DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Suierat motor, ca si cum ar trage aer fals

kaput
post 16 Mar 2010, 13:33
Post #1


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Zilele trecute pornesc masina si auzeam un suierat ca cel de aer fals.
Ma pun pe treaba, scot carburatorul, schimb garnituri, cagula, verific garnitura de la galerie etc.
Pornesc motorul dar se auzea la fel. Atunci am strans cu un patent de furtunul de recirculare gaze carter, cel care vine de la t-ul de la carburator si intra in pata calda, si suieratul a disparut.
Mentionez ca nu am diuza calibrata pe furtun, deoarece am pata calda de tip nou cu gaura calibrata.
Sa fie de la prea multe gaze de carter, sau sa-i bag o diuza pe furtun?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Mar 2010, 16:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pune o diuza sa vezi tot asa face


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 Mar 2010, 10:54
Post #3


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu are nevoie de diuza.Are gaura calibrata de diametru 2 mm.Mai bine verifica pata calda,te asiguri ca mai are gaura calibrata.Verifica si furtunul,poate e fisurat.Problema ta poate fi falsa deoarece daca strangeai cu patentu de furtun ar fi trebuit sa-ti moara motorul deoarece nu mai ai aer la relanti,in cazul tau s-a ameliorat ,e posibil sa-ti traga aer fals pe la servo frana sau sub carburator.Verifica.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 17 Mar 2010, 20:16
Post #4


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Cand am strans cu patentul de tot mi-a murit motorul. deci aer fals nu trage din alta parte.
Suieratul a disparut cand am strans putin cat sa-i micsorez diametrul aproximativ cat al diuzei (cred).
Si cand scot furtunul din teu se aude un suierat foarte tare (locomotiva cu abur), cred ca-i ceva pe la carburator. Pe asta din urma nu l-am mai desfacut de un an si ceva.
E posibil sa am prea multe gaze de carter?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Mar 2010, 08:40
Post #5


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu are treaba cu gazele de carter.Ele sunt recuperate in cea mai mare parte la intrare carburatorZgomotul e produs de pata calda,demonteaz-o si verific-o.Furtunul nu e crapat?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu89
post 22 Mar 2010, 01:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 March 10
From: darabani




am patit si eu treaba asta o data...era de la galerie...desfa suruburile si da_o jos...curatza cu un cutit ceva bine chiuloasa si galeria(unde vine prinsa de chiuloasa) si schimba garnitura...eu asa am procedat si a mers...nu mai shuiera deloc:D...incearca si tu treaba asta


--------------------
Dacia 1310 1996 - BT 03 JAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 22 Mar 2010, 08:11
Post #7


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Furtunul este nou. Ieri am bagat diuza si s-a mai redus suieratul dar tot se aude. Chestia e ca nu trage aer fals deloc.
Garnitura de la galerie este pusa acum doua luni si am curatat f bine locul.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Mar 2010, 08:15
Post #8


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




De cand ai suieratul?De cand ai schimbat garnitura?Ai verificat pata calda?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 17:06
Forum Renault