Probleme cu racirea
Probleme cu racirea
tiandrei |
30 Mar 2010, 16:03
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|||
iulian.bisty |
30 Mar 2010, 16:54
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
daca apa in borcan bolboroseste insamana ca e ciupita garnitura de chiuloasa
daca nivelul la ulei a crescut inseamana ca ai apa in ulei am patit si eu cand se ridica temp la apa destul de repede si constatasem ca nu prea mai aveam apa in motor ,imi curgea pe la pompa da apa |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
tiandrei |
30 Mar 2010, 17:03
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
Apa este ... sau cel putin in vasul de expansiune este si in radiator si presupun ca ajunge si prin alte locuri ... din pacate si pe unde nu ar trebui sa fie )
This post has been edited by tiandrei: 30 Mar 2010, 17:03 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
iulian.bisty |
30 Mar 2010, 17:10
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
verifica si radiatorul sa nu fie imbacsit de musculite si altele care nu mai permite trecerea aerului
sau sa nu fi uitat cartonul in fata radiatorului de asta iarna |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
tiandrei |
30 Mar 2010, 17:15
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
nu am avut niciodata carton pus ... mi se pare inestetic ... asta cu diverse resturi prin el trebuie verificata
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
iulian.bisty |
30 Mar 2010, 17:22
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
scoti radiatorul si te uiti prin el si ar tb sa se vada ,eu cred ca asta e problema ta nu se mai raceste apa
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
tiandrei |
30 Mar 2010, 17:30
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
O sa il iau la puricat ... oricum si ala a fost shimbat (3-4 ani) si cel vechi era chiar curatel ...
Inca o chestie care ma face sa cred ca si termostatul e dus ... in mers mi se intampla sa pice pur si simple acul la apa si apoi in timp revine la pozitia de mers. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
iulian.bisty |
30 Mar 2010, 17:46
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
ca sa vezi daca e termostatul eliminal din circut si vezi daca problema persista
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
bygy007 |
30 Mar 2010, 19:36
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
sau il verifici , il pui pe foc si il fierbi , daca ai un termometru vezi si cind deschide
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tiandrei |
31 Mar 2010, 18:54
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
Problema este cu siguranta de la termostat . Puteti sa imi recomandati un producator sau ceva pentru termostat (vreau sa iau de "vara") .
In alta ordine de ideii asta pare singura problema . La cea cu uleiul se pare ca am fost doar paranoic Revin maine pe seara cu impresii |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
krapcarasu |
31 Mar 2010, 19:30
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
verifica si masa ceasurilor
31 Mar 2010, 20:31: termostat ia vernet This post has been edited by krapcarasu: 31 Mar 2010, 19:31 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tiandrei |
31 Mar 2010, 19:35
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
o idee unde gasesc legatura la masa a ceasurilor ?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
bygy007 |
2 Apr 2010, 10:14
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
daca ai masina din semnatura nu prea ai de ce , daca ai masa nasoala nu merg mai toate era vorba de cele model vechi cu ceasuri separate
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tiandrei |
2 Apr 2010, 12:38
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
Intradevar de masina de la semnatura e vorba . M-am uitat la punctul de masa de pe contraaripa si e totul ok .
Update referitor la problema initiala : Am schimbat termostatul insa problema a ramas aceeasi. Astazi am scos termostatul de tot pentru a putea face drumurile de sarbatori. Am vorbit cu un guru in radiatoare si mi-a spus ca daca radiatorul ar fi blocat mi-ar fierbe apa de tot si s-ar ridica acul mai mult . Acum nu stiu ce sa fac . Vara ma gandesc ca nu ar fi problema sa merg fara termostat ca oricum e cald , dar la iarna ce fac ? Dupa sarbatori o sa ajung si la un electrician sa se uite pe la sondele de temperatura si alte indicatoare Daca mai aveti ceva sugestii le astept cu nerabdare Pana una alta va doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si fara incidente ! |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
george 07 |
5 Apr 2010, 10:31
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 |
@tiandrei nu este recomandat ca motorul sa functioneze fara termostat (uzura prematura) la tine cel mai probabil este chiulasa deformata , verific-o cu un liniar (chiar subler partea lunga) sau nu sunt cilindrii (camasiile) aliniati(-e) in orice situatie trebuie planata chiulasa.
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
aqme |
5 Apr 2010, 13:24
Post
#16
|
Unic membru important Group: Members Posts: 39 Joined: 1 March 10 From: Bucuresti |
As avea si eu o mica problema legata de caldura intre altele pe care va trebui sa le rezolv. Daca deschid capota, pe partea stanga in zona superioara pe colt se afla mai multe furtune legate la un mic aparat cu un fel de manivela ce se poate deschide si inchide. Pana la urma, care este OFF, HOT si COLD? Adica ma intereseaza sa nu mai bage aer decat daca vreau, sa dea caldura si frig. Cum se procedeaza?
|
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-14-DDS
|
|
ghitza |
5 Apr 2010, 15:16
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai la mijoloc e deschis si in laterale inchisa caldura ,cel putin asa e la mine am tipul cu 2 furtune numa unl intra si iasa tu cred ca ai cel cu 3
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tiandrei |
5 Apr 2010, 18:00
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 February 10 From: Focsani |
@george 07 :
In subconstient undeva stiam ca tot de acolo i se trage da' am zis sa o dreg altcumva. Una peste alta dupa ce am scos termostatul dupa vreo 5 km de la plecarea de pe loc cu motorul rece se aprinde indicatorul de la "injectie" (cele dupa care trebuie sa astepti cand pornesti motorul) . Ca nota informativa dupa ce am scos termostatul am mers forja vreo 6-7 km si nu mi s-a aprins nimic . Cand merge mai ... k mama in speta se aprinde indicatorul. Una peste cealalta oricum nu intentionez sa imi mai bat capul cu aceasta chestiune datorita lipsei de lichiditati si nepasarii utilizatorului autovehiculului prin prisma replicii : "daca nu se strica de ce sa verific" Eu personal va multumesc tuturor celor care ati raspuns si va doresc drumuri fara incidente Cu stima This post has been edited by tiandrei: 5 Apr 2010, 18:00 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2024 - 01:21 |