DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)

jay333
post 20 Jul 2010, 16:05
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




Or fi fost valurile prea mari.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saddan
post 20 Jul 2010, 16:12
Post #302


..........


Group: Members
Posts: 225
Joined: 15 August 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(einstein1984 @ 20 Jul 2010, 16:03)
Am condus si eu un 4x4 diesel... Naspa e sa aiba masina tangaj la demaraj.
*



Orice masina (daca trage doar punea fata), conform legilor fizicii, are tendinta naturala sa se ridice de bot la un demaraj mai brutal. Cu atat mai mult cu cat dupa acel demaraj pui frana brusca apare invariabil tangajul (ca la barca).Cu cat garda la sol e mai mare si suspensia e mai moale cu atat balanganitul este mai accentuat. Cu cat garda la sol este mai mca cu atat balanganitul este mai mic (logic, ca daca ar fi mai mare s-ar bate cu botul de asfalt). Iar duster-ul nu este tractor sa il sprituiesti... ori accelrezi progresiv (brutal sau nu) ori incerci un test drive cu un tractor (care nu are TC).


--------------------
Dacia Logan Preferance/Duster Laureat 4X4 2005/2010 - cj yz msd/cj zy dsm
Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jul 2010, 16:24
Post #303


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12)
duster-ul nu este tractor
*
Da, dar ala macar are cruise control. Are o maneta care se actioneaza in dreapta volanului.
QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12)
ori incerci un test drive cu un tractor (care nu are TC)
*
Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ... rolleyes.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saddan
post 20 Jul 2010, 16:58
Post #304


..........


Group: Members
Posts: 225
Joined: 15 August 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2010, 16:24)
Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ...  rolleyes.gif
*



Ala nu e TC ci BC (brake control) si are functia unui ESP manual (adica MSP manual stability program)... ca pedalele alea au fost gandite sa intoarca tractorul in spatii si cercuri mici asta nu ma spunem icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan Preferance/Duster Laureat 4X4 2005/2010 - cj yz msd/cj zy dsm
Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 20 Jul 2010, 17:17
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12)
Orice masina (daca trage doar punea fata), conform legilor fizicii, are tendinta naturala sa se ridice de bot la un demaraj mai brutal. Cu atat mai mult cu cat dupa acel demaraj pui frana brusca apare invariabil tangajul (ca la barca).Cu cat garda la sol e mai mare si suspensia e mai moale cu atat balanganitul este mai accentuat. Cu cat garda la sol este mai mca cu atat balanganitul este mai mic (logic, ca daca ar fi mai mare s-ar bate cu botul de asfalt). Iar duster-ul nu este tractor sa il sprituiesti... ori accelrezi progresiv (brutal sau nu) ori incerci un test drive cu un tractor (care nu are TC).
*



Sa vezi tendinta de ridicat bot la masini la care impinge doar puntea spate... La tractiune fata apare tangaj la demaraj mai puternic datorita suspensiei mai moi . In cazul Duster e normal, chiar nu e o problema(suspensii mai moi si cursa mare dupa cum ai spus si tu).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jul 2010, 21:13
Post #306


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2010, 16:24)
Da, dar ala macar are cruise control. Are o maneta care se actioneaza in dreapta volanului.Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ...  rolleyes.gif
*



mai adaug eu:
tractorul are diferential blocabil manual (ma rog este o pedala sub scaun) si reductor biggrin.gif

aaa si e foarte fain de mers cu el, mai ales tinand cont de pozitionarea treptelor de viteza si la ce ralanti "are" tongue.gif

This post has been edited by slider2: 20 Jul 2010, 21:15


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jul 2010, 21:35
Post #307


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




de astea am uitat ... radmasa.gif parca avea cutie automata, doar tr.5 cand era doar el


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 21 Jul 2010, 19:51
Post #308


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nu neaparat cand era doar tractorul, si cu ceva atasat se poate folosi doar treapta a 5a, dar depinde acum de greutatea atasamentului si de suprafata de rulare. daca jos este moale se poate cupla foarte greu treapta a 5a din cauza decalajului de timp intre schimbari, mai ales daca se face 4 -> 5. daca se face 3 -> 5 este o idee mai usor.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Jul 2010, 21:18
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si cu ce are deaface asta cu Duster ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 22 Jul 2010, 10:01
Post #310


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Ambele o iau pe arătură…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jul 2010, 10:05
Post #311


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.579
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cutia de viteze ma facea sa ma simt ca tirisitii, schimbam la trepte de la saturam. Si 2500 de ture in a 4-a la 60 la ora e mult. Mai ales pentru un diesel. Insa repriza in a 3-a era devastatoare pentru un tractor.
4x2 avea o cutie mai placuta in exploatare.

This post has been edited by einstein1984: 22 Jul 2010, 10:10


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 10:21
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Corect. Singurul cu o cutie cat de cat normala pentru un diesel(dar tot scurta..) este 4x2 dci 107cp. Repriza pe tr 3 e intr-adevar puternica dar cum incepe se si termina... biggrin.gif (4x4 dci)


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielst
post 22 Jul 2010, 11:31
Post #313


Dl


Group: Members
Posts: 165
Joined: 26 August 05




Mie imi plac reprizele din treapta a 4-a (4x4 dci). Treapta 1 o folosesc doar pentru urcat borduri in oras, deci pana la urma tot cam tot atat efort ca la cv in 5 trepte


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4 2005/2010 - HDxxYYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Jul 2010, 15:39
Post #314


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




http://www.promotor.ro/teste-auto-test-dri...i/p2#comenteaza

Asteptam proprietarii sa ne spuna cat le consuma ...

This post has been edited by IRONICK: 22 Jul 2010, 15:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jul 2010, 18:25
Post #315


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




9% in regim de autostrada libera si fara a trece de 140km/h?!?! ohmy.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau2010
post 22 Jul 2010, 19:31
Post #316


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 June 10




Am 125 Km si o medie de 9.8 %. Cam 75 Km au fost facuti in afara, intre localitati (intre sate, nu drum intins) si 10 km off-road pe drum de munte cu balti, si noroaie (nu m-am putut abtine sa nu fac un test 4x4 real smile.gif ). Restul de km au fost in oras.

Cand am plecat de la dealer am resetat media pe un parcurs drept de vreo trei km si am obtinut 8.7 % la deal si 5.9 % la vale, in sens invers. Deal/vale nu e sesizabil, dar la consum se simte, posibil sa fi fost si vantul.


LE: 1.6 benzina, pe asfalt mers 2WD.

This post has been edited by lau2010: 22 Jul 2010, 19:33


--------------------
Ford Focus 2006 - xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 19:33
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cand spuneam eu ca la consum nu se va pupa cu ce da constructorul decat daca se merge cu 70-80 in tr 6.... La 140km/h are deja aproape 3400rpm(slider2, tu ce viteza ai la 3400rpm in tr 5 ca nu ai 6 ? Eu zic ca vreo 170km/h).. Si asta e la diesel... Pacat ca nu au facut un test cu 1,6 16v...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jul 2010, 19:35
Post #318


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la 3400rpm cam 160km/h-170km/h. nu stiu 100% sigur. doar la 3000rpm stiu sigur ca am 145km/h (pe bord)


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 19:38
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




165km/h... Si alta aerodinamica.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jul 2010, 19:41
Post #320


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




intr-adevar conteaza si aerodinamica. de obicei cand ma intorc de la bunici vin pe autostrada de la km 30. pe toata portiunea de autostrada merg cu 130-135km/h, ma rog daca se poate. pur si simplu o pun pe pilot automat si doar tin de volan, cu piciorul in apropierea pedalei de frana.
inainte sa intru pe autostrada am consum cam 5.5% la o viteza medie de ~36km/h. cand ies de pe autostrada am consum 5.3% la o viteza medie de ~40km/h.

This post has been edited by slider2: 22 Jul 2010, 19:44


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau2010
post 22 Jul 2010, 20:02
Post #321


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 June 10




QUOTE(PaulT @ 22 Jul 2010, 19:33)
Cand spuneam eu ca la consum nu se va pupa cu ce da constructorul decat daca se merge cu 70-80 in tr 6.... La 140km/h are deja aproape 3400rpm(slider2, tu ce viteza ai la 3400rpm in tr 5 ca nu ai 6 ? Eu zic ca vreo 170km/h).. Si asta e la diesel... Pacat ca nu au facut un test cu 1,6 16v...
*




Inca nu am vazut masina care sa aiba consumul real la fel ca cel dat de constructor. La diesel diferenta e si mai mare, banuiesc ca din cauza turbinei care "intra" mai des in realitate decat in testele lor standard.


QUOTE(slider2 @ 22 Jul 2010, 19:41)
intr-adevar conteaza si aerodinamica. de obicei cand ma intorc de la bunici vin pe autostrada de la km 30. pe toata portiunea de autostrada merg cu 130-135km/h, ma rog daca se poate. pur si simplu o pun pe pilot automat si doar tin de volan, cu piciorul in apropierea pedalei de frana.
inainte sa intru pe autostrada am consum cam 5.5% la o viteza medie de ~36km/h. cand ies de pe autostrada am consum 5.3% la o viteza medie de ~40km/h.
*




Am mers mult cu Focus 1.6 benzina pe autostrada (cel mai departe am ajuns la Oxford smile.gif ). Pe autostrada daca depasesc 120 incepe sa consume mult. La 130-135 pe GPS consuma aproape de 9%, dar la 100-110 consuma cam 6.5%.

La Duster cu aerodinamica mai proasta cred ca cel mai economic va fi 100 km/h, unde probabil se ajunge si la consumul din carte.


22 Jul 2010, 20:07:
PS: Dar asta era de asteptat, cine vrea masina de autostrada nu isi ia SUV. Imi povestea un prieten de cineva care merge cu pick-up-ul in oras ca X6 ii consuma 22% smile.gif .

Daca Dusterul o sa imi ia 11 % in oras e ok.

This post has been edited by lau2010: 22 Jul 2010, 20:07


--------------------
Ford Focus 2006 - xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jul 2010, 20:08
Post #322


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu am focus 1.6tdci 90cp...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 20:26
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Ba se poate scoate consumul declarat.. Am facut-o cu Logan 1,6 8v(dupa schimbarea pinionului de tr5 chiar am scazut sub cel declarat), cu Toyota Yaris 1,3 vvti, cu Lancer, cu Ford Mondeo si Focus ambele 1,8 tdci, BMW320d.... Nu la viteze de 150km/h.. normal. Dar cresterea consumului la viteze mari nu e asa spectaculoasa... Mai ales la diesel, al carui avantaj major fata de benzina este tocmai consumul foarte rezonabil in conditii grele(mers agresiv, viteze mari). La duster eventual se vor atinge consumurile declarate(oricum foarte mari fata de concurenta)la niste viteze foarte mici si cresterile inregistrate pentru rularea la viteze decente de autostrada sau dn cu depasiri, masina incarcata, etc.. vor fi foarte mari.
Slider vorbea de Ford diesel 1,6 .

This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 20:28


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Jul 2010, 21:25
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




E bine ca stim la ce sa ne asteptam oricum eu nu am incredere in profesionalismul celor de la promotor dar nu cred sa fie departe de adevar , este totusi un SUV care nu straluceste la aerodinamica si cu o motorizare destul de "fortata" daca pot spune asa. Ramane in continuare in preferintele mele cu toate ca pe mine ma atrage un benzinar si sper sa nu ma sperie consumurile.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxidus
post 22 Jul 2010, 21:34
Post #325


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 11 February 10




QUOTE(PaulT @ 22 Jul 2010, 20:26)
Dar cresterea consumului la viteze mari nu e asa spectaculoasa... Mai ales la diesel, al carui avantaj major fata de benzina este tocmai consumul foarte rezonabil in conditii grele(mers agresiv, viteze mari). La duster eventual se vor atinge consumurile declarate(oricum foarte mari fata de concurenta)


Din nou scrii fara sa ai cunostintele necesare.
La Diesel de 2 litri/136 cai pe la 190 km/h consumul e dublu decat cel mediu indicat de producator deci vreo 10l/suta. Masina atinge 205 km/h si are un Cx bun.

Care consumuri mari fata de concurenta?
S-au facut ceva studii independente si MCV-ul are un consum cu doar 16% mai mare decat cel dat de Dacia iar in schimb supermasinile de care vorbesti tu consuma in realitate cu 50...60% mai mult decat ce scrie prin cartea tehnica. radmasa.gif


--------------------
Skoda Octavia 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 22:25
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Noi vorbim de 140 km/h.... Si din nou faci afirmatii fara acoperire... In primul rand la un motor de 2l nu poate fi consumul MEDIU 5l/100km. Cred ca te referi la extraurban.... wink.gif Din fericire pentru mine am strans destule zeci de mii de km la volanul unor masini turbo diesel cu motoare de la 1,8l in sus pentru a sti foarte bine cum sta treba cu consumul in conditii grele. Si mai din fericire multi din km astia cu ele au fost facuti prin Germania, la viteze foarte mari pe autobahn -uri. Hai sa dau un exemplu cu un 320d / 177cp . Masina rulata 8000 si km la preluare cu care am facut peste 2500km in 3 zile... Consum mediu dupa prima repriza pe tronson Stuttgart - Strasbourg - Salzburg 5,8l/100km(la 90km/h tr 6 pe cc avea consum instantaneu sub 4l/100km.. masina de 1600kg si motor de 2000cm3.. dar avea 1500rpm nu 2400 la viteza aia). Alergat pe autobahn cu viteze intre 150-215km/h in 70% din distanta plus un mic ambuteiaj de 35 minute langa Munchen+ orase... Mers relativ legal in Austria. Consumul probat la pompa. Dupa plimbari prin A inclusiv Grossglockner... si intoarcere la Stuttgart prin Innsbruck cu mers mai linistit pe dn-uri in A si autostrazi din A si 160-170km/h in DE.. media pe bord la predarea masinii a fost 5,3 l/100km. Mondeo 1,8 tdci cam acelasi consum mediu dar cu viteze de max 180-190km/h pe autostrada... Focus 1,8 tdci (5tr cutia) Bucuresti Oradea Bucuresti alergat in stil barbar(A1 cu pedala la fund dus intors si in rest in acelasi stil, cu medie orara mare) avea la intoarcere in bucuresti 5,4 l/100km. In conditii de genul asta isi arata avantajele un motor diesel...

Care consumuri mari fata de concurenta? Pai uita-te singur si observa-le... Iar cu studiile independente care au aratat ce frumos consuma mcv (care e de altfel o masina reusita..) si ce nenorocite sunt restul firmelor da-mi voie sa radmasa.gif . Ai niste date concrete? Niste link-uri? Vad ca esti plin de cunostinte.. O tot repeti...Nu ne impartasesti si noua? Am condus cam tot ce se gaseste pe piata(ca marca, nu ca model) si stiu bine cum se incadreaza in general masinile..
Si retine un lucru.. eu nu am spus ca nu se pot obtine deloc consumurile date de Dacia, ci ca se pot obtine doar la niste viteze foarte mici eventual fara incarcatura, si ca vor creste foarte mult la variatii mici ale vitezei in sus... De ce? Cutia groaznic de scurta in mare proportie impreuna cu aerodinamica... Daca esti curios ce modificari de consum aduce lungirea ultimului raport al cv la Logan citeste topicul dedicat schimbarii pinioanelor treptei 5 de la mpi cu cele de dci... Si aplica reversul, pentru a observa efectele scurtarii drastice a cutiei.

This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 22:47


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Jul 2010, 22:46
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cifrele date de tine sunt la fel de reale ca cele date de promotor deci ..nu comentez .Apropo , nu esti singurul care a condus sau conduce masini diesel peste 1.8 cm3 asa ca da si tu niste cifre ceva mai aproape de realitate nu de alta dar te obosesti sa scrii o gramada si nu va mai citi nimeni posturile tale .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Jul 2010, 22:48
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Sunt cat se poate de reale... Pentru extraurban.
L.E. Nu ma obosesc.. Scriu repede.. radmasa.gif

This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 22:49


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxidus
post 23 Jul 2010, 05:57
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 11 February 10




http://www.consumredus.ro/articol/Scandalu...l/40d5a408.html
De studiat.
In cer scuze, MCV-ul are doar 13.2 % in plus radmasa.gif

Ce ai scris tu e media si e normal.
Dar nu e corect: am spus de consumul pe distante unde mentii constanta viteza mare. Acolo e valabil ce am spus eu.


--------------------
Skoda Octavia 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmins2000
post 23 Jul 2010, 06:26
Post #330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 27 February 07




Am masina de 2 zile si am facut doar 120km. Totul imi place la ea mai putin: -treptele de viteza care sunt cam scurte (mai ales primele 4 trepte)
-suspensia care mi se pare cam rigida(aici trebuie sa mai verific si presiunea in pneuri)
-toba de esapament care se vede urat din spate (la 4x2 nu se vede)
-claxonul, care parca se aude sub scaunul soferului

In rest pare o masina ok pt banii pe care i-am dat.

This post has been edited by cosmins2000: 23 Jul 2010, 06:30


--------------------
Renault Talisman 2017 Intens 1.6 dci EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:55
Forum Renault