Inmatriculare masina, sau cum sa nu-ti mai faci nervi....
![]() ![]() ![]() |
Inmatriculare masina, sau cum sa nu-ti mai faci nervi....
Dante78 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Om bun! Nu trage! Group: Members Posts: 54 Joined: 15 March 05 From: Iashington D.C. ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Laureate 1.4
2005
|
|||
Manuel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu n-as putea sa spun ca m-am lovit de prea multe probleme, am intocmit dosarul in cateva ore. Singurul lucru neplacut a fost c-a trebuit sa platesc taxele in locuri diferite si a trebuit sa stau la mai multe cozi. Cred ca un lucru bun ar fi infiintarea unui birou de inmatriculari pe langa RAR unde sa-ti poti plati taxele si intocmi dosarul.
Daca vrei sa vezi probleme din Bucuresti si nu numai http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2910 |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
vv |
![]()
Post
#3
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai ceea ce ar trebui ar fi urmatoarele:
A. Lista de taxe care trebuiesc platite, toate sa poata fi platite in contul X (sau in conturile X Y Z - nu imi pasa, dar sa fie publice si sa se poata plati la orice banca, de la bancomat etc.). Taxele sa se poata plati fara nici o hartogarie (nu-mi trebuie CI ca sa platesc talonul, doar ca sa-l ridic; daca eu am platit taxa fara sa am masina, treba mea, nu inseamna ca voi putea ridica talonul) B. O locatie centralizata unde poti depune toate actele & ridica talonul (prin "o locatie" inteleg ca trebuie sa mergi intr-un singur loc - nu ca va exista un singur ghiseu pentru tot Bucurestiul, cu coada de 20 km). Mai precis - sa faca 10 ghisee in toate sectoarele si in toate sectiile de politie din partea mea - dar sa nu ma oblige sa trec pe la 2 din ele - imi aleg unul, care vreau, depun actele acolo, tot de acolo ridic talonul & numerele. In afara de pasii A si B, sa nu mai fie nevoie de nimic altceva. Producatorii/importatorii de masini sa fie obligati sa-ti dea CI gata 'secretizata' la RAR - nu vad de ce trebuie toti sa facem coada pentru asta. This post has been edited by vv: 13 Apr 2005, 16:09 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
ottoMan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 19 March 05 From: Bucuresti ![]() |
am trecut de doua ori prin experienta asta. de fiecare data a trebuit sa alerg in sapte locuri sa platesc taxele aferente si sa obtin hirtiile. cred ca sintem cu totii la curent cu alergatura necesara.
ca masuri, pe linga cele enumerate mai sus, care sint de bun simt, eu as propune eliminarea cartii de identitate a masinii. toate datele de identificare sint trecute si in talon si un singur act de identitate este suficient, dupa parerea mea. autentificarea la RAR se poate face doar pe baza talonului, iar ei isi pot pune stampila pe acesta... |
--------------------
Nissan
Breack
Primera 1998
- B-45-WJG siguranta este asigurata de centura de siguranta.
intotdeauna. |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
eu as sugera sa se elimine birocratia si exclusivismul care exista legat de RAR..
cartea de identitate a fost deja pomenita, macar sa ti se livreze secretizata.. pentru o masina straina nu e de ajuns sa te duci la RAR, mai trebuie si programare! pentru masina veche s-a inventat "identificarea" de la RAR! stiu, unii ar putea zice ca toate astea sunt necesare, dar nici un birocrat nu o sa iti spuna altceva!si totusi...! politie sunt cozi numai la depunerea dosarului, la ridicarea placutelor nu! sunt de parere ca la fiecare ghiseu de inmatriculare ar putea sa lucreze excelent, fara a se incomoda unul pe altul 2 agenti care sa preia dosare, asta ar creste randamentul fix cu 100%, sunt sigur ca ar scadea foarte mult cozile si timpul de asteptare! plus ca toti cei de acolo sunt , majoritatea, din generatia celor trecuti de 40 si ceva de ani, adica cei care, ca si parintii mei de altfel,(sa se stie ca nu am nimic cu ei), au invatat din greu si cumva "la batranete" sa lucreze cu un pc, fapt pentru care se misca mai intotdeauna stangaci! poate sunt si tineri pe acolo, dar ar trebui sa fie mai multi si mai bine pregatiti,ar fi mai putin vexati si mai eficienti! poate imi mai vine vreo idee, dar cu siguranta nu este pe ultimul loc necesitatea imbunatatirii atitudinii celor care lucreaza cu publicul vis a vis de omul pe care il servesc!este si asta un aspect al imbunatatirii serviciilor de care discutam, deloc neglijabil!trebuie inteles de catre acestia faptul ca nu ei sunt sefii, ci rolul lor este fix acela de a servi/deservi, cu amabilitate si rabdare cetateanul de rand care se afla la ghiseu! si cred ca stim cu totii la ce anume ma refer cand va spun ce anume se citea , fara dubiu,la ora 6 dupa amiaza , pe fata agentului sef B.I. de la Udriste cand mi-a venit randul sa imi ridic placutele cu numere de inmatriculare:"si scrie-ti numele acolo in registru!!!!" cer scuze pt lungimea postului ![]() |
-------------------- fan VAG!
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mai e si treba cu predatul placutelor vechi .
De ce trebuie sa stau la o coada sa-mi iau numerele noi si la ALTA coada (consistenta) ca sa predau numerele vechi ? |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
corect, eu unul am renuntat la cei 240 de mii, tot din cauza cozilor...
oricum o intoarcem, cozile sunt principala problema! |
-------------------- fan VAG!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:49 |