Probleme incarcare si baterie
![]() ![]() ![]() |
Probleme incarcare si baterie
danutzdobrescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Hai sa le luam pe rand.Bateria trebuie incarcata cu apa distilata pana la nivelul gatului cum zici tu.A doua.
A doua: de la releul de incarcare trebuie sa plece un fir verde care trebuie legat la excitatia alternatorului.Celalalt fir pe care-l ai liber ar putea fi cel gri de la ulei . A treia: Perobabil ca cureaua se rasuceste ori ca nu e intinsa bine ori ca nu are latimea corespunzatoare( prea ingusta).Desi nu vad de ce.Sper ca te vei lamuri.Daca mai ai intrebari nu ezita.Succes. 21 Mar 2010, 19:42: Si ca o completare: In general curelele trebuiesc intinse periodic,cel putin cat sunt noi( cam de 2-3 ori). This post has been edited by pavel_daniel: 21 Mar 2010, 19:42 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
Salut.. ok, deci trebuie sa las la vreun centimetru jumate de "gura".
2. Este intr-adevar un fir verde...dar nu stiu care e releul de incarcare, si nu stiu care e excitatia alternatorului.. de asta sugeram eu niste poze cu niste cerculete rosii, mai pentru prosti ![]() 3. Prea ingusta nu e... intinsa... am inteles ca daca apesi cu degetul pe la mijloc, ar trebuie sa ai un "joc" foarte mic.. la mine e chiar foarte mic jocul, dar oricum, o sa ma incerc o data sa o intind cat pot eu de tare inainte de a cumpara una noua... Oricum, multumesc mult pentru raspunsuri, ca in seara asta era mai urgenta partea cu bateria, ca maine sa o pun pe redresor. O seara buna.. si cine are putin timp pentru o poza cu 2 cerculete referitoare la intrebarea numarului 2... La 3 o sa ma mai chinui eu maine, si daca nu.. ii bag o curea noua, ca n-am chef sa mai raman fara bateria. P.S. Multumesc mult Daniel pentru raspunsul rapid This post has been edited by danutzdobrescu: 21 Mar 2010, 19:53 |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
salut am si eu 2 intrebari: este normal ca bateria cu motorul ,oprit sa aiba 12.6v si cu motorul pornit alternatorul incarca 13,8v,aceste voltaje sint in parametrii normali?
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
inca o intrebare.. la incarcare trebuiesc scoase capacele? am pus apa pana unde incepe "gatul" lor.. la 2 gauri, nivelul era mic tare... .. M-a speriat cineva acum si mi-a zis ca daca pun prea multa apa, poate exploda..:-S
This post has been edited by danutzdobrescu: 21 Mar 2010, 21:39 |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da se scot capacele la incarcare pe redresor , apa distilata se pune puna la 10 - 20mm deasupra placilor , dupa completare cu apa se pune la incarcat pina densitatea pe element ajunge la 1,26
tensiunea trebuie sa fie cuprinas intre 13,8 si 14,4 , cu sau fara consumatori , masurata la bornele bateriei firul de excitatie este de culoare verde si este de la iesire din releu de incarcare (DF ) la alternator poze in acest topic , toate informatiile de care aveai nevoie le gaseai daca cautai , pentru alternator exista topicul din care sint pozele care are multe pagini |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(cristianrobert @ 21 Mar 2010, 21:17) salut am si eu 2 intrebari: este normal ca bateria cu motorul ,oprit sa aiba 12.6v si cu motorul pornit alternatorul incarca 13,8v,aceste voltaje sint in parametrii normali? da umplerea se face ~2cm peste placi, lichidul normal e transparent, se vad placile sau bagi o bagheta(cum e la trabant la rezervor) sau da, pana la baza gurilor; Pe redresor daca incarci la curent mic nu trebuie scoase, sa nu fie infundate, gazele sunt inflamabile, nu te uita in gauri cu bricheta ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
![]() ![]() Am gasit intr-adevar topicul cu poze, nu postez inainte de a cauta ceva, problema mea era ca nu prea stiam cu arata releul de incarcare.. am vazut unde se baga la alternator (nu stiam ca e vorba de firul verde in cazul meu). Oricum va multumesc mult pentru ajutor si revin cu un mesaj dupa ce le fac pe toate. Noapte buna! |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(danutzdobrescu @ 21 Mar 2010, 20:36) inca o intrebare.. la incarcare trebuiesc scoase capacele? am pus apa pana unde incepe "gatul" lor.. la 2 gauri, nivelul era mic tare... .. M-a speriat cineva acum si mi-a zis ca daca pun prea multa apa, poate exploda..:-S ![]() Dacä ajunge electrolitul la "gatul" respectiv , în prima fazä a încärcärii electrolitul "fierbe" ![]() Nu uita cä electrolitul e H2SO4 - arde piele , haine ... Explozia hidrogenului poate fi provocatä de orice scînteie , dacä se face încärcarea în spatiu ne ventilat . Nivelul corect e 15-20 mm peste pläci , mäsori cu o bucatä de carton - presat nu prea absorbent sau mai corect cu o teavä subtire de sticlä ( introduci teava- marcatä în prealabil la nivelul corect- pînä la pläci , astupi celälalt capät cu un deget , o scoti si vezi nivelul ) Bateria avînd 6 elementi , normal ar fi sä aibä 6 dopuri ... "Prea ingusta nu e... intinsa... am inteles ca daca apesi cu degetul pe la mijloc, ar trebuie sa ai un "joc" foarte mic.. la mine e chiar foarte mic jocul, dar oricum, o sa ma incerc o data sa o intind cat pot eu de tare inainte de a cumpara una noua..." Acel joc se mai numeste "sägeata" si e recomandabil sä fie de 8-10 mm . O întindere excesivä a curelei produce încälzirea si ruperea acesteia , uzura prematurä a rulmentilor alternatorului si a pompei de apä . Ce întelegi prin "tot se rasuceste in mers" ? |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
Cureaua este zimțatã.. cine mi-a vândut-o mi-a zis ca e mai buna decat una normala, plata. Dupa ce am parcurs ~ 5km, am tras pe dreapta si se invartea tot pe-acolo, inclusiv fulia, doar ca jumatate era cu dintii in sus,jumatate cu dintii in jos(eu am pus-o cu dintii in jos)... am intins-o cat am putut de bine, am pus-o iar... peste vreo 5km iar am patit-o la fel...acum m-am folosit de o ranga ca sa tin electromotorul ridicat in pozitie maxima, si se pare ca acum tine mai bine (la o invartire normala cu mana a elicei, nu imi misca fulia.. acum o misca)..
sper sa tina asa acum.. maine sa vad ce face bateria si va zic cum mai sta treaba |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
La o curea trapezoidalä nu e normal sä se roteascä dacä ai asezat-o corect pe fulii .
Verificä starea fuliei de la vilbroken , eu am întîlnit una care s-a separat din sudurile în puncte . Ptr. a tensa cureaua släbeste si surubul lung de la alternator ( nu de la electromotor ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
Scuze ca am intrat cu o zi intarziere. Vroiam sa va multumesc pentru sfaturi. Imi merge foarte bine (momentan si sper sa o tina tot asa)...Cureaua vrea ea sa stea rasucita(am observat ca daca o strang cat de bine pot, sare).. n-are decat. o sa cumpar una, si cand se va rupe asta, sa am sa o schimb. O seara buna.
|
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#13
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
QUOTE salut am si eu 2 intrebari: este normal ca bateria cu motorul ,oprit sa aiba 12.6v si cu motorul pornit alternatorul incarca 13,8v,aceste voltaje sint in parametrii normali? NU vezi ca treb sa scrie in certificatul de garantie al bateriei... de ex la rombat tre sa ia asa... Nu lasati bateria descarcata (densitate sub 1,2 g / cm³ ) la temperaturi sub 0°C, deoarece electrolitul ingheata si duce la distrugerea placilor ! Tensiunea releului trebuie sa se mentina la valoarea ( 14,2 ± 0,2 V ). Evitati utilizarea indelungata a bateriilor cu starea de incarcare sub pragul de 70%. Acest lucru echivaleaza cu o subdimensionare capacitiva responsabila de aparitia defectului de suprasolicitare (se pierde dreptul la garantie!) ccccccccccccc.JPG ( Size: 28.83k ) Number of downloads: 128 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 18:58 |