La ce cuplu se strange carbul pe galerie?
La ce cuplu se strange carbul pe galerie?
ydaniel |
16 Apr 2005, 12:55
Post
#1
|
||
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
|
||
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|||
andu911 |
16 Apr 2005, 17:02
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
"se strang piulitile alternativ pentru a evita deformarea flansei" cam asta scrie...nu prea cred ca dacia are un cuplu bine stabilit la carb
|
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
16 Apr 2005, 20:14
Post
#3
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
pai asa faceam si eu!dar ma intereseaza exact!daca scrie pe undeva asa ceva!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
RIon |
16 Apr 2005, 20:53
Post
#4
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Daca are cineva o informatie EXACTA (dati MP), o postam, daca nu, nu va las sa aberati cu spor aici, ok?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
RIon |
18 Apr 2005, 09:08
Post
#5
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Deschis la cerere.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Bytzu |
18 Apr 2005, 09:15
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti |
treaba asta e f delicata, si multi romani habar n-au de ea...avand in vedere ca un carb este facut din antimoniu, un aliaj f fragil, care se indoaie f repede...multi strang f tare piulitele, astfel incat rezulta o deformare a urechilor, o curbare a talpii, cu riscul de a trage aer fals;
strangere ( fara glume): piulitele, cu suruburile si piulitele curate( merg cu mana), se infileteaza cu mana pana simti ca s-a strans si apoi de mai strande intre 1/4 si 1/2 ture cu cheia, nu mai mult! informatii mai multe nu cred ca ai de unde sa faci rost, cat despre cuplu, nu poate fi vorba! |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
OCEBE |
18 Apr 2005, 14:09
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
eu la strangeri "necontrolate" ma bazez pe altceva: din teorie se stie ca o asamblare filetata, in lipsa altor specificatii care sa indice cuplu, se considera realizata daca este realizata la un anumit cuplu care tine in principal de tipul si dimensiunea filetului, grupa ansamblului piulita/surub etc;
tinand cont de acestea, apreciindu-se o forta de strangere pentru un om "stas", se dimensioneaza lungimea bratului cheii(cea din setul de scule a masinii nu de pe taraba) altfel spus, un om normal, folosind o cheie normala aplica (fara sa-si dea seama) la o asamblare filetata cuplul necesar. asta teoretic..... |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
incubus |
18 Apr 2005, 19:20
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta |
Cred ca Bytzu are dreptate. Antimoniul din care e facut carbul se deformeaza f. usor. Eu cand am avut probleme cu capacul carbului ( vezi topicul carburator-etansare capac carburator-acum e pe la pag.5), am constatat ca era deformat doar in dreptul bosajelor suruburilor de strangere, pe care le-am pilit usor pana a ajuns la nivelul suprafetei de etansare... Probabil un berbec a strans cat a putut de tare si s-a deformat.
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
gattoman |
18 Apr 2005, 22:53
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- |
Sal.Am citit intr-o carte tehnica de dacia si am gasit cupluri de stangere pentru mai multe suruburi de prin motor si printre care am gasit si carburatorul.Acesta se strange la 1.5-2 daN*m. atasez si poza ca poate mai intereseaza pe cineva.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
RIon |
19 Apr 2005, 07:41
Post
#10
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Observ ca nu s-a scris, amintit de strangerea suruburilor in diagonala...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Bytzu |
19 Apr 2005, 08:41
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti |
la monocorpul de dacie n-ai ce sa strangi in diagonala...doar la capac sau la dublucorpuri...se strang in diagonala, alternativ, trecandu-se de mai multe ori pe la acelasi surub, nu se strange dintr-o data, mare atentie...iar la faza cu cuplul, are loc dinamometrica acolo?
capacul carburatorului este indicat sa se stranga mai tare Pune pozele la tuning This post has been edited by RIon: 19 Apr 2005, 09:07 |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
argon |
23 Apr 2007, 18:12
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(Bytzu @ 18 Apr 2005, 09:15) treaba asta e f delicata, si multi romani habar n-au de ea...avand in vedere ca un carb este facut din antimoniu, un aliaj f fragil, care se indoaie f repede...multi strang f tare piulitele, astfel incat rezulta o deformare a urechilor, o curbare a talpii, cu riscul de a trage aer fals; strangere ( fara glume): piulitele, cu suruburile si piulitele curate( merg cu mana), se infileteaza cu mana pana simti ca s-a strans si apoi de mai strande intre 1/4 si 1/2 ture cu cheia, nu mai mult! Mi se pare foarte destrans, cu metoda asta, si va trage aer fals. Daca nu acum, peste 2 zile, de la vibratii piulitele se vor desface, mai ales daca garniturile sunt noi, ele se vor lasa. De deformat urechi, teoretic, nu ar trebui sa sa deformeze, se presupune ca sub ele sunt garnituri din aceasi textura si densitate ca si sub restul talpii carburatorului, nu e normal sa se comprime asa tare chiar sub urechi, incat sa se deformeze. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2024 - 09:01 |