probleme mentinere motor pornit
![]() ![]() ![]() |
probleme mentinere motor pornit
fierman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1994
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Verifica daca mai ai acea duza care este pe furtunul de la carburator .E posibil sa ai si nivel prea mare de benzina (plutitor spart sau cuiul pontou nu inchide) .
This post has been edited by CGDBZ: 8 Mar 2010, 01:30 |
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca sa schimbi si condesatorul de la aprindere
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fierman |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 May 09 ![]() |
am sa vad dimineata ce e cu carburatorul pt ca el e devina sigur am imprumutat unul de la un vecin si functioneaza ok la aprindere nu am probleme sau alimentare pt ca am lnlocuit toat instalatia electrica inclusiv bobina condensatori releu de icarcare etc din cauza unui scurt circuit de la fosta instalatie de neoane si alte chesti pe care le montase fostul propietar peste tot iar la demontare nu a mai izolat nimic iar toate astea au fost acum 3 saptamani e singurul lucru pe care ma descur sa il fac la ea fara ajutor (partea electrica)restul sunt in pom si pomu in aer merci de sfaturi am sa verivic dimineata
am sa revin dupa ce vad ce rezolv apropo o intrbare poate unpic cam stupida pt voi, la garnitura cameri de amestec cred ca asa se numeste am avut 2 garnituri e normal sau ex propitaru a incercat sa obtina ceva cu 2 montate acolo fiind un asa ziz mecanic 10 Mar 2010, 00:23: cred ca am rezolvato dar am reusit sa topesc platina cu atatea incercari nerusite am avut ceva de furca cu un jiglor de "foarte buna calitate" ce se gasesec pe aici prin magazine! dar am scoso la capat inlocuind jiglrul de relaniv cu unul ce la-m scimbat anul trecut si prin inlocuirea furtunului cu accea duza (cred ca erea de odata cu tata ca atunci cand l-am desfacut s-a facut bcatele parca rea de sticla) si am curatat bine carburatorul cu carburol si-a facut treaba super cel putin arata ca nou ca de mers nu stiu cat o mai duce! maine am sa inlocuiesc si platina si spr sa fie ok daca nu revin sa va stresez This post has been edited by fierman: 10 Mar 2010, 00:23 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
![]() Salut si eu am patit faza asta la a mea Am citit aici nu stiu cum sa ii zic ca nu le am "jiglor de relanti" ma rog habar nu am din poza am vazut despre ce e vorba. Tot asa pornea statea la 2000 da se oprea , cu soc nu a mers ca nu era invatata se ineaca. Am citit cum am zis ca e un surub , l-am scos am suflat ca bou si am pus la loc La 2 zile nu a mai vrut, am mers la mecanic a scos surubu iara a suflat a pus la loc aranjat si ceas brici a mers... |
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Daca aveai un filtru decantor inainte de pompa si unu de unica folosinta dupa pompa nu ti s-ar fi intamplat lucrul acesta.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:52 |