DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum exagerat

maho
post 15 May 2011, 11:33
Post #31


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.113
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Alt "piece of advice" - adica sfat: incearca sa folosesti functia "search", mai sunt o gramada de topicuri pe tema consumului, inclusiv unul dedicat, "lipicios". Sursele problemei nu pot fi prea multe, iar rezolvarile sunt cam aceleasi.
Nu inteleg 2 lucruri:
1: "Unde-i ajunge un Bmw ajunge si o Dacie" ?
2:
QUOTE
AndyDeiu      Posted Today, 11:26
      ..uleiul l-am schimbat anu trecut da ma gandesc sa-l schimb si acuma ca n-am trecut nr de KM

Adica nu stii cam cati km ai facut cu uleiul asta ? Uita-te cum arata, si-ti poti da seama daca trebuie schimbat sau nu.
Restul...filtru de aer, reglaje carb., avans, stil de condus, aer roti... sunt multe la care poti sa umbli.
Cat despre "mistocari"...ce-ai vrea, sa fie toata lumea la fel ? Ar fi plicticos. E mai bine asa, sa ne mai si descretim. Putem invata din orice.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 May 2011, 15:19
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




filtrul de aer schimba-l urgent


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 May 2011, 07:17
Post #33


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.259
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(AndyDeiu @ 15 May 2011, 11:26)
-De tras trage foarte bine motoru..dar la 80km/h incepe sa se inece nu mai vrea deloc
-De avans n-am idee cum e reglat ca mi-a umblat in ea vreo 5 amatori pan acuma ca ramaneam cu ea in trafic..acuma de la un timp merge bine n-am mai ramas in trafic
-Filtru de aer intentionez sa-i pun sport ca cel care-l are e negru
*



Nu te speria, ca se pare ca nu trebuie sa fac misto de tine, te descurci si singur.

Ia tu si schimba toate consumabilele. Filtru aer, ulei, filtru ulei, filtru benzina (daca n-ai pune-i), cauta un mecanic care sa-ti curete si regleze carburatorul si avansul, preferabil sa-ti spuna si daca ai nevoie de bujii noi, sa-si dea cu ochiu' si la reglajul culbutorilor, si s-ar putea sa descoperi alta masina.

Adica vorba aia, chestii pe care le face orice om care prefera sa aiba masina, nu caruta.

This post has been edited by bucatzel: 16 May 2011, 07:17


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 17 May 2011, 15:04
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




@andy.deyu.......verifica la pompa de benzina ,sa nu aibe returul infundat,si acest lucru poate fi o cauza a consumului exagerat de benzina,.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panzerjager
post 17 May 2011, 22:29
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 November 09




ca sa nu mai deschid alt topic...
daca una dintre bujii este mai innegrita decat celelalte? celalalte fiind caramizii, rosiatice, ce inseamna ca asta ? ca aprinderea e mai proasta la bujia respectiva ? orice lamuriri in privinta asta sunt binevenite.


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 17 May 2011, 23:25
Post #36


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.259
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Asta, sau supapele de la cilindrul in cauza mai au nevoie de reglaj.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndyDeiu
post 31 Jul 2011, 23:03
Post #37


Unde ajunge un Bmw ajunge si o Dacie


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 August 10
From: Timisoara




QUOTE(krapcarasu @ 15 May 2011, 16:19)
filtrul de aer schimba-l urgent
*



L-am schimbat acu cateva zile. smile.gif

QUOTE(bucatzel @ 16 May 2011, 08:17)
Nu te speria, ca se pare ca nu trebuie sa fac misto de tine, te descurci si singur.

Ia tu si schimba toate consumabilele. Filtru aer, ulei, filtru ulei, filtru benzina (daca n-ai pune-i), cauta un mecanic care sa-ti curete si regleze carburatorul si avansul, preferabil sa-ti spuna si daca ai nevoie de bujii noi, sa-si dea cu ochiu' si la reglajul culbutorilor, si s-ar putea sa descoperi alta masina.

Adica vorba aia, chestii pe care le face orice om care prefera sa aiba masina, nu caruta.
*


Da mersi pentru raspuns.Am schimbat filtrul de aer, am avut un carburator de rezerva care l-am curatat fiinda primu care l-am avut s-a infundat..Cand am postat prima oara problema cu consumul am avut carburatorul care sa infundat iar acuma are altul curatat tot. happy.gif

Moderator edit: Hai s-o lasam mai moale cu off-topicul, bine?

This post has been edited by bucatzel: 1 Aug 2011, 19:59


--------------------
Dacia 1310 TLX 1991 - TM 99 MMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 4 Aug 2011, 19:44
Post #38


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(panzerjager @ 17 May 2011, 22:29)
ca sa nu mai deschid alt topic...
daca una dintre bujii este mai innegrita decat celelalte? celalalte fiind caramizii, rosiatice, ce inseamna ca asta ? ca aprinderea e mai proasta la bujia respectiva ? orice lamuriri in privinta asta sunt binevenite.
*



Vezi sa fie toate de un fel.. sunt bujii "reci" si bujii "calde".. nu mai stiu de care tre sa ai la dacie, ca mi-a explicat o singura data un mecanic, si eu fiind nerabdator sa plec, am zis da-da emotionat.gif
daca ai bujii nepotrivite, se prinde calamina de ele mai usor, pentru ca nu ajung la temperatura de functionare pentru care sunt ele facute...
sper ca n-am spus nici o perla, data viitoare cand mi se explica promit sa fiu mai atent slap.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 5 Aug 2011, 08:47
Post #39


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.113
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
Valoarea termica a bujiei este timpul in secunde, pana ajunge la temperatura de autocuratire a electrozilor. Scara valorii termice este cuprinsa intre 145 si 260. Din acest punct de vedere, bujiile pot fi reci (cele cu valoare termica mai mare) si calde (cu valoare termica mai mica). Bujiia calda are izolatorul electrodului central iesit in afara corpului.
Filetul bujiei poate fi M14, M18, M22, iar lungimea lui depinde deplasarea ei in locasul din chiulasa (prea scurt provoaca calamina, prea lung va fi lovit de piston).
Intre electrozi exista o distanta reglabila (prin deplasarea electrodului lateral) de 0,5-0,7 mm.
Bujiile romanesti, fabricate la Sinterom Cluj-Napoca, sunt simbolizate tinand cont de caracteristicile lor: N (pentru filet normal), L (pentru filet lung), P (pentru bujii cu
izolatorul cu cioc proeminent - bujii termoelastice). Filetele cele mai uzuale sunt M14x1.25 mm si M18x1.15 mm.
La autoturismul Logan se recomanda bujiile RFN57LY.
Pentru Dacia 1310, se utilizeaza bujii 14N18 sau 14NP18, (RECI) corespunzatoare vechii simbolizari de M14-225 si respectiv M14-225P (pentru pornirea mai usoara a motorului pe timp rece).
La Oltcit se folosesc bujii cu filet lung, astfel: 14LP24, 14CLP24 sau 14CLP27 pentru Oltcit Club si 14CLP27 pentru Oltcit Special.
Alegerea bujiilor se face dupa principiul: bujii reci pentru motoare cu raport de compresie si turatie mare, precum si in localitati aglomerate, evitandu-se preaprinderile; la motoarele lente si cu raport de compresie scazut se recomanda bujii calde, pentru a se impiedica depunerile de ulei si calamina pe electrozi si deci poluarea; tot bujii calde se vor folosi si pentru motoarele uzate.

Luata de pe net; mi-am permis sa fac unele corecturi gramaticale.
Oricum, mai sunt topicuri pe tema asta:
http://www.daciaclub.ro/Next-page-page-t5591-s690.html


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 5 Aug 2011, 23:54
Post #40


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




dupa ce faci o revizie la masina, verifica si returul.



This post has been edited by Ov: 9 Aug 2011, 14:14


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 Aug 2011, 20:35
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Sunteti culmea, cu returul! Nu are nicio influienta asupra consumului (cred ca de asta e vorba), atat cat cuiul poanto isi face treaba bine. Chiar nu puteti sa apreciati porcaria de gaura la retur, fata de debitul pe care pompa il poate da? E un fir de ata, pa langa teava de gaze de la Rusi. Chiar provoaca uzura exagerata a parghiei si camei, de la pompa respectiv axa cu came, pentru ca, odata aflata sub presiune, pompa nu mai atinge cama. Pe masura ce cuiul deschide si scade din presiune, parghia pompei ar mai da cateva impulsuri, dupa care iar sta suspendata parghia. Asa, cu retur, parghia pompei copiaza tot timpul cama, dand in nebuneala si ea, si eu schimband membrane, cozi de pompa, distantier intre pompa si bloc (ca daca se uzeaza cama, pompa trebuie apropiata)...

Repet, la Dacie nu e consum, cat e risipa in acel carburator. Chiar saptamanile trecute, un coleg de forum, a facut tot ce i-am zis legat de reducerea consumului, si era foarte incantat de rezultate. Am scris de multe ori, dar ca si mine, cititi doar prima pagina. Diferenta e, ca eu n-am cerut sfaturi, ci am dat celor de pe prima pagina. Deci, evitati sub orice forma sa cumparati jicloare, orice-ar zice castravetarul ala de la magazin, pentru ca un carburator lucreaza bine numai cu perechi potrivite, si specifice motorului pe care-l ai. Pierderile cele mai mari, sunt la pompa de sprit, care nu trebuie sa debiteze decat atat cat se apasa pe acceleratie, dupa care sa se opreasca din "pisare". Clapeta sa fie uscata dupa aceea, indiferent de deschiderea ei... dar vad ca "romanele " mele, nu prea au mare influienta.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 23:31
Forum Renault