DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DSN e voie s-o pornesti impinsa?, baterie slaba

GabyDSN
post 26 Jan 2011, 22:08
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




Deci inseamna k dau numai peste idioti frate ... smile.gif) imi dai si mie id tau dak vrei ?


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Jan 2011, 23:27
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




daca as fi inteles si eu ce se spune pe aici, poate mi-as fi putut exprima o parere.
Dar sincer mi-e greu sa inteleg ce dracu se scrie prin zona...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 27 Jan 2011, 08:58
Post #63


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




klaus, eu raman chitit pe titlu. Nu e voie s-o pornesti impinsa! happy.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 27 Jan 2011, 10:25
Post #64


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




Si eu sunt de parere ca nu e bine sa o pornesti impinsa.

Cu toate astea, in perioada 1998-2004 am pornit prin impingere (impropriu spus.. Stateam la curte si era inclinata iesirea din curte. Asa ca o lasam "la vale" si o porneam asa) mai multe masini. Fiat, Peugeot, Honda, VW. Nici una nu a patit nimic in aceasta perioada!

In momentul cand o pornesti din cheie, electromotorul invarte volanta
Cand o pornesti prin impingere, prin intermediul cutiei de viteze, se invarte volanta.
Efectul este acelasi.

Parerea mea personala este ca producatorul interzice pornirea prin impingere pentru ca "socul" initial la pornire poate fi mai mare fata de pornirea din cheie si atunci poate sari cativa dinti cureaua de distributie.

Dar atunci imi vine in gand alta problema. Daca la 80 la ora bagi in frana de motor (a 3-a sa zicem) atunci socul nu este acelasi? totusi, producatorul nu interzice asta....
In sectiunea Sandero era un coleg care a patit-o, la 80 a bagat frana de motor si s-a bulit motorul....

This post has been edited by harry: 27 Jan 2011, 10:27


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 27 Jan 2011, 14:34
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




harry chiar crezi ca poate sa sara cureaua??? tu spui ca ai practicat asta fara nici un fel de probleme. am citit si eu postul cu sandero dar acolo cred ca a fost un defect de fabricatie al unor componente. nu cred ca sunt chiar atat de proaste masinile in general sa le sara distributia. basmele astea cu saritul le auzeam pe la nea gica din cartier cu sant si te intreba daca e pe lant sau pe curea sa incerce sa o porneasca impinsa. si eu am gasit distributia sarita la un astra f la 10.000km dupa ce a fost schimbata. prima oara scotea fum ceva mai mult apoi a inceput sa porneasca foarte greu. dar a fost din punerea ei la punct smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 27 Jan 2011, 14:51
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




corect servicom. ca un profesor adevarat. masina nu se impinge si gata se porneste de la alta baterie, masina, robot de pornire etc. si daca daca esti pe camp o impingi , o data in viata ei nu are nimic, dar sa nu fie o regula. asta iese in evidenta mare cand citesti cartea aceia instructiuni de folosire . si am mai citit acolo ca la porniretre sa fie apasat ambreiajul chiar daca esti pe liber cu maneta de viteza. au iesit in evidenta.si inca cateva lucruri pe care le-am uitat. aaa sa anuntam dacia service cand e nevoie. ca nea costel al meu ce are? mecanic de 30 de ani si a vazut o groaza de dsn la vita lui.

This post has been edited by gcgeorgescu: 27 Jan 2011, 14:52


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 27 Jan 2011, 16:32
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




Da asa stiu si io pornirea se face cu ambreajul apasat ...


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 27 Jan 2011, 16:50
Post #68


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




la motoarele cu distributie pe curea nu e indicat sa o pornesti impinsa sau trasa, pentru ca exista posibilitatea sa iti sara de la punct, deci nu sare efectiv cureaua de pe pinioane, dar se pot decala datorita socurilor mari, pe cand electromotorul invarte cursiv, constant, iar de pornit cu ambreiajul apasat eu pornesc tot timpul cu el apasat, in felul asta protejezi electromotorul ca sa poata invarti mai usor fara sa mai miste si angrenajele din cutie, iarna cel putin cand e frig afara si uleiul din cutie e mai gros nici nu o pornesti fara ambreiaj apasat daca ai bateria mai slaba.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 28 Jan 2011, 09:32
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




inseamna ca o sa incep sa o pornesc si eu cu ambreiajul calcat.pana acum o scoteam pe liber, dadeam la cheie, porneam aeroterma si coboram sa racai geamurile.
intradevar porneste mai greu fara sa fie ambreiajul apasat.sper ca nu i-am facut nimic ca am pornit-o asa.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 28 Jan 2011, 12:01
Post #70


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Cand o impingi, sistemul de distributie opune o forta mai mare decat atunci cand actionezi demarorul? wacko.gif

Personal am pornit prin impingere de cateva ori SN, dar si un R19. Fara probleme. Bineinteles nu zice nimeni sa lasi ambreiajul ca ciobanul....


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 28 Jan 2011, 13:56
Post #71


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




nu e vorba ca sistemul de distributie opune o forta mai mare ci pur si simplu atunci cand o pornesti trasa sau impinsa sunt socuri mari in momentul in care ridici brusc piciorul de pe ambreiaj ca sa porneasca si nu a zis nimeni ca sare obligatoriu de la punct ci ca se poate sa sara, eu unul am vazut asa ceva.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 28 Jan 2011, 20:40
Post #72


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Bun, sa crezi ca ridicand piciorul brusc de pe ambreiaj ajuta la o pornire mai usoara e gresit, nu sa o pornesti impinsa/trasa. smile.gif Cum spuneam si in postul meu anterior: nu lasi ambreiajul ca ciobanu'.
Scriu asta doar in ideea de a nu-i deruta pe colegii mai noi in ale soferiei si a-i face sa creada ca daca au ramas undeva in camp fara curent suficient pentru pornire, nu mai e nimic de facut. Nu cred ca cineva va incepe sa porneasca masina impinsa doar pentru a face economie de curent biggrin.gif , deci vorbim de cazuri rare.

Apropo de socuri: eu zic ca nici demarorul nu incepe sa invarta asa, mai bland, cu turatie mica, dupa care isi creste turatia happy.gif Tot un soc e si in cazul respectiv.
Bun, asta e parerea mea si fiecare e liber sa-si porneasca masina cum crede de cuvință. Oricum, eu nu voi ezita sa-mi pornesc masina impinsa in cazul in care demarorul da rateuri. dry.gif

This post has been edited by Amedeus: 28 Jan 2011, 20:42


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 28 Jan 2011, 22:25
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




si eu am pornito odata impinsa pt ca am uitat farurile aprinse, si nu a avut nici pe dracu, si daca o sa mai am probleme cu pornirea o so imping fara nici un stres.
poate nu o sa o chinui daca stiu ca motorul nu porneste nici in 20 metri da atata timp cat masina porneste in 2 metri nu imi fac probleme.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Jan 2011, 22:29
Post #74


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(Amedeus @ 28 Jan 2011, 21:40)
Apropo de socuri: eu zic ca nici demarorul nu incepe sa invarta asa, mai bland, cu turatie mica, dupa care isi creste turatia  happy.gif  Tot un soc e si in cazul respectiv.
Bun, asta e parerea mea si fiecare e liber sa-si porneasca masina cum crede de cuvință. Oricum, eu nu voi ezita sa-mi pornesc masina impinsa in cazul in care demarorul da rateuri.  dry.gif
*



E o diferenta. Demarorul invarte motorul cu nici 100 rpm. tu cand ridici ambreiajul in trapta a 2-a sa zicem la 20 kmh motorul o sa urce BRUSC de la 0rpm la aprox 1000 sau mai mult,, e o diferenta mareee. De treapta 1 nu mai are rost sa zic.. Stiu pe cineva care a rupt distributie abia schimbata la un matiz incercand sa o porneasca trasa. A exagerat ce-i drept (a incercat vreo 2 km)

This post has been edited by ArtVandelay: 28 Jan 2011, 22:32


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 22:39
Post #75


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




as avea si eu nevoie de baietii aia care reusesc sa impinga o masina cu 20 km/h


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 28 Jan 2011, 22:52
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




QUOTE(ArtVandelay @ 28 Jan 2011, 22:29)
E o diferenta. Demarorul invarte motorul cu nici 100 rpm. tu cand ridici ambreiajul in trapta a 2-a sa zicem la 20 kmh motorul o sa urce BRUSC de la 0rpm la aprox 1000 sau mai mult,, e o diferenta mareee. De treapta 1 nu mai are rost sa zic.. Stiu pe cineva care a rupt distributie abia schimbata la un matiz incercand sa o porneasca trasa. A exagerat ce-i drept (a incercat vreo 2 km)
*


Vezi ca demarorul invarte cam la 200 de rot/min....si nu are nici pe naiba daca pornesti masina impinsa (lucru probat pe N masinii de aproape toate varstele).


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 28 Jan 2011, 22:58
Post #77


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Eu stiam ca la MAS turatia de pornire e sub 100 rpm, la diesel in jur de 200. Daca e ok de ce mai scrie in manualul de supernova ca nu ai voie sa faci asta ? Daca e ok de ce s-a rupt distributia la matizul de care am scris mai sus? Probabil pentru unii e ok si sa puna flacara sub masina sa ajute pornirea, ca doar daca merge la RABA trebuie sa mearga si la supernova.

A fi in regula sa o pornesti impinsa nu e tocmai sinonim cu "am pornit-o odata asa si n-a avut nimic" wink.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 28 Jan 2011, 22:59


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91_CTL
post 28 Jan 2011, 23:07
Post #78


am multe de invatat......


Group: Members
Posts: 195
Joined: 25 November 10
From: Facaeni, Ialomita




Mama Doamne cate pareri pro si contra pe topicul asta, eu zic sa o lasati mai moale cu ce scrie la carte, ca oricum daca se intampla sa moara bateria, tot impinsa o pornim. Chiar sunt curios cei care sunt contra, cum o pornesc daca raman fara baterie, asteptati 2 ore sa vina cineva cu clesti sa va dea curent?
Eu am pornit-o de cateva ori impinsa si nu s-a intamplat nimic.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001
Nr. inmatriculare: Fara numar, fara numar......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 28 Jan 2011, 23:21
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Eu am motor 1,8 8v de reno 19 si l-am pornit de cateva ori impins ca nu prea mai tine bateria si nu a avut nici pe dreaq distributia...am prieten cu solenza care nu odata a ramas fara baterie, ba chiar cand a cumparat masina avea electrom0torul defect si a pornit masina numai impinsa cateva zile .Nimeni nu a patit absolut nimic. Asa ca nu va mai speriati aiurea..dac nu bruschezi nu are ce sa se intample.


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91_CTL
post 28 Jan 2011, 23:37
Post #80


am multe de invatat......


Group: Members
Posts: 195
Joined: 25 November 10
From: Facaeni, Ialomita




Exact asta incerc si eu sa zic @djalex_bolidu, nu se intampla nimic daca sti sa o pornesti impinsa, numai sa nu faci un obicei din asta wink.gif

This post has been edited by 91_CTL: 28 Jan 2011, 23:38


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001
Nr. inmatriculare: Fara numar, fara numar......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 29 Jan 2011, 12:42
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




pt mine treaba ie simpla cum am zis si mai sus daca motorul porneste in 2 metri nu are nici pe dracu masina daca o pornesti impinsa, bineinteles ca sunt tot felul de tolomaci care o trag 10 km crezand ca asa porneste si o mai tin si in viteza intai, atunci normal ca rupi cureaua de la socul ala.
ArtVandelay daca masina (ma refer la masini moderne cu injectie si mi de senzori) nu porneste in cativa metri dai pace nu o mai chinui ca i problema din altceva si nu o sa porneasca nici trasa 20 km.
cartea zice sa nu o pornesti impinsa pt ca ei nu isi asuma raspunderea pt un lucru care daca nu-i facut calumea poate dauna motorului, nu toti stiu ca nu-i bine sa o pornesti cu viteza intai, sau nu au de unde sa stie cei de la dacia ca tu o tragi 10km si ai uitat sa pui contactu, si strici motorul, mi se pare normal ca ei sa puna chestia asta in manualul de expluatare.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 20:23
Forum Renault