DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune

l@u
post 16 Mar 2010, 16:45
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




bre nu instiga la off topic......era vorba de turbina


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Mar 2010, 16:48
Post #32


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(C@talin @ 16 Mar 2010, 16:18)
io zic ca face un m6 ii da  numai praf si fum.

nu stiu daca face un M6, dar praf si fum îi da la greu, am vazut-o la teste prin Periș.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 16 Mar 2010, 16:49
Post #33


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




@ l@u: ai dreptate. laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Mar 2010, 16:51
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu stiu cine a mutat topicul, dar poate trebuia asteptata replica initiatorului inainte.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 16 Mar 2010, 17:36
Post #35


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




QUOTE(OAP @ 16 Mar 2010, 16:03)
Pleaca bre cu fordu` tau netunat d- aci...
*


Greseala de eroare... eu am logan. Nevasta are ford 10561582.gif


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Mar 2010, 19:15
Post #36


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Willi, sa nu te iei dupa colegul L@u ! E bine intentionat, dar cam habarnamist. Aia-i turbina de autostrada, pe sosea nu e atita aer cit poate ea sa traga. Sau, daca esti un anticipativ si-o pui pentru cind s-o termina autostrada Satu Mare-Poroschia Mica,
monteaz-o interschimbabila, sa poti folosi masina si intre timp. O pui pe un suport de cotzoschplender, prinsa cu doua teleschpingere, in unghi de 40 de grade centesimale. Faci o admisie de aer in capota si etansezi bine caroseria inspre habitaclu. Daca tot e sa dai fum, da-l in spate, altfel intra peste tine. Uleiu-l racesti printr-o serpentina pe care-o infasori pe conductele de la aerul conditionat. Alte lucrari majore, parca n-ar mai fi...

A, sa nu uit! nu-ti bate capul cu presiunea, oricum, scade cu altitudinea. Singura care conteaza e aia din caucioace.

This post has been edited by corbex: 16 Mar 2010, 19:17


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 16 Mar 2010, 19:22
Post #37


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




oau ohmy.gif

This post has been edited by tribunul: 16 Mar 2010, 19:22


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wili
post 16 Mar 2010, 20:10
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 May 09




am urmatoarele piese: carburator solex 32 dis
chiulasa 1600
modina filtru de ulei
radiator ulei + furtune oltcit
intercooler vw golf III
imi lipseste turbina , pe care o sa o iau luni de la dezembrari
mentionez ca masina mai dispune de cutie de renault 21 si inca un rand de bare antiruliu

Eu am cerut un sfat constructiv de la cineva care a mai incercat astfel de modificari
in schimb voi ati facut caterinca MULTUMESC FRUMOS


--------------------
renault laguna I 1999 1,6 16v elizee
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Mar 2010, 20:13
Post #39


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(corbex @ 16 Mar 2010, 19:15)
Willi, sa nu te iei dupa colegul L@u ! E bine intentionat, dar cam habarnamist. Aia-i turbina de autostrada, pe sosea nu e atita aer cit poate ea sa traga. Sau, daca esti un anticipativ si-o pui pentru cind s-o termina autostrada Satu Mare-Poroschia Mica,
monteaz-o interschimbabila, sa poti folosi masina si intre timp. O pui pe un suport de cotzoschplender, prinsa cu doua teleschpingere, in unghi de 40 de grade centesimale. Faci o admisie de aer in capota si etansezi bine caroseria inspre habitaclu. Daca tot e sa dai fum, da-l in spate, altfel intra peste tine. Uleiu-l racesti printr-o serpentina pe care-o infasori pe conductele de la aerul conditionat. Alte lucrari majore, parca n-ar mai fi...

A, sa nu uit! nu-ti bate capul cu presiunea, oricum, scade cu altitudinea. Singura care conteaza e aia din caucioace.
*


în sfarsit un meserias, nu mecanici de teveu aplauze.gif

respekt corbecs worship.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Mar 2010, 20:14
Post #40


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ai putintica rabdare! Si-a pus colegul Argon pe Cielo, dar inca n-a venit de la serviciu.
Si cred ca mai sint si alti inovatori, n-ai tu probleme cite solutii iti vor da ei !


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 16 Mar 2010, 20:23
Post #41


Forumist


Group: Members
Posts: 3.012
Joined: 23 July 09




Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Mar 2010, 20:26
Post #42


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Tie ti se pare o prostie, dar aici e vorba de o lucrare care s-ar putea constitui in teza de doctorat. In plus, daca e lucreare inginereasca, ce, nu sintem destui ingineri pe aici? Pe mine ma includ din solidaritate, eu nu ma pricep decit la inginerii financiare tongue.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Mar 2010, 21:03
Post #43


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(corbex @ 16 Mar 2010, 19:15)
Faci o admisie de aer in capota

nu e obligatoriu, daca maresti admisia frontala corespunzator.

3f460.dacia_tuning.ss.jpg


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Mar 2010, 21:07
Post #44


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Abia ce i-am spus tinarului coleg c-or sa vina baietii cu solutii....Asa promptitudine nici la ADAC nu intilnesti!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 16 Mar 2010, 21:08
Post #45


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Filip @ 16 Mar 2010, 21:23)
Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si  n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa.
*




Montezi supercharger nu turbo. In felul asta elimini lagul...


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wili
post 16 Mar 2010, 21:09
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 May 09




turbina se invateste de cand iese primul puff de fum pe esapament presiunea maxima se atinge la o anumita turatie a motorului dupa care se deschide o valva (wastegate)care lasa o parte din gaze sa treaca pe langa palele turbinei presiunea maxima se regleaza dintr-o tija de pe turbina
turatia la care se obtine presiunea optima (0.5-1.2 bar) se ajusteaza prin marirea sau micsorarea camerei turbinei de pe evacuare


--------------------
renault laguna I 1999 1,6 16v elizee
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Mar 2010, 21:10
Post #47


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




deci se poate.

@bmwh548: problema principala la supercharger e ca limiteaza vizibilitatea, nu recomand în trafic aglomerat.

supercharger.jpg

This post has been edited by Markos: 16 Mar 2010, 21:14


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 16 Mar 2010, 21:17
Post #48


Forumist


Group: Members
Posts: 3.012
Joined: 23 July 09




rofl1.gif big_wheel.gif Chestia aia e mai mare decat motorul in sine. radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 16 Mar 2010, 21:27
Post #49


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(wili @ 16 Mar 2010, 21:09)
turbina se invateste de cand iese primul puff de fum
*



sigur turbina se invarte??

Attached thumbnail(s)
obama_weed.jpg ( Size: 51.98k ) Number of downloads: 602


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Mar 2010, 22:56
Post #50


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Omul tocmai a demonstrat ca topicul NU merita mutat la Cafenea. Acum, cineva ar trebui sa-si faca mea culpa, sa-l mute la loc si sa faca curatenie.

E si vina initiatorului, c-asteapta rugat sa dea detalii.

wili, pe langa ce ai enumerat tu acolo iti mai trebuie iesire din sistemul de ungere pentru turul turbinei. Pe baia de ulei iti trebuie un stut pentru retur. Provizoriu poti folosi suportul de joja.
De aprindere n-ai spus nimic. Cred ca e cea mai importanta.

Strict la intrebarea ta cu presiunea - gaura intre intercooler si carburator, furtun in habitaclu, manometru. Asta pana gasesti un ceas dedicat.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Mar 2010, 23:57
Post #51


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




deci sfatul cu miercurea pica? rolleyes.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Mar 2010, 00:11
Post #52


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Normal ca nu!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 17 Mar 2010, 13:32
Post #53


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(wili @ 16 Mar 2010, 22:09)
turbina se invateste de cand iese primul puff de fum pe esapament presiunea maxima se atinge la o anumita turatie a motorului dupa care se deschide o valva (wastegate)care lasa o parte din gaze sa treaca pe langa palele turbinei presiunea maxima se regleaza dintr-o tija de pe turbina
turatia la care se obtine presiunea optima (0.5-1.2 bar) se ajusteaza prin marirea sau micsorarea camerei turbinei de pe evacuare
*



QUOTE(bucatzel @ 15 Oct 2009, 16:54)
Hoooooo cu tata. Un punct, o virgula, ceva...
*



--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 17 Mar 2010, 13:43
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Alydor @ 16 Mar 2010, 18:36)
Greseala de eroare... eu am logan. Nevasta are ford 10561582.gif
Suma respectelor, Alydor
*


Ya ya, ia deschide matale talonul si o sa ai surpriza radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 17 Mar 2010, 14:37
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




QUOTE(Filip @ 16 Mar 2010, 20:23)
Dar intreb si eu cu toata seriozitatea (chiar sunt curios si  n-am gasit pe internet, cu atat mai putin la cunoscutii cu dacii bazate pe renault 12), a adaptat cineva turbina pe motorul de dacie? Stiu ca trebuie micsorata compresia, si pana sa intre turbo in functiune, ar fi si mai lesinat motorul decat e in mod normal. Repet, ma refer la turbina adaptata pe motorul standard pe benzina de dacie 1310. Personal mi se pare o prostie, sunt alte cai de a mari puterea motorului. Un motor conceput aspirat, ramane aspirat. Ca sa ai turbo, motorul trebuie conceput de ingineri asa.
*



Au pus cativa, am pozele salvate prin calculator.. Faza e ca nu se merita, nu o sa mearga bine niciodata, garnituri de chiulasa arse, motorul nu rezista mult (Da si cand merge cool.gif ). Sunt multe deosebiri la motor si piese intre ala turbo C1J si ala de dacie, desi arata cam la fel..

This post has been edited by ment: 17 Mar 2010, 15:46


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 17 Mar 2010, 15:13
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(wili @ 16 Mar 2010, 21:10)
in schimb voi ati facut caterinca MULTUMESC FRUMOS
*


...da cine a inceput??? wink.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 17 Mar 2010, 16:42
Post #57


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




stai sa ne intelegem oap-ule (scuze, asa a iesit blush.gif ) Masina pe care o conduc eu e pe numele nevestei. Ea e trecuta in certificatul de inmatriculare. Masina pe care o conduce ea e pe numele meu. Adica eu is trecut in certificat. Dar eu am loganul ea are fordu.


Suma respectelor, Alydor

This post has been edited by Alydor: 17 Mar 2010, 17:00


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wili
post 17 Mar 2010, 21:29
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 May 09




iesirea din sistemul de ungere ma gindeam sa o fac din modina de la filtru de ulei, care serveste si pentru iesirea/intrarea uleiului spre/dinspre radiatorul de ulei, iar intrarea printr-un stiut pe baia de ulei.
Din cate cunosc presiunea uleiului din sistemul de ungere al turbinei nu trebuie sa depaseasca 0.6 bar.

Muttley multumesc pentru solutia gasita de tine.
La ceva asemanator ma gandisem si eu, dar ma gandeam,cao parte din aerul comprimat de turbina intra in mod constant in cilindrii, iar presiunea pe care o indica manometrul sa fie mai mica decit cea reala

Solutia aleasa de mine este urmatoarea: montez turbina pe evacuare, pastrez deocamdata vechiul carburator, turez motorul, ajustez presiunea pe care o dezvolta turbina fara sa fie conectata la carburator ,abia apoi montez carburatorul de turbo si intercoolerul si fac conexiunea la carb.


17 Mar 2010, 21:51:
Daca nu reusesc sa folosesc aprinderea actuala cu (o sa incerc totusi sa o modific daca am timp, desi obtinerea unei curbe de avans multumitoare e un fel de misiune imposibila) o sa incerc cu una de renault 5gtt
Daca aveti voi o alta idee mai usor de pus in practica astept solutiile voastre

This post has been edited by wili: 17 Mar 2010, 21:51


--------------------
renault laguna I 1999 1,6 16v elizee
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Mar 2010, 01:36
Post #59


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(wili @ 17 Mar 2010, 21:29)
Solutia aleasa de mine este urmatoarea: montez turbina pe evacuare, pastrez deocamdata vechiul carburator, turez motorul, ajustez presiunea pe care o dezvolta turbina fara sa fie conectata la carburator ,abia apoi montez carburatorul de turbo si intercoolerul si fac conexiunea la carb.
*


Si suflanta in ce va da? In gol?
Tu nu te gandesti ca presiunea de supraalimentare = presiunea facuta de suflanta + DEpresiunea (teoretica cel putin) facuta de pistoane pe cursa de admisie?
Aceasta depresiune cum o simulezi?
Cam aberezi...

QUOTE(wili @ 17 Mar 2010, 21:29)
Daca nu reusesc sa folosesc aprinderea actuala cu (o sa incerc totusi sa o modific daca am timp, desi obtinerea unei curbe de avans multumitoare e un fel de misiune imposibila) o sa incerc cu una de renault 5gtt
Daca aveti voi o alta idee mai usor de pus in practica astept solutiile voastre
*


Pai fiind turbo, deci amestec mai mult, presiune mare, avansul trebuie sa fie mai mic. Ma gandesc (cat de bine o fac nu stiu) ca poti incerca sa blochezi centrifugalul pe pozitia de repaos.
Aprinderea de gtt, din ce stiu eu, inseamna volanta, senzor pe carcasa, modul de aprindere, distribuitor... nu tocmai simplu.

Ca o chestie de ansamblu, tu esti constient ca te bagi la enorm de multa munca? Presupunand ca bani si nervi ai avea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 18 Mar 2010, 02:20
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Galerii ce o sa folosesti (in special la evacuare) ? De R5GTT ?

QUOTE
Ma gandesc (cat de bine o fac nu stiu) ca poti incerca sa blochezi centrifugalul pe pozitia de repaos.


Adica sa nu mai mearga avansu' deloc huh.gif?.. Nu prea cred ca ar mai merge deloc unsure.gif .

This post has been edited by ment: 18 Mar 2010, 02:21


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 00:44
Forum Renault