DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Campania "Groapa ucide"

jul
post 27 Mar 2010, 12:03
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




corect dar si ce a vrut sa precizeze onoriu,nu accelera tare daca nu cunosti bine terenul


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 27 Mar 2010, 12:04
Post #62


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(Yochanna @ 27 Mar 2010, 09:21)
Inca un tanar motociclist a murit din cauza gropilor.  Accident aseara,  in pasajul Unirii din capitala... S-a angajat intr-o depasire si....


In pasajul Unirii e limita de 40 km/ h si LINIE CONTINUA de la un capat la celalalt.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 27 Mar 2010, 12:06
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




QUOTE(dizzy @ 27 Mar 2010, 09:30)
Repet:
Cu ce viteza mergea prin pasaj? 50 la ora, nu?
*



De fapt limitarea este de 40km/h in Pasajul Unirii.


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosolanu_
post 27 Mar 2010, 12:10
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 25 May 08
From: Timisoara / Dr.Tr.Severin




1. La motocicleta daca lasi urma de franare cu roata fata.. automat faci urma de franare si cu capu/casca/restul corpului pentru ca o sa CAZI!
2. Groapa aia e pusa acolo parca intentionat.. daca vrei sa depasesti ZBANG - o bucse.
Acum eu nu-i iau apararea pustiului (care conducea o moto de 125 !!! nu 250 nu 600) pentru ca e posibil sa fi avut ceva viteza. Dar nici voi nu mai cautati cu orice pret motive mai mult sau mai putin aiurea sa incrimintati motociclistii.
Nici voua nu cred ca v-ar convenii sa va bag in aceeasi oala cu cocalarii cu BMW pisicuta cu tobe sport care fac cerculete prin sensurile giratorii. Asa nici mie nu-mi place sa ma bagati pe mine sau pe colegii mei in aceeasi oala cu cocalarii care se dau cu 578 km/h pe bulevard. De ce nu puteti si voi sa ganditi.. sau macar sa comentati obiectiv si nu subiectiv?
Ah .. si cu linia continua... sa fim sinceri care dintre voi nu ar fi depasit daca ar fi avut loc, vizibilitate si ala din fata mergea incet. Chiar daca era linie continua acolo..?

This post has been edited by bosolanu_: 27 Mar 2010, 12:12


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - MH-03-BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 27 Mar 2010, 12:11
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




QUOTE(Yochanna @ 27 Mar 2010, 09:39)
dragilor revoltati-  sa fiti voi sanatosi cu dorintele voastre.. cu gropi cat mai mari si viteza decenta.. 
*



Daca nu era o groapa si era o pata de ulei? Sau un caine?
Am patit si eu intamplari. Cele mai multe din cauza altora. Dar a fost si una din cauza mea. Si diferenta intre situatiile astea si situatia mea este ca mi-am acceptat vina si nu am cautat sa gasesc alte scuze.
A depasit viteza si a taiat linia continua? Intr-un pasaj? Nasol.

A da, era si o groapa, dar sa fim seriosi...

Eu mi-am rupt o roata intr-o groapa mergand pe Unirii cu 50km/h. Ei bine acolo am dreptul sa il iau in **** pe Doctor, ca n-am avut nicio vina.


QUOTE(Yochanna @ 27 Mar 2010, 09:39)
Haideti.. lasati aciditatea acum ..
Repet - mai bine murea in stalp, decat dintr-o groapa.
*



De fapt cred ca a dat cu capul intr-un perete de-al pasajului, altfel supravietuia...
Peretii aia sunt in principiu motivul pentru linia continua si limitarile la viteze mai mici in general prin pasaje si pe poduri...

This post has been edited by roty: 27 Mar 2010, 12:13


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 27 Mar 2010, 12:14
Post #66


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Era vorba de majoritate. Din pacate da, sunt si oameni cu capul pe umeri catalogati gresit. Din pacate prea putini.
In momentul in care as avea BMW pisicuta cu tobe sport nu vad de ce m-as supara ca ma cataloghezi asa cum sunt.

This post has been edited by undemerg: 27 Mar 2010, 12:15


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosolanu_
post 27 Mar 2010, 12:15
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 25 May 08
From: Timisoara / Dr.Tr.Severin




Pai nu e vba de majoritate. E vba de ceea ce ti-se pare ca e majoritate.
Si nu spuneam in momentul in care ti-ai luat tu BMW ci acuma asa cum esti ci cum conduci.


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - MH-03-BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 27 Mar 2010, 12:18
Post #68


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




E vorba de ceea ce se vede pe strazi, la tv si in statistici (e una pe pagina precedenta, intr-o tara in care drumurile sunt bune). Daca nici statisticile nu iti indica o majoritate, atunci cine sau ce?
Pai nu vad cum m-ai putea cataloga cocalar cu pisicuta care face cerculete in ronduri, atata timp cat nu am pisicuta si nu fac cerculete. In cazul meu nu e valabila nici macar una din presupuneri.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosolanu_
post 27 Mar 2010, 12:22
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 25 May 08
From: Timisoara / Dr.Tr.Severin




Nu a zis nimeni ca nu se moare de nspe mii de ori mai usor si mai mult pe moto. Am spus doar ca nu majoritatea motociclistilor sunt tampitii si merg cu sute de km/h in oras.
Iar la a doua parte, pai daca tu m-ai vedea pe mine pe un moto de viteza mergand prin oras.. sa zicem cu 60 dar cu motorul turat in 5-6 mii (din 13 mii) ce parere ti-ai face? - motociclisti tampiti, ne deranjeaza noaptea si merg cu sute de km.h in oras (si nu vorbeam in special de tine personal, ci in general)

This post has been edited by bosolanu_: 27 Mar 2010, 12:23


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - MH-03-BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 27 Mar 2010, 12:23
Post #70


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Un grav accident de circulatie, soldat cu moartea unui tanar motociclist, s-a produs, in noaptea de vineri spre sambata, in Pasajul Unirea din Bucuresti. Purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei, comisar-sef Christian Ciocan, adeclarat, pentru Agerpres, ca victima conducea un scuter cu viteza foarte mare, iar la intrarea in pasajul Unirea acesta a pierdut controlul asupra ghidonului si s-a izbit de parapetii de protectie.
''Din primele cercetari a reiesit ca tanarul de 17 ani conducea un scuter cu viteza foarte mare. A intrat in pasaj si nu a adaptat viteza. Mergea dinspre strada Coltei spre bd. Marasesti. Circulatia a fost intrerupta pentru cercetari'', a afirmat Christian Ciocan.
Pasajul Unirea a fost inchis circulatiei timp de doua ore noaptea trecuta, traficul fiind reluat in jurul orei trei.

Deci conform lui nea Ciocan avem un pustan de 17 ani, nu 18 calarind o moto de 125 cmc, desi el ar fi avut voie maxim un scuter de 50cmc.
Cred ca era si foarte calm si foarte experimentat, nu?
Sincere condoleante pentru familia lui!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosolanu_
post 27 Mar 2010, 12:27
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 25 May 08
From: Timisoara / Dr.Tr.Severin




Pai daca-l mananca in .....
Si e si normal ca se creeaza impresia asta, pentru ca numai astia care fac accidente aiurea/mortale ajung la tv. Doar nu o sa faca nimeni stire cu un motociclist care merge mai mult sau mai putin regulamentare si nu a facut accident.


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - MH-03-BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 27 Mar 2010, 12:29
Post #72


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Daca vad un motociclist cu motor de putere mergand cu 60 in oras, indiferent de turatie (Stiu sa fac diferenta intre turatie si viteza), il voi aprecia iar la urmatorul semafor voi avea grija sa ii las loc sa treaca pe langa mine.
Si nu sunt singurul.
Chestia cu turatia e strict de bun simt, sa nu te apuci sa-ti turezi motorul inutil, mai ales noaptea. Asta nu are legatura cu responsabilitatea, ci cu buna crestere. Iti dau un exemplu: un baiat din america pleca de acasa cu motorul impins ca sa nu deranjeze locatarii la 5 dimineata.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 27 Mar 2010, 12:29
Post #73


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Uite fac eu o stire cu un motociclist.
Intr-o zi pe ploaie am mers vreo cativa km in urma unui motociclist care mergea impecabil, semnaliza, avea echipament, se comporta de nota 10. Mergea aproximativ cu viteza legala +10km/h
Cand m-am apropiat de el, am vazut ca avea numar de Ungaria.
Respect!
Apropos de inconstienti, ce mai face sosobum?

This post has been edited by dizzy: 27 Mar 2010, 12:39


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosolanu_
post 27 Mar 2010, 12:43
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 25 May 08
From: Timisoara / Dr.Tr.Severin




Daca ganditi ca in ultimele posturi - Respect
Cu adaugarea ca sunt din aia si cu numere de Romania, si sunt multi.
Numai ca uitasem de unde pornisem
1. Campania a fost gandita inainte sa moara cei doi. A fost demarata acum probabil fiind un moment oportun pentru mobilizare in randul motociclistilor ( nu inconstientilor de bulevard cu cauciucuri tocite doar pe mijloc - aia care deranjeaza noaptea si rup oglinzi la semafor ca dupaia nici macar scuze sa nu-si ceara )
2. Eu il cunoasteam pe Adi cel care a murit in primul accident, a fost coleg de garaj cu mine, un om extraordinar care in mod sigur nu a baut in aceea seara, si-a legat casca si nu in ultimul rand nu a mers cu viteza, cu atat mai putin langa bordura. Avea experienta destul de mare pe multe tipuri de motociclete. Ce s-a intamplat? nu cred ca vom stii prea curand. Dar noi nu asta trebuia sa dezbatem aici, ci cum sa scapam de gropile care ne deranjeaza pe toti, poate mai mult pe motociclisti decat pe conducatorii auto, dar sa fim sinceri... de cate ori nu ati injurat din cauza gropilor?

Stiu de accidentul lui sosobum, dar nu-l cunosc.

This post has been edited by bosolanu_: 27 Mar 2010, 12:45


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - MH-03-BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 Mar 2010, 14:19
Post #75


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(dizzy @ 27 Mar 2010, 09:30)
Repet:
Cu ce viteza mergea prin pasaj? 50 la ora, nu?
*


si 40 kmh e foarte mult pentru un scuter cu roti mici care da intr-o groapa, mai ales daca erain depasire cu ghidonul sucit. Mai era si intuneric. Eu am patit-o cu bicicleta la 20 la ora tot noaptea. Am cazut atat de rau din cauza unei gropi ca initial nu am stiu ce m-a lovit

This post has been edited by kog: 27 Mar 2010, 14:19


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 27 Mar 2010, 15:24
Post #76


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Facut tura prin oras, vazut "monstrul" wink.gif pe sosele. Din pacate cam anemic, am vazut doar varianta cu vopsea argintie care nu se prea vede, cel putin ziua.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 27 Mar 2010, 16:10
Post #77


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(undemerg @ 27 Mar 2010, 12:29)
Daca vad un motociclist cu motor de putere mergand cu 60 in oras, indiferent de turatie (Stiu sa fac diferenta intre turatie si viteza), il voi aprecia iar la urmatorul semafor voi avea grija sa ii las loc sa treaca pe langa mine.
Si nu sunt singurul.
Chestia cu turatia e strict de bun simt, sa nu te apuci sa-ti turezi motorul inutil, mai ales noaptea. Asta nu are legatura cu responsabilitatea, ci cu buna crestere. Iti dau un exemplu: un baiat din america pleca de acasa cu motorul impins ca sa nu deranjeze locatarii la 5 dimineata.
*


Ma bucur ca tu intelegi cum stau lucrurile. Chestia cu 5 dimineata.. laugh.gif
De cate ori nu opream motorul de cand intram pe straduta si il lasam "sa curga" pana la locul de parcare cand mai veneam noaptea pe la 1-2... rolleyes.gif
Clar ca multi retarzi pe 2 roti, la fel cum sunt multi retarzi pe 4 sau chiar pe jos.
Dar generalizarea multora nu crede ca vine decat din frustrare. wink.gif


QUOTE(dizzy @ 27 Mar 2010, 09:57)
Intrebare pt maimutele pe polizor:
Ce tip de motor ai voie sa conduci in primii ani de permis categorie A?
Ca deh, eu is mai batran, nu mai tin minte. Parca 250cmc?
Din cate am vazut eu si nu prea ma pricep motoreta aia de la tv nu era un 250 ci un 600?
Pacat de baiatul ala, avea numai 18 ani. Cam nasol si de parintii lui mai ales ca ei i-au dat bani sa-si ia polizorul.
Iara prietena lui, dupa ce va plange dupa el vreo 2 luni isi va gasi pe altul.
*


1. Raspuns pentru maimutoiul de la volan: "Aia de la tv" era un 125, Cagiva Mito. Inmatriculata pe naspa la primarie, tipul avea o casca de kkt, probabil pusa in cap ca sa nu'l traga curentul la ochi, fara sa o mai lege. Nici nu se stie daca avea carnet, avand in vedere ca se dadea cu un motor inmatriculat tocmai in acest scop.
2. La faza cu prietena, no comment, esti jalnic. Ai grija sa te asiguri mai mult stanga-dreapta, poate data viitoare intra unul din lateral si iti taie masina in doua.
biker-hits-car-accident-road-kill-motor-bike.jpg

Sa vedem daca sotia ta isi gaseste pe altul in 2 luni, ca parintii tai sigur nu mai fac inca unul la varsta lor.. wacko.gif

QUOTE(AlexV @ 27 Mar 2010, 11:52)
Trist. Dar tot viteza ramane principala cauza a accidentelor cu victime.
[attachmentid=1627607050]
UK este cunoscuta ca o tara cu drumuri bune, nu excelente, dar bune. De ce si acolo e diferenta asta fenomenala in statistici?
*


Diferenta fenomenala este data tocmai de expunerea si riscurile mersului pe motor. In tarile cu apa calda motociclistii sunt PROTEJATI de soferi (da, stiu ca e un termen SF intro tara de manelisti), tocmai datorita constientizarii acestei vulnerabilitati a lor. In saracia aia de Grecie, foarte multi motociclisti merg fara casca, am ramas surprins. Totusi soferii ii protejeaza, le fac loc. De ce? Fiindca acolo aproape toti au pe langa masina si un scooter sau un motor si stiu cum este sa fii pe 2 roti.
In Ro soferii se uita la motociclisti cu ura, mor de oftica ca ei stau in masina 2-3 semafoare si cei pe 2 roti se duc pana in fata si trec la urmatorul verde. Nu se gandesc insa cum ar fi daca 10000 de motociclisti din Buc ar alege intro frumoasa zi de vara sa isi lase toti motoarele acasa si sa isi ia masinile.

Si acuma hai, fugiti pe alte topicuri si plangeti'va ca va troncane bucsele, ca trebuie sa schimbati pivotii, capetele de bara sau chiar casetele de directie. Sigur este din cauza vitezei cu care mergeti cu masinile. Gropile nu au nicio vina. wacko.gif

This post has been edited by strumfuadi: 27 Mar 2010, 16:20


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 27 Mar 2010, 22:40
Post #78


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




strumfuadi, eu am doi vecini motociclisiti ... se comporta si ei exemplar. Pornirea motorului se face cu 10 minute inainte de plecare si nu coboara turatia sub 3000-4000. Bineinteles e si unu conservar cu un bamweu care nu poate sa plece sau as vina acasa fara sa ii tremure numarul si stopul spart de la muzica, dar procentual motociclistii astia doi fac 100% din cei din zona, iar celalalt e unu din cateva sute de masini. blink.gif

Si tot despre statistici. Azi, intr-o scurta calatorie prin bucuresti, un motociclist s-a suit pe trotuar pe Mihalache, unde a circulat in viteza (30-40km/h) trecand razant pe langa doua femei. La vreo 2 ore mai tarziu, doi pusti pe un scuter faceau slalom printre masini in piata victoriei, desi erau cel putin 2 m liberi fata de bordura, loc pe unde sa treaca. Apoi s-au deplasat pe contrasens pe breteaua din fata de la gregory's.
Asta din vreo 4-5 motociclisti pe care i-am vazut in toata ziua.

QUOTE(strumfuadi)
Diferenta fenomenala este data tocmai de expunerea si riscurile mersului pe motor. In tarile cu apa calda motociclistii sunt PROTEJATI de soferi

Nu are nici o logica. Daca sunt protejati de ce arata atat de rau statisticile. Soferii ii protejeaza pe motociclisti, gropi nu sunt, semnalizare rutiera exista, ce se intampla oare?

QUOTE(strumfuadi)
Si acuma hai, fugiti pe alte topicuri si plangeti'va...
down.gif

Faceti ce campanii vreti, dar pana nu veti recunoaste adevarul o sa fie in zadar.
In cazul masinilor, lucrurile sunt clare, viteza, neacordarea de prioritate, neasigurarea la schimbarea directiei, conducerea sub influenta bauturilor alcoolice, neasigurarea la efectuarea manevrei de depasire ... conditia tehnica a vehiculului, sunt cauzele accidentelor grave. Vinovat e soferul. Gropile, lipsa semnalizarilor rutiere ... sunt mult mai rar vinovate.
In cazul motocicletelor? Niciodata nu e vina celui de la ghidon. E vinovata groapa, conservarul, autoritatile, guvernul, vantul, ploaia , pietonul, biciclistul , si legile fizici.

Dar hai cu campania: OPRITI GROPILE!!!

P.S.
Campania asta are la baza si ceva numere? Ar fi indicat sa ni se prezinte, poate asa deschidem (noi astia incuiati) ochii.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 27 Mar 2010, 23:23
Post #79


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




@strumfuadi.

1) Si el nu a fost jalnic ca a condus o masinarie pentru care nu avea permis noaptea prea tare prin pasaj.
2) Iti doresc sa se asigure toti soferii macar cat ma asigur eu. Daca de luni n-as mai frana cand imi taie maimuta pe polizor fata te asigur ca pana sambata asa trantesc vreo doi gaozari din astia teribilisti. Sa-ti explic ce e aia teribilist sau te descurci cu un dictionar? Chiar crezi ca n-avem nici unul bani de un scuter de 300 ron? sau de unul de 3000 ron? Sau poate ne e mai draga viata, asa de rahat cum e ea la semafor, decat intr-un scaun cu rotile. Poate ca unii dintre noi au deja km facuti cu spatele cat n-aveti voi si nici nu veti face cu fata pe polizoarele voastre.
Chiar crezi ca sunteti 10000 de maimute pe polizor in orasul asta? Cred ca daca tunati si va adunati cu tot cu scuteristi asa vreo 1000. Din care mai cad vreo suta pe prima pata de ulei si inca 50 in prima gropita. Dupa care iar veniti aici si va plangeti.
Actiunea voastra este sortita din primul minut esecului fiindca nu vreti sa constientizati ca drumul public nu e loc de joaca pentru teribilisti. Invatati sa mergeti normal, sa ii respectati pe cei din jur si va va fi mai bine. Continuati sa mergeti ca nebunii si destul de repede veti ajunge hrana de viermisori in niste sicrie frumoase dar inchise.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 27 Mar 2010, 23:27
Post #80


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




ma gandeam eu acum 10 minute inainte sa ajung acasa... obosit asa cum sunt eu... autoritatile locale traiesc cu impresia ca dupa ce luam zeci de gropi zilnic mai incetinim la niste prostii din alea de reducere a vitezei de-a dreptu penibile ? sunt chiar amuzat.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 27 Mar 2010, 23:30
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




@dizzy: cred ca esti un pic prea dur cu ei. Trecand peste cazul pustiului in discutie (prostia parintilor sa-i ia scuter!) si peste cazul celor doi care a declansat campania, eu unul o consider utila. Destul de des sunt si eu pe doua roti (acasa -> job 10km pe bicicleta) si stiu cum e sa-ti rasara bunatate de groapa in fata. Nu-ti trebuie cine stie ce viteza sau teribilism pentru a face cunostinta cu podeaua si asta e o realitate. Trecand si peste motociclistii teribilisti, mie mi se pare o campanie utila care merita sustinuta mai ales de biciclistii de pe forum.

PS. Am gasit azi din intamplare in Ziarul de Iasi o sugestie utila: puneti pamant in gropi si plantati flori/gazon; cred c-ar atrage muuult mai bine atentia asupra gropilor.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ride free
post 28 Mar 2010, 00:01
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 September 09
From: bucuresti




de cand citesc topicul asta nu imi vine sa cred cata ura poate sa existe intre participanti la trafic... fie ei pe 4 sau 2 roti. Cred ca in loc sa canalizam ( canalizati) aceasta ura unii impotriva celorlati mai bine ati intrepta-o catre autoritati ca pana la urma cei ce conduc tara asta sunt singurii vinovati pentru drumurile proaste pe care circulam, pentru gropile existente, pentru taxele pe care le platim degeaba etc.
De ce trebuie sa judecam noi niste oameni care au o initiativa de a incerca ceva ce poate va schimba sau nu situatia drumurilor?
De ce trebuie sa judecam si sa catalogam noi un om dupa modul in care se deplaseaza?
Poate ca e timpul sa ne CIVILIZAM si noi si nu o sa mai existe atat URA!

Eu respect decizia celor de la DAC MOTORS (initiatorii campaniei) si voi fi alaturi de ei!

cu stima !


--------------------
renault megane bicorp 1.5 85 Cp 2007
Daca esti pe locul 2 inseama ca esti PRIMUL care pierde!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 28 Mar 2010, 00:17
Post #83


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Astazi am trecut cu masina exact pe langa Dambovita, unde a avut loc accidentul ala care a generat campania cu gropile. Chiar ma intrebam ce e cu lumanarile aprinse la baza unui stalp pe dreapta, cand mi-a tremurat toata masina (Nissanul Qashqai aflat in teste) din cauza gropilor. Exact in zona aia. Acum am reintrat si am citit despre accident, of, Doamne...

Acuma, eu aveam 70km/h si tot a trebuit sa tin volanul in mana. Tinerii aceia nu aveau nicio sansa, nici la 50km/h. Ma intereseaza mai putin daca mergeau cu 100km/h sau cu 50... pe acolo toata lumea o frige cu viteza. (comentariul meu initial era la adresa celor care fac curse pe bulevardele populate nu prin cocaluri).

Probabil ca nu aveau o foarte mare viteza pentru ca altfel ar fi fost proiectati la cel putin 30 de metri. Ma intereseaza insa ca au mai murit niste oameni din cauza unei gropi sau a unui canal denivelat.

Tot azi a trebuit sa fac slalom cu hardurghia pe mai multe bulevarde pentru ca se 'lucreaza' la canale si sunt semnalizate fix... pix, le vezi in ultimul moment. Trebuie sa inteleaga si motociclistii ca daca stau in spatele unei masini, pe centrul benzii, nu vor pati nimic. Dar daca se strecoara prin dreapta, cu viteza mai mare decat masina din fata lor, au toate sansele sa moara 'pentru ca nu m-ai vazut'. Nici n-ai cum, cand te-ai asigurat cu cateva secunde inainte in oglinda dreapta iar cele mai apropiate masini erau la 100m in spate iar tu vii cu motorul din spate stanga spre spate dreapta.

Gropile omoara, e adevarat, uneori in mod direct. Dar de cele mai multe ori omoara pentru ca noi nu respectam regulile de circulatie. Nici conservarii, nici bikerii.

Poate in afara de desenat cadavre pe asfalt, am pune mana de la mana sa angajam o firma de avocatura sa dea in judecata Primaria pentru ca nu a astupat nici acum, la o luna de la topirea zapezii, nu doar gropile, dar nici crevasele, santurile si restul craterelor din asfalt. Vedea-l-as pe Oprescu spart in bucati intr-un stalp!

This post has been edited by maddan: 28 Mar 2010, 00:20


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 28 Mar 2010, 01:39
Post #84


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(maddan @ 28 Mar 2010, 00:17)
Trebuie sa inteleaga si motociclistii ca daca stau in spatele unei masini, pe centrul benzii, nu vor pati nimic.

In spatele masinilor, pe centrul benzii este cel mai periculoasa pozitionare a unui motociclist. Un motociclist cu ceva kilometri sau cu niste sfaturi primite va merge intotdeauna pe urma rotilor din stanga (sau dreapta, dar in general stanga), tocmai pentru a observa pericolele din carosabil in perspectiva. Daca pe drum exista un canal dezvelit chiar pe centrul benzii, o masina nu va schita niciun gest de evitare, iar cei pe 2 roti care ar merge pe centrul benzii ar avea putine sanse de evitare.

Referitor la denivelarile de pe splai de la locul accidentului, baietii au tras de zor sa astupe gropile imediat dupa accidente, in buna traditie gen mutarea trecerilor de pietoni in cazul accidentelor unor barosani.

@AlexV: nu mai puneti scuterele la socoteala cand generalizati despre "astia pe doua roti care fac si dreg", nici noi nu le punem la socoteala. Atata timp cat legislatia asta idioata nu prevede un carnet de conducere pentru asa ceva, veti vedea pe scutere o groaza de idioti fara habar de nimic, care nu stiu nici semnele de circulatie sau care sunt chiar bauti. Totusi, sa nu cadem in pacatul generalizarilor, sunt multi oameni respectabili, bine echipati si cu permis de conducere cel putin categoria B, care au ales sa mearga in oras pe scuter datorita consumului foarte redus, al strecuratului prin trafic mai bun chiar ca la motociclete (apropos, stiati ca scuterele au voie sa mearga si pe banda de biciclete?), ori din alte motive.

@dizzy: desigur ca nu sunt 10000 de maimute pe polizor. Mai sunt si ingineri, si avocati, si doctori si, in general, oameni educati si instruiti, care au si ei copii acasa si au la cine se intoarce, comportandu'se in consecinta.
In 2008 erau inmatriculate in Bucuresti circa 18000 motociclete plus vreo 6000 scutere cu numere galbene de la primarie. Asta ca sa intelegi ca nu sunt doar 1000 de maimute proaste cum le cataloghezi tu doar prin prisma faptului ca au ales sa mearga uneori pe doua roti. Tot maimute sunt si prostii care au ales sa mearga cu metroul? O, scuze marite zeu, tu ai ales masina, safety first! In loc sa apreciezi ca, in medie, la fiecare 2 oameni care au ales sa mearga cu altceva tu ai cu o masina mai putin in fata, preferi sa jignesti. Vad ca esti din Bucuresti, probabil ai uitat ce frumos ai zacut in trafic la greva de la metrou din noiembrie. wink.gif

Ce nu intelegi tu si nici ceilalti e ca eu nu tin partea nimanui, sunt si sofer si motociclist. Insa, in primul rand, om. De aceea consider ca nu e politically correct sa jignesti o categorie intreaga de utilizatori de vehicule pe 2 roti si ca ar fi indicata o usoara editare a unor posturi ale tale de catre moderatori.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 Mar 2010, 03:38
Post #85


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




sa pastreze distanta de sigurnte.si alti cand merg in fundu altei masini nu mai vad gropile etc .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 28 Mar 2010, 08:50
Post #86


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Atata timp cat motoristii imi spun conservar fara sa se gandeasca la faptul ca ma jignesc, o sa le spun si eu "maimute pe polizor".
Vai cat esti de spiritual la faza cu greva de la metrou, era sa mor de ras mai simpaticule. Pe viitor iti sugerez sa razi si de aia care merg cu tramvaiul, bicicleta si mai ales de pietoni. As pune pariu ca esti un baietel de bani gata, caruia i-a luat mamica motoreta si masinuta, care se uita cu scarba si rade de cei care merg cu metroul sau tramvaiul si ii mai si stropesti trecand prin balti.
Daca tie ti se pare normal ca un pustan de 17 ani sa mearga fara permis pe o motocicleta de 125 cu numere false sau inmatriculata pe naspa pe acte de 50cmc, atunci e treaba ta.
La fel nu mi se pare normal sa conduci nici un vehicul baut, fie el bibicleta, motocicleta, masina, tractor, caruta, avion. Dar vad ca tie ti se pare firesc, probabil e ceea ce faci de obicei deci a devenit a doua natura.
Esti doar un troll, in goana dupa scandal. Trebuie sa iti descriu ce e aia un "troll' sau te descurci tu cu dictionarul?

This post has been edited by dizzy: 28 Mar 2010, 08:59


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 28 Mar 2010, 09:03
Post #87


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(strumfuadi @ 28 Mar 2010, 02:39)

@dizzy: desigur ca nu sunt 10000 de maimute pe polizor. Mai sunt si ingineri, si avocati, si doctori si, in general, oameni educati si instruiti, care au si ei copii acasa si au la cine se intoarce, comportandu'se in consecinta.



desi nu mi se adreseaza mesajul asta... chiar trebuie sa raspund. Daca pe inginerii si doctorii si toti oamenii aia educati ar da 2 bani pe copii si pe familiile care le au acasa nu si-ar cumpara motocicleta PUNCT. In traficul din romania ne apropiem foarte mult de hazard, e un circ total..degeaba se comporta ei in consecinta daca e unu beat si intra fix in el. Deci textele astea cu copii, parinti...neamuri sa le tineti pentru voi la intalniri. Daca v-ar pasa de ei nu v-ati urca pe motocicleta.. sunt N lucruri care va pot face sa va simtiti LIBERI.

ca fapt divers citeam o poveste cu un motociclist destul de experimentat. El pe motor, viitoarea sotie insarcinata intr-o masina care era in spatele lui impreuna cu alte rude. La un moment dat, intr-o curba pur si simplu nu a mai luat virajul, s-a infipt intr-un parapet de beton si a murit. Nimeni nu stie de ce, dar in mod sigur familiile celor 2 si nevasta ar fi preferat sa fi fost si el intr-o masina in acel moment.

This post has been edited by rtBK: 28 Mar 2010, 09:05


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMG
post 28 Mar 2010, 10:32
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 09
From: Ploiesti




In loc sa fim uniti doar pentru motivul ca in Romania indifrernt ca suntem pe 2 sau 4 roti, gropile ne provoaca mari daune materiale si cateodata sufletesti, noi mioritici cum suntem, incepem sa facem ura de categorie auto! Ba maimute pe polizor, ba conservari....si esenta...adica GROPILE ce ne distrug masinile/motocicletele si uneori vietile, le uitam destul de repede.....

This post has been edited by DMG: 28 Mar 2010, 10:33


--------------------
Opel Vectra B 1998 motor X16XEL - PH XX DMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oltean_Alexander
post 28 Mar 2010, 11:24
Post #89


58525896


Group: Members
Posts: 104
Joined: 8 May 09
From: 125455




Pai un motociclist il si auzi,iti dai seama ca vine,mai ales daca ai geamul deschis auzi ca vine.Desigur lasand figurile cu muzica la maxim si nu stiu ce alta preocupatie decat condusul,cum sunt altii ca se lasa prinsi de ganduri sau telefon si tot merg fara a ceda trecerea.Drumuri mai bune,in Romania stiti ce inseamna?Moarte curata,domnilor problema nu sunt gropile,ci oamenii ca nu sunt civilizati.Voi credeti daca drumurile sunt bune,va fi mai bine?O sa fie plin de vitezomani,ca doar nu da in groapa,baga viteza si omoara oameni,pietoni,etc.Cum prinde o portiune buna de drum,dai blana,si il vezi dupa 1km ca s-a dat peste cap sau a lovit oamenii de pe trotuar.Nu e civilizatie,responsabilitate si mai ales atentie.Asa ca degeaba se fac drumurile,si va plangeti de masini ca dacia nu e buna,cum aud pe altii.Nu exista masina dupa marca sa nu fie buna,nu exista DRUMURI BUNE!!! Cum arata o dacie plimbata in Ungaria si alta in Romania?...Diferenta de la cer la pamant.

28 Mar 2010, 11:27:
QUOTE(DMG @ 28 Mar 2010, 10:32)
In loc sa fim uniti doar pentru motivul ca in Romania indifrernt ca suntem pe 2 sau 4 roti, gropile ne provoaca mari daune materiale si cateodata sufletesti, noi mioritici cum suntem, incepem sa facem ura de categorie auto! Ba maimute pe polizor, ba conservari....si esenta...adica GROPILE ce ne distrug masinile/motocicletele si uneori vietile, le uitam destul de repede.....
*



Are dreptate colegul,toti sunteti soferi,ca pe 2 roti,pe 4,6,sau 12 nu conteaza.Aceasi lege o aveti,si aceleasi drumuri.Avioanele cu ale lor,masinile cu ale noastre si asa mai departe.Campania degeaba exista,oamenii nu au locuri de munca,nu au ce manca,si noi ne batem capul cu gropile.Stati linistiti,curand nu vor mai fi atatea masini,nu mai are lumea bani de benzina,sau masini ca le-au dat la rabla.O sa aveti spatiu de evitare a gropilor.

This post has been edited by Oltean_Alexander: 28 Mar 2010, 11:27


--------------------
6842654 8745874 698426985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrul
post 28 Mar 2010, 11:30
Post #90


Membru'


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 July 07
From: Bucuresti




Nu-i adevarat. Adevarat e faptul ca incercand sa eviti vreo groapa risti sa nu vezi rosul de la stop sau pietonul care tocmai a inceput sa traverseze trecerea. Ochii soferului/motociclistului trebuie sa fie la semne si indicatoare, sau in oglinzi, nu incercand sa ocoleasca gropile, damburile sau sinele de tramvai iesite.

ontopic: a incercat cineva sa sune la rutiera sa anunte o groapa? Sunt sigur ca este mult mai eficient decat sa il desenezi pe gigel langa ea.

This post has been edited by Andrul: 28 Mar 2010, 11:31


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition - B-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 08:51
Forum Renault