franez motorul da sa moara!, nu mai stiu ce sa fac?
![]() ![]() ![]() |
franez motorul da sa moara!, nu mai stiu ce sa fac?
hathazy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|||
florian90 |
![]()
Post
#2
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
curata senzorul de turatie...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#3
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
De incarcat bateria, incarca bine?
E furtunul de la servofrana crapat? This post has been edited by xrt3xrt3: 9 Mar 2010, 21:02 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Nu poate fi de vina si acea supapa unisens de la servofrana?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#5
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
Ba da poate fii si aia dar doar daca iese furtunasul din ea, caz in care tremura la relanti sau mai rau moare motorul.
Incearca sa strangulezi furtunasul intre supapa-unisens si furtunul gros negru.Dar putin probabil. |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Totul este de pe traseul de aer pana la servo frana . Trebuie verificat furtun , supapa chiar si inelul de etansare de pe servo .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Corect în totalitate ... la carburate !
Dar aici e vorba de o injectatä , unde UCE ar trebui sä corecteze chiar si acest aer fals ( de fapt nici nu-l simte ca aer fals ptr. cä nu afecteazä amestec , ea primeste prin galerie doar aer ... ) - cu o conditie , senzorii sä-i furnizeze informatie corectä - turatie, temperaturä, coeficient lambda ... Deci , se verificä senzorii . Relanti sacadat la rece sopteste ceva de senzor temperaturä . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acuma, daca aerul ala e in exces, plaja senzorilor e depasita. ECU stie el sa gestioneze dar numai o plaja considerata "normala".
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
hathazy |
![]()
Post
#9
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
supapa de servo am schimbato....la fel...dar ma gandesc ca e undeva pe la frana-servo problema , ca si pedala de frana se intareste cateodata, adika odata e prea tare odata e ok, odata merge greu....si cum am mai spus cand e rece motorul la relantii merge parca sacadat motorul...scutura masina...
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
la carburatie cel putin aceste simptome sunt date desemeringul de la servofrana spart(rupt, mancat in jurul tijei ce actioneaza poma. \schimba-l si tu
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#11
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
Suruburile dintre servo si pompa sunt stranse? Verifica coliere, furtun, garnitura de pe servo daca mai etanseaza bine, stutul ala de plastic sa nu fie crapat/intepat.
Daca scoti furtunul din servo, se cunoaste vre-o diferenta? In partea celalalta, furtunul nu e infundat? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
v-am spus! de obicei acesta este simptomul pt semering. daca ar fi capsula sau furtunul ar merge rau constant.
pt ca merge neregulat si in restul timpului si doar cand calci frana se simte rau tare e de acolo. cand nu aclci frana trece o cantitate mai mica de aer pe langa ax si acea garnitura(semering) in momentul in care ai calcat frana. tija aia nu se deplaseaza drept, ci mai urca sau coboara, marind acea ruptura, deci lasa o cantitate mai mare de aer sa treaca ceea ce duce la mersul neregulat, uneori oprirea motorului. pt ca e injectie, ecu o tine in viata. This post has been edited by pirvumark: 11 Mar 2010, 17:00 Attached thumbnail(s) untitled.GIF ( Size: 6.95k ) Number of downloads: 399 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
hathazy |
![]()
Post
#13
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
am urmat sfaturile de pe topic am curatat senzorul de turatie , am schimbat si furtunul de la servo, akuma e totul perfect dar a aparut alta problema:((( sta motorul turat adica la 1100-1200 rpm, chiar si la motor cald sa nu zic cand pornesc porneste la 2000 rpm....nu mai am idee ce sa fac...
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
Iuli |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
ia din relantiu de la surubul de sub cala de la accelertie cu un imbus in stea
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ori este de la senzorul de temperatura cel din chiulasa care da informatie gresita motorasului de relanti ori este chiar motorasul care il poti desface si curata si poate scapi fara sa cumperi altul
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
hathazy |
![]()
Post
#16
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
degeaba...motorasul pas cu pas merge perfect toti sonzorii iam curatat si tot nu merge bine...merge turat porneste la 2300rpm iar relantiul fluctueaza intre 1600rpm si 1100 rpm....iar cand e rece motorul sacadeaza.....ajutor
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 03:25 |