Nu sta la relanti
Nu sta la relanti
geopsi |
9 Apr 2010, 09:10
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
|
|||
ilieaxx |
14 Mar 2012, 19:07
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 |
spuneti-mi si mie va rog de ce pe benzina masina merge bine,iar pe gaz nu sta deloc relantiul,precizez ca si pe benzina se cunoaste dar foarte putin,dar pe gaz,daca se stabilizeaza nitel relantiul si fac peda la frana,acesta creste spre normal...
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
libarca |
14 Mar 2012, 19:21
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 |
Cand faci pedala la frana ii dai aer,deci insemana ca vine gaz prea mult daca se tureaza.Daca lucrurile merg bine pe benzina,incearca sa refaci reglajele din vaporizator,in special la relanti.Ori trece prea mult gaz pe la surubul de relanti,ori iti sta supapa de sarcina deschisa,si iar nu e bine.
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
ilieaxx |
14 Mar 2012, 20:34
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 |
dar nu se poate problema sa fie de la pleosca aia de frana?de la vacuum in special,am vazut ca furtunul de vacuum nu are fisuri ,dar am auzit ca este o garnitura in pleosca aia de la frana care ar putea avea probleme
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
libarca |
14 Mar 2012, 20:53
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 |
In principiu ceva nu prea e in regula pe la servo,dar daca merge bine motorul bine si ai pedala moale,nu e atat de serios.Sunt convins ca sunt multi carora li se modifica turatia cand fac pedale la frana dar merg cu ele asa.Daca nu se aude un fasait cand asculti atent,problema ar trebui sa fie de la semeringul axului si nu de la membrana.Verifica,ca sa stii o treaba!
This post has been edited by libarca: 14 Mar 2012, 20:55 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
ilieaxx |
15 Mar 2012, 20:23
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 |
am remarcat ceva,nu sunt 100% sigur dar cam 75 %,azi am bagat gaz din alta parte si masina mea parca este alta,tine relantiul,porneste bine,nu am treaba cu ea
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
Kiraly |
16 Mar 2012, 01:55
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
Se poate daca gazul era foarte prost. Dar daca mersul se modifica dupa alimentare trebuie curatata partea regulatoare a plamanului
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ilieaxx |
16 Mar 2012, 07:27
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 |
mai precis care este aia?va referiti la filtrul de gaz?l-am curatat...
This post has been edited by ilieaxx: 16 Mar 2012, 07:28 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
Kiraly |
16 Mar 2012, 17:40
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
nu la filtrul de gaz...trebuie desfacut plamanul la bucata si curatat..are un reductor de presiune in el care trebuie curatat..si eu tot trebuia sa-mi fac reglajul dupa alimentare, pana cand nu l-am desfacut
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
val2011 |
21 Mar 2012, 21:35
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
Am si eu o problema cu dacia, nu vrea sa stea la relanti deloc nici pa benzini nici pa gaz. Inainte de iarna care a trecut "~1luna" functiona perfect, acum am zis ca este aprinderea (aprindere+senzor GOT), dar dupa ce am dat-o jos si i-am schimbat fise bugii parca merge mai rotund (exista si niste variatii de turatie) dar tot nu sta la relanti. Eu suspectez carburatoru dar acolo nu ma bag, trebuie sa o duc la mecanic.
This post has been edited by val2011: 21 Mar 2012, 21:39 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Kiraly |
21 Mar 2012, 21:54
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
sau aer fals pe undeva daca zici ca aprinderea e ok
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
sebymesteru |
22 Mar 2012, 22:43
Post
#42
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
sau sa patesti ca mine,sa ai bobina de inductie pe duca. Verifica-i scateia,sa fie albastra si sa trazneasca bine,daca e rosiatica-portocalie si subtirica probabil si bobina ta da semne de oboseala. La fel nu-mi mai statea nici mie in ralanti nici pe gaz,nici pe benzina,plus ca incepuse sa si porneasca greoi,mai ales pe gaz. Daca e buna,pe gaz e simplu de reglat ralanti-ul,carburtorul functioneaza practic ca un robinet. Inchizi clapeta de tot si din surubul de ralanti de pe plaman reglezi ralanti-ul pe la 850-900 rpm cu motorul cald. Daca merge cu intreruperi,e fie din aprindere,fie de la culbutori dereglati.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
val2011 |
25 Mar 2012, 12:45
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
Am si eu o intrebare daca masor intre minusul bobinei si masa, trebuie sa existe o anumita reszistenta. Eu am gasit 2-300 de ohmi.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Filip |
13 Apr 2012, 00:32
Post
#44
|
Forumist Group: Members Posts: 2.962 Joined: 23 July 09 |
Am si eu o problema cu pornirea la dacie 1.4 carburator - benzina (fara gpl), aprindere electronica. Folosesc topicul asta, fiindca e o problema minora pentru mine, nu e ceva pe lista de probleme presante.
Imi porneste foarte greu masina. O pornesc f. rar, dar problema se manifesta ciudat. E alimentata cu benzina, pompa de benzina functioneaza, insa porneste foarte greu, si trebuie in primele 20 de secunde turata foarte mult, trebuie tinuta cu acceleratia 3 sferturi apasata ca sa nu moara motorul pur si simplu. Altfel pierde puterea. Trebuie sa o tin ambalata ca avionu`. Noroc ca o pornesc rar, va dati seama ce uzura, exact atunci cand n-are ungere motorul. Taica-meu n-a fost langa mine, din auzite si-a dat cu parerea sa nu fie ceva la electrica. Dar problema e in primele 20 sec. Pe urma motorul functioneaza normal, sta la relantiu. Daca il opresc, si il repornesc pleaca la sfert fara acceleratie. Nu pot sa-mi explic ce are. Aveam un furtun care recircula vaporii de ulei crapat, l-am facut etans cu banda adeziva, are duza corecta in el. Nu asta e problema. Ulei are, antigel are cat trebuie... ce sa mai zic. |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
libarca |
13 Apr 2012, 13:07
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 |
Asa ca o prima parere,dupa cum spui ca o exploatezi,suna a ulei nasol si amestec sarac la ralanti,chiar daca e cald afara.Dupa ce castiga batalia cu uleiul din baie,reuseste sa-si mentina ralantiul.Refă din nou reglajul,vezi ce zice...
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Filip |
13 Apr 2012, 16:40
Post
#46
|
Forumist Group: Members Posts: 2.962 Joined: 23 July 09 |
Deci sa-i schimb uleiul, si eventual sa trag socul, chiar daca e cald afara. La amestec carubrator parca n-as umbla, ca e bine reglata. Are delco nou, nici 2000 km nu cred ca a facut cu el. Dar deh... masina semi-abandonata in curte.
13 Apr 2012, 18:35: Sa-i dau si la manivela sa invart motoru`, inainte sa o pornesc, sa se mai lubrifieze alea prin motor? O porni mai usor asa? This post has been edited by Filip: 13 Apr 2012, 17:35 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
maho |
18 Apr 2012, 11:47
Post
#47
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Logic ca trebuie sa tragi socul la pornire. Motorul e rece, iar amestecul trebuie imbogatit; mai dai si cateva pedale inainte de a pune contactul, si trebuie s-o ia, dar sa nu exagerezi cu acceleratia cand ai socul tras, ca afumi bujiile.
In alta ordine de idei, si on-topic, ieri am bagat benzina de la petrom Pitesti (eram in drum spre casa, si acolo era ceva mai "ieftina" aia de 95, - 5.73). Pe drum, la scurt timp, a inceput sa-mi moara motorul, la relanti (pana atunci a mers "ceas elvetian"). Sa le fwt muma-n kur, cu apa lor din benzina cu tot, mai ales ca am facut plinul...; pana acasa am halit vreo 8 l (cred), si tre' sa mai consum ceva (macar juma' de rezervor), dupa care pun iar, dar de la lukoil, cu astia n-am avut probleme pana acum. Oare daca pun de 98, se mai "dilueaza" apa din rest ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
SBrasov |
5 Jul 2012, 10:43
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
Ca să nu mai deschid alt topic, o să scriu aici. Problema pe care o întâmpin : - nu stă la ralanti, decât turată la 1600/1800 de ture. Totul a început (bănuiesc) de când eram în rampă înainte de Predeal și am turat-o într-a treia pentru a depăși (un Logan din spate care inițial vroia să mă depășească nu m-a mai ajuns ). Am ajuns la 3600/3800 de ture cred când a început mașina să se înece, să sacadeze de mi-era milă de ea. Am încetinit instant, și am schimbat viteza, apoi am luat-o încet cu accelerația dar nu am mai avut probleme timp de un drum dus întors Brașov-Ploiești. Apoi plimbându-mă prin Brașov, am întâmpinat problema după ce într-a patra fiind am pus frână încet și treptat (fără să calc ambreiajul) iar când a început motorul să trepideze puțin am călcat și ambreiajul. Apoi după ce am plecat de pe loc, când o scoteam din viteză scădea turometrul sacadat, iar când ajungea la 1000 de ture, murea motorul. M-am oprit într-un final, am desfăcut bujiile, care erau toate negre, și am pus unele noi. Am pornit mașina, însă la fel făcea, nu stătea decât accelerată la 1600/1800 de ture, mai scotea și fum negru pe țeavă, și se îneca, trăgea aer pe țeava de eșapament la anumite intervale de timp. M-am tot jucat cu șurubul de amestec, jiclor ralanti și toate cele, iar după mult chin a început să stea la ralanti. Își revenise. Am ajuns apoi la un service de carburatoare, însă motorul mergea bine și a verificat una alta, apoi a zis că nu e nicio problemă. După ce am plecat, la ceva timp, iar a început să moară motorul. I-am dat jos carburatorul, l-am fiert, am schimbat jicloare, l-am suflat și în fund și peste tot. L-am pus la loc, mașina a pornit foarte bine, însă la fel îmi făcea, dă rateuri și moare dacă nu e turată. Am citit apoi aici, și am pus în aplicare aproape tot ce s-a zis. Rezultatul? Nu trage aer fals pe la furtunul de la servofrână, capsula vacumatică nu e spartă, sub clapeta de acc... Nu mai știu ce să-i fac. Mă întristează treaba asta și vă rog să mai îmi dați niște sfaturi, cam ce ar mai putea fi, ce aș mai putea să fac. Vă mulțumesc. O zi faină.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
maho |
5 Jul 2012, 13:50
Post
#49
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Pai bujiile negre toate, asta ar insemna amestec bogat, se ineaca cu benzina. Verifica si cablul de soc.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
SBrasov |
5 Jul 2012, 23:56
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
|
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
krapcarasu |
6 Jul 2012, 12:16
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
verifica cuiul si fa nivelul corect, verifica garnitura de sus de la carb si arde saibele de cupru de la cioc
6 Jul 2012, 13:20: jicloarele principal si de aer lasa inapoi pe cele vechi This post has been edited by krapcarasu: 6 Jul 2012, 12:20 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
SBrasov |
10 Jul 2012, 11:51
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
QUOTE(krapcarasu @ 6 Jul 2012, 12:16) verifica cuiul si fa nivelul corect, verifica garnitura de sus de la carb si arde saibele de cupru de la cioc <span class='edit'>6 Jul 2012, 13:20:</span> jicloarele principal si de aer lasa inapoi pe cele vechi Mersi de sfaturi. Să știi... jicloarele vechi sunt mult mai bune decât cele noi, ai dreptate. Până la urmă am schimbat carburatorul cu unul nou, iar acum am trecut la alte probleme. Reglarea motorului, avans static, dinamic, vacumatic și de care-o mai fi... Un service bun în Brașov nu știți careva? Care să primească o Dacia 1310 din 1996 pe carburator. Că peste tot nu mai repară așa ceva. Mi-e greață să mai dau de experți în alte mașini care nu mai repară Dacia, de 20 de ani (că așa mi-a zis unu). Vă mulțumesc. O zi faină. |
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
maho |
10 Jul 2012, 12:34
Post
#53
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Ai pm.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
SBrasov |
11 Jul 2012, 01:18
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
@maho, mersi. Acolo merg și eu. Foarte de treabă omu. Însă mă interesează și un service care să se ocupe de tot ce ține de buna funcționare a motorului. (nu pot să trimit PM încă)
|
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
maho |
11 Jul 2012, 09:17
Post
#55
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Eu nu am avut pana acum probleme de motor, deci n-as putea sa-ti spun din propria experienta, dar poti incerca si la Euro-Motor (C. Bucuresti, vis-a vis de Carefour), userul horace1971 e sef pe-acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
11 Jul 2012, 09:45
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
eu spun sa te linistesti cu service-ul , citeste si rezolvi singur in fata blocului, avansul si culbutorii sunt chiar f usor de reglat, in maxim juma de ora
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
SBrasov |
11 Jul 2012, 19:21
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
La avans am încercat și eu, cu metoda când dă scânteie fișa centrală. Rezultatul? Trăgea bine motorul, însă când o lăsam în frână de motor dădea rateuri. Nu știu dacă reglajul meu era de vină, așa că am dus-o la reglat cu stroboscop, mi-a mai umblat și la carburator pentru că mai era și acolo o problemă (nu scuipa benzină la accelerări scurte). Dar mi se pare totuși că nu mai are așa vână în el motorul. Recunosc, sunt obsedat ca mașina să funcționeze bine... nu suport să merg cu ea "las' că merge și-așa că-i dacie".
|
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
krapcarasu |
11 Jul 2012, 22:27
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
ar trebui sa-ti scoti din cap ca la service iti face perfect, citeste ca e scris mult despre culbutori, carb si aprindere, e interesul tau sa stii ce e acolo daca vrei sa mearga corect
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
SBrasov |
14 Jul 2012, 10:11
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
Am lămurit-o cu service-ul
Aveți idee de ce mi se întâmplă următoarele : mașina nu pornește, dau la camă să vină benzină pornește? Merg cu ea fără probleme. O parchez, a doua zi la fel, nu pornește. Dau la camă, pornește fără probleme. Când nu pornește am observat că nu scuipă benzină deloc când accelerez, dar după ce dau la camă, scuipă benzină și pornește. În mers nu am probleme. După ce stă pe loc (cu motorul oprit) o perioadă mai lungă de timp nu mai scuipă benzină pe cioc. This post has been edited by SBrasov: 14 Jul 2012, 10:12 |
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
SBrasov |
31 Jul 2012, 22:46
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 July 12 |
Deși nu a mai răspuns nimeni, am reușit să rezolv problema, care era de la pompa de benzină. Am schimbat pompa de benzină și nu mai pierd benzina din carburator.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th September 2024 - 15:46 |