Probleme cu semnalizarea, ...cutia cu sigurante...?
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu semnalizarea, ...cutia cu sigurante...?
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|||
SPORTivu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat! si eu am patit figura cu miscatul cutiei de sigurante, dar la faza lunga, ca mi se aprindeau aiurea farurile. 4 lanumar....ai grija sa nu iei foc! eu nici acum nu i-am dat de cap....desi am curatat de m-am imbolnavit....
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1974 BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979 Aro 243 Militar 1979 |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
[quote=SJ-03-WEN,24 Apr 2005, 22:17]
Scoti ambele sigurante de care vorbesti si desfaci si "puntea" pe care ai facut-o. Masori daca ai tensiune pe firul de faza in situatia data. 1. Nu exista tensiune, asta inseamna ca ala e fir de IESIRE din cutie, deci si pentru cel de semnalizare ar trebui sa fie la fel. Pui contactul si masori daca ai tensiune pe borna din stinga a sigurantei de semnalizare de care vorbesti. Ar trebui sa nu ai. Masori si in spate, la firul care intra in borna. a).Daca acolo ai tensiune, inseamna ca nitul care fixeaza spatele cu fata e slab si/sau oxidat. Se poate "bate" mai tare, dar recomand inlocuirea blocului de sigurante. b ). Daca nu ai tensiune nici pe firul care intra in cutia de sigurante, verifici traseul sau, ar trebui sa fie conectat in regleta de contacte "+ cu contact". 2.Exista tensiune de faza, inseamna ca aia e intrare in cutie. Atunci masori cu contact pus tensiunea la semnalizare, adica urmezi pasii pe care ti i-am spus la a)., respectiv b ). A, ca idee, tie ACUM iti functioneaza semnalizarea si fara contact, corect? This post has been edited by diaconuliviu: 25 Apr 2005, 07:33 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
...am gresit ...la postu anterior.
era vroba de siguranta de pe proiectoarele de ceata m-am uitat eu orintr-o carte si scria ca sunt "proiectoare faza mare" sau asa ceva dar mai jos sunt sigurante pentru ambele becuri si de stanga si de dreapta de pe faza lunga. deci presupun ca e vorba de proiectoarele de ceata. pe astea le-am mai folosit in acelasi timp cu semnalizarea si totul a fost ok. Si ca sa-ti raspund la intrebare: NU, nu imi functioneaza fara contact. Functioneaza la parmetri normali.... Oricum nu prea am priceput faza cu masurarea... Masor fata de masa....? cu voltmetrul....? Poate vrei sa fii un pic mai explicit....(sa-mi spui unde pun cei doi electrozi ai aparatului de masurat).. Multumesc anticipat... |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. e posibil sa fie sigurantele pentru faza de intilnire ce spui. (faza scurta) 2. de masurat, una dintre sondele voltmetrului (cea de "-" ) o legi la masa iar cu cealalta testezi tensiunile unde am spus mai sus. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:09 |