DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am si eu o intrebare, in leg cu gpl

kiki90
post 16 Apr 2010, 16:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




mi-am bagat inst gpl pe o dacie din 94' ....trebuie sa ii bag alt tip de ulei ?cand o prnesc trebe sa o pornesc pe benzina si dupaia o dau pe gaz?

This post has been edited by kiki90: 16 Apr 2010, 17:07


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 16 Apr 2010, 17:26
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Nu stiu sigur daca trebuie sa schimbi uleiul mai asteapta raspunsuri , mie mecanicul mi-a pus 15w40 ( am gpl ) , iar referitor la pornire cica e bine , prima data sa pornesti pe benzina si sa-l tii asa pana ajunge temperatura la 30 C si apoi sa schimbi pe gaz ca altfel se strica supapele din plamanul gpl.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 16 Apr 2010, 19:03
Post #3


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




Se face exact cum a spus "mircea2006x", dar in practica, de obicei cand afara sunt peste 10 grd C constant, o lasi numai pe gpl. Nu este sanatos ptr durata de functionare a motorului, dar este mai practic.


--------------------
Dacia 1310 '83 TLX - CT-03-W L L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 16 Apr 2010, 21:13
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




regulatorul functioneaza bine cand e incalzit de apa din circuit-de aceea trebuie incalzit motorul inainte pe benzina...la mine porneste la sfert pe gaz oricand.asa ca nu-ti mai bate capul, mai rau omori electromotorul cu atatea porniri .

16 Apr 2010, 21:15:
si iarna poti arunca o galeata cu apa fierbinte si porneste tot asa de usor ca si vara, insa nu si la minus 20 sa fim seriosi.

This post has been edited by danezu_pitesti: 16 Apr 2010, 21:15


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Apr 2010, 21:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Poti sa spui si ce se intampla la motor, numai pe GPL? Eu cred GPL-ul mai bun ca benzina, e mai curat, nu detoneaza, nu afuma nici componente nici ulei, nu, nu , nu... Ce stricaciuni provoaca? Vrei sa-ti arat un motor pe GPL, care merge de 7 ani, fara vreo interventie, si chiulasa micsorata, si altul pe benzina , care e ca vai de el? Ti-e scarba sa-l auzi, d-apai sa-l si privesti.Ai dat vreodata, numai capacul la culbutori jos, la un motor cu GPL, sa vezi cum arata in comparatie cu cel pe benzina?
Dai pe benzina din cand in cand, pentru a mai umezi membrana la pompa de sprit. In rest nu-ti recomand. Ideea cu membrana rece e labareala. Daca la mine (si la cei care m-au inteles), membranele arata ca noi, deci se poate fara benzina. Chiar p-aici spunea cineva, ca nici nu mai stie daca mai are ceva din rezervor pa-n spate. Apoi, cand plosca nu mai merge, mai repede pui alta, cai doar 40 lei, decat peste 100 setul de membrane la cei de la servis, care de fapt sunt cele care trebuiau sa ti le dea rezerva.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 16 Apr 2010, 23:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




QUOTE(PH-06-BOA @ 16 Apr 2010, 21:28)
Poti sa spui si ce se intampla la motor, numai pe GPL? Eu cred GPL-ul mai bun ca benzina, e mai curat, nu detoneaza, nu afuma nici componente nici ulei, nu, nu , nu... Ce stricaciuni provoaca? Vrei sa-ti arat un motor pe GPL, care merge de 7 ani, fara vreo interventie, si chiulasa micsorata, si altul pe benzina , care e ca vai de el? Ti-e scarba sa-l auzi, d-apai sa-l si privesti.Ai dat vreodata, numai capacul la culbutori jos, la un motor cu GPL, sa vezi cum arata in comparatie cu cel pe benzina?
                            Dai pe benzina din cand in cand, pentru a mai umezi membrana la pompa de sprit. In rest nu-ti recomand. Ideea cu membrana rece e labareala. Daca la mine (si la cei care m-au inteles), membranele arata ca noi, deci se poate fara benzina. Chiar p-aici spunea cineva, ca nici nu mai stie daca mai are ceva din rezervor pa-n spate. Apoi, cand plosca nu mai merge, mai repede pui alta, cai doar 40 lei, decat peste 100 setul de membrane la cei de la servis, care de fapt sunt cele care trebuiau sa ti le dea rezerva.
*


plosca insemnand?


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 17 Apr 2010, 09:19
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




plosca insemnand regulatorul...PH-06-BOA trebuia sa ne spui mai devreme chestia cu cat costa regulatorul ca eu mi-am luat exact teapa descrisa de tine mai sus. smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 17 Apr 2010, 11:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




chiar asa putin costa un vaporizator (regulator)..? pretul e pentru unul nou nou sau second hand..? eu am instalatie Bedini..nu prea am gasit pe piata romaneasca..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Apr 2010, 21:22
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Unul nou, e aproape de 200 lei. Nu conteaza ce instalatie ai (clasica), poti sa pui ce regulator vrei. Toate au o electrovalva, o intrare si iesire de apa, o intrare si iesire de gaz, si culmea, au aceleasi cote la adaptoare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Apr 2010, 22:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ehe , ce usor porneam eu iarna masina cu seringa de benzina iarna diret pe GPL laugh.gif , la fiecare ITP era regula 5L de benzina si membrana de pompa de benzina + reglaj pe tester atit , in rest benzina cu seringa de 5 ml cind temperatura scadea sub 5 grade icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 18 Apr 2010, 00:08
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




cam cat va consuma voua pe gpl si cat pe benzina


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 19 Apr 2010, 22:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Pentru kiki : exista si uleiuri special formulate pentru utilizarea GPL,dar nu cunosc o interdictie de a utiliza uleiuri normale.Dacia oricum nu e pretentioasa la ulei,dar ceva de calitate ce rau sa-i faca?Si daca e ceva mai bun oricum acopera toate situatiile.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 00:35
Forum Renault