Consum exagerat
![]() ![]() ![]() |
Consum exagerat
maho |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
filtrul de aer schimba-l urgent
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(AndyDeiu @ 15 May 2011, 11:26) -De tras trage foarte bine motoru..dar la 80km/h incepe sa se inece nu mai vrea deloc -De avans n-am idee cum e reglat ca mi-a umblat in ea vreo 5 amatori pan acuma ca ramaneam cu ea in trafic..acuma de la un timp merge bine n-am mai ramas in trafic -Filtru de aer intentionez sa-i pun sport ca cel care-l are e negru Nu te speria, ca se pare ca nu trebuie sa fac misto de tine, te descurci si singur. Ia tu si schimba toate consumabilele. Filtru aer, ulei, filtru ulei, filtru benzina (daca n-ai pune-i), cauta un mecanic care sa-ti curete si regleze carburatorul si avansul, preferabil sa-ti spuna si daca ai nevoie de bujii noi, sa-si dea cu ochiu' si la reglajul culbutorilor, si s-ar putea sa descoperi alta masina. Adica vorba aia, chestii pe care le face orice om care prefera sa aiba masina, nu caruta. This post has been edited by bucatzel: 16 May 2011, 07:17 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
@andy.deyu.......verifica la pompa de benzina ,sa nu aibe returul infundat,si acest lucru poate fi o cauza a consumului exagerat de benzina,.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
panzerjager |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic...
daca una dintre bujii este mai innegrita decat celelalte? celalalte fiind caramizii, rosiatice, ce inseamna ca asta ? ca aprinderea e mai proasta la bujia respectiva ? orice lamuriri in privinta asta sunt binevenite. |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Asta, sau supapele de la cilindrul in cauza mai au nevoie de reglaj.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
AndyDeiu |
![]()
Post
#37
|
![]() Unde ajunge un Bmw ajunge si o Dacie Group: Members Posts: 16 Joined: 21 August 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 15 May 2011, 16:19) L-am schimbat acu cateva zile. ![]() QUOTE(bucatzel @ 16 May 2011, 08:17) Nu te speria, ca se pare ca nu trebuie sa fac misto de tine, te descurci si singur. Ia tu si schimba toate consumabilele. Filtru aer, ulei, filtru ulei, filtru benzina (daca n-ai pune-i), cauta un mecanic care sa-ti curete si regleze carburatorul si avansul, preferabil sa-ti spuna si daca ai nevoie de bujii noi, sa-si dea cu ochiu' si la reglajul culbutorilor, si s-ar putea sa descoperi alta masina. Adica vorba aia, chestii pe care le face orice om care prefera sa aiba masina, nu caruta. Da mersi pentru raspuns.Am schimbat filtrul de aer, am avut un carburator de rezerva care l-am curatat fiinda primu care l-am avut s-a infundat..Cand am postat prima oara problema cu consumul am avut carburatorul care sa infundat iar acuma are altul curatat tot. ![]() Moderator edit: Hai s-o lasam mai moale cu off-topicul, bine? This post has been edited by bucatzel: 1 Aug 2011, 19:59 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1991
- TM 99 MMS
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(panzerjager @ 17 May 2011, 22:29) ca sa nu mai deschid alt topic... daca una dintre bujii este mai innegrita decat celelalte? celalalte fiind caramizii, rosiatice, ce inseamna ca asta ? ca aprinderea e mai proasta la bujia respectiva ? orice lamuriri in privinta asta sunt binevenite. Vezi sa fie toate de un fel.. sunt bujii "reci" si bujii "calde".. nu mai stiu de care tre sa ai la dacie, ca mi-a explicat o singura data un mecanic, si eu fiind nerabdator sa plec, am zis da-da ![]() daca ai bujii nepotrivite, se prinde calamina de ele mai usor, pentru ca nu ajung la temperatura de functionare pentru care sunt ele facute... sper ca n-am spus nici o perla, data viitoare cand mi se explica promit sa fiu mai atent ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
maho |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE Valoarea termica a bujiei este timpul in secunde, pana ajunge la temperatura de autocuratire a electrozilor. Scara valorii termice este cuprinsa intre 145 si 260. Din acest punct de vedere, bujiile pot fi reci (cele cu valoare termica mai mare) si calde (cu valoare termica mai mica). Bujiia calda are izolatorul electrodului central iesit in afara corpului. Filetul bujiei poate fi M14, M18, M22, iar lungimea lui depinde deplasarea ei in locasul din chiulasa (prea scurt provoaca calamina, prea lung va fi lovit de piston). Intre electrozi exista o distanta reglabila (prin deplasarea electrodului lateral) de 0,5-0,7 mm. Bujiile romanesti, fabricate la Sinterom Cluj-Napoca, sunt simbolizate tinand cont de caracteristicile lor: N (pentru filet normal), L (pentru filet lung), P (pentru bujii cu izolatorul cu cioc proeminent - bujii termoelastice). Filetele cele mai uzuale sunt M14x1.25 mm si M18x1.15 mm. La autoturismul Logan se recomanda bujiile RFN57LY. Pentru Dacia 1310, se utilizeaza bujii 14N18 sau 14NP18, (RECI) corespunzatoare vechii simbolizari de M14-225 si respectiv M14-225P (pentru pornirea mai usoara a motorului pe timp rece). La Oltcit se folosesc bujii cu filet lung, astfel: 14LP24, 14CLP24 sau 14CLP27 pentru Oltcit Club si 14CLP27 pentru Oltcit Special. Alegerea bujiilor se face dupa principiul: bujii reci pentru motoare cu raport de compresie si turatie mare, precum si in localitati aglomerate, evitandu-se preaprinderile; la motoarele lente si cu raport de compresie scazut se recomanda bujii calde, pentru a se impiedica depunerile de ulei si calamina pe electrozi si deci poluarea; tot bujii calde se vor folosi si pentru motoarele uzate. Luata de pe net; mi-am permis sa fac unele corecturi gramaticale. Oricum, mai sunt topicuri pe tema asta: http://www.daciaclub.ro/Next-page-page-t5591-s690.html |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ZTV |
![]()
Post
#40
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
dupa ce faci o revizie la masina, verifica si returul.
This post has been edited by Ov: 9 Aug 2011, 14:14 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sunteti culmea, cu returul! Nu are nicio influienta asupra consumului (cred ca de asta e vorba), atat cat cuiul poanto isi face treaba bine. Chiar nu puteti sa apreciati porcaria de gaura la retur, fata de debitul pe care pompa il poate da? E un fir de ata, pa langa teava de gaze de la Rusi. Chiar provoaca uzura exagerata a parghiei si camei, de la pompa respectiv axa cu came, pentru ca, odata aflata sub presiune, pompa nu mai atinge cama. Pe masura ce cuiul deschide si scade din presiune, parghia pompei ar mai da cateva impulsuri, dupa care iar sta suspendata parghia. Asa, cu retur, parghia pompei copiaza tot timpul cama, dand in nebuneala si ea, si eu schimband membrane, cozi de pompa, distantier intre pompa si bloc (ca daca se uzeaza cama, pompa trebuie apropiata)...
Repet, la Dacie nu e consum, cat e risipa in acel carburator. Chiar saptamanile trecute, un coleg de forum, a facut tot ce i-am zis legat de reducerea consumului, si era foarte incantat de rezultate. Am scris de multe ori, dar ca si mine, cititi doar prima pagina. Diferenta e, ca eu n-am cerut sfaturi, ci am dat celor de pe prima pagina. Deci, evitati sub orice forma sa cumparati jicloare, orice-ar zice castravetarul ala de la magazin, pentru ca un carburator lucreaza bine numai cu perechi potrivite, si specifice motorului pe care-l ai. Pierderile cele mai mari, sunt la pompa de sprit, care nu trebuie sa debiteze decat atat cat se apasa pe acceleratie, dupa care sa se opreasca din "pisare". Clapeta sa fie uscata dupa aceea, indiferent de deschiderea ei... dar vad ca "romanele " mele, nu prea au mare influienta. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 07:05 |