Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
jay333 |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
saddan |
![]()
Post
#302
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 20 Jul 2010, 16:03) Orice masina (daca trage doar punea fata), conform legilor fizicii, are tendinta naturala sa se ridice de bot la un demaraj mai brutal. Cu atat mai mult cu cat dupa acel demaraj pui frana brusca apare invariabil tangajul (ca la barca).Cu cat garda la sol e mai mare si suspensia e mai moale cu atat balanganitul este mai accentuat. Cu cat garda la sol este mai mca cu atat balanganitul este mai mic (logic, ca daca ar fi mai mare s-ar bate cu botul de asfalt). Iar duster-ul nu este tractor sa il sprituiesti... ori accelrezi progresiv (brutal sau nu) ori incerci un test drive cu un tractor (care nu are TC). |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#303
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12) Da, dar ala macar are cruise control. Are o maneta care se actioneaza in dreapta volanului.QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12) Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ... ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
saddan |
![]()
Post
#304
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2010, 16:24) Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ... ![]() Ala nu e TC ci BC (brake control) si are functia unui ESP manual (adica MSP manual stability program)... ca pedalele alea au fost gandite sa intoarca tractorul in spatii si cercuri mici asta nu ma spunem ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
PaulT |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(saddan @ 20 Jul 2010, 17:12) Orice masina (daca trage doar punea fata), conform legilor fizicii, are tendinta naturala sa se ridice de bot la un demaraj mai brutal. Cu atat mai mult cu cat dupa acel demaraj pui frana brusca apare invariabil tangajul (ca la barca).Cu cat garda la sol e mai mare si suspensia e mai moale cu atat balanganitul este mai accentuat. Cu cat garda la sol este mai mca cu atat balanganitul este mai mic (logic, ca daca ar fi mai mare s-ar bate cu botul de asfalt). Iar duster-ul nu este tractor sa il sprituiesti... ori accelrezi progresiv (brutal sau nu) ori incerci un test drive cu un tractor (care nu are TC). Sa vezi tendinta de ridicat bot la masini la care impinge doar puntea spate... La tractiune fata apare tangaj la demaraj mai puternic datorita suspensiei mai moi . In cazul Duster e normal, chiar nu e o problema(suspensii mai moi si cursa mare dupa cum ai spus si tu). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#306
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2010, 16:24) Da, dar ala macar are cruise control. Are o maneta care se actioneaza in dreapta volanului.Are si ala traction control, da manual ... de fapt sunt doua pedale de frana unite printr-o clema metalica. Scoti clema si apesi pe ce pedala vrei. Si vorbim de un tractor romanesc antic ... ![]() mai adaug eu: tractorul are diferential blocabil manual (ma rog este o pedala sub scaun) si reductor ![]() aaa si e foarte fain de mers cu el, mai ales tinand cont de pozitionarea treptelor de viteza si la ce ralanti "are" ![]() This post has been edited by slider2: 20 Jul 2010, 21:15 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#307
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
de astea am uitat ...
![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#308
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu neaparat cand era doar tractorul, si cu ceva atasat se poate folosi doar treapta a 5a, dar depinde acum de greutatea atasamentului si de suprafata de rulare. daca jos este moale se poate cupla foarte greu treapta a 5a din cauza decalajului de timp intre schimbari, mai ales daca se face 4 -> 5. daca se face 3 -> 5 este o idee mai usor.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#309
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si cu ce are deaface asta cu Duster ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#310
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Ambele o iau pe arătură…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#311
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.579 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cutia de viteze ma facea sa ma simt ca tirisitii, schimbam la trepte de la saturam. Si 2500 de ture in a 4-a la 60 la ora e mult. Mai ales pentru un diesel. Insa repriza in a 3-a era devastatoare pentru un tractor.
4x2 avea o cutie mai placuta in exploatare. This post has been edited by einstein1984: 22 Jul 2010, 10:10 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
PaulT |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect. Singurul cu o cutie cat de cat normala pentru un diesel(dar tot scurta..) este 4x2 dci 107cp. Repriza pe tr 3 e intr-adevar puternica dar cum incepe se si termina...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
danielst |
![]()
Post
#313
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
Mie imi plac reprizele din treapta a 4-a (4x4 dci). Treapta 1 o folosesc doar pentru urcat borduri in oras, deci pana la urma tot cam tot atat efort ca la cv in 5 trepte
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#314
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
http://www.promotor.ro/teste-auto-test-dri...i/p2#comenteaza
Asteptam proprietarii sa ne spuna cat le consuma ... This post has been edited by IRONICK: 22 Jul 2010, 15:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#315
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
9% in regim de autostrada libera si fara a trece de 140km/h?!?!
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
lau2010 |
![]()
Post
#316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 June 10 ![]() |
Am 125 Km si o medie de 9.8 %. Cam 75 Km au fost facuti in afara, intre localitati (intre sate, nu drum intins) si 10 km off-road pe drum de munte cu balti, si noroaie (nu m-am putut abtine sa nu fac un test 4x4 real
![]() Cand am plecat de la dealer am resetat media pe un parcurs drept de vreo trei km si am obtinut 8.7 % la deal si 5.9 % la vale, in sens invers. Deal/vale nu e sesizabil, dar la consum se simte, posibil sa fi fost si vantul. LE: 1.6 benzina, pe asfalt mers 2WD. This post has been edited by lau2010: 22 Jul 2010, 19:33 |
--------------------
Ford
Focus
2006
- xx
|
|
PaulT |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand spuneam eu ca la consum nu se va pupa cu ce da constructorul decat daca se merge cu 70-80 in tr 6.... La 140km/h are deja aproape 3400rpm(slider2, tu ce viteza ai la 3400rpm in tr 5 ca nu ai 6 ? Eu zic ca vreo 170km/h).. Si asta e la diesel... Pacat ca nu au facut un test cu 1,6 16v...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#318
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
la 3400rpm cam 160km/h-170km/h. nu stiu 100% sigur. doar la 3000rpm stiu sigur ca am 145km/h (pe bord)
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
165km/h... Si alta aerodinamica.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#320
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
intr-adevar conteaza si aerodinamica. de obicei cand ma intorc de la bunici vin pe autostrada de la km 30. pe toata portiunea de autostrada merg cu 130-135km/h, ma rog daca se poate. pur si simplu o pun pe pilot automat si doar tin de volan, cu piciorul in apropierea pedalei de frana.
inainte sa intru pe autostrada am consum cam 5.5% la o viteza medie de ~36km/h. cand ies de pe autostrada am consum 5.3% la o viteza medie de ~40km/h. This post has been edited by slider2: 22 Jul 2010, 19:44 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
lau2010 |
![]()
Post
#321
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 June 10 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 22 Jul 2010, 19:33) Cand spuneam eu ca la consum nu se va pupa cu ce da constructorul decat daca se merge cu 70-80 in tr 6.... La 140km/h are deja aproape 3400rpm(slider2, tu ce viteza ai la 3400rpm in tr 5 ca nu ai 6 ? Eu zic ca vreo 170km/h).. Si asta e la diesel... Pacat ca nu au facut un test cu 1,6 16v... Inca nu am vazut masina care sa aiba consumul real la fel ca cel dat de constructor. La diesel diferenta e si mai mare, banuiesc ca din cauza turbinei care "intra" mai des in realitate decat in testele lor standard. QUOTE(slider2 @ 22 Jul 2010, 19:41) intr-adevar conteaza si aerodinamica. de obicei cand ma intorc de la bunici vin pe autostrada de la km 30. pe toata portiunea de autostrada merg cu 130-135km/h, ma rog daca se poate. pur si simplu o pun pe pilot automat si doar tin de volan, cu piciorul in apropierea pedalei de frana. inainte sa intru pe autostrada am consum cam 5.5% la o viteza medie de ~36km/h. cand ies de pe autostrada am consum 5.3% la o viteza medie de ~40km/h. Am mers mult cu Focus 1.6 benzina pe autostrada (cel mai departe am ajuns la Oxford ![]() La Duster cu aerodinamica mai proasta cred ca cel mai economic va fi 100 km/h, unde probabil se ajunge si la consumul din carte. 22 Jul 2010, 20:07: PS: Dar asta era de asteptat, cine vrea masina de autostrada nu isi ia SUV. Imi povestea un prieten de cineva care merge cu pick-up-ul in oras ca X6 ii consuma 22% ![]() Daca Dusterul o sa imi ia 11 % in oras e ok. This post has been edited by lau2010: 22 Jul 2010, 20:07 |
--------------------
Ford
Focus
2006
- xx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#322
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am focus 1.6tdci 90cp...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ba se poate scoate consumul declarat.. Am facut-o cu Logan 1,6 8v(dupa schimbarea pinionului de tr5 chiar am scazut sub cel declarat), cu Toyota Yaris 1,3 vvti, cu Lancer, cu Ford Mondeo si Focus ambele 1,8 tdci, BMW320d.... Nu la viteze de 150km/h.. normal. Dar cresterea consumului la viteze mari nu e asa spectaculoasa... Mai ales la diesel, al carui avantaj major fata de benzina este tocmai consumul foarte rezonabil in conditii grele(mers agresiv, viteze mari). La duster eventual se vor atinge consumurile declarate(oricum foarte mari fata de concurenta)la niste viteze foarte mici si cresterile inregistrate pentru rularea la viteze decente de autostrada sau dn cu depasiri, masina incarcata, etc.. vor fi foarte mari.
Slider vorbea de Ford diesel 1,6 . This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 20:28 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#324
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
E bine ca stim la ce sa ne asteptam oricum eu nu am incredere in profesionalismul celor de la promotor dar nu cred sa fie departe de adevar , este totusi un SUV care nu straluceste la aerodinamica si cu o motorizare destul de "fortata" daca pot spune asa. Ramane in continuare in preferintele mele cu toate ca pe mine ma atrage un benzinar si sper sa nu ma sperie consumurile.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Daxidus |
![]()
Post
#325
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 February 10 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 22 Jul 2010, 20:26) Dar cresterea consumului la viteze mari nu e asa spectaculoasa... Mai ales la diesel, al carui avantaj major fata de benzina este tocmai consumul foarte rezonabil in conditii grele(mers agresiv, viteze mari). La duster eventual se vor atinge consumurile declarate(oricum foarte mari fata de concurenta) Din nou scrii fara sa ai cunostintele necesare. La Diesel de 2 litri/136 cai pe la 190 km/h consumul e dublu decat cel mediu indicat de producator deci vreo 10l/suta. Masina atinge 205 km/h si are un Cx bun. Care consumuri mari fata de concurenta? S-au facut ceva studii independente si MCV-ul are un consum cu doar 16% mai mare decat cel dat de Dacia iar in schimb supermasinile de care vorbesti tu consuma in realitate cu 50...60% mai mult decat ce scrie prin cartea tehnica. ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia
2001
|
|
PaulT |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Noi vorbim de 140 km/h.... Si din nou faci afirmatii fara acoperire... In primul rand la un motor de 2l nu poate fi consumul MEDIU 5l/100km. Cred ca te referi la extraurban....
![]() Care consumuri mari fata de concurenta? Pai uita-te singur si observa-le... Iar cu studiile independente care au aratat ce frumos consuma mcv (care e de altfel o masina reusita..) si ce nenorocite sunt restul firmelor da-mi voie sa ![]() Si retine un lucru.. eu nu am spus ca nu se pot obtine deloc consumurile date de Dacia, ci ca se pot obtine doar la niste viteze foarte mici eventual fara incarcatura, si ca vor creste foarte mult la variatii mici ale vitezei in sus... De ce? Cutia groaznic de scurta in mare proportie impreuna cu aerodinamica... Daca esti curios ce modificari de consum aduce lungirea ultimului raport al cv la Logan citeste topicul dedicat schimbarii pinioanelor treptei 5 de la mpi cu cele de dci... Si aplica reversul, pentru a observa efectele scurtarii drastice a cutiei. This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 22:47 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#327
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cifrele date de tine sunt la fel de reale ca cele date de promotor deci ..nu comentez .Apropo , nu esti singurul care a condus sau conduce masini diesel peste 1.8 cm3 asa ca da si tu niste cifre ceva mai aproape de realitate nu de alta dar te obosesti sa scrii o gramada si nu va mai citi nimeni posturile tale .
|
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt cat se poate de reale... Pentru extraurban.
L.E. Nu ma obosesc.. Scriu repede.. ![]() This post has been edited by PaulT: 22 Jul 2010, 22:49 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Daxidus |
![]()
Post
#329
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 February 10 ![]() |
http://www.consumredus.ro/articol/Scandalu...l/40d5a408.html
De studiat. In cer scuze, MCV-ul are doar 13.2 % in plus ![]() Ce ai scris tu e media si e normal. Dar nu e corect: am spus de consumul pe distante unde mentii constanta viteza mare. Acolo e valabil ce am spus eu. |
--------------------
Skoda
Octavia
2001
|
|
cosmins2000 |
![]()
Post
#330
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 27 February 07 ![]() |
Am masina de 2 zile si am facut doar 120km. Totul imi place la ea mai putin: -treptele de viteza care sunt cam scurte (mai ales primele 4 trepte)
-suspensia care mi se pare cam rigida(aici trebuie sa mai verific si presiunea in pneuri) -toba de esapament care se vede urat din spate (la 4x2 nu se vede) -claxonul, care parca se aude sub scaunul soferului In rest pare o masina ok pt banii pe care i-am dat. This post has been edited by cosmins2000: 23 Jul 2010, 06:30 |
--------------------
Renault
Talisman
2017 Intens 1.6 dci EDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:55 |