presiune
![]() ![]() ![]() |
presiune
l@u |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
Markos |
![]()
Post
#32
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(C@talin @ 16 Mar 2010, 16:18) io zic ca face un m6 ii da numai praf si fum. nu stiu daca face un M6, dar praf si fum îi da la greu, am vazut-o la teste prin Periș. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
DMP |
![]()
Post
#33
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@ l@u: ai dreptate.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu stiu cine a mutat topicul, dar poate trebuia asteptata replica initiatorului inainte.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Alydor |
![]()
Post
#35
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
corbex |
![]()
Post
#36
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Willi, sa nu te iei dupa colegul L@u ! E bine intentionat, dar cam habarnamist. Aia-i turbina de autostrada, pe sosea nu e atita aer cit poate ea sa traga. Sau, daca esti un anticipativ si-o pui pentru cind s-o termina autostrada Satu Mare-Poroschia Mica,
monteaz-o interschimbabila, sa poti folosi masina si intre timp. O pui pe un suport de cotzoschplender, prinsa cu doua teleschpingere, in unghi de 40 de grade centesimale. Faci o admisie de aer in capota si etansezi bine caroseria inspre habitaclu. Daca tot e sa dai fum, da-l in spate, altfel intra peste tine. Uleiu-l racesti printr-o serpentina pe care-o infasori pe conductele de la aerul conditionat. Alte lucrari majore, parca n-ar mai fi... A, sa nu uit! nu-ti bate capul cu presiunea, oricum, scade cu altitudinea. Singura care conteaza e aia din caucioace. This post has been edited by corbex: 16 Mar 2010, 19:17 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
tribunul |
![]()
Post
#37
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
oau
![]() This post has been edited by tribunul: 16 Mar 2010, 19:22 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
wili |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 May 09 ![]() |
am urmatoarele piese: carburator solex 32 dis
chiulasa 1600 modina filtru de ulei radiator ulei + furtune oltcit intercooler vw golf III imi lipseste turbina , pe care o sa o iau luni de la dezembrari mentionez ca masina mai dispune de cutie de renault 21 si inca un rand de bare antiruliu Eu am cerut un sfat constructiv de la cineva care a mai incercat astfel de modificari in schimb voi ati facut caterinca MULTUMESC FRUMOS |
--------------------
renault
laguna I
1999 1,6 16v elizee
|
|
Markos |
![]()
Post
#39
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(corbex @ 16 Mar 2010, 19:15) Willi, sa nu te iei dupa colegul L@u ! E bine intentionat, dar cam habarnamist. Aia-i turbina de autostrada, pe sosea nu e atita aer cit poate ea sa traga. Sau, daca esti un anticipativ si-o pui pentru cind s-o termina autostrada Satu Mare-Poroschia Mica, monteaz-o interschimbabila, sa poti folosi masina si intre timp. O pui pe un suport de cotzoschplender, prinsa cu doua teleschpingere, in unghi de 40 de grade centesimale. Faci o admisie de aer in capota si etansezi bine caroseria inspre habitaclu. Daca tot e sa dai fum, da-l in spate, altfel intra peste tine. Uleiu-l racesti printr-o serpentina pe care-o infasori pe conductele de la aerul conditionat. Alte lucrari majore, parca n-ar mai fi... A, sa nu uit! nu-ti bate capul cu presiunea, oricum, scade cu altitudinea. Singura care conteaza e aia din caucioace. în sfarsit un meserias, nu mecanici de teveu ![]() respekt corbecs ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#40
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ai putintica rabdare! Si-a pus colegul Argon pe Cielo, dar inca n-a venit de la serviciu.
Si cred ca mai sint si alti inovatori, n-ai tu probleme cite solutii iti vor da ei ! |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Filip |
![]()
Post
#41
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.012 Joined: 23 July 09 ![]() |
Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#42
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Tie ti se pare o prostie, dar aici e vorba de o lucrare care s-ar putea constitui in teza de doctorat. In plus, daca e lucreare inginereasca, ce, nu sintem destui ingineri pe aici? Pe mine ma includ din solidaritate, eu nu ma pricep decit la inginerii financiare
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#43
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(corbex @ 16 Mar 2010, 19:15) Faci o admisie de aer in capota nu e obligatoriu, daca maresti admisia frontala corespunzator. 3f460.dacia_tuning.ss.jpg |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#44
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Abia ce i-am spus tinarului coleg c-or sa vina baietii cu solutii....Asa promptitudine nici la ADAC nu intilnesti!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Filip @ 16 Mar 2010, 21:23) Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa. Montezi supercharger nu turbo. In felul asta elimini lagul... |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
wili |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 May 09 ![]() |
turbina se invateste de cand iese primul puff de fum pe esapament presiunea maxima se atinge la o anumita turatie a motorului dupa care se deschide o valva (wastegate)care lasa o parte din gaze sa treaca pe langa palele turbinei presiunea maxima se regleaza dintr-o tija de pe turbina
turatia la care se obtine presiunea optima (0.5-1.2 bar) se ajusteaza prin marirea sau micsorarea camerei turbinei de pe evacuare |
--------------------
renault
laguna I
1999 1,6 16v elizee
|
|
Markos |
![]()
Post
#47
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
deci se poate.
@bmwh548: problema principala la supercharger e ca limiteaza vizibilitatea, nu recomand în trafic aglomerat. supercharger.jpg This post has been edited by Markos: 16 Mar 2010, 21:14 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Filip |
![]()
Post
#48
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.012 Joined: 23 July 09 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#49
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(wili @ 16 Mar 2010, 21:09) sigur turbina se invarte?? Attached thumbnail(s) obama_weed.jpg ( Size: 51.98k ) Number of downloads: 602 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#50
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Omul tocmai a demonstrat ca topicul NU merita mutat la Cafenea. Acum, cineva ar trebui sa-si faca mea culpa, sa-l mute la loc si sa faca curatenie.
E si vina initiatorului, c-asteapta rugat sa dea detalii. wili, pe langa ce ai enumerat tu acolo iti mai trebuie iesire din sistemul de ungere pentru turul turbinei. Pe baia de ulei iti trebuie un stut pentru retur. Provizoriu poti folosi suportul de joja. De aprindere n-ai spus nimic. Cred ca e cea mai importanta. Strict la intrebarea ta cu presiunea - gaura intre intercooler si carburator, furtun in habitaclu, manometru. Asta pana gasesti un ceas dedicat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Markos |
![]()
Post
#51
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
deci sfatul cu miercurea pica?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Muttley |
![]()
Post
#52
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Normal ca nu!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(wili @ 16 Mar 2010, 22:09) turbina se invateste de cand iese primul puff de fum pe esapament presiunea maxima se atinge la o anumita turatie a motorului dupa care se deschide o valva (wastegate)care lasa o parte din gaze sa treaca pe langa palele turbinei presiunea maxima se regleaza dintr-o tija de pe turbina turatia la care se obtine presiunea optima (0.5-1.2 bar) se ajusteaza prin marirea sau micsorarea camerei turbinei de pe evacuare QUOTE(bucatzel @ 15 Oct 2009, 16:54) |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
OAP |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ment |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
QUOTE(Filip @ 16 Mar 2010, 20:23) Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa. Au pus cativa, am pozele salvate prin calculator.. Faza e ca nu se merita, nu o sa mearga bine niciodata, garnituri de chiulasa arse, motorul nu rezista mult (Da si cand merge ![]() This post has been edited by ment: 17 Mar 2010, 15:46 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
OAP |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Alydor |
![]()
Post
#57
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
stai sa ne intelegem oap-ule (scuze, asa a iesit
![]() Suma respectelor, Alydor This post has been edited by Alydor: 17 Mar 2010, 17:00 |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
wili |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 May 09 ![]() |
iesirea din sistemul de ungere ma gindeam sa o fac din modina de la filtru de ulei, care serveste si pentru iesirea/intrarea uleiului spre/dinspre radiatorul de ulei, iar intrarea printr-un stiut pe baia de ulei.
Din cate cunosc presiunea uleiului din sistemul de ungere al turbinei nu trebuie sa depaseasca 0.6 bar. Muttley multumesc pentru solutia gasita de tine. La ceva asemanator ma gandisem si eu, dar ma gandeam,cao parte din aerul comprimat de turbina intra in mod constant in cilindrii, iar presiunea pe care o indica manometrul sa fie mai mica decit cea reala Solutia aleasa de mine este urmatoarea: montez turbina pe evacuare, pastrez deocamdata vechiul carburator, turez motorul, ajustez presiunea pe care o dezvolta turbina fara sa fie conectata la carburator ,abia apoi montez carburatorul de turbo si intercoolerul si fac conexiunea la carb. 17 Mar 2010, 21:51: Daca nu reusesc sa folosesc aprinderea actuala cu (o sa incerc totusi sa o modific daca am timp, desi obtinerea unei curbe de avans multumitoare e un fel de misiune imposibila) o sa incerc cu una de renault 5gtt Daca aveti voi o alta idee mai usor de pus in practica astept solutiile voastre This post has been edited by wili: 17 Mar 2010, 21:51 |
--------------------
renault
laguna I
1999 1,6 16v elizee
|
|
Muttley |
![]()
Post
#59
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(wili @ 17 Mar 2010, 21:29) Solutia aleasa de mine este urmatoarea: montez turbina pe evacuare, pastrez deocamdata vechiul carburator, turez motorul, ajustez presiunea pe care o dezvolta turbina fara sa fie conectata la carburator ,abia apoi montez carburatorul de turbo si intercoolerul si fac conexiunea la carb. Si suflanta in ce va da? In gol? Tu nu te gandesti ca presiunea de supraalimentare = presiunea facuta de suflanta + DEpresiunea (teoretica cel putin) facuta de pistoane pe cursa de admisie? Aceasta depresiune cum o simulezi? Cam aberezi... QUOTE(wili @ 17 Mar 2010, 21:29) Daca nu reusesc sa folosesc aprinderea actuala cu (o sa incerc totusi sa o modific daca am timp, desi obtinerea unei curbe de avans multumitoare e un fel de misiune imposibila) o sa incerc cu una de renault 5gtt Daca aveti voi o alta idee mai usor de pus in practica astept solutiile voastre Pai fiind turbo, deci amestec mai mult, presiune mare, avansul trebuie sa fie mai mic. Ma gandesc (cat de bine o fac nu stiu) ca poti incerca sa blochezi centrifugalul pe pozitia de repaos. Aprinderea de gtt, din ce stiu eu, inseamna volanta, senzor pe carcasa, modul de aprindere, distribuitor... nu tocmai simplu. Ca o chestie de ansamblu, tu esti constient ca te bagi la enorm de multa munca? Presupunand ca bani si nervi ai avea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ment |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Galerii ce o sa folosesti (in special la evacuare) ? De R5GTT ?
QUOTE Ma gandesc (cat de bine o fac nu stiu) ca poti incerca sa blochezi centrifugalul pe pozitia de repaos. Adica sa nu mai mearga avansu' deloc ![]() ![]() This post has been edited by ment: 18 Mar 2010, 02:21 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 00:44 |