releu de lumini dus, dacia 1310l '97
![]() ![]() ![]() |
releu de lumini dus, dacia 1310l '97
faraonuDaVinci |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 September 09 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- OT 57 YSY
|
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
deobicei este un releu pe contraripa stanga, cam in drept cu delcoul
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
BZN |
![]()
Post
#3
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Releul nu comanda ambele becuri (stg-dr)? Verifica masa, se prezinte contact ferm...
Becurile sunt aceleasi ca tip si producator? |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Salut .
Problema nu e în nici un caz din releul de lumini ! E de la masa dintre releul de încärcare si alternator ( asta face sä creascä necontrolat tensiunea la 15 V si mai mult - tensiune peste 14,4 e anormalä ! - , cu cît mai multi consumatori ai conectati pe stînga , tensiunea creste proportional ). Poti verifica si masele de la faruri , dar cea care influenteazä cel mai mult e cea de la alternator la aripä-releu de încärcare. |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Confirm cele spuse de maverick,releu de lumini nu face sa creasca tensiunea misterios
![]() Problema ta vine din faptul ca creste tensiunea in avalansa pe iesirea din alternator ca urmare a faptului ca tensiunea de referinta pt excitatie este mica fata de tensiunea pe baterie, datorita rezistentei de contact pe firul/papucul de masa comun alternator/releu incarcare(cel gros din cupru) care da o pierdere de tensiune locala,de aici problema ta. O verificare minutioasa a firului de masa(de la alternator/releu incarcare),eventual smirghelit papuci/schimbat cablu masei iti va rezolva problema. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
faraonuDaVinci |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 September 09 From: Craiova ![]() |
ms pt ajutor!
adevarul este k acum cateva luni am gasit firul de masa (de cupru) care merge de la alternator la aripa stanga intrerupt din cauza trepidatiilor motorului. l-am schimbat cu alte 2 fire tot de cupru cu diametrul aprox de 2mm fiecare. am considerat k sunt suficiente. legat de actuala problema, am curatat releul de incarcare si am avut si grija sa aiba un contact cat mai bun la masa. am verificat si firele de masa puse de mine de la alternator la aripa stanga, problema persista... nu ar trebui sa rezolve problema dar creez o noua conexiune de masa intre bec -> releu incarcare -> alternator -> masa acumulator normal ar trebui sa elimine orice alt contact imperfect la masa al acestora.. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- OT 57 YSY
|
|
kog |
![]()
Post
#7
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
De un an ma chinui si eu cu faza lunga sa o fac sa mearga si nu reusesc. Cauta un electrician, ai cam facut ce puteai face. Nu are rost s iti faci nervi.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 03:34 |