-tact si buson etc. Mai scumpa Cand a fost gata, langa placuta pe care scria Dacia 1410 a mai fost montata una pe care era trecuta inscriptionarea M2 Cabriolette. Era noul ei nume. Putea fi scoasa in public. "I s-a facut o prezentare de gala la fabrica Dacia Pitesti. Toti erau incantati. A fost un succes!", isi aminteste inginerul Ioan Solomie, unul dintre cei care au participat la crearea ei. A incitat imaginatia constructorilor, care planuiau deja o productie in serie. Pretul ar fi fost putin mai mare decat al unei Dacii obisnuite, undeva pe la 80.000 lei. Au fost pastrate si planurile, pentru a fi detaliate. Dar euforia s-a topit rapid. A urmat revolutia, iar planul de a fabrica decapotabile s-a pierdut intr-un sertar. M2 Cabriolette creata la Oradea a ramas fara pereche. Obiect de colectie Folosita o perioada de conducerea fabricii, dupa 1989 a fost abandonata intr-un garaj din curte. Ramasese doar caroseria cand a cumparat-o Bogdan Stanciu. Fiul directorului UAMT, pasionat de masini, a tinut s-o pastreze ca pe un obiect de colectie. Asa ca a refacut-o. "I s-au montat alte roti, alta prelata, a fost revopsita, tot in rosu, culoarea ei originala", spune Bogdan. Modelul nu a fost omologat in vederea fabricarii in serie, dar a fost avizat de Registrul Auto Roman pentru a putea fi pus in circulatie. Bogdan o scoate rar din garaj si doar vara. "Cand apar pe strada starnesc curiozitatea trecatorilor", spune amuzat. Toti il intreaba daca e cumva noul model scos de Dacia-Renault. Nimanui nu-i trece prin cap ca decapotabila e de fapt o "batranica". Valoroasa ca o bijuterie autentica, fiindca e unica... Piesele viitorului Multe piese folosite in premiera la decapotabila oradeana au fost integrate pe prototipurile evoluate ale Daciei, cum sunt SupeRNova si Solenza: clapete de deschidere usi din exterior, mecanisme de deschidere capota fata si spate, macarale geam cu actionare electrica, oglinzi retrovizoare exterioare cu comanda din interior, mecanism de pornire, yale usi cu cheie unica, instalatie spalat faruri, balamale usi, gura alimentare carburant cu clapeta, parasolare, carlige de tractiune fata si spate, filtru de ulei si benzina. |
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Piesele viitorului
Multe piese folosite in premiera la decapotabila oradeana au fost integrate pe prototipurile evoluate ale Daciei, cum sunt SupeRNova si Solenza: clapete de deschidere usi din exterior, mecanisme de deschidere capota fata si spate, macarale geam cu actionare electrica, oglinzi retrovizoare exterioare cu comanda din interior, mecanism de pornire, yale usi cu cheie unica, instalatie spalat faruri, balamale usi, gura alimentare carburant cu clapeta, parasolare, carlige de tractiune fata si spate, filtru de ulei si benzina. Imi scapa mie ceva sau fraza de mai sus e plina de elucubratii?! Domne, ziaristii astia s-au tampit de tot... |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Bobo |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE QUOTE Piesele viitorului
Multe piese folosite in premiera la decapotabila oradeana au fost integrate pe prototipurile evoluate ale Daciei, cum sunt SupeRNova si Solenza: clapete de deschidere usi din exterior, mecanisme de deschidere capota fata si spate, macarale geam cu actionare electrica, oglinzi retrovizoare exterioare cu comanda din interior, mecanism de pornire, yale usi cu cheie unica, instalatie spalat faruri, balamale usi, gura alimentare carburant cu clapeta, parasolare, carlige de tractiune fata si spate, filtru de ulei si benzina. Imi scapa mie ceva sau fraza de mai sus e plina de elucubratii?! Domne, ziaristii astia s-au tampit de tot... imi place ca esti atent, hehe...mai poti sa zici ceva... :shock: :shock: :shock: |
-------------------- |
|
bzip2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
O poza, cineva ? sunt tare curios...
![]() |
-------------------- loose bits sink chips
|
|
Marty |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE O poza, cineva ? sunt tare curios... ![]() Ia libertatea de azi ca sunt acolo doua poze. Are bot tip "zimbetu' lu Iliescu" |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bzip2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Mda, nu stiu daca mai gasesc la ora asta... m-am uitat pe site-ul libertatea si e doar poza pana la parbriz (adica degeaba au pus-o ...
![]() am gasit pe google, la mediafax.ro, stirea e de pe 13 sept, si e o poza mai micutza, dar completa... pt. poza/articol full trebuie cont platit la ei... misto masina, e lunga ca un papuc double-cab... |
-------------------- loose bits sink chips
|
|
Watchful snake |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
Uite și poza (ha ha ha!)
![]() ![]() ![]() Attached thumbnail(s) dacia cabrio.jpg ( Size: 7.19k ) Number of downloads: 443 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#21
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Domnilor nostalgici,
nu imi mai sunteti simpatici de cand spuneti ca vechea berlina este o hazna pe roti. E adevarat ca pe vremea cand aveati asha ceva in fata blocului nu existau berline bune. Acum arata mai bine, cel putin a mea e. De exemplu la schimbatul vitezelor. Are un levier scurt(manufactura a fostului proprietar) care imi permite un schimb usor al vitezelor, asta spre deosebire de alte berline cu levier lung shi curbat aiurea zic eu. Cu franele stau bine(atat timp cat merge motorul) pt ca asha e cu servo, daca ai franezi mai usor shi mai bine. Cu motorul oprit iti trebuie forta in picoare. Motorul meu e reglat shi merge binisor, pe E60 shi E85 am mers de curand cu 140km/h pe ceas hai sa zicem ca 130km/h reali, ceea ce e destul de bine pentru o masina produsa in 1996. Pana de curand(glumesc cand spun curand ![]() Mie imi pare ca merge asha cum vreau eu: directie usoara, motor incalzit-toarce placut shi are putere, schimba usor vitezele, deshi uneori se mai blocheaza a-I-a, dar ishi revine. Oare in DSN'urie shi in Solentzele voastre e mult mai bine??! Nu stiu cum e sa dai din greaseala in mansalier cand mergi cu a 5-a ![]() Spoilerul de solentza e facut din plastic subtire, parca e facut din plastic pentru castroane. De zgariat se zgarie ca plasticul de pe cd-uri. Motorul toarce ca un diesel, foarte deranjant. Spatiu mai mic in spate. Aer conditionat zgomotos shi imputzit. No way Jose! ![]() Sa va mai puneti cu Berlinezii! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE Spoilerul de solentza e facut din plastic subtire, parca e facut din plastic pentru castroane. De zgariat se zgarie ca plasticul de pe cd-uri. Motorul toarce ca un diesel, foarte deranjant. Spatiu mai mic in spate. Aer conditionat zgomotos shi imputzit. No way Jose! ![]() Sa va mai puneti cu Berlinezii! Spoilerul de pe berlina este dintr-un plastic excelent, care nici nu se deformeaza de-l ia mama dracu sint atingi usor o poarta. ca sa nu mai zic de brazdele care ramin in plasticul ala daca o harjai de ceva! Motorul de berlina este excelent, trecind peste faptul ca in momentul in care lumea iti e mai draga, tragi pe dreapta, sufli in jigleoare, schimbi platini si condensatoare, cureti buji, sau verifici capacul delco sa nu aiba vre-o fisura. Asta ca sa nu mai amintesc de excelenta cutie de viteze in 5 trepte, careia i se sparge in mod frecvent capacul de a 5-a. Adevarul e ca in Berlina, era un cor placut de injuraturi si genunchi care ma inboldeau in spate, din cauza spatiului generos oferit. Cind mergeam cu berlina la mare, abia asteptam sa ajung in zonele cu crescatorii de porci ca sa trag pe nas specificul miros al zonei. Asta ca sa nu mai amintesc de fumul tuturor camioanelor intilnite sau de sauna ce se creea inauntru in momentul in care incepea sa ploua si eram nevoit sa inchid geamurile. Sa stii ca-mi lipsesc mult momentele astea! PS: daca esti interesat de ce mi-am schimbat berlina cu SLZ, cauta pe aici pe forum ca am mai zis. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ashu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai SGN, am intalnit multi care ziceau ca tine, ca au frane bune, ca merge bine motoru, etc, asta pana in momentu in care si-au skimbat masina. Mergi o saptamana, atat nu mai mult, macar cu o DSN si apoi urca-te din nou pe berlina ta. O sa vezi ca franele alea bune o sa ti se para ca lipsesc, motorul ala bun si silentios o sa ti se para de tractor, schimbatu vitezelor lejer o sa ti se para dat la galere. Vorbesc atat din experienta proprie, cat si din experienta altor cunoscuti care au trecut prin kestii similare. Tata socru de exemplu dupa ce a condus 30 de ani berlina si-a luat supernova si dupa putina vreme, cand a trebuit sa conduca o berlina de la servici a zis ca nici nu incape comparatie, pe masina pe care s-a simtit stapan atatia ani acum se simtea in totala nesiguranta.
Asta ca sa nu mai zic de ce a zis si Marty, suflat in jigloare, reglat avans si cate si mai cate kestii de care am si uitat si care mi-au mancat ficatii atatia ani. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Watchful snake |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
Așa este!!!
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Mai SGN, am intalnit multi care ziceau ca tine, ca au frane bune, ca merge bine motoru, etc, asta pana in momentu in care si-au skimbat masina. Mergi o saptamana, atat nu mai mult, macar cu o DSN si apoi urca-te din nou pe berlina ta. O sa vezi ca franele alea bune o sa ti se para ca lipsesc, motorul ala bun si silentios o sa ti se para de tractor, schimbatu vitezelor lejer o sa ti se para dat la galere. Vorbesc atat din experienta proprie, cat si din experienta altor cunoscuti care au trecut prin kestii similare. Tata socru de exemplu dupa ce a condus 30 de ani berlina si-a luat supernova si dupa putina vreme, cand a trebuit sa conduca o berlina de la servici a zis ca nici nu incape comparatie, pe masina pe care s-a simtit stapan atatia ani acum se simtea in totala nesiguranta.
Asta ca sa nu mai zic de ce a zis si Marty, suflat in jigloare, reglat avans si cate si mai cate kestii de care am si uitat si care mi-au mancat ficatii atatia ani. subscriu..... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
igs |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 August 02 From: Bucuresti ![]() |
fratele nostru SGN, tu ori esti masochist, ori n-ai condus niciodata dsn/slz !
|
-------------------- |
|
Wolfmark |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Eu m-am plimbat ceva cu berlina pana sa-mi iau SLZ si aveam o impresie mai mult decat OK. O singura data m-a lasat ... cand mi s-a rupt ceva pe la ambreaj. Dupa ce am condus o luna SLZ am zis sa incerc si berlina unui prieten. Jenant
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Bob |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Si "batrina" mea a ramas acu la ai mei. Eu am luat-o de la CNCD pe vremea cind dadeai o spaga sa iei una repede. Masina aia nu m-a lasat pe drum niciodata, dar asta nu inseamna ca nu mergeam pe la service destul de des. De la un timp maninca ulei, bat bucsele. By the way, la intoarcerea din Croatia cu "batrina" sa stii ca am crezut ca se dezmembreaza pe drumurile astea de la noi. Acu vreo 3 luni am mai facut o tura cu ea. Merge inca destul de bine, frinele bu sint beton dar pe vremea aia pareau destul de bune. Pot sa spun ca acuma nu as trece din nou pe o berlina.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
MMihai |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Eu mi-am vandut Oltcitul, dar am pastrat berlina ... 97' e buna nu ma indur sa o dau, nu am nici 10000 cu ea
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
ashu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE De asemenea cred ca acelasi lucru se intampla si daca conduc putzin o masina mai acatarii (un Clio, un 206 ... nu zic de super masini) si ma urc inapoi in SLZ ![]() Exact asa se intampla. Io mi-am luat DSN-ul dupa ce am condus 6 luni 206 (misto trecere, nu, dacia berlina -> 206 -> DSN ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 00:49 |