DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pierdere de putere, n-are suflu cand o calc

Marius
post 8 Jul 2005, 12:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Scrie ca puterea maxima este obtinuta la 5500 rtm. Da-le cu asta peste ochi. Si spune-le ca d-aia ai zona alba pe turometru, s-o folosesti. mad.gif

Hai ma ce naiba, nu e asa greu. Curaj, ceva bani, ceva tupeu si da-i drumu in service.

N-am inteles daca inainte de inlocuire ambreiajului urca peste 3500 rtm. Tot asa te rugai de ea sa demareze la drum lung ?


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 8 Jul 2005, 12:57
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




da, asa facea de noua; nu a urcat niciodata mai mult de 3500; si cu cat ma apropii mai mult de 3500 face un zgomot puternic de tot; si nu trage; adica eu sunt la blana cu acceleratia si ea muge ca un taur furios si scrasneste si asta e tot.

o sa merg in service cand o sa am ceva timp, bani si nerv


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 11 Jul 2005, 10:46
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




In week end am facut urmatoarea chestie; am pus un plin de benzina si am luat doua sticle din alea cu injector cleaner, le-am turant in rezervor, si am inceput sa ii dau forja;

intai am turat-o pe loc pana pe la 6000 de ture cred ca vre-un sfert de ora; pe urma am inceput sa o turez in mers in 2-a si 3-a pana pe la 4500; la inceput nu a vrut din prima nici 4000, dar la un moment dat a inceput s-a auzit o serie de zgomote mai ciudate si a inceput sa isi dea drumul; in cele din urma a mers bine pana la 4500 de ture; mai mult nu i-am dat ca am avut ceva teama; A mers f bine, cum n-a mers niciodata tot week end-ul, insa astazi dimineata, m-a umplut de nervi; a mers cu hop-uri; portiuni de drum mergea de nu imi venea sa cred, adica apasam usor pe accleratie si se infigea pana la 4000 de ture si avea vana in ea, pe urma brusc nu mai avea de loc vana, iar la doua semafoare mi s-a oprit motorul; a inceput sa se balbaie, si s-a oprit; l-am pornit si iara s-a oprit si tot asa; pe urma iara a mers excelent vreo 3 km, pe urma iara s-a oprit si tot asa;

deja imi face impresia ca pe traseul combustibilului e ceva infundat. pt ca imi da senzatia ca parca ar avea niste dopuri pe undeva, care se tot muta de colo colo.

iar cu aerul conditionat pornit e si mai ciudat; daca ii dau drumul, si plec de pe loc se tureaza motorul, dar nu traqe; asta nu prea o inteleg; cel putin cand plec de pe loc in 1-a cand iau apas pe ambreiaj si iau piciorul de pe acceleratie, motorul ramane turat inca vreo 2 sec, pana sa bag in doua, parca chiar se mai tureaza putin si nu trage; adica turometrul se duce pana la 4000 si ea de abia se misca de pe loc; si tot asa pana cand ajung in 4-a; dar problema e ca motorul e turat si nu trage; adica daca ii dau a 4-a incepe sa dea in nas; e ca si cum ai baga-o din a 2-a in a 4-a.

Asta cu AC-ul pornit e cea mai tembela faza; ma enrveaza la culme; am mai mers cu masini cu aer conditionat, dar la alea nici macar nu se simteau cand le porneai ac-ul si tot motoare de 1.4 erau si alea.

ma poate lumina si pe mine cineva?






--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cealapa
post 12 Jul 2005, 12:05
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 July 05




Imi cer scuze ca ma bag si eu in seama .... si nu am gasit

Unde este pozitionat excl.gif excl.gif "Catalizatorul" excl.gif ???? ca am cam lovit scutul de multe ori si am aceeasi problema .... :| wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

multumesc mult....


--------------------
Dacia Solenza Clima - B - 32 - DCG
To be a Hacker is a dream , To be a Lamer is reality
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 26 Aug 2005, 00:22
Post #65


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Problema mea se pare ca a ramas aceeasi. Rezolvarea a fost o iluzie. Deci e clar ca in treapta 2, pana pe la 3000, 3000 si un pic de turatii se ingatuie, adica sughite, a 3-a nu prea are vlaga si nu mai vrea scart cu a 2-a sub nici o forma. Ce are? Ce sa ii fac? Era pe undeva pe forum ceva legat de o instalatie de desfundat injectoare. Unde gasesc asa ceva? Cat costa? As putea sa le curat singur? As vrea sa incerc eu sa elimin eventualele probleme si in caz in care ma depaseste sa merg la un service.


PS Nu exista vreo carte despre Solenza care sa o descrie complet pana la ultimul surub ? Asa cum erau cartile alea vechi de Mondiru pentru Dacii 1300/1310..


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 12:46
Forum Renault