DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curent = zero, Baterie drenata in 20 minute

ducu9
post 30 Nov 2005, 15:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Salut,

Acu vreo 3 saptamani am lasat pe cineva in fata la Inter si am asteptat in masina 20 minute sa se intoarca. Consumatori: doar radioul (si ala incet). Dupa 20 min., cand sa pornesc.....surpriza, curent deloc. Nici macar un bec de la bord nu se mai aprindea. Dupa alta jumatate de ora stat pe langa ea, reusesc s-o inchid cu inchiderea centralizata. A doua zi cand m-am intors la locul faptei, iar surpriza: a pornit la sfert. Am zis OK, a avut draci pe ea. In urma cu 2 saptamani am fost plecat intr-o delegatie si am lasat masina la serviciu in garaj. Cand m-am intors acceasi treaba - nu mai aveam curent. Electrolitul era la jumatate inauntru. Dupa ce am completat cu apa si am tinut-o la incarcat 24 H, a mers.
Bateria e Cyclon.
Daca ati mai patit sau stiti ce poate fi, va rog sa-mi dati niste sfaturi.
Pana atunci ma duc sa masor tensiunea la borne.

Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI - BC-xx-MRF
R a d u
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 30 Nov 2005, 15:44
Post #2


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




E veche? Daca are peste 4 ani, te poti astepta la incarcare si descarcare instanta. Si verifica sa nu ai consumatori surpriza, cu un ampermetru inseriat cu bateria.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 30 Nov 2005, 15:53
Post #3


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




Hmm, problema asemanatoare si la mine! Acum o luna am fost la service pt. revizia de 30.000. Fac baietii completarea cu apa, toate ok! A doua zi masina nu porneste, bateria moarta. Pornesc masina, incarcarea ok, toate bune. Dau o tura cu masina, incerc sa vad daca mai porneste, totul ok. De atunci a pornit impecabil pina azi dimineata cind stupoare, n-a vrut nicicum. Masor, 9V! O pornesc, iar masor incarcare etc., toate ok! Mai inainte am incercat sa o pornesc, brici!
Habar n-am de la ce face asa (bateria este Cyclon, vechime aproape 2 ani)!
Acum tensiunea la borne e 12.8V!

This post has been edited by kaspersky: 30 Nov 2005, 15:54


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ducu9
post 30 Nov 2005, 15:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Revin cu masuratoarea: 14.47 V la relanti; la turatie creste pana la 14.49, dar nu mai mult.
Masina e cumparata de noua de la dealer in august 2004, dar a fost fabricata in decembrie 2003. Asa ca un an a stat ca moarta prin curtile dealerilor. Sa aiba treaba asta vreun efect asupra bateriei?


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI - BC-xx-MRF
R a d u
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 30 Nov 2005, 15:58
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Daca zici de 9V e unul dintre elementi.... alta baterie...

Edit: Bateria poate fin afectata daca a stat 1 an, fiindca are termen de valabilitate.

This post has been edited by Steffyx: 30 Nov 2005, 15:59


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 30 Nov 2005, 16:48
Post #6


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Steffyx @ 30 Nov 2005, 15:58)
Daca zici de 9V e unul dintre elementi.... alta baterie...
*


Dar totusi, de ce se manifesta asa de rar?


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 30 Nov 2005, 17:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Cyclon sint Rombat si mai mult de doi ani nu tin.
Schimbati si voi brand-ul. Eventual pina nu vine frigul smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 2 Dec 2005, 19:19
Post #8


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




nu conteaza numai Volt-ii ci si amperajul. Degeaba ai 12,8 V la borne si numa 1-2 Ah ca nu prea cred ca mai poti porni masina.... Si in plus la frig bateria poate pierde pana la 40% din capacitatea ei.

@costi: nu eticheta de pe baterie da curentul si longevitatea acesteia... tongue.gif, in ziua de azi si brandul se cumpara sau se imprumuta



--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 2 Dec 2005, 21:36
Post #9


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




@Costi, aia nu e explicatie logica. Sunt si ele totusi niste baterii, chiar daca sunt facute in Romania, de romani. La banii aia sunt prea bune.
@driver la bateriile auto acele 2 marimi fizice scalare sunt proportionale. Iti garantez eu ca o bateri care are 80% din capacitatea de amperi nu are 12,8 volti.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 3 Dec 2005, 17:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Poate cand ai asteptat ai avut si alti consumatori. Daca ai avut dezaburirea pornita, ventilatorul si pozitia este posibil sa nu mai porneasca dupa 20 de minute, in special daca bateria nu a fost incarcata bine inainte (porniri - opriri frecvente, defectiuni ale sistemului de incarcare etc). O alta cauza frecventa a problemelor de acest gen este oxidarea bornelor. 14,49 insemna ca incarca atat cat trebuie. La o berlina am avut un releu care baga 14,7 si m-a tinut bateria 6 ani (romaneasca, de la Acumulatorul), dar trebuia sa ii pun apa cel putin o data pe luna.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Dec 2005, 17:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Va bateti capul degeaba cu explicatiile.
Am avut doua Rombat-uri si ambele s-au dus dupa doi ani, adica la iesirea din garantie. Ciudat nu ?
Explicatia nu este logica ? Ba este a naibii de logica: bateria este romaneasca.
Cum se face ca dupa Rombat-urile din fabrica am pus altceva si acum am deja 4 ani cu una din ele ?
Luati-va baterii seriose daca nu vreti sa impingeti masinile iarna asta.

This post has been edited by costi: 3 Dec 2005, 17:33


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 3 Dec 2005, 19:45
Post #12


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(costi @ 30 Nov 2005, 17:06)
Schimbati si voi brand-ul.
*


S-a schimbat cu una bucata Caranda Maxima 65 Ah. (raposata murise de-a binelea radmasa.gif )


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Dec 2005, 19:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




65 ? wow! cum ai indesat-o pe locul raposatei ? smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 3 Dec 2005, 20:00
Post #14


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




s-a eliminat o piesa (de pe suportul bateriei pe partea dinspre far)

This post has been edited by kaspersky: 3 Dec 2005, 20:01


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balamuc
post 4 Dec 2005, 00:29
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 20 November 05




QUOTE(kaspersky @ 3 Dec 2005, 20:00)
s-a eliminat o piesa (de pe suportul bateriei pe partea dinspre far)
*



Si eu dupa 2 carnada in 3 ani am hotarat sa cumpar o Varta tot de 65. E cam mare ea asa, e pentru masini diesel dar mere si asa. Si eu trebuit sa elimin piesa aia ca bateria era prea mare. Nasol e ca bateria agata un colt al capacului de la relee si statea cam ridicat iintr-o parte. Mi-era sa nu intre apa la relee asa ca am utilizat o metoda romaneasca de prost gust: banda adeziva radmasa.gif ca sa tina fix capacul.


--------------------
Dacia SuperNova - B
Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosad
post 4 Dec 2005, 13:36
Post #16


service advice


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 August 05




eu am rombat de 2 ani si sunt deja atent la cum incarca si porneste pentru ca pana la urma cred ca si-a facut datoria


--------------------
dacia solenza - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 8 Dec 2005, 22:40
Post #17


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




piesa aia care ziceti ca ati eliminat-o eu am indoit-o pur si simplu in jos atat cat sa nu mai stea bateria pe ea, (din lipsa de chei).

Acuma bateria se consuma adica se termina sau cum vreti voi si daca ai de exemplu mai multi consumatori decat cei din fabrica (ex casetofon mai performant, diverse statii sau mai stiu eu ce echipamente) sau daca folosesti masina foarte des (ex. peste 20-30 de porniri zilnic), toate astea scurteaza viata unei baterii care este si asa subdimensionata cu scopul de a obtine costuri cat mai mici. Deci bateriile de pe dacii montate la Pitesti nu tin mai mult de 2 ani si care atinge cu ea 2 ani se poate considera fericit. A mea o murit dupa ~25.000 parcursi in 6 luni, mai puteam s-o intind pana acum dar ma saturasem sa tot caut curent cand imi era lumea mai draga.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2024 - 07:51
Forum Renault