DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> La ce cuplu se strange carbul pe galerie?

ydaniel
post 16 Apr 2005, 12:55
Post #1


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Din dorinta de a face toate reglajele "mai mult ca perfecte" va intreb la ce cuplu se strange carburatorul pe galeria de admisie-evacuare??


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Apr 2005, 17:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




"se strang piulitile alternativ pentru a evita deformarea flansei" cam asta scrie...nu prea cred ca dacia are un cuplu bine stabilit la carb


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Apr 2005, 20:14
Post #3


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai asa faceam si eu!dar ma intereseaza exact!daca scrie pe undeva asa ceva!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 16 Apr 2005, 20:53
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Daca are cineva o informatie EXACTA (dati MP), o postam, daca nu, nu va las sa aberati cu spor aici, ok?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 18 Apr 2005, 09:08
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Deschis la cerere.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 18 Apr 2005, 09:15
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




treaba asta e f delicata, si multi romani habar n-au de ea...avand in vedere ca un carb este facut din antimoniu, un aliaj f fragil, care se indoaie f repede...multi strang f tare piulitele, astfel incat rezulta o deformare a urechilor, o curbare a talpii, cu riscul de a trage aer fals;

strangere ( fara glume): piulitele, cu suruburile si piulitele curate( merg cu mana), se infileteaza cu mana pana simti ca s-a strans si apoi de mai strande intre 1/4 si 1/2 ture cu cheia, nu mai mult!

informatii mai multe nu cred ca ai de unde sa faci rost, cat despre cuplu, nu poate fi vorba!


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 18 Apr 2005, 14:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




eu la strangeri "necontrolate" ma bazez pe altceva: din teorie se stie ca o asamblare filetata, in lipsa altor specificatii care sa indice cuplu, se considera realizata daca este realizata la un anumit cuplu care tine in principal de tipul si dimensiunea filetului, grupa ansamblului piulita/surub etc;
tinand cont de acestea, apreciindu-se o forta de strangere pentru un om "stas", se dimensioneaza lungimea bratului cheii(cea din setul de scule a masinii nu de pe taraba) altfel spus, un om normal, folosind o cheie normala aplica (fara sa-si dea seama) la o asamblare filetata cuplul necesar. asta teoretic.....


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 18 Apr 2005, 19:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




Cred ca Bytzu are dreptate. Antimoniul din care e facut carbul se deformeaza f. usor. Eu cand am avut probleme cu capacul carbului ( vezi topicul carburator-etansare capac carburator-acum e pe la pag.5), am constatat ca era deformat doar in dreptul bosajelor suruburilor de strangere, pe care le-am pilit usor pana a ajuns la nivelul suprafetei de etansare... Probabil un berbec a strans cat a putut de tare si s-a deformat.


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 18 Apr 2005, 22:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.Am citit intr-o carte tehnica de dacia si am gasit cupluri de stangere pentru mai multe suruburi de prin motor si printre care am gasit si carburatorul.Acesta se strange la 1.5-2 daN*m. atasez si poza ca poate mai intereseaza pe cineva. biggrin.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Apr 2005, 07:41
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Observ ca nu s-a scris, amintit de strangerea suruburilor in diagonala...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 19 Apr 2005, 08:41
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




la monocorpul de dacie n-ai ce sa strangi in diagonala...doar la capac sau la dublucorpuri...se strang in diagonala, alternativ, trecandu-se de mai multe ori pe la acelasi surub, nu se strange dintr-o data, mare atentie...iar la faza cu cuplul, are loc dinamometrica acolo?

capacul carburatorului este indicat sa se stranga mai tare

Pune pozele la tuning biggrin.gif

This post has been edited by RIon: 19 Apr 2005, 09:07


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Apr 2007, 18:12
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Bytzu @ 18 Apr 2005, 09:15)
treaba asta e f delicata, si multi romani habar n-au de ea...avand in vedere ca un carb este facut din antimoniu, un aliaj f fragil, care se indoaie f repede...multi strang f tare piulitele, astfel incat rezulta o deformare a urechilor,  o curbare a talpii, cu riscul de a trage aer fals;

strangere ( fara glume): piulitele, cu suruburile si piulitele curate( merg cu mana), se infileteaza cu mana pana simti ca s-a strans si apoi de mai strande intre 1/4 si 1/2 ture cu cheia, nu mai mult!


*



Mi se pare foarte destrans, cu metoda asta, si va trage aer fals. Daca nu acum, peste 2 zile, de la vibratii piulitele se vor desface, mai ales daca garniturile sunt noi, ele se vor lasa.

De deformat urechi, teoretic, nu ar trebui sa sa deformeze, se presupune ca sub ele sunt garnituri din aceasi textura si densitate ca si sub restul talpii carburatorului, nu e normal sa se comprime asa tare chiar sub urechi, incat sa se deformeze.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 09:01
Forum Renault