"serpisori"....
![]() ![]() ![]() |
"serpisori"....
KYD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
1) Cauta pe forum. Cred ca s-a discutat. CAUTA
2) Nu mai crea topicuri pentru fiecare idiotenie care iti vine sa o pui pe masina. Cauta inainte sa faci un topic, si daca vrei sa iti faci varza din masina, fa un singur topic si varsa-ti acolo toate ideile. Nu ne chinui pe noi cu 187234 topicuri. Ai numai 39 de posturi dar deja ai 5 topicuri deschide...binenteles...toate inutile. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
KYD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
nu e bine sa te enervezi pe astia mai mici....nu trebuie sa invete si ei ceva?....oricum nu i nimic scuze ca am deschis topicul asta si felicitari pt felul tau de a fii...P.S: daca as fi stiut unde sa caut nu as mai fi intrebat...logic nu?...oricum m am convins cum este cu lumea mai "mare" pe aici...bafta la toti
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#4
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Lumea se confrunta pe aici cu o oarecare rutina, trebuie sa intelegem asta.
Incep sa le dau dreptate totusi. De povestit putem povesti mult si bine, si verzi si uscate. Chestia principala este modul cum ai pus problema. Aceste imbunatatiri daca le faci, trebuie sa ai ceva cunostinte de mecanica. De la tine nu rezulta acest lucru. Acei "serpisori" imbunatatesc fluxul de gaze, iar la un motor de putere relativ mica, cum este motorul tau, rezultatul nu va fi spectaculos. This post has been edited by vis-a-vis: 23 Jan 2006, 11:23 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
va fi o crestere de 1,5-2 cp daca vei avea un esapament mai putin restrictiv
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
KYD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate am gresit si eu dar totusi "unii" sunt prea exagerati...in fine asta nu conteaza...motorul urmeaza sa fie modificat si ultimele lucruri care mi au ramas de facut ar fi un carburator weber dublu corp si aceasta galerie(serpisori)....si sincer nu stiu unde sa ma duc s o fac si nici nu stiu cat costa....dar se pare ca unii nu ma inteleg(sau poate nu ma fac inteles).... P.S: nu sunt un foarte bun cunoscator in mecanica dar ma descurc destul de bine
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca ai usurat bielele, vilbrochenul, volanta sau le-ai inlocuit cu unele sport, ca ai un ambreiaj sport, ca ai schimbat supapele si arcurile supapelor cu unele mai mari in diamentru, respectiv arcuri mai tari?
Sa inteleg ca ai rectificat chiulasa pt un raport de compresie mai mare si ca ai montat deja pe motor axa cu came cu unghi mare. Daca da, cred ca e floare la ureche sa indoi niste conducte si sa le sudezi pe o flansa. alphawerks_header.jpg This post has been edited by vis-a-vis: 23 Jan 2006, 12:00 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
KYD |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
La volanta si biele nu am umblat sa le usurez.....spune mi daca este vreo ordine in care se pun aceste "tevi" adica serpisori 1-4 si 2-3 (parca asa e in poza)..sau este alta ordine?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Evacuarea din imagine e doar un exemplu, nu stiu de la ce masina este.
Ideea e sa ai un flux continuu de gaze. Pentru asta, traseul conductelor trebuie sa aibe aceeasi lungime pt. fiecare pana in punctul in care se unesc, apoi trebuie tinut cont de ordinea de aprindere a cilindrilor, care habar n-am care e la nova. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
KYD |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
multumesc si inca o data imi cer scuze daca am suparat pe cineva...dupa ce voi termina masina voi baga niste poze cu ea sa mi spuneti ce parere aveti...
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#12
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 23 Jan 2006, 12:14) 1,2,4,3? Ca sa nu ai batai de cap, poti face asa: faurecia_Exhaust_manifold.jpg |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Speram sa ma corecteze Kyd, dar n-am avut placerea.
![]() Cu alte cuvinte se imperecheaza 1 cu 4 si 2 cu 3, identic ca in prima poza. Insa, dupa tot ce am insirat pana acum, vin cu precizarea ca, acesti serpi nu se fac dupa ureche, doar asa, sa dea bine la public... diametrele trebuiesc calculate, lungimea deasemenea. Apoi se testeaza cu aparatura speciala, pentru a vedea daca nu cumva am facut mai mult rau decat bine. Sincer, ultimul lucru care mi-ar ramane de facut, ar fi sa modific evacuarea. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
KYD |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
am inteles ca cei de la Borla pot face asa ceva?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai ... da-le un telefon si intreaba-i....
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#18
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai departe, poti citi de aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16892175
Lectura placuta! |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#19
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 23 Jan 2006, 14:20) Alte vremuri... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
amc |
![]()
Post
#20
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
yknot |
![]()
Post
#21
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
serpisorii care ii am pe nova(1.8 16v) aduc un surplus de putere de aproximativ 8 cp la cei 136 dati de fabrica si au costat fix 350 euro
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
Muttley |
![]()
Post
#22
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sporul asta de putere s-a obtinut numai prin schimbarea galeriilor, sau s-a intervenit si la axele cu came si la alimentare?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
yknot |
![]()
Post
#24
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(Muttley @ 26 Jan 2006, 10:57) Sporul asta de putere s-a obtinut numai prin schimbarea galeriilor, sau s-a intervenit si la axele cu came si la alimentare? asta este sporul de putere declarat de firma constructoare, este galerie "racing" cumparata de la un furnizor de piese pentru masini de curse. intr-adevar, masina are si admisia schimbata, intregul traseu de evacuare schimbat, cip tuning... etc si cu toate astea este pe undeva la 150cp |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
kta |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Parca ar fi parul Meduzei
![]() Si daca ma uit atent pare un motor de R 18. This post has been edited by vis-a-vis: 26 Jan 2006, 20:35 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
KYD |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
kta...vreo poza cu galerie de nova gt nu ai?Stii pe cineva care face asa ceva?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
driverx |
![]()
Post
#28
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(kta @ 26 Jan 2006, 18:05) ![]() ![]() ![]() ![]() Daca aia e evacuare.........slab....slab de tot... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
SiloS |
![]()
Post
#29
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Evacuarea aia arata de parca ar fi trecuta prin masina de tocat
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hm e complicata rau de tot.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 17:18 |