filtrul de la plaman
![]() ![]() ![]() |
filtrul de la plaman
contabilosu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|||
docuzdan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 21 February 08 ![]() |
filtrul de gaz este in electrovalva a 2 ua , nu cea de pe plaman, cealalata; se desface pe dedesubt un surub de 13cel mai bine scoti electrovalva si conducte si o stergi bine
INTAI INCHIZI GAZUL DE LA BUTELIE , ARE 2 SURUBURI - 1- DE LA ALIMENTARE IN BUTELIE SI -2- DE LA BUTELIE SPRE PLAMAN |
--------------------
renault
clio 2
2001
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e nevoie sa opresti de la butelie, ca e prima electrovalva (cea de pe rezervor, ca de acolo pleaca gazul , si nu invers), care sta inchisa, iar in momentul demontarii capacului la filtru, va iesi gaz mai intai cu presiunea din instalatie, scazand pe masura ce se goleste conducta. Nu te speria cand desfaci, ca nu va pierde mult, totul e sa lasi sa rasufle usor, sa nu arunce garnitura, si eventual sa o ciupeasca. Cateva secunde. Filtrul e de hartie, si trebuie scos cu grija si suflat. Nu stiu de ce-i spuneti plaman, ca-i de fapt, un reductor si vaporizator. Daca tot desfaci filtrul, desfa-l cand ai golit butelia, si cu un fir care sa ajunga de la baterie in portbagaj, dai plus pe bobina electrovalvei de pe butelie, si o golesti de aer, iesind pe la filtru, deci in alta parte, decat acolo unde ai putea sa faci scantei. Daca atunci cand ti se termina gazul se manifesta prin reducerea puterii treptat pe mai mult de 1 km, nu e nevoie de aerisire. Numai daca se opreste brusc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#4
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Va rog dak puteti sa imi explicati si mie mai in detaliu cum pot scoate aerul din butelie.am o butelie de 55 de litri si de cand am masina nu mi-a intrat mai mult de 28 de litri de gaz cu toate ca am mers pana am ramas fara gpl.Instalatia e stefanelli si butelia parca stako.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
bac. |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
iti explica BOA mai sus ^^^
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#6
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
da dar era bine daca puteti sa puneti o poza ,ca sa nu pun plus de la baterie pe altceva pe acolo si sa fac bum.asta daca doriti sa ma ajutati!
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ca ti-a intrat doar 28, de fiecare data, e posibil sa ai plutitorul blocat in pozitia de sus, aproape de plin. Vezi ca eu am descris si am dat si poze cu unul blocat si cum se remediaza. Eu am desfacut butelia cu vre-o 10 l de gaz in ea. Am lasat sa iasa presiunea slabind suruburile si, am dat tot jos, cu grija sa nu se produca scanteie sau alt mod prielnic aprinderii. Gazul se degaja permanent. Nu mai stiu unde am pus , dar daca-l gasesc, il aduc si aici.
19 Mar 2011, 20:41: http://www.daciaclub.ro/Sistem-butelie-GPL-t204886.html mergi aici, si ai putea avea o rezolvare. This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Mar 2011, 20:41 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#8
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
multumesc!!!
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 20:24 |