DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la carburator(cred)

kog
post 18 Apr 2010, 00:11
Post #31


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




eu O DATA am fust la "service" si era sa ma coste viata. Trebuia sa imi inlocuiarca pompa de frana, schimbe ferodourile si garniturile la un etrier. Dupa cativa kilometri am ramas fara frane, prindea la a doua , la a treia pedala, cand am bagat capul sub capota si i-am zis la tata sa apese frana mi-a tasnit lichid in ochi le la filetul conductelor si pe langa asta etrierul "reparat" s-a blocat si mi-a ovalizat discul de frana. Asa ca m-am pus eu sa o repar singur, si tre sa spun ca sunt un mare neindemanatic ce pana acuma nu am avut nici o treaba cu mecanica ( de cand cu dacia mai mult repar decat conduc). Singur singurel am inlocuit etrierii, conductele, un vecin m-a ajutat sa aerisesc si mi-am reparat masina singur.

Intr-adevar la motor nu ma prea pricep, dar aici am noroc ca stiu un mester batran care mi-a reglat carburatorul, aprinderea si jocul culbutorilor. Eu zic sa te ocupi sanatos de carburatorul ala. Sa il cureti, jigloarele noi sunt infecte, cauti mai vechi eventual de pe alt carb. verifici si pompa de reprize de la el, si arcul cum a zis PH-06-BOA, apoi reglezi nivelul si amestecul (este scris pe forum cum), iar daca nu se rezolva treci la urmatoarea posibilitate. Asta daca nu stii vreun mecanic bun care sa nu isi bata joc


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 26 Apr 2010, 20:25
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




imi cer scuze ca nu am mai scris sa va tin la curent insa mare lucru nu sa schimbat doar consumul la gaz a mai scazut putin.am schimbat bujiile(sinterom)am mai incercat sa mai reglez pe la carburator pe la platini si culbutori dar nimic.cred ca o sa o las asa ca idei nu mai am ITP nu pot sa trec ca am pragurile ruginite si pe deasupra ma seaca si la buzunar iar performantele sunt zero.o sa incerc sa fac rost de ceva bani sa imi iau un renault 19 diesel poate o sa pot conduce mai mult decit repar asa cum zicea cineva aici pe forum

This post has been edited by jon: 26 Apr 2010, 20:27


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 26 Apr 2010, 21:50
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




sigur avansul vacuumatic il ai reglat ca lumea? daca te-ai saturat sa lupti cu morile de vant smile.gif te inteleg dar tine cont de faptul ca intretinerea la o dacie, daca o faci singur te duce o nimica toata. crede-ma ca nu-i asa parfum cu masinile straine si nu stiu cum arata renault 19 dar mai bine iti iei solenza. renault clio din 2001 am scris eu la probleme tehnice logan...uitete daca te intereseaza sa vezi ce grozavie are de te doare capu. si am auzit ca cel mai ieftin injector costa 10 milioane.bafta smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 03:57
Forum Renault