nu porneste pe gaz
![]() ![]() ![]() |
nu porneste pe gaz
Virusux |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia NOVA
GT
1998
- BR 05 GLM
|
|||
io_marian70 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 January 11 ![]() |
hei nu mai e nimeni pe aici am rezolvat sper prb era de la bujii am pus noi si acum o ia la prima cheie chiar dimineata pa gaz
|
--------------------
dacia
break
1997
- dj 03 sfk
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
e acum citiva ani aparuse un filmulet cu niste bujii gaurite in electrodul de masa pe forum , am zis sa incerc si eu , si m-am chinuit cam 2 ore si 2-3 spirale rupte pina am reusit dar a meritat s-a vazut imediat imbunatatirea
This post has been edited by bygy007: 23 Jan 2011, 12:22 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si eu le-am gaurit de-o saptamana, e un mers mai finut al motorului, se zice ca creste puterea cu 3%, iar pornirea nu pot s-o precizez, ca mie-mi pornea pe gaz oricum. O singura data in iarna asta, am pornit din bidon sprituit in carburator, pentru ca seara am pornit-o si miscat un minut, s-a produs condens la motor. Trebuia lasata sa se incalzeasca bine. V-am zis mereu, ca e important cu lasati seara masina si unde, ferita de curenti.E sensibila jigodia. Daca naduseste noaptea (n-o intreb pe unde umbla), pun pistol de aer cald pe fise, bobina etc, sa se usuce si nu-s probleme, dar de cand i-am inteles vointa, nici n-am mai injurat-o,m-a invatat si cum s-o asez si ne intelegem. Eu am facut gaurile putin conice. E si film pe youtube.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
imi dai linkul de pe youtube?deci esti multumit?ce fel de bujii le-ai gaurit?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
PH-06-BOA eu aveam data o gaura de 1mm pe gitul de lebada in mijloc , o sticla de 200 ml de benzina si o seringa de 5 ml , o injectam si gata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
libarca |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Va salut!Dacia e pe gaz,de pornit,porneste si la rece si la cald,eu zic ca trage destul de bine,dar,de vre-o saptamana a parut o problema!Dupa ce motorul se incalzeste(vreo 6 kilometri in oras,semafoare,opriri,demarari),incepe sa-mi faca figura!Nu mai vrea sa se accelereze cand apas pedala brusc,motorul incepe sa bata rau de zici ca vrea sa plece de pe masina pana trece de 2000 de ture,dupa care merge normal.Daca accelerez treptat si incet,nu are probleme.Daca ies cu ea din oras si meg mai mult in treapta 4 si 5,isi revine complet,si se comporta normal in toate regimurile de mers.Filtrul de gaz este in electrovalva(cea care NU este pe vaporizator)?!Multumesc!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pe benzina face la fel?
daca face la fel si pe benzina poate fi de la avans , condesator , bobina , aprindere in general daca doar pe gaz debit This post has been edited by bygy007: 23 Jan 2011, 15:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
libarca |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
As vrea totusi sa ma uit si la filtru de gaz!Masina are gaz pe ea din 2003,si nu stiu sa-l fi verificat cineva vreodata!Este pe electrovalva aceea singura?Trebuie eliminat gazul de pe conducta ce duce la butelie?Pulmonul l am desfacut din toate inchieturile,e bigas ,cum ai tu (sau ai avut) bygy.nu am vazut nimic suspect,membrana nu e sparta.pargia aceea antrenata de membrana nu are arc?Am citit mai sus ca si aia trebuie sa inchida si sa deschida in functie de aspiratia creata de motor,sau functioneaza pe principiul descris de tine intr-un post mai vechi,caz in care s-ar deschide decat atunci cand s-ar termina gazul din camera pana s-ar umple din nou...?
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#40
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 23 Jan 2011, 12:22) e acum citiva ani aparuse un filmulet cu niste bujii gaurite in electrodul de masa pe forum , am zis sa incerc si eu , si m-am chinuit cam 2 ore si 2-3 spirale rupte pina am reusit dar a meritat s-a vazut imediat imbunatatirea Ai gaurit bujiile care erau pe masina?Ca alfel e greu de constatat imbunatatirea ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
P-alea de pe masina.Nu v-am zis ca eu n-am cumparat bujii in viata mea? Eu nu folosesc seringa, ci o gaura mica in dop, data de la interior catre exterior, pentru a face firul drept, si cu petul direct in difuzor si in camera de nivel, pe deasupra jiclorului de aer la emulsor.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
libarca |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Am verificat filtrul.Ce am gasit acolo m-a ingrozit!Neumblat de 7 ani (km nu-i stiu ca nu mai mere totalizatorul).O cantitate mare de funingine,ca pilitura de fier insa nemetalica,ocupa destul de mult volum in camera filtrului,magnetul aproape isi dublase volumul cu impuritatile metalice de pe-acolo...Si sa nu mai zic de pasla aia pe care am batut-o mai rau decat un covor,in lipsa momentana a alteia noi!Toate reglajele s-au dereglat
![]() This post has been edited by libarca: 23 Jan 2011, 17:54 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
io_marian70 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 January 11 ![]() |
am schimbat garnituri cilindrii spate ,ferodouri,reglat saboti nu stiu de ce nu franeaza si spatele, fata ingheata spatele nimic mentionez ca am pus inaltatoare pe telescoapele din spate ce trebuie sa fac sa mai strang tija la repertitor?dar poate cand pun greutate pe masina se blocheaza frana pe spate
|
--------------------
dacia
break
1997
- dj 03 sfk
|
|
libarca |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Una e repartitorul si alta e limitatorul.repartitorul e pus dupa limitator si imparte lichidul de frana ce trece prin limitator la cele 2 roti.Cu cat masina e mai grea pe spate,cu atat limitatorul deschide mai mult,si lasa sa treaca mai mult lichid pe spate.Tu,punand inaltatoare ,probabil s-a inchis complet ,sau trece o cantitate prea mica de lichid pentru a frana eficient.La mine a inceput sa curga pe la limitator si in locul cilindrului am pus un dop de cauciuc,care a etansat toata treaba.Singura chestie e ca limitatorul si-a pierdut astfel functia,si nu mai lucreaza in functie de greutate.Sper ca ti-am fost de folos,si sa-ti rezolvi problema!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
libarca ca sa umbli la supapa trebuie sa inchizi gazul de la butelie , la demontarea supapei va iezi gazul dintre butelie si supapa , la remontare sa verifici pierderile de gaz cu spuma si apa , la bobine mai poate fi o probema , firele de la instalatie subtiri si sa fie cadere de tensiune mare pe fir , se poate incerca dublarea sau inlocuirea firului ce alimenteaza supapele
Paulorossi pai daca am zis ca mergea sensibil mai bine iti dai seama ca am mers mult timp cu ea asa nu mai stiu daca a ajuns la remat cu ele gaurite oricum pornirea era mult mai usoara si motorul mergea rotund , incearca si nu vei regreta |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
io_marian70 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 January 11 ![]() |
si ce sa fac sa mai strang tija la repartitor?
|
--------------------
dacia
break
1997
- dj 03 sfk
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:47 |