Suierat motor, ca si cum ar trage aer fals
![]() ![]() ![]() |
Suierat motor, ca si cum ar trage aer fals
kaput |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pune o diuza sa vezi tot asa face
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu are nevoie de diuza.Are gaura calibrata de diametru 2 mm.Mai bine verifica pata calda,te asiguri ca mai are gaura calibrata.Verifica si furtunul,poate e fisurat.Problema ta poate fi falsa deoarece daca strangeai cu patentu de furtun ar fi trebuit sa-ti moara motorul deoarece nu mai ai aer la relanti,in cazul tau s-a ameliorat ,e posibil sa-ti traga aer fals pe la servo frana sau sub carburator.Verifica.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
kaput |
![]()
Post
#4
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Cand am strans cu patentul de tot mi-a murit motorul. deci aer fals nu trage din alta parte.
Suieratul a disparut cand am strans putin cat sa-i micsorez diametrul aproximativ cat al diuzei (cred). Si cand scot furtunul din teu se aude un suierat foarte tare (locomotiva cu abur), cred ca-i ceva pe la carburator. Pe asta din urma nu l-am mai desfacut de un an si ceva. E posibil sa am prea multe gaze de carter? |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu are treaba cu gazele de carter.Ele sunt recuperate in cea mai mare parte la intrare carburatorZgomotul e produs de pata calda,demonteaz-o si verific-o.Furtunul nu e crapat?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
andu89 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 10 From: darabani ![]() |
am patit si eu treaba asta o data...era de la galerie...desfa suruburile si da_o jos...curatza cu un cutit ceva bine chiuloasa si galeria(unde vine prinsa de chiuloasa) si schimba garnitura...eu asa am procedat si a mers...nu mai shuiera deloc:D...incearca si tu treaba asta
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BT 03 JAU
|
|
kaput |
![]()
Post
#7
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Furtunul este nou. Ieri am bagat diuza si s-a mai redus suieratul dar tot se aude. Chestia e ca nu trage aer fals deloc.
Garnitura de la galerie este pusa acum doua luni si am curatat f bine locul. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
De cand ai suieratul?De cand ai schimbat garnitura?Ai verificat pata calda?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 17:06 |