porneste si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
porneste si nu porneste
flaviu000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|||
ostilu84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Noi zicem sa cureți sau sa schimbi senzorul de turație. Bineînțeles ca soluția cea mai ieftina este sa îl cureți. Atât timp cât dai la cheie, iar electromotorul se învârte, clar ca nu are nimic.
Da un search pe forum după senzor turație, și vei fi uimit de câte vei afla! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
alinbum |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
daca electromotorul nu invarte nu ai ce cauta la senzorul de turatie
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Dacă e pe așa, atunci e vina papucului. Sunt șanse mari să fie asta problema. Bagă mânuța matale pe sus, pe după filtru și pipăie pe acolo. Scoate papucul, bagă-l la loc și apoi va merge. Dacă nici de la papuc nu e vina, atunci e electromotorul defect și trebuie reparat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
salut
in primul rand am o intrebare pentru tine flaviu000: dupa ce se stinge becul rosu de langa km alaturi de cel de ulei,benzina si ce mai e pe acolo tu dai la automat...e....cand dai se aude electromotorul cum incearca sa porneasca,sau pur si simplu nu se aude nici macar un zgomot? daca nu se aude nimica iti spun 100% ca sunt carbunii de la electromotor...asa am patit eu....intr-o seara am mers la benzinarie,am alimentat...si cand sa plec pauza de masa...astept sa se stinga becurile si cand sa dau la automat nu se auzea nimica....pornea doar intr-o doua impinsa cu contactul pus...si am schimbat carbunii de la electromotor...de asemenea era si un fir dezlipit....cel putin asa mi-a zis vechiul proprietar ca la el am dus-o direct...si am luat-o a doua zi sper sa-ti fie de folos pontul meu...numai bine! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
E, ce-ai facut, ai rezolvat-o? daca nu, incearca sa mai pui si bateria pe redresor...
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
flaviu000 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
@ canea_dragos
Dragos , dupa ce se stinge becul rosu si dau e nu se aude absolut nimic . Probabil ca e electromotorul..ieri mi-am bagat mana la electromotor , m-am jucat un pic cu firele alea ,le-am miscat si apoi a pornit din prima. Dimineata , iarasi nu a vrut sa porneasca , dar am insistat -am tinut vreo 5 secunde cheia in pozitia pt pornire si a pornit... Am sa ma duc la un mecanic sa imi curete papucul si eventual sa verifice firele . Mersi |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Nu mai fac alt topic, ca asta are titlu bun; la mine am 2 situatii distincte, repetate cam cu aceeasi frecventa:
-fie nu porneste din primele 2-3 chei, si atunci o mai las 15 min dupa care porneste din prima; - fie invers, pornesc motorul pt. 2-3 min, iar dupa un sfert de ora revin sa-l pornesc din nou si nu mai vrea ; electromotorul invarte, dar doar atat; Ar mai fi si a 3-a sit., de buna purtare, cand o ia din prima, de obicei cand nu sunt contratimp ![]() Sa nu-mi spuneti de senzorul de turatie ca l-am curatat de vreo luna; papucul electromotorului- la fel; bateria e noua (totusi, in a 2-a situatie descrisa, cand iau contactul, ramane pt o fract. de sec. aprins becul de baterie ![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
alex_DNK |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
carbuni electromotor???
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Pai ei sa fie, daca electromotorul invarte intotdeauna?
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai poata si sa invarta dar sa nu aiba putere suficienta din cauza contactelor insuficiente la carbuni , desi totusi daca e pe benzina ar trebui sa porneasca, de obicei dieselurile fac probleme la demaroare imbatranite care nu au putere suficienta sa invarta
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Mersi, Eugen, am sa verific si carbunii, dar mai la primavara...; cred ca ai dreptate, pentru ca, si in sit.2, daca o mai las inca 10-15 min si-i dau iar cheie, o ia din prima, parfum, aproape ca nici nu aud motorul (unde, pana atunci, il zguduia in zadar)...
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
GeorgeSlz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 February 10 ![]() |
AM patit si eu asa si m-am dus la un smecheras si a dat cu spray anti-coroziv pe sigurantele alea din cutia aia neagra din dreapta motorului.si cu carbunii.....imi cer scuze dar electromotorul de slz nu are carbuni
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004
- BB-00-ZZZ
|
|
serviccom |
![]()
Post
#14
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Intr-adevar, nu are carbuni, are perii colectoare si sunt in numar de 4.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
ZLATE58 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
--------------------
renault
megane
1.6 16v electrica auto
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
si cu periile alea colectoare care este secretul? nu se schimba , nu se intretin, care este durata de viata???
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
serviccom |
![]()
Post
#17
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
La o masina care nu are probleme la pornire, periile alea tin poate peste 100 mii, depinde si in ce regim e folosita masina, oprii si porniri dese, astea scurteaza durata de viata a lor. Daca s-a uzat rulmentul si bucsa se aude cum invarte, incepe sa invarta ca un diesel, mai greoi, atunci trebuie schimbate imediat, altfel exista riscul de a se distruge rotorul sau statorul sau chiar ambele.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
GeorgeSlz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 February 10 ![]() |
da perii colectoare
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004
- BB-00-ZZZ
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
serviccom, cred ca, dupa simptomele descrise de tine, la mine-s uzate rulm. si/sau bucsa; am eliminat si ultima parere cum ca ar fi din alim. cu combustibil (am curatat de curand pompa si rezervorul), si tot face: adica daca o las nepornita mai mult de-o zi, nu o ia de la primele chei (in care electromotorul invarte dar zguduit, fara sa reuseasca a urni motorul), dar porneste din prima cheie data dupa 10-15 min de la episodul amintit; apoi, la porniri repetate in aceeasi zi, nu mai are probleme.
rog sa-mi mai confirme cineva daca crede acelasi lucru, si, daca asta-i cauza, care ar fi var. mai convenabila dpv pret/efort/calitate: numai piesele uzate, sau electromotorul cu totul? ps: am eliminat si banuiala ca ar depinde de cantitatea de benzina din rezervor: si cu el aproape plin se intampla, in aceleasi cond: adica 1-2 zile nepornita. |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
ionutiulia |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
releul de la pompa de benzina , cel din cutia aceea neagra de la motor, de langa baterie, l-ai verificat?ti-a scris cineva mai sus dar nu ai dat niciun raspuns.scoate-l si verivica-l cu altul , daca ai de unde lua unul de proba.
26 Mar 2010, 08:10: servicom.aceste piese se gasesc si separat?daca da si daca a cumparat cineva sa lase pretul si magazinul de unde le-a cumparat , pentru bucuresti.(rulmentul , bucsa si periile). This post has been edited by ionutiulia: 26 Mar 2010, 08:10 |
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
salut am patit si eu la fel si mam dus la un electrician si mia curatat perile colectoare nu a mai facut un timp dar mai face cite o data dar rar dar porneste la a 2 incercare
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
serviccom |
![]()
Post
#22
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Rulmentul mi l-a cumparat fratimio din timisoara de la un magazin de rulmenti, i-am dat reperul dupa ce am desfacut electromotorul si l-am si masurat cu sublerul m-a costat 10 lei (nu se gaseste la nici un magazin de piese auto), bucsa am prelucrat-o la strungar dupa ce tot fratimio mi-a cumparat un butoias din bronz pentru prelucrat bucse de la magazinul Ciclop din timisoara cam 10 lei si asta, iar platoul cu periile colectoare mi l-a cumparat un prieten din bucuresti de la o reprezentanta Renault dupa mai multe incercari de aducere la comanda prin magazine de piese auto (nu l-au gasit), asta m-a costat 100 lei. Cam complicata poveste dar pana la urma se poate. Acum trebuie sa ma strang sa cumpar si starterul ca de multe ori nu arunca suficient bendixul si se invarte in gol fara sa invarta si motorul, probabil mai e si asta undeva pe la 100 lei. Am sa postez maine si reperele la rulment si codul electromotorului pentru cei care sunt interesati sa cumpere cate ceva pentru electromotor, toti iti cer codul piesei.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
inca o mare dezamagire din partea dacia.pentru mine incepe sa devina foarte enervanta,si conceptia al maimutoii astia de la renault , sa-i ia ..... . filtru de benzina nu are separat, indicator de benzina nu are separat si deci se schimba pompa cu totul scumpa.garnitura la corpul clapeta cea de sus(difuzor) nu se gaseste separat ,vine cu tot cu caracsa filtrului de aer,o tampenie,scumpa si ea, bucsi la amortizoare nu gasesti separat,trebuie sa-l cumperi cu totul,chiar daca este bun,oringuri injectoare nu sunt separat decat cu injector,o caruta de bani,acum acel rulment si acea bucsa iarasi nu se gasesc,trebuie cumparat tot electromotorul,scump.oare la ce s-au gandit cand au zis ca este o masina ieftina, la intretinere, si buna.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Porneste parfum masina daca o folosesc in fiecare zi, asa ca toate sugestiile voastre le pastrez 'de rezerva'; azi mi-am facut de lucru (adica am vrut, dar am dat rateu
![]() ![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
serviccom |
![]()
Post
#25
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Am promis a va dau niste date despre electromotorul SN solenza.
Electromotor tip Valeo Codul de piesa D7E15 Rulment cu ace seria M INA HK 1010 GERMANY Bucsa lungime 9.6 mm exterior 11.2 mm interior 8 mm Bucsa am mers cu ea la strungar impreuna cu rotorul electromotorului si carcasa pentru ca trebuia scoasa si cealalta. Ca sa o scoata a filetat cu un tarod de 8 mm in ea, moment in care s-a spart si a iesit afara foarte frumos, nu se poate bate din partea cealalta ca e astupat capacul. Cu rulmentul a fost mai nasol ca a trebuit sa dea 2 gauri de 3 mm in capac diametral opuse pentru a putea bate pe partea cealalta sa il scoata afara, si capacul asta era astupat, dar a iesit foarte bine treaba pana la urma. In concluzie electromotorul a fost proiectat ca in momentul in care se strica una din astea sa fie inlocuit cu totul. Dar romanul e un pic mai inventiv si le rezolva pe toate. Sper ca v-am fost de ajutor. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 09:12 |